PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste 4 gaan door en 5de speelt die playoff
Eerste 4 door, 5 intercontinentale play-off. Uruguay staat nu du 5e. Venezuela staat erachter met een wedstrijd meer gespeeld en net zoveel punten. Laatste wedstrijd won Uruguay van Venezuela dus dat was wel een belangrijke overwinningquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huh dan is VI echt traag met die aanpassen want heb vorige week nog gekeken.
Maar eerste 3 gaan toch door en nummer 4 tegen Oceanie/Azie?
Oke, dat halen ze wss wel ja. Wel bizar dat gewoon de helft van dat continent meedoetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste 4 gaan door en 5de speelt die playoff
Dit zijn de mogelijke tegenstandersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, dat halen ze wss wel ja. Wel bizar dat gewoon de helft van dat continent meedoet
Peru kan ze nog wel inhalen, maar zal wss niet gebeuren nee.
Oezbekistan haalt die playoff finale wel altijd volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit zijn de mogelijke tegenstanders
[ afbeelding ]
Sportarts lijkt me mooi, maar weinig plekken en veel gegadigden dus dat is een lastige zaak. Verder ga ik nog even op mijn co-schappen wachten, dan kan ik het allemaal even van dichtbij bekijken en bepalen wat me echt aanspreektquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke. Weet je al ongeveer wat jij wilt gaan doen?
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
Capoue is 1 van de betere IF's waar ik mee gespeeld heb. En Martin kan ook wel een goed potje voetballenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
[..]
Een team met allemaal slechte IF's
quote:
Als Peru wint, zijn we weer een stapje dichter bij een sportief WKquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt de beslissende
Voor een land met iets meer dan 3 miljoen inwoners is dat geen schande.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah maar tis niet echt wereldtop. Tis niet voor niets dat ze zich niet plaatsen voor het WK.
Wel stuk voor stuk goede teamsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, dat halen ze wss wel ja. Wel bizar dat gewoon de helft van dat continent meedoet
Peru kan ze nog wel inhalen, maar zal wss niet gebeuren nee.
DS2 nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, maak jij op de lange duur nou winst op packs?
Shit is aanquote:
Op bronze packs wel. Op silver packs niet omdat ik daar weinig geluk mee heb.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, maak jij op de lange duur nou winst op packs?
Tjah daar hadden we het dan ook niet overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor een land met iets meer dan 3 miljoen inwoners is dat geen schande.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
Oké.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op bronze packs wel. Op silver packs niet omdat ik daar weinig geluk mee heb.
Wat wel gezegd moet worden is dat ik dit jaar 1 van de meest ongelukkige silver pack openers ben. Een aantal uitzonderingen daargelaten.quote:
Reginiussen ook een baas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Rojo, goedkoopste BIN 2800 coins
Het gaat briljant zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Reginiussen ook een baas.Je gaat lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan we knallen he!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef Thorb het volgende:
Nog maar 156 mensen die Halo online spelen, dan maar wachten totdat het gratis wordt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat briljant zoJa, dat is eigenlijk best wel vreemd, aangezien er zoveel packs worden geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Weet jij hoe die game mode heet dat iedereen zo'n hammer heeft en dat je die bal in een korf moet slaan. Volgens mij kon dat alleen in het weekend soms. Dat was wel het leukstquote:
Gouden contracten zijn helemaal schaars nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk best wel vreemd, aangezien er zoveel packs worden geopend.
Op de xbox gaan ze voor 300c..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk best wel vreemd, aangezien er zoveel packs worden geopend.
Grifballquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet jij hoe die game mode heet dat iedereen zo'n hammer heeft en dat je die bal in een korf moet slaan. Volgens mij kon dat alleen in het weekend soms. Dat was wel het leukst
Goud wordt schaars, dus gaan mensen zilver kopen, en daarom stijgen daar de prijzen mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gouden contracten zijn helemaal schaars nu
Daarom open ik ook nooit silver packs als de contracten goedkoop zijn. Dan sla ik gewoon veel contracten in.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de PS3 is het veel makkelijker om winst te maken met silver packs. Mijn silver contracten gaan voor 250 en de manager contracten gaan met moeite voor 200. En die healing kaarten zijn nooit iets waard geweest terwijl die vorig jaar vaak de reden waren dat ik winst maakte
Koop Halo 4 die is echt vetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef Thorb het volgende:
Nog maar 156 mensen die Halo online spelen, dan maar wachten totdat het gratis wordt
Ah jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op de xbox gaan ze voor 300c..
[..]
Grifball
Mijn broer heeft toen Halo Reach gekocht en die vond ik al minder dus had niet echt zin om 4 te kopen. Het is dat ik nu niet kan sporten enzo anders zou ik toch niet spelenquote:
Dat doe ik ook, ik heb nog een hoop contracten die ik nog moet verkopen dus dan doe ik dat nu maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom open ik ook nooit silver packs als de contracten goedkoop zijn. Dan sla ik gewoon veel contracten in.
Reach was toch wel heel anders daar vond ik ook vrij weinig aan. Halo 4 was echt tof zeker de campaign en MPquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn broer heeft toen Halo Reach gekocht en die vond ik al minder dus had niet echt zin om 4 te kopen. Het is dat ik nu niet kan sporten enzo anders zou ik toch niet spelen
Als je ze nu niet verkoopt hoef je ze nooit meer te verkopen. Straks is dat spelers pack HH gebeuren voorbij en grijpt men weer massaal naar de gewone silverpacks. Nu heb je een mooie winstmargequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, ik heb nog een hoop contracten die ik nog moet verkopen dus dan doe ik dat nu maar.
Over een maand gaan contracten nog duurder hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je ze nu niet verkoopt hoef je ze nooit meer te verkopen. Straks is dat spelers pack HH gebeuren voorbij en grijpt men weer massaal naar de gewone silverpacks. Nu heb je een mooie winstmarge
Duurder dan 450c voor een silver non-rare? Don't think so.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over een maand gaan contracten nog duurder hoor
Ja maar dat zijn de prijzen op de xbox iig nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Duurder dan 450c voor een silver non-rare? Don't think so.
PS3 wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn de prijzen op de xbox iig niet
Daarom lekker op de PS blijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
Obinna in mijn pack.
[..]
PS3 wel.
En op PC schijn je non-rare silver contracten nu kwijt te kunnen voor 7,5k.
Mickey.jpgquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:41 schreef Topiek het volgende:
Die scheidsrechters in FIFA zijn fucking bullshitDan schiet je hem erin, wordt je onderuit gehaald, telt het doelpunt niet, maar krijg je een strafschop die hij eruit houd
![]()
![]()
Nee hij zit wss met zijn dikke reet op de draadloze ontvangerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is het normaal dat je opde Xdoos zo lang moet wachten voor een opponent?
Neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is het normaal dat je opde Xdoos zo lang moet wachten voor een opponent?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hij zit wss met zijn dikke reet op de draadloze ontvanger
zal het zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hij zit wss met zijn dikke reet op de draadloze ontvanger
Wut?quote:
dat ie niet op die receiver moet gaan zittenquote:
Kwam ik tegen op zo'n gekke nieuwe twitter van een van die Londonse fifamattiesquote:
Ohja zal ik even doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat ie niet op die receiver moet gaan zitten
hij heeft wel een beter record dan jijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:48 schreef zerokil het volgende:
Wat een mengol, dan vindt hij iemand en dan accepteert hij het niet..
heb er al 2 opmerkingen gemaakt, maar hij blijft zittenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij heeft wel een beter record dan jij
Ook beter als die van jouw.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij heeft wel een beter record dan jij
Beebpima jeepquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb er al 2 opmerkingen gemaakt, maar hij blijft zitten
niet beter als die van mijwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Ook beter als die van jouw.
Tevens zit hij in Div5.
beepbeepima_jeep jaquote:
Waar komt dat vandaan danquote:
iemand had 't ooit als naam op een pokersite, vond 't wel een goedequote:
Hij sweat ook alles onder iddquote:
iddquote:
samenvatting. Topiek = pacebitch.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef DuTank het volgende:
Jammer. Ik zit in de trein en kan niet mee genieten.
Je mist niets, Topiek is aan het paceabusen tegen een dikke zeug die er niets van kanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef DuTank het volgende:
Jammer. Ik zit in de trein en kan niet mee genieten.
lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mist niets, Topiek is aan het paceabusen tegen een dikke zeug die er niets van kan
Ik kan geen skillsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga skillen topiek dan weet hij helemaal niet wat er gaande is
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:06 schreef zerokil het volgende:
Taarabt![]()
Deze man weet,![]()
Ga scoopen en mcgeadyen.
quote:
Daar zit jaren werk inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die tieten van hem zijn wel echt crazy
Hij is van de verkeeerde kaaaaahntquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:10 schreef Toefjes het volgende:
hij roept af en toe alleen maar heel hoog: oehoehoewoe
NSB'er?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is van de verkeeerde kaaaaahnt
quote:apreciiate it. keep ya chin up and and tits low if ya know what im sayin
Fuck you nu ineensquote:
Die kan best effectief zijn. Ik deed dat 3x vanaf de aftrap en was toen de verdediging voorbij. Vervolgens wilde ik te mooi doen en een rainbowflick over de keeper, maar die faalde konko hard.quote:
keihard google translatequote:
S/o naar TimmyTurner.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wat mis ik? Ik kan hier mijn geluid niet aan.
HIj ging dit topic lezen met Google translate.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Hij ging dingen uit dit topic lezen en vertalen met google translatequote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:20 schreef Topiek het volgende:
Maar hoe kan ik met dit team, NIET paceabusen? Hoe had ik dan moeten spelen?
Minder rennen, meer passen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:20 schreef Topiek het volgende:
Maar hoe kan ik met dit team, NIET paceabusen? Hoe had ik dan moeten spelen?
Ja gek hey.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef Topiek het volgende:
Trouwens, wat je nu ziet he, zit een delay op van zeker 30 seconden
No shit sherlockquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef Topiek het volgende:
Trouwens, wat je nu ziet he, zit een delay op van zeker 30 seconden
Preflop all-in met Azen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Weer azen, weer preflop allin.
Thanks kut ps
dollars wajoo rijke boiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Weer azen, weer preflop allin.
Thanks kut ps
5x gedaan vandaag en gisteren, 5x verlorenquote:
Daarom speelde ik ook zo slecht, ik hoorde heel de tijd zo'n hijgende neger op de achtergrond.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef Toefjes het volgende:
Grappig die neger, maar na een half uurtje begint hij flink te irriteren.
Hij ziet er wel eng uit nu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Topfotograaf dit. Tegen de zon in nemen zulke foto's.
Dit accentueert gewoon mooi zijn huidskleurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Topfotograaf dit. Tegen de zon in nemen zulke foto's.
Wie is datquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ajax denken ze ook: "Ach, Serviër, Pool, het is allemaal hetzelfde. Aan de gang jij."
Ah oke, dacht dat die gozer lang haar hadquote:
Door al die rellen lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom willen ze de Confed stilleggen?
[..]
Ah oke, dacht dat die gozer lang haar had
Protesten zijn nogal dreigendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben ook moe, en ook heel goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel FIFA doen maar ik wil niet online spelen. Ik ben te moe om goed te kunnen FIFA'en.
FIFA heeft al aangegeven het niet stil te gaan leggen maar het is vanwege de rellen/het geweld (eerst studenten/middenklasse maar ook steeds meer armen, nu in 80 steden) dat steeds meer in de buurt van de stadions komt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is maar wat je versterken noemt.quote:
quote:
Ik voel me echt wereldvreemd. Dat heb ik niet meegekregen. Kreeg vandaag bij de kassa ook een groen briefje van 5 terug en dacht dat ze me monopoly geld had gegevenquote:
pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Net echt een bazenpakje geopend..
een silver squad fitness, 2x een 1000c unlock en twee 73 rated spelers + Saint Ledger in 4321.
Begin je al verslaafd te raken aan het openen? Wie waren die 73-rated spelers dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Net echt een bazenpakje geopend..
een silver squad fitness, 2x een 1000c unlock en twee 73 rated spelers + Saint Ledger in 4321.
Hoeveel wedstrijden heb jij van hem gezien dit seizoen? Volgens mij doet hij het hardstikke goed in Rusland namelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is maar wat je versterken noemt.
Dat zal best, maar tis toch bizarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb jij van hem gezien dit seizoen? Volgens mij doet hij het hardstikke goed in Rusland namelijk.
Ik weet zelfs heel zeker dat hij het goed doet. Heb hem niet vaak zien spelen, maar ik hoor wel goede berichten over hem. En hij doet het bij het Armeense elftal ook gewoon goed. Maar als ik aan Anzhi Makachkala denk, denk ik eerder aan spelers met naam en geen speler die bij Ajax eigenlijk geflopt is...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb jij van hem gezien dit seizoen? Volgens mij doet hij het hardstikke goed in Rusland namelijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me echt wereldvreemd. Dat heb ik niet meegekregen. Kreeg vandaag bij de kassa ook een groen briefje van 5 terug en dacht dat ze me monopoly geld had gegevenNou ken ik haar dus dat scheelt maar toch
Ik op whatsapp in mijn groepen allemaal fotos sturen kijk dit gare briefje dan, ff flink uitgelachenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ach, bijna iedereen heeft weleens zo'n periode waarin het nieuws een beetje aan ze voorbijgaat..vooral rondom tentamens
Heb 'm al opgeruimd.quote:
Biagianti en Pereirinha (72 ipv 73 zie ik nu)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin je al verslaafd te raken aan het openen? Wie waren die 73-rated spelers dan?
nouja, ik geloof je...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Die squad fitness binnen een minuut weg voor 2.7k![]()
![]()
![]()
[..]
Heb 'm al opgeruimd.
[..]
Biagianti en Pereirinha (72 ipv 73 zie ik nu)
die gouden zijn goedkoper inderdaad.quote:
huh..hoezo telt dat mee voor een ander vak?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef TBakkert het volgende:
w00tw00t, 8,3 voor KCV SE, die telt mooi mee bij Latijn.![]()
KCV is Klassieke Culturele Vorming en is voor mensen die Latijn doen de vervanger van CKV.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh..hoezo telt dat mee voor een ander vak?
Ik dacht: 2300. Even kijken of dat verkoopt. Nou, gewoon via een autobuyer volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Die squad fitness binnen een minuut weg voor 2.7k![]()
![]()
![]()
[..]
Heb 'm al opgeruimd.
[..]
Biagianti en Pereirinha (72 ipv 73 zie ik nu)
Ja, dat eerste begrijp ik, heb het zelf ook gedaan. Maar bij ons was dat gewoon een apart vak..punten die je daarvoor haalde telden alleen bij KCV en dat had je tot en met de 5e geloof ik. Latijn stond daar helemaal los van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
KCV is Klassieke Culturele Vorming en is voor mensen die Latijn doen de vervanger van CKV.
Alle toetsen tellen ook mee bij Latijn, daardoor sta ik een 5. Anders... tja...
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 15:50:54#mertens en #napoli akkoord, speler reist morgen naar Italië voor keuring. Dadelijk alle details op http://t.co/YwRLXjFAXh reageer retweet
Vaarwel Driesjetwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 15:54:06En zo is PSV in een week tijd een berg gegarandeerde doelpunten en assists kwijt en bijna 20 miljoen rijker. reageer retweet
Bij ons is het samen en KCV staat niet eens apart op je cijferlijst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat eerste begrijp ik, heb het zelf ook gedaan. Maar bij ons was dat gewoon een apart vak..punten die je daarvoor haalde telden alleen bij KCV en dat had je tot en met de 5e geloof ik. Latijn stond daar helemaal los van.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:56 schreef StijnDa het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 15:50:54#mertens en #napoli akkoord, speler reist morgen naar Italië voor keuring. Dadelijk alle details op http://t.co/YwRLXjFAXh reageer retweet
Vaarwel Driesjetwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 15:54:06En zo is PSV in een week tijd een berg gegarandeerde doelpunten en assists kwijt en bijna 20 miljoen rijker. reageer retweet
11 voor Mertens? Tikt wel lekker aan zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:56 schreef StijnDa het volgende:
Ik las al een mooie:quote:
3x raden, van jou?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las al een mooie:
"Kinderen zijn duur en je moet er veel te veel geduld voor hebben. Ze hadden hun kind dus beter North Southline kunnen noemen."
Denk 10, maar we horen het zo op vi.nl jongonsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
11 voor Mertens? Tikt wel lekker aan zo.
Nee, niet van mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3x raden, van jou?
Wel een goeie
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:56 schreef StijnDa het volgende:
Wat is de nieuwe cup?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk: ik probeer die nieuwe cup ook een keer, meteen tegen het meest standaard 3-5-2 team wat je kan hebben en ik verloor 3-5 terwijl ik 14 schoten had en de tegenstander 7. Wat een kut spel is het soms ook.
Maar als je te moe bent om te spelen moet je dat ook niet gaan doen. Gaat gegarandeerd kut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk: ik probeer die nieuwe cup ook een keer, meteen tegen het meest standaard 3-5-2 team wat je kan hebben en ik verloor 3-5 terwijl ik 14 schoten had en de tegenstander 7. Wat een kut spel is het soms ook.
Is er al sinds woensdag. 10k+prem gold pack als je wint. 2 nationaliteiten minimaal en 2 leagues minimaal in de basis.quote:
Normaal win ik zo'n potje wel (ook al speel ik met silvers) maar nu dus niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als je te moe bent om te spelen moet je dat ook niet gaan doen. Gaat gegarandeerd kut.
Je was vroeger vast een huil baby?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Normaal win ik zo'n potje wel (ook al speel ik met silvers) maar nu dus niet.
Je had in je hoofd zitten dat je te moe was om te spelen --> mentale blokkade --> nederlaagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Normaal win ik zo'n potje wel (ook al speel ik met silvers) maar nu dus niet.
Helpt de nieuwe pijnbestrijding van de schattige dokter een beetje?quote:
Hoe speelt mulenga?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt fantastisch! Mis ik nog Eredivisie/Nederlandse informs die lekker spelen? Max. 35k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |