PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste 4 gaan door en 5de speelt die playoff
Eerste 4 door, 5 intercontinentale play-off. Uruguay staat nu du 5e. Venezuela staat erachter met een wedstrijd meer gespeeld en net zoveel punten. Laatste wedstrijd won Uruguay van Venezuela dus dat was wel een belangrijke overwinningquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huh dan is VI echt traag met die aanpassen want heb vorige week nog gekeken.
Maar eerste 3 gaan toch door en nummer 4 tegen Oceanie/Azie?
Oke, dat halen ze wss wel ja. Wel bizar dat gewoon de helft van dat continent meedoetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste 4 gaan door en 5de speelt die playoff
Dit zijn de mogelijke tegenstandersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, dat halen ze wss wel ja. Wel bizar dat gewoon de helft van dat continent meedoet
Peru kan ze nog wel inhalen, maar zal wss niet gebeuren nee.
Oezbekistan haalt die playoff finale wel altijd volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit zijn de mogelijke tegenstanders
[ afbeelding ]
Sportarts lijkt me mooi, maar weinig plekken en veel gegadigden dus dat is een lastige zaak. Verder ga ik nog even op mijn co-schappen wachten, dan kan ik het allemaal even van dichtbij bekijken en bepalen wat me echt aanspreektquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke. Weet je al ongeveer wat jij wilt gaan doen?
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
Capoue is 1 van de betere IF's waar ik mee gespeeld heb. En Martin kan ook wel een goed potje voetballenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
[..]
Een team met allemaal slechte IF's
quote:
Als Peru wint, zijn we weer een stapje dichter bij een sportief WKquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt de beslissende
Voor een land met iets meer dan 3 miljoen inwoners is dat geen schande.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah maar tis niet echt wereldtop. Tis niet voor niets dat ze zich niet plaatsen voor het WK.
Wel stuk voor stuk goede teamsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, dat halen ze wss wel ja. Wel bizar dat gewoon de helft van dat continent meedoet
Peru kan ze nog wel inhalen, maar zal wss niet gebeuren nee.
DS2 nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, maak jij op de lange duur nou winst op packs?
Shit is aanquote:
Op bronze packs wel. Op silver packs niet omdat ik daar weinig geluk mee heb.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, maak jij op de lange duur nou winst op packs?
Tjah daar hadden we het dan ook niet overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor een land met iets meer dan 3 miljoen inwoners is dat geen schande.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
Oké.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op bronze packs wel. Op silver packs niet omdat ik daar weinig geluk mee heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |