Een oude bekendequote:
aaaaaandacht te kort?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
alsjeblieftwie gaat er nog meer zeuren vandaag? prepare for war
Je komt vast uit Veendamquote:
Ik kom uit Emmen, dus hebt recht van sprekenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je komt vast uit Veendam
Nog steeds pissig dat we auto's in Veendam rood en wit hebben geverfd?
Friet*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik eet toch maar patat. Wat voor snack erbij?
Gefrituurde kipquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik eet toch maar patat. Wat voor snack erbij?
Hmm dan welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kom uit Emmen, dus hebt recht van spreken
Sla jezelf namens mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee hoor
gewoon een subtiele waarschuwing
hele of halve?quote:
Nou ja, een universitaire opleiding is niet niks, maar als je een studie/opleiding kiest die bij je past en die je leuk vindt dan is het direct al een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zegt mij echt helemaal niksKlinkt alsof je daar erg slim voor moet zijn
Hou toch op joh.. Ben zo veel mensen van mijn feesboek aan het verwijderen. Doe ff niet zo sneu.quote:
wat voor drinken?quote:
Ja joh, en ook ineens mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou toch op joh.. Ben zo veel mensen van mijn feesboek aan het verwijderen. Doe ff niet zo sneu.
Ik ga tenminste niks posten over wat andere mensen doen..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja joh, en ook ineens mij.Doe zelf niet zo sneu.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niks posten over wat andere mensen doen..
Dames dames, rustig. Vrede op aarde, neem een chllpill.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja joh, en ook ineens mij.Doe zelf niet zo sneu.
Haha, dan vind ik je wel slimquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nou ja, een universitaire opleiding is niet niks, maar als je een studie/opleiding kiest die bij je past en die je leuk vindt dan is het direct al een stuk makkelijker.Zo slim ben ik niet hoor, heb maar 3 jaar vwo gedaan en ben toen havo gaan doen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dames dames, rustig. Vrede op aarde, neem een chllpill.
Haha ach ja, ik erger me al langer aan bepaalde mensen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dames dames, rustig. Vrede op aarde, neem een chllpill.
Dit dusquote:
aan mij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ach ja, ik erger me al langer aan bepaalde mensen de laatste tijd.
xcachet hoeft zich nu niet aangesproken te voelen hoor, voor ik dat gezeik weer krijg
Omgomgomgmgogmg hoiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Vast aan mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ach ja, ik erger me al langer aan bepaalde mensen de laatste tijd.
xcachet hoeft zich nu niet aangesproken te voelen hoor, voor ik dat gezeik weer krijg
REGEN HALLO HIGHGIIHG.quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omgomgomgmgogmg hoiiiiiiiiiiiiiiii
Het regent zo erg drama drama en mn haar krullen alles.
Beterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
REGEN HALLO HIGHGIIHG.
Maar ik ga zo naar mn ouders huis waar alleen mn broertje is. Even het huis leegeten en chillie badje en alles jajaja en leren vooral.
Ik had rain pants aan, stond me beeldig werkelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja iddIk ben net naar de AH geweest en trok mn nieuwe schoentjes aan met het idee dat het wel kon, MAAR NEE HOOR, ALLES ZEIKNAT
![]()
gelukkig had ik een paraplu mee.
Beterquote:
Bedankt, komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, dan vind ik je wel slimMaar succes met je opleiding dan
Mijn broer wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ook windows 8?
Ontevreden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar gebruik het niet veel, wat dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Heb hem werkelijk nog nooit horen klagenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, weet jij of zijn apps ook zo tyfusssssss sloom opstarten?
quote:
Tuurlijk wel! Sommige FOK!kers pakken zelfs milfs tijdens het werk, zie:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]En FOK!'ken tijdens het werk, dat mag niet.
Ik mag kan alles (systeembeheerder)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Sommige FOK!kers pakken zelfs milfs tijdens het werk, zie:
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
Oh dat is wel chill, kun je ook gewoon gamen tijdens het werk. Onze systeembeheerder op het voortgezet onderwijs zat altijd World of Warcraft te spelen.quote:
ben niks anders gewend, betaalt krijgen om te FOK!ken, wie wilt dat nou niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
gisterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nu nog of is dit nog van gisteren?
vind je dat leukquote:
zo hoort hetquote:
Praxisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waar werk je/wat voor soort werk?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wees blij dat je werk hebt
Alleen maar thuiszitten is saai
Ik heb leuke collega's en ik heb al een tijd niet meer gewerkt (examens e.d)quote:
Is ook zo, maar ik was sinds vorige week gestopt met mijn functie, in goed overleg, maar moet toch vandaag weer hetzelfde doen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal dan, dingen bijvullen of echt klanten helpen met van alles en nog wat? Of kassa, service?quote:
Dan moet je van je reet afkomen en gaan solliciterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
meneer waar liggen de hamers meneer waar ligt het hout meneer waar ligt de verfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb leuke collega's en ik heb al een tijd niet meer gewerkt (examens e.d)
Dus ja, ik heb plezier in mn werk
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan moet je van je reet afkomen en gaan solliciteren
Ze moeten me nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan moet je van je reet afkomen en gaan solliciteren
Bijvullen, mensen helpen, verf mengen, actiekoppen opbouwen of afbreken, retouren terugzetten, actiemodellen in elkaar zetten , bestelde artikelen uit het magazijn naar de servicebalie brengen enzo dat soort dingenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal dan, dingen bijvullen of echt klanten helpen met van alles en nog wat? Of kassa, service?
shitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
het was bijna raak vannacht maar toen toch maar niet.
veel mensen doodgereden?quote:
Ja, terwijl bij elk gangpad staat aangegeven waar alles ligt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
meneer waar liggen de hamers meneer waar ligt het hout meneer waar ligt de verf
ik denk het laatste, want dit doe ik zelf namelijk ook altijdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, terwijl bij elk gangpad staat aangegeven waar alles ligt.
Of zien ze mij in het begin van de winkel lopen en vragen ze gelijk waar iets ligt ipv zelf te gaan zoeken
Een omaatje vroeg aan mij of we vogelkooien in de AH verkochten....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of zien ze mij in het begin van de winkel lopen en vragen ze gelijk waar iets ligt ipv zelf te gaan zoeken
Altijd vriendelijk blijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De nachtmerrie van elke bouwmarkt employeequote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik denk het laatste, want dit doe ik zelf namelijk ook altijd
Ik krijg wekelijks de vraag op m'n werk of wij ook koffiezetapparaten verkopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Een omaatje vroeg aan mij of we vogelkooien in de AH verkochten....
had ik al. ik kende hem al en hij was mn 2de liefde enzo, maar is niks geworden. toen wilde ik hem zoenen vannacht nadat we 3 jagermeistershotjes en 2 tequilashotjes namen en toen wilde ik een glas delen, toen zei hij; niet doen, want ik heb koortslipquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah, dus daarom niet... wel nummer gehosseld?
quote:
Haha sommige mensen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg wekelijks de vraag op m'n werk of wij ook koffiezetapparaten verkopenterwijl het duidelijk gewoon een café is.
Zeker, maar we hebben al iemand een keer de winkel uitgezetquote:
je kan ook andere dingen dan zoenen doen met een koortslipquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik al. ik kende hem al en hij was mn 2de liefde enzo, maar is niks geworden. toen wilde ik hem zoenen vannacht nadat we 3 jagermeistershotjes en 2 tequilashotjes namen en toen wilde ik een glas delen, toen zei hij; niet doen, want ik heb koortslip
BAM.
toen even gepraat en gelachen en toen geknuffeld en ieder zn eigen weg naar huis.
Dat gaat wel wat ver jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker, maar we hebben al iemand een keer de winkel uitgezet
Iets wat in de opruiming was wat uitverkocht, dus ik bellen naar de leverancier of we dat nog binnenkregen...
Kregen we het niet meer binnen en dan gaat die man op mij lopen schelden e.d
Vestigingsmanager erbij gehaald en de winkel uit geschopt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
trouwens ik heb 4 lesbische vriendinnen en ze stonden buiten zo te zoenen, gingen allemaal hetero jongens op af en hele tijd juichen en wilden foto's maken etc.echt dieptrieste bedoeling.
toen heb ik gezegd dat het normaal is en dat ze weg moesten gaan, anders ging ik met ze zoenen. toen gingen ze weg.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen heb ik gezegd dat het normaal is en dat ze weg moesten gaan, anders ging ik met ze zoenen. toen gingen ze weg.
goed he.
Sommige mensenquote:
oooh shitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik al. ik kende hem al en hij was mn 2de liefde enzo, maar is niks geworden. toen wilde ik hem zoenen vannacht nadat we 3 jagermeistershotjes en 2 tequilashotjes namen en toen wilde ik een glas delen, toen zei hij; niet doen, want ik heb koortslip
BAM.
toen even gepraat en gelachen en toen geknuffeld en ieder zn eigen weg naar huis.
mannenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
trouwens ik heb 4 lesbische vriendinnen en ze stonden buiten zo te zoenen, gingen allemaal hetero jongens op af en hele tijd juichen en wilden foto's maken etc.echt dieptrieste bedoeling.
triest jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen heb ik gezegd dat het normaal is en dat ze weg moesten gaan, anders ging ik met ze zoenen. toen gingen ze weg.
goed he.
dat zegt al genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
was bij de drie gezusters trouwens.ze kwamen uit de blauwe engel, dus zegt genoeg.
Iedereen moet naar de bouwmarktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sommige mensen
Soms heb ik ook het idee dat er heel veel tokkies naar de bouwmarkt komen
Dat valt opzich nog wel mee hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Iedereen moet naar de bouwmarkt
En Emmen hč
nouja. gisteravond was dus borrel van mn studentenvereniging. ene week bij ene homobar, andere week bij andere homobar. maar ene is gesloten en verhuisd en het nieuwe pand is nog niet klaar en de andere is failliet gegaan, dus iedere week ergens anders borrelen en toevallig was het gister bij de drie gezusters in de jagermeisterzaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
[..]
dat zegt al genoeg inderdaadwaren jullie in de drie gezusters ook?
Poessssssssss poes poes poesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:00 schreef LETMEIN het volgende:
We gaan weer op zoek naar Maaike...
[ afbeelding ]
balenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja. gisteravond was dus borrel van mn studentenvereniging. ene week bij ene homobar, andere week bij andere homobar. maar ene is gesloten en verhuisd en het nieuwe pand is nog niet klaar en de andere is failliet gegaan, dus iedere week ergens anders borrelen en toevallig was het gister bij de drie gezusters in de jagermeisterzaal.
Moet jij niet naar InCasa ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
balenik heb geen ervaring met homobarren in Groningen dus ik weet niet wat je mist, haha, maar als je het maar leuk hebt toch? Ik heb ook pas nog in de meest verschrikkelijke tent van Leiden een leuke avond gehad.
(D'oude Harmonie, das zegmaar waar alle 15-16 jarigen heen gaan die net uit mogen gaan heen gaan (deed ik toen ook
) en verder gewoon vmbo'ers en ander tuig. Komen wel wat leuke mensen van mijn leeftijd, maar niet veel).
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
balenik heb geen ervaring met homobarren in Groningen dus ik weet niet wat je mist, haha, maar als je het maar leuk hebt toch? Ik heb ook pas nog in de meest verschrikkelijke tent van Leiden een leuke avond gehad.
(D'oude Harmonie, das zegmaar waar alle 15-16 jarigen heen gaan die net uit mogen gaan heen gaan (deed ik toen ook
) en verder gewoon vmbo'ers en ander tuig. Komen wel wat leuke mensen van mijn leeftijd, maar niet veel).
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]ook wanhopige 16-jarigen die proberen jou te hosselen?
als je in groningen studeert en woont, gaan we naar de golden arm (homodiscotheek)
zegt me niks, hoe ken jij InCasa?quote:
Giegelende jongens. Bahquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
[..]
JaMaar er zitten ook wel wat leuke studenten soms (die avond dan), geen idee hóe en waarom ze daar waren, maar ik vond 't niet erg.
Oké hou ik je aan.Ik ben wel eens met 2 vrienden (die homo zijn) naar zo'n homo bar/club geweest, heb me kostelijk vermaakt
dramaqueentje hier dramaqueentje daar of wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
[..]
JaMaar er zitten ook wel wat leuke studenten soms (die avond dan), geen idee hóe en waarom ze daar waren, maar ik vond 't niet erg.
Oké hou ik je aan.Ik ben wel eens met 2 vrienden (die homo zijn) naar zo'n homo bar/club geweest, heb me kostelijk vermaakt
Ik heb connectiesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
[..]
zegt me niks, hoe ken jij InCasa?
InCasa kom ik alleen omdat onze schoolfeesten daar zijn, en als een andere organisatie het afhuurt en er een dik feest geeft. Verder is InCasa ook ontdekt door Leiden's tuig
Dramaqueens zijn er ja, maar die zijn er overal. Neuh travo's ben ik geen fan van nee, maar ach, ieder z'n eigen meuk toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
dramaqueentje hier dramaqueentje daar of wat?
dat is hier wel zo iig.of mannen die als een vrouw verkleden.
vind ik geen gezicht trouwens, maar als die mensen t willen, mogen ze van mij hun gang gaan.
Kon niet anders...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ihhihihiihhiihh sow grapig hihhhihhh [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gaat het nu deze kant op?
[ afbeelding ]
al zou t zo zijn, en?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gaat het nu deze kant op?
[ afbeelding ]
Dat bepaal jij gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je wat met toto wilt doen, dan DM.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent gay, ok, maar ga het hier niet overdrijven.
foob?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]Jij bent hetero, ok, maar ga niet als een foob uithangen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]Jij bent hetero, ok, maar ga niet als een foob uithangen.
Ik wil ookquote:
Ja, maar dit gebeurt niet dagelijks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Nee kijk Letmein, ik weet dat Etsu ouwehoert en hij weet dat andersom. Etsu is homoseksueel en ik ben heteroseksueel en dat weten we van elkaar. We zijn beide 100% zeker van onze geaardheid dus we kunnen er prima over ouwehoeren. en zolang dat niet elke dag 100x gebeurt vind ik dat dat best hier kan.
quote:
nou sorry hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar dit gebeurt niet dagelijks.
Gisteren ook al minstens 2x, wel met andere mensen dan, maar toch
Op mijn werkquote:
Ja nou we doen weleens Quake 3 lekker oldskool maar ga niet uitgebreid lopen wowenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Altijd leuk.
[..]
Oh dat is wel chill, kun je ook gewoon gamen tijdens het werk. Onze systeembeheerder op het voortgezet onderwijs zat altijd World of Warcraft te spelen.
Hoef je niet te doen. Als je er last van hebt, ga je maar even iets anders doen tot ik en Toto klaar zijn. Als Toto er last van heeft, dan moet hij er maar niet op ingaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En daarbij, ik sprak hem er alleen ff op aan.
heb er geen last van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen. Als je er last van hebt, ga je maar even iets anders doen tot ik en Toto klaar zijn. Als Toto er last van heeft, dan moet hij er maar niet op ingaan.
Je kan het gesprek ook gewoon voortzetten in DM?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen. Als je er last van hebt, ga je maar even iets anders doen tot ik en Toto klaar zijn. Als Toto er last van heeft, dan moet hij er maar niet op ingaan.
Je kan toch even iets anders doen tot wij klaar zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan het gesprek ook gewoon voortzetten in DM?
ik ook nietquote:
Nja LETMEIN ik bemoei me er toch ff mee, ik vind je een prima gozer hoor, maar jij post dagelijks 100 keer alleen maar dit:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan het gesprek ook gewoon voortzetten in DM?
Natuurlijk kan dat. Maar dit is niet de eerste keer dat het gebeurt en ik spreek je er gewoon ff op aan. Mag dat niet dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan toch even iets anders doen tot wij klaar zijn?
En dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja LETMEIN ik bemoei me er toch ff mee, ik vind je een prima gozer hoor, maar jij post dagelijks 100 keer alleen maar dit:.
.
.
Daar zeuren wij dan ook niet over.
Ja, dat mag best, maar moet je niet raar op kijken dat ik er geen gehoor aan geef want ik vind dat je enorm aanstelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Maar dit is niet de eerste keer dat het gebeurt en ik spreek je er gewoon ff op aan. Mag dat niet dan?
Als je mij er gewoon op aanspreekt wil ik er best rekening mee houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja LETMEIN ik bemoei me er toch ff mee, ik vind je een prima gozer hoor, maar jij post dagelijks 100 keer alleen maar dit:.
.
.
Daar zeuren wij dan ook niet over.
Doe ik niet want ik erger mij er niet aan hoor. Ik bedoel alleen dat iedereen wel eens iets doet wat ergernis ZOU kunnen opwekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je mij er gewoon op aanspreekt wil ik er best rekening mee houden.
Oke, ga maar gewoon verder waar jullie zijn gebleven. Ik vermaak me wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat mag best, maar moet je niet raar op kijken dat ik er geen gehoor aan geef want ik vind dat je enorm aanstelt.
Nee, want Toto en ik zijn klaar. We hebben ons momentje gehad. Morgen weer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oke, ga maar gewoon verder waar jullie zijn gebleven. Ik vermaak me wel.
ik doe meequote:
quote:
ik heb er last van dat je alleen maar een smiley quote, zou je er in het vervolg rekening mee kunnen houden? Bij voorbaat dank.quote:
Dan reageer ik wel helemaal niet meer op jou?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik heb er last van dat je alleen maar een smiley quote, zou je er in het vervolg rekening mee kunnen houden? Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik heb er last van dat je alleen maar een smiley quote, zou je er in het vervolg rekening mee kunnen houden? Bij voorbaat dank.
haal die foto is van me wegquote:
en net leg je nog uit dat iemand jee erop mag aanspreken en dat he er rekening mee houdt, liegenaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan reageer ik wel helemaal niet meer op jou?
Ja dat heb je goed gezien en ik bepaal zelf of ik op jou reageer of niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
en net leg je nog uit dat iemand jee erop mag aanspreken en dat he er rekening mee houdt, liegenaar
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed gezien en ik bepaal zelf of ik op jou reageer of niet.
Hahaha het is alleen maar bij gayquote:
Niet, het is ook bij 'lesbian' en wat andere dingen.quote:
Nu heeft ze alleen een zere egoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze heeft nog geluk ook dat ze in het bad pleurt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar niet iedereen hier is homo, volgens mij is Rezania nu de enige die nu deze minuut in dit topic post.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, homo'sgatverdamme man goorlappen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar niet iedereen hier is homo, volgens mij is Rezania nu de enigste die nu deze minuut in dit topic post.
Beter dan die vieze onderontwikkelde boeren uit Limburg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, homo'sgatverdamme man goorlappen
Klinkt positiefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:19 schreef Ezell het volgende:
klaar met de tentamens
op naar de herkansingen![]()
Enige*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar niet iedereen hier is homo, volgens mij is Rezania nu de enige die nu deze minuut in dit topic post.
Te weinig mensen ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We doen het te vaak, het word saai, of er zijn gwn te weinig mensen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan die vieze onderontwikkelde boeren uit Limburg.
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURNquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan die vieze onderontwikkelde boeren uit Limburg.
Het is 'of zo' en 'en zo'. Graag gedaan, gr gr.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
ik moet echt de afkorting 'gwn' afleren!! Straks ga ik dit in Nederlands toetsen gebruiken ofso, maar 'ofso' zal ik nimmer nooit goed schrijven!
Hoi teateau alles goed? nee ik ga niet op TC gr gr xoxoquote:
he wat grappig in jouw naam zit ook en zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is 'of zo' en 'en zo'. Graag gedaan, gr gr.
Weet ik, maar deze fout maak ik al jaren expres en vind het leuker zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is 'of zo' en 'en zo'. Graag gedaan, gr gr.
hoi fok-it ja met jou en ik misschien ook niet maar vanavond en vannacht sowieso wel in die teen TC's grgr xooxquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi teateau alles goed? nee ik ga niet op TC gr gr xoxo
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
krijg je als ze achterlijk bent als ik
vannacht twee uur geslapen![]()
No shit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he wat grappig in jouw naam zit ook en zo
Vooral fouten blijven maken omdat het leuker is ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik, maar deze fout maak ik al jaren expres en vind het leuker zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
nee hoor, gewoon 's avonds - 's nachts (bijv. 23.00 - 01.30) valt best meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:21 schreef Ezell het volgende:
toto, je bent verslaafd aan tc
tijd om af te kickuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |