Een oude bekendequote:
aaaaaandacht te kort?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
alsjeblieftwie gaat er nog meer zeuren vandaag? prepare for war
Je komt vast uit Veendamquote:
Ik kom uit Emmen, dus hebt recht van sprekenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je komt vast uit Veendam
Nog steeds pissig dat we auto's in Veendam rood en wit hebben geverfd?
Friet*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik eet toch maar patat. Wat voor snack erbij?
Gefrituurde kipquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik eet toch maar patat. Wat voor snack erbij?
Hmm dan welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kom uit Emmen, dus hebt recht van spreken
Sla jezelf namens mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee hoor
gewoon een subtiele waarschuwing
hele of halve?quote:
Nou ja, een universitaire opleiding is niet niks, maar als je een studie/opleiding kiest die bij je past en die je leuk vindt dan is het direct al een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zegt mij echt helemaal niksKlinkt alsof je daar erg slim voor moet zijn
Hou toch op joh.. Ben zo veel mensen van mijn feesboek aan het verwijderen. Doe ff niet zo sneu.quote:
wat voor drinken?quote:
Ja joh, en ook ineens mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou toch op joh.. Ben zo veel mensen van mijn feesboek aan het verwijderen. Doe ff niet zo sneu.
Ik ga tenminste niks posten over wat andere mensen doen..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja joh, en ook ineens mij.Doe zelf niet zo sneu.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niks posten over wat andere mensen doen..
Dames dames, rustig. Vrede op aarde, neem een chllpill.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja joh, en ook ineens mij.Doe zelf niet zo sneu.
Haha, dan vind ik je wel slimquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nou ja, een universitaire opleiding is niet niks, maar als je een studie/opleiding kiest die bij je past en die je leuk vindt dan is het direct al een stuk makkelijker.Zo slim ben ik niet hoor, heb maar 3 jaar vwo gedaan en ben toen havo gaan doen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dames dames, rustig. Vrede op aarde, neem een chllpill.
Haha ach ja, ik erger me al langer aan bepaalde mensen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dames dames, rustig. Vrede op aarde, neem een chllpill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |