Ken een aantal fokkertjes die elkaar hier zijn tegengekomenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:37 schreef ikjijallebei het volgende:
Leuk om je neukkansen te spreiden, maar je partner moet je m.i. in het echt leven tegen het lijf lopen.
Omdat het internet relatief jong is, is het idee van internet daten nog niet helemaal bij iedereen geaccepteerd. Maar het zal in de toekomst, dat is het eigenlijk al, helemaal de normaalste zaak van de wereld worden. Logisch ook, waar mensen elkaar ontmoeten ontstaan relaties en miljoenen, miljarden mensen ontmoeten elkaar op het internet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken een aantal fokkertjes die elkaar hier zijn tegengekomen
Ik heb mijn man leren kennen op IRC
Vrienden van me die het triest vonden dat ik date met mensen die ik via het internet had leren kennen zijn inmiddels zelf aan de internet partner
Ja dat hoor ik vaker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
IRC ken ik niet..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, ik denk dat dit meer jouw bekrompenheid is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker._!!
[..]
IRC ken ik niet..
Niet dat ik jou zielig vind, ik ken je niet eens, maar het concept dat mensen elkaar via internet zoeken en keuren en dergelijke, vind ik afwijkend.
ALsof mensen elkaar ook niet meer op straat durven aan te spreken ofzo.
De tijd dat ik het deed en mijn man leerde kennen is meer dan 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat het internet relatief jong is, is het idee van internet daten nog niet helemaal bij iedereen geaccepteerd. Maar het zal in de toekomst, dat is het eigenlijk al, helemaal de normaalste zaak van de wereld worden. Logisch ook, waar mensen elkaar ontmoeten ontstaan relaties en miljoenen, miljarden mensen ontmoeten elkaar op het internet.
Je moet het ook relatief zien. In vergelijking met hoe het 'vroeger' ging is internet daten een relatief nieuw concept. Computers en dergelijke zijn al helemaal vanzelfsprekend geworden maar het idee dat je elkaar buiten ontmoet en niet op het internet is nog een overblijfsel van de tijd voor het internet. Dat heeft wat langer nodig om helemaal vanzelfsprekend te worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De tijd dat ik het deed en mijn man leerde kennen is meer dan 15 jaar geleden.
Bij mensen die niet tegen verandering kunnen wellicht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet het ook relatief zien. In vergelijking met hoe het 'vroeger' ging is internet daten een relatief nieuw concept. Computers en dergelijke zijn al helemaal vanzelfsprekend geworden maar het idee dat je elkaar buiten ontmoet en niet op het internet is nog een overblijfsel van de tijd voor het internet. Dat heeft wat langer nodig om helemaal vanzelfsprekend te worden.
Ik zie jou hier alleen maar dingen posten waar ik het mee eens benquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga voor de echte ontmoeting dan, omdat je dan iig zeker weet dat je de fysieke klik al met elkaar hebt. Maar het biedt geen garantie voor een toekomst, omdat innerlijk uiteindelijk belangrijker is. Dus als je goed matcht online en de fysieke klik blijkt er uiteindelijk ook nog eens te zijn is de kans van slagen op een relatie groter.
Je hebt wel een punt, vind ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje opervlakkig om helemaal niet te downdaten. Wie weet zit hun ideale partner wel tussen de bouwvakkers. Zo'n site leert in ieder geval al dat iedereen die zich er aanmeld kieskeurig isNet als die dating website die alleen voor knappe mensen is
![]()
Waarschijnlijk gaan die dan op date en oordelen achteraf: "Nee, niks voor mij, te scherpe kniëen.."
Ik denk dat het inmiddels redelijk geaccepteerd is hoor, in tegenstelling tot zo'n 7/8 jaar geleden. Maar dat is het issue van dit topic toch ook niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrienden van me die het triest vonden dat ik date met mensen die ik via het internet had leren kennen zijn inmiddels zelf aan de internet partner
Ik reageerde op ikjijallebei haar post.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat het inmiddels redelijk geaccepteerd is hoor, in tegenstelling tot zo'n 7/8 jaar geleden. Maar dat is het issue van dit topic toch ook niet?
Dat zie ik. Was ook meer algemeen bedoeld dan ri. jouquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik reageerde op ikjijallebei haar post.
Goede mening van je opa.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn opa vond dat je een vrouw niet in de kroeg kon leren kennen
het is toch het eerste dat je ziet he:) en uiterlijk verraad ook veel (bijv; kleding style ofzo)quote:Op maandag 24 juni 2013 07:57 schreef hazmat88 het volgende:
Geen problemen met internet dating. Het kan juist goed zijn voor de mensen die zo verlegen zijn dat ze niet zomaar iemand durven aan te spreken op straat of in de kroeg of i.d. Ieder zn ding. En qua uiterlijk enzo is het zeker een vleeskeuring.
dat zeker jaquote:Op maandag 24 juni 2013 08:00 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
het is toch het eerste dat je ziet he:) en uiterlijk verraad ook veel (bijv; kleding style ofzo)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |