SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdF means you're fucked
quote:Scott Cashmore (356498315)
20 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 24-09-2013
Vorm: goed (7) Conditie: uitstekend (8)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht (3) ervaring en is een redelijk (6) leider.
Clubtrouw: goddelijk (20)
Maakt deel uit van het U-20 Canada-team!
Eigenaar:
YMFC
(sinds 16-07-2012 (6/49), 3s 4d)
Total Skill Index (TSI): 47 390
Loon: 15 252 ¤ (12 710 ¤)/week inclusief 20% bonus
244 032 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
HTMS Punten: Vaardigheid: 758 / Potentieel: 1900
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend (8) Keepen: rampzalig (1)
Positiespel: bovennatuurlijk (14) Passen: redelijk (6)
Vleugelspel: zwak (4) Verdedigen: matig (5)
Scoren: slecht (3) Spelhervatting: waardeloos (2)
Ik heb tegenwoordig ook een tweede team: in Libanon! Bedoeling is om dat team geheel met eigen spelers te runnen. Voorlopig train ik even positiespel met mijn beste mids en de jongste soort van potentieeltjes. Nog even uitzoeken hoe goed het jeugdteam van talent is voorzien, wat dan weer kan doorstromen naar het 'echte' elftalquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:48 schreef Xummon het volgende:
Ya man welcome to Jamaica......
Kingston Power (484995) mijn 2e team gevestigd op dit tropische eiland
Goed trainer levert ten opzichte van een redelijk trainer 8% meer training op. Ben je dus voorzien in trainees en heb je op korte termijn ook geen andere aankopen nodig, dan zou ik die investering z.s.m. doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:39 schreef DeProf het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook een tweede team: in Libanon! Bedoeling is om dat team geheel met eigen spelers te runnen. Voorlopig train ik even positiespel met mijn beste mids en de jongste soort van potentieeltjes. Nog even uitzoeken hoe goed het jeugdteam van talent is voorzien, wat dan weer kan doorstromen naar het 'echte' elftal
Wel een vraagje: ik heb ¤275.000 in kas. Hoe snel moet ik een 'goed' trainer aanstellen? Met slecht leiderschap kost me dat geloof ik ¤267.000
+1quote:Op zondag 23 juni 2013 10:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Had ik al gezegd dat de training weer eens prut was? Zo ja, bij deze nogmaals
Ook de scouts vanochtend op het eerste gezicht niet veel bijzonders, 16j22d huidig zwak verdedigen en potentie zwak positiespel. Vorige week dan wel een redelijk allrounder gescout, met de fantastische leeftijd van 17j63d. Die kan dus nog zulke mooie skills hebben, maar gaat uiteindelijk niks opleveren wanneer ik 'm promoveren kan. Potdikke al meer dan 3 maanden geleden dat ik voor het laatst een 15-jarige heb gescout met een potentie van redelijk (of hoger). Ze kunnen echt allemaal helemaal niks of zijn simpelweg 'te oud' (hoog 16 of zelfs al 17). Nouja, balletje rolt vanzelf mijn kant weer eens op hoop ik..
Oh, een faal van aardig formaat dan van mijn kant. Ik bleef nu al 3 seizoenen in deze competitie en vroeg me af waarom dit nu beter isquote:Op zondag 23 juni 2013 12:25 schreef DeProf het volgende:
Als je in een 4 competitie zit ben je klaar na 6 wedstrijden. Na de laatste wedstrijd kan je meteen de competitie verlaten en een nieuwe starten, waardoor je geen tussenseizoen hebt. Je volgende wedstrijd is dan al na 2/3 dagen. Per heel seizoen scheelt dat best veel omdat je jeugd training krijgt na elke wedstrijd.
Ik koop dus geen trainees voor mijn 2de team, maar train alleen mijn eigen spelers. Nu wel een buitenlandse trainer aangesteld, scheelt best veel die 8%quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Goed trainer levert ten opzichte van een redelijk trainer 8% meer training op. Ben je dus voorzien in trainees en heb je op korte termijn ook geen andere aankopen nodig, dan zou ik die investering z.s.m. doen.
Van de 'actieve' forumleden niet geloof ik, in ieder geval niet in de afgelopen pakweg 3-4 jaar wat ik me voor de geest kan halen. Nu moet ik even diep graven, maar als ik me niet vergis heeft Jonks in 2007 of 2008 (die buurt) met z'n FC Der Freddy (??) de bekerfinale gehaald (en verloren). Grumpey heeft dacht ik in II gespeeld. En volgens mij is er inmiddels een redelijke aantal die III ooit heeft gehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef Questular het volgende:
iemand hier op FOK al eens de hoogste klasse weten te halen of een beker finale?
Thanks, weer een ronde verder. Zal me benieuwen of ik dit seizoen weer eens aan een thuiswedstrijd toekom...quote:
quote:
Eerst die 16 jarige en die 15 jarigequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:22 schreef nickhguitar het volgende:
Hm.. Zit even te twijfelen over m'n jeugdopleiding.
Heb een speler van 16 jaar en 48 dagen Die heeft op dit moment positiespel redelijk en kan hierin ook max. redelijk worden. Tevens heeft hij de potentie om vleugelspel en verdedigen redelijk te krijgen, hoe ver hij daar al in is weet ik niet. Tot slot heeft hij passen 'slechts' op slecht. Dat is jammer (tevens zijn max. haalbare voor nu)
Dan heb ik een andere jongen, hij is 15 jaar en 68 dagen. Kan redelijk in positiespel worden (op dit moment zwak) en maar liefst goed in passen, daar is hij op dit moment matig in.
Wat is m'n meest logische volgende stap? Een combinatie maken van beide om nog wat training voor 1 te geven en wat potentie te ontdekken bij 2? Wat vinden jullie?
Dat klopt, maar is het talent van de nog 15 jarige niet groter dan die van de 16 jarige? Die kan immers maar max. slecht passen..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Eerst die 16 jarige en die 15 jarige
meenemen. Als die 16 jarige 17 is geworden heb je nog 16 wedstrijden voor de ander.
2x 17 + 16j103d met slecht verdedigen en max zwak vleugelspel. Die is nu alweer aan 't knikkeren met z'n matties op 't schoolplein..quote:
De laatste tijd trek ik niks...quote:Op zondag 30 juni 2013 10:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2x 17 + 16j103d met slecht verdedigen en max zwak vleugelspel. Die is nu alweer aan 't knikkeren met z'n matties op 't schoolplein..
1e scout had niks, tweede een 17 jarige prut speler en de derde ook niks! Heb je ook weinig aan...quote:
Ja, kan.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:13 schreef nickhguitar het volgende:
Heb dus gekozen om bij beide vleugelspel te trainen, maakt het veel uit als ik bij beide trainingen vleugelspel kies? Of kies ik beter iets anders?
Maar ik wil weten of hij potentie heeft op vleugelspel. Daarnaast krijgen ze dan wel allbei gewoon 100% training op vleugelspel? primair gezien?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, kan.
Maar dan wordt de tweede training nutteloos omdat daarop een zware min staat.
Wanneer je primair en secundair Vleugelspel instelt, dan wordt naast die afgenomen trainingswaarde ook het potentieel NIET onthuld. Je kunt dan beter secundair Vleugelaanval instellen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar ik wil weten of hij potentie heeft op vleugelspel. Daarnaast krijgen ze dan wel allbei gewoon 100% training op vleugelspel? primair gezien?
En ik twijfelde nog tussen PIC of normaal (is dus PIC geworden)quote:45:00 It was 2 - 1 at the break.
45:00 De Bulls enjoyed most of the ball, as they maintained 74 percent of possession.
Dankquote:Op zondag 7 juli 2013 17:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Onvoorspelbaar (bron)
- Positief: Onvoorspelbare verdedigers en centrale middenvelders kunnen een fantastische pass versturen naar een spits of vleugelspeler. Uiteraard geldt hier: hoe hoger het passen, hoe groter de kans op dit event. Ook kunnen ze een onvoorspelbare kans creëren, onafhankelijk van hun stats.
- Negatief: Een onvoorspelbare verdediger of centrale middenvelder kan ook blunderen. Hoe beter hij kan verdedigen, hoe kleiner de kans op een blunder.
- Positief: Onvoorspelbare vleugelspelers en spitsen kunnen een extra kans creëren op drie verschillende manieren:
Met voldoende passen kunnen ze een kans creëren voor een andere spits of vleugelspeler.
Met voldoende scoren kunnen ze de bal van een tegenstander (verdediger of centrale middenvelder) afpakken, waardoor zij een kans voor zichzelf of een ander creëren.
Ook kunnen ze een onvoorspelbare kans creëren, onafhankelijk van hun stats.
Ik speel 3-4-3. 2 spitsen met Koppen, 1 snel (spelhervatter), vleugels beide snel (trainees: 1x snel, 1x onvoorspelbaar), verdedigers hebben alle drie koppen en ik ga deze week op zoek naar 2 nieuwe middenvelders; Het idee is dat ze beide kunnen koppen. Zou goed moeten zitten dus. Volgens seizoen spelen voor het kampioenschap in de 6equote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een [Snel] of [Koppen] op m'n vleugelspeler, simpelweg omdat die een grotere scoringskans (SE's) opleveren. Wanneer je echter al de nodige [Snel] en [Koppen] in je team hebt, dan kan [Onvoorspelbaar] een leuke aanvulling / variatie zijn
Goed bezig!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:03 schreef Donaldo het volgende:
Gelijkgespeeld tegen de nr 2, waardoor ik de koppositie behoud (1 punt voor). Had op iets meer gehoopt gezien de 6-2 thuisoverwinning vorige week, maar ik mag niet klagen gezien ik hem ook had kunnen verliezen.
Ook mooi nieuws; Mn middenvelder heeft zojuist tegen Roemenie gelijkgespeeld met Griekenland u20, waardoor ze aan kop gaan in de groep, en werd ook nog MOTM. Een gelijkspel vrijdag is genoeg voor een volgende ronde. Zou mooi zijn gezien zn ervaring omhoog schiet
Uit interesse, met welke 'skills' heb je 'm vervangen dat dit je 2,5 miljoen kost? Of heb je 'extern' een goed/goed-coach aangeschaft? Zo ja, intern is vele malen goedkoper. Koop voor 300-400k een FutureCoach met (minimaal) goed ervaring, goed leiderschap. Een seizoen later kun je die voor pakweg 780k converteren tot goed/goed coach (intern). Bespaar je dus de helft mee t.o.v. een extern goed/goed.quote:Minder nieuws is dat mn trainer vandaag achteruit is gegaan en ik een nieuwe solid/solid trainer heb moeten aannemen, weg 2,5 miljoen![]()
Ik heb inderdaad een externe coach aangenomen. Heb er te weinig rekening mee gehouden dat mn coach eerdaags zijn skill zou verliezen, en om nu eentje te kopen en dan 16 weken te moeten trainen met een redelijk trainer schiet ook niet op (en is zonde van mn u20 spelers). Ben wel van plan om er een te gaan kopen om over anderhalf jaar (zolang zal het waarschijnlijk weer duren voor deze trainer naar redelijk zakt) een uitstekend coach te hebbenquote:Uit interesse, met welke 'skills' heb je 'm vervangen dat dit je 2,5 miljoen kost? Of heb je 'extern' een goed/goed-coach aangeschaft? Zo ja, intern is vele malen goedkoper. Koop voor 300-400k een FutureCoach met (minimaal) goed ervaring, goed leiderschap. Een seizoen later kun je die voor pakweg 780k converteren tot goed/goed coach (intern). Bespaar je dus de helft mee t.o.v. een extern goed/goed.
Helaas een coinflip met 2-1 verloren. Nadeel van uit moeten spelen + gemiddelde vorm bijna een vol level lager helaas net niet kunnen compenseren. Ook de aanwezige specialiteiten en ervaring mochten niet baten, ronde9 derhalve het eindstation.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met "B-team" vanavond naar een 1-4 winst gecounterd. Nu een comfortabel gat van 6 punten naar plaats 3.
Helaas m'n enige speler in uitstekend vorm, spits en topscorer Noah Breed, er met een +2 vanaf getrapt. Zou erg welkom zijn wanneer dat morgen al op +1 staat, zodat 'ie volgende week weer inzetbaar is. Wordt nog behoorlijk puzzelen zo voor m'n bekerpot komende woensdag
Jammer! Volgend jaar beter, dan hoop ik ook 1 ronde te overlevenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helaas een coinflip met 2-1 verloren. Nadeel van uit moeten spelen + gemiddelde vorm bijna een vol level lager helaas net niet kunnen compenseren. Ook de aanwezige specialiteiten en ervaring mochten niet baten, ronde9 derhalve het eindstation.
Gezien ook de competitie ondanks 'slechts' 3 punten achterstand eigenlijk al een gelopen koers is, maar eens bedenken wat we nog gaan doen. Hopelijk raakt Kristiaan snel weer in vorm en weet het NT zich te kwalificeren voor de WK. Hebben we tenminste nog iets om voor door te spelen..
Ga trainen voor U20/NT... Uitstekend coach, 100% TI, 5% conditie, 10 assistenten, 10 fysio's, 10 dokters en een contactgegevens (e-mail / telnr) doorgeven aan de scout. Hoef je hooguit 1x in de zoveel weken in te loggen om te voorkomen dat je 'bot' wordt. Daarnaast kan de scout je ook buiten HT contacten mocht er nood aan de man zijn. Je helpt er de NL community mee. En mocht je na een seizoen of 4-5 alsnog weer zin krijgen, heb je in ieder geval een (of meerdere) top getrainde speler(s) tot je beschikking als 'startkapitaal'quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee wat te doen met 28 miljoen (28 659 870 ¤) ?
Een nieuw team opzetten is geen optie. Dus wat dan... Verloren laten gaan?
Ik eehm heb daar serieus geen zin in.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ga trainen voor U20/NT... Uitstekend coach, 100% TI, 5% conditie, 10 assistenten, 10 fysio's, 10 dokters en een contactgegevens (e-mail / telnr) doorgeven aan de scout. Hoef je hooguit 1x in de zoveel weken in te loggen om te voorkomen dat je 'bot' wordt. Daarnaast kan de scout je ook buiten HT contacten mocht er nood aan de man zijn. Je helpt er de NL community mee. En mocht je na een seizoen of 4-5 alsnog weer zin krijgen, heb je in ieder geval een (of meerdere) top getrainde speler(s) tot je beschikking als 'startkapitaal'
Je hebt dan nog 3 opties (want dat wil je toch horen):quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik eehm heb daar serieus geen zin in.Ik wil hattrick afsluiten want ik ben er echt klaar mee.
Iemand een ander idee?
Ik heb je advies nodig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De vorm kan dus toch nog lager, +2 / -4. Wel 8 SP-pops (waaronder Kristiaan). Overigens is ook de vorm bij m'n beide vrienden uit DKV niet heel best, dus het zal wel iets provinciaals zijn
Gewoon 343, snelle vleugels verder koppers en speciaal spel een idee?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb je advies nodig.
Ik ga mijn team verbouwen.
Ik ga vleugelspel trainen op aanvallers.
Ik ga 10 spelers eruit schoppen.
Voornamelijk middenvelders en oude verdedigers.
Wat voor team kan ik het beste bouwen?
Een counter team?
Vleugelspel op aanvallers betekent dat je ze voor hun training op een positie (vleugelspeler) neer zult moeten zetten waar ze in eerste instantie weinig aan je ratings bij zullen dragen (of je moet ze al 2x per week opstellen = extra blessurerisico).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb je advies nodig.
Ik ga mijn team verbouwen.
Ik ga vleugelspel trainen op aanvallers.
Ik ga 10 spelers eruit schoppen.
Voornamelijk middenvelders en oude verdedigers.
Wat voor team kan ik het beste bouwen?
Een counter team?
Duidelijk. Het gaat jullie goed mensen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt dan nog 3 opties (want dat wil je toch horen):
1) je team aan iemand anders overdragen (illegaal).
2) voor veel teveel geld spelers van anderen kopen, al dan niet bewust om de boel te verkloten (onsportief).
3) standaardopstelling (zo sterk mogelijk) neerzetten en stoppen met inloggen.
Optie 3 is de meest eerlijke en faire ten opzichte van je competitiegenoten en na verloop van tijd wordt je team vanzelf 'bot' (of heb je nog een eeuwigheid aan Supporter erop?).
Het was een leuke extra dimensie bij het 'moeten' regelen van oefenwedstrijden. Is nu gewoon echt helemaal naar de kloten. Me nu maar storten op mijlpalen ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:49 schreef Nixx- het volgende:
Gelukkig ben ik nooit aan die kloterige vlaggetjes begonnen.
Ik doe het automatisch via de poule.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het was een leuke extra dimensie bij het 'moeten' regelen van oefenwedstrijden. Is nu gewoon echt helemaal naar de kloten. Me nu maar storten op mijlpalen ofzo
Mits je die keeper rond 17j0d kunt promoveren kun je inderdaad primair Keepen gaan trainen. Let echter goed op dat je geen betere (en waardevoller) talenten over het hoofd ziet. Kijk dus ook even naar de marktwaarde van een spelertje op het moment dat je verwacht hem te gaan promoveren, voordat je je training op hem afstemt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:51 schreef Questular het volgende:
Nog ff en dan kan ik mn 1e jeugdspeler promoveren
Kan ik erna mn training veranderen in keepen/verdedigen aangezien ik een 16 jarige keeper heb die goed kan worden in keepen en 2 jonge verdedigers die ik ook wel eens verder wil trainen.
[..]
Ik zag het, gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 juli 2013 09:09 schreef Nixx- het volgende:
Whooot!
3-1 gewonnen met counteren.
Mijn eerste overwinning zonder op middenveld te richten.
Die linker is inderdaad wel vrij lullig. Die rechter vind ik, op basis van zijn hogere middenveld, niet onterecht. Als is het wel een vrij extreme uitslagquote:Op maandag 29 juli 2013 18:12 schreef YUR het volgende:
Gisteren twee bijzondere wedstrijden gehad:
[ afbeelding ]
Die tweede vond ik inderdaad ook alleen bijzonder vanwege de extreme uitslag, niet zozeer omdat ik daar had verloren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Die linker is inderdaad wel vrij lullig. Die rechter vind ik, op basis van zijn hogere middenveld, niet onterecht. Als is het wel een vrij extreme uitslag
Ik kan wel net zo'n logo voor jou maken als ik zelf hebquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:46 schreef Xummon het volgende:
wie is er hier handig met logo's maken?
kan iemand deze bewerken dat het mijn clubkleuren krijgt en dat yellow green army vervangen wordt door Eendracht Elsloo
[ afbeelding ]
oude crappy logo ivm clubkleuren
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gister op de eerste plaats terecht gekomen. Nu nog 1 wedstrijd PIC'en en m'n teamgeest staat op max. Dan knallen bij promotie/degradatie. Dat is gewoon 1 wedstrijd toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Succes!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef MrMoon het volgende:
Zo eens zien of ik me veilig kan spelen vanavond..
Ik sta nog op 2-2, met 64% bbz tegen een counteraar. Ik ben stiekem toch wel benieuwd met de promotiestreep mocht ik winnen, al is een p/d voor training/inkomsten welkom.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank
Alles nog 0-0 hier.. So far so good
inmiddels 1-0 achter.. Maar nog wel net boven de streep..quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik sta nog op 2-2, met 64% bbz tegen een counteraar. Ik ben stiekem toch wel benieuwd met de promotiestreep mocht ik winnen, al is een p/d voor training/inkomsten welkom.
quote:
WTF.... Dat is echt balen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mede dankzij een rode kaart en een pullback-event een 4-1 voorsprong (en daarmee kampioenschap + promotie naar divisie II) verspeeld...
Hattrick
0. SNELquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:06 schreef Questular het volgende:
Nice!
Ik wil voor volgend seizoen mn middenveld verstreken op de vleugels. Ik speel 3-5-2 en heb vorig seizoen vooral centrum aanval gespeeld maar wil mn vleugels toch meer gaan benutten. Welke stats zijn belangrijk? Budget (7e) klasse is niet erg hoog.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mede dankzij een rode kaart en een pullback-event een 4-1 voorsprong (en daarmee kampioenschap + promotie naar divisie II) verspeeld...
Hattrick
En wat is jouw plan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor de liefhebbers, ik heb m'n complete selectie (op Kristiaan Flinterman en 'mr diepFries' Kris Grimmius na) vanavond te koop gezet (deadlines vrijdagavond rond 20:00u).
21 spelers van diverse pluimage, allen Nederlanders, multiskill, goed karakter en voorzien van een nuttige specialiteit.
Ze staan er wel voor een scherpe prijs op. Ook voor degene die gewoon geïnteresseerd is waarmee je bovenin III mee kunt doen, neem gerust een kijkje (teamid = 1295088)
Ja, dat lijkt me ook. Ze zijn voor mij allemaal ook net iets te oud, maar wellicht als er zich vrijdag een vorminzinking voordoet in mijn selectie dat ik een paniekaankoop kom doen voor mijn p/d.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met 17-jarigen opnieuw beginnen. Waarschijnlijk ga ik vleugelspelers trainen voor de U20. Of er moet onverhoopt een klein wondertje gebeuren en de NT zich alsnog kwalificeren voor het WK, dan gaan we nog even door. Vandaar ook de scherpe prijsstelling, ze 'moeten' nu nog niet weg.
Totale waarde van de selectie schommelt nu nog tussen de 20-25 miljoen schat ik. Ieder seizoen dat ik 'wacht' met de herstart kost me een miljoen of 7-8, dus met de nakende uitschakeling van het NT (en dus het min of meer overbodig worden van Kristiaan) is dit wel 'het moment'.
Er zitten een paar hele leuke spelers tussen, je moet alleen qua spelersmateriaal dan wel een beetje in dezelfde leeftijdscategorie (met conditiepercentage 25% of hoger) zitten wil het ook op de iets langere termijn echt de moeite waard zijn. Hopelijk vanavond een leuke vormupdate, dat kan sowieso nooit geen kwaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook. Ze zijn voor mij allemaal ook net iets te oud, maar wellicht als er zich vrijdag een vorminzinking voordoet in mijn selectie dat ik een paniekaankoop kom doen voor mijn p/d.
Kun je wel mooie ratings neerzetten met je B-team in je oefenpot woensdagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:25 schreef YUR het volgende:
Volgens mij zou ik mijn P/D zelfs nog kunnen PICcen
Ik verbaas me al wekelijks over de ratings van mijn B-team... 226 hatstats afgelopen woensdagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kun je wel mooie ratings neerzetten met je B-team in je oefenpot woensdag
Netjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik verbaas me al wekelijks over de ratings van mijn B-team... 226 hatstats afgelopen woensdag
Dat is het verschil tussen bovenin mee kunnen draaien in III en net niet degraderen in Vquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Netjes
Ik kwam gister (uit) tot 248 HatStats. En dat is dan met moorddadig teamgeest en 11 andere spelers dan afgelopen zondag.
Zal dat wel gaan missen straks, die flexibiliteit om op zondag te kiezen uit je 22 "A-spelers" en 7 verschillende formaties. Jammer dat dit seizoen m'n middenveld eigenlijk nooit in vorm is geweest, het had net even het verschil kunnen maken. Wie weet over een seizoen of 7-10...
Hier 3-0 voor met een pb voor behoudquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben bezig met een p/d duel voor promotie naar de III. Erg voortvarend gestart met een 0-3 voorsprong, het daaropvolgende pull-back event baart me wel enige zorgen...
Een vroege pullback (1e helft) is killing voor je (gemiddelde) aanvalsratings. Tijdens minuut 0 wel zoals verwacht? En er rekening mee gehouden dat het zelfvertrouwen in de nacht van za/zo ook een update (meestal daling van 1-2 niveaus) heeft gekregen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef YUR het volgende:
6-0 winst, behoud in V
Ik vraag me alleen af waarom ik veeeeeeeeeeeeeel lagere aanvalsratings had als in de voorspelling (zie plaatje een paar posts terug)
Inderdaad een vroege pb...waar kan ik zien of het in minuut 0 wel in orde was?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een vroege pullback (1e helft) is killing voor je (gemiddelde) aanvalsratings. Tijdens minuut 0 wel zoals verwacht? En er rekening mee gehouden dat het zelfvertrouwen in de nacht van za/zo ook een update (meestal daling van 1-2 niveaus) heeft gekregen?
@ alle gewonnen p/d'ers: gefeliciteerd!
Tabblad rating details bij je wedstrijdverslagquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Inderdaad een vroege pb...waar kan ik zien of het in minuut 0 wel in orde was?
Volgens mij kun je de ontwikkeling van je ratings alleen zien als je supporter hebtquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tabblad rating details bij je wedstrijdverslag
Daar kan ik ook zien dat mijn uitslag op basis van de 25ste minuut nog redelijk realistisch was en minder onterecht dan dat het achteraf blijkt.
Het gaat niet om YMFC, maar om die andere toch? Dan kijk ik even voor je!quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de ontwikkeling van je ratings alleen zien als je supporter hebt
Nee, het gaat wel om YMFCquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om YMFC, maar om die andere toch? Dan kijk ik even voor je!
Zag het al...quote:
Alleen de aanvalsrating schelen wel wat. Nooit geweten dat een pb zulke grote gevolgen had:quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zag het al...
Ratings in de eerste minuut:
[ afbeelding ]
Het verschil is uiteindelijk dus niet eens heel groot!
Dat verschil is uiteindelijk enorm ja!quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Alleen de aanvalsrating schelen wel wat. Nooit geweten dat een pb zulke grote gevolgen had:
[ afbeelding ]
Ook dat jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat verschil is uiteindelijk enorm ja!
Het verschil tussen de verwachte ratings en je ratings in de eerste minuten zal waarschijnlijk met je zelfvertrouwen te maken hebben gehad.
quote:5. Allard Boender (Vleugelverdediger) [Staat op de transferlijst]
26 jaar en 106 dagen
TSI = 169 590, loon = 20 910 ¤/week
Vorm: goed (7) Conditie: goed (7)
Ervaring: uitstekend (8) Leiderschap: zwak (4)
Keepen: 1/20 rampzalig (1)
Verdedigen: 15/20 reusachtig (15)
Positiespel: 5/20 matig (5)
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse (13)
Passen: 7/20 goed (7)
Scoren: 3/20 slecht (3)
Spelhervatting: 13/20 wereldklasse (13)
quote:10. Ventzislav Stanimirov (Vleugelspeler) [Staat op de transferlijst]
25 jaar en 82 dagen
TSI = 227 870, loon = 26 268 ¤/week
Vorm: goed (7) Conditie: goed (7) [Technisch]
Ervaring: redelijk (6) Leiderschap: redelijk (6)
Verdedigen: 4/20 zwak (4)
Positiespel: 13/20 wereldklasse (13)
Vleugelspel: 16/20 buitenaards (16)
Passen: 8/20 uitstekend (8)
Spelhervatting: 14/20 bovennatuurlijk (14)
Helaas, niets voor mij...quote:
Jonge wk-defs met [koppen] of iets dergelijks is een goed idee. Je zou kunnen overwegen er een goede wingback bij te zetten, die op het moment van aankoop hoger in zijn vleugelspel zit. Kan je wingratings aan één kant een boost geven en is in potentie ook best winstgevend. Alleen moet je nu ook iets meer investeren natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas, niets voor mij...
Idee gevraagd! Ik ga vanaf komend seizoen mijn mids trainen op verdedigen. Ik stel ze dan op zondag op het middenveld op, en op woensdag in de verdediging. Het blessurerisico neem ik voor lief.
Wat voor spelers zal ik op zondag achterin zetten? Gewoon jonge wk-defs, of zijn er betere ideeën?
Die defs zijn nog niet zo makkelijk te vinden, zeker niet NL-ers. Denk dat ik mn oude defs stapsgewijs moet gaan vervangen...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jonge wk-defs met [koppen] of iets dergelijks is een goed idee. Je zou kunnen overwegen er een goede wingback bij te zetten, die op het moment van aankoop hoger in zijn vleugelspel zit. Kan je wingratings aan één kant een boost geven en is in potentie ook best winstgevend. Alleen moet je nu ook iets meer investeren natuurlijk
quote:Mike Brookes
21 jaar en 12 dagen
TSI = 83 620, loon = 30 612 ¤/week
Vorm: goed (7) Conditie: uitstekend (8) [Krachtig]
Ervaring: zwak (4) Leiderschap: goed (7)
Positiespel: reusachtig (15) Passen: redelijk (6)
Vleugelspel: slecht (3) Verdedigen: matig (5)
Scoren: zwak (4) Spelhervatting: waardeloos (2)
quote:Raúl Ubaque
20 jaar en 111 dagen
TSI = 74 370, loon = 16 116 ¤/week
Vorm: redelijk (6) Conditie: uitstekend (8) [Krachtig]
Ervaring: zwak (4) Leiderschap: matig (5)
Positiespel: reusachtig (15) Passen: redelijk (6)
Vleugelspel: zwak (4) Verdedigen: goed (7)
Scoren: zwak (4) Spelhervatting: rampzalig (1)
quote:Taylor Hoskins 1 maal een kaart gekregen
24 jaar en 27 dagen
TSI = 233 840, loon = 37 572 ¤/week
Vorm: goed (7) Conditie: uitstekend (8)
Ervaring: redelijk (6) Leiderschap: slecht (3)
Clubtrouw: wonderbaarlijk (12)
Conditie: uitstekend (8) Keepen: waardeloos (2)
Positiespel: reusachtig (15) Passen: wereldklasse (13)
Vleugelspel: slecht (3) Verdedigen: matig (5)
Scoren: matig (5) Spelhervatting: waardeloos (2)
quote:Scott Cashmore 2 maal een kaart gekregen
20 jaar en 85 dagen
TSI = 63 730, loon = 15 252 ¤/week
Vorm: goed (7) Conditie: uitstekend (8) [Krachtig]
Ervaring: zwak (4) Leiderschap: redelijk (6)
Positiespel: bovennatuurlijk (14) Passen: redelijk (6)
Vleugelspel: zwak (4) Verdedigen: matig (5)
Scoren: slecht (3) Spelhervatting: waardeloos (2)
quote:Stoyan Panov
21 jaar en 0 dagen
TSI = 64 110, loon = 26 580 ¤/week
Vorm: redelijk (6) Conditie: uitstekend (8) [Koppen]
Ervaring: slecht (3) Leiderschap: matig (5)
Positiespel: bovennatuurlijk (14) Passen: goed (7)
Vleugelspel: zwak (4) Verdedigen: redelijk (6)
Scoren: zwak (4) Spelhervatting: slecht (3)
Da's eentje te veelquote:Ventura João de Jesus
20 jaar en 103 dagen
TSI = 54 520, loon = 6 732 ¤/week
Vorm: redelijk (6) Conditie: uitstekend (8) [Snel]
Ervaring: zwak (4) Leiderschap: goed (7)
Clubtrouw: reusachtig (15)
Positiespel: briljant (11) Passen: matig (5)
Vleugelspel: wereldklasse (13) Verdedigen: matig (5)
Scoren: waardeloos (2) Spelhervatting: waardeloos (2)
Maar niet verkeerd! Al is die 24 jarige de minste om te trainen, zowel qua leeftijd, als qua stats, als qua spec. Wel een fijne om er bij te hebben op je middenveld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:12 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Da's eentje te veel
Zit er ook wat positiespel op? Dat wil ook nog wel eens helpen voor wingersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef Questular het volgende:
2 nieuwe vleugelspelers gekocht met positiespel en als specialiteit snelStats redelijk/goed en dan volgend seizoen op vleugelspel trainen
Die is op verzoek van de scoutsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar niet verkeerd! Al is die 24 jarige de minste om te trainen, zowel qua leeftijd, als qua stats, als qua spec. Wel een fijne om er bij te hebben op je middenveld.
Ah, dat verandert de zaakquote:
quote:31-08-2013
Je ontvangt voor deze speler: 20 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:10. Pierre Lavenir (Centrale Middenvelder)
21 jaar en 75 dagen
TSI = 73 790, loon = 18 036 ¤/week
Vorm: redelijk (6) Conditie: uitstekend (8) [Koppen]
Ervaring: matig (5) Leiderschap: slecht (3)
Verdedigen: 4/20 zwak (4)
Positiespel: 15/20 reusachtig (15)
Vleugelspel: 8/20 uitstekend (8)
Passen: 6/20 redelijk (6)
Spelhervatting: 2/20 waardeloos (2)
Helaas niet. Om een goede PM'er te vinden met al wat vleugelspel én een spec (snel of koppen) en dan ook nog Nederlands is te tijdrovend. Er was nu niks in de markt en eigenlijk kon ik niet het risico nemen om nog een week te wachten totdat er wel iets op de markt zou komen...quote:
Herkenbaar dilemmaquote:Op maandag 2 september 2013 10:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Helaas niet. Om een goede PM'er te vinden met al wat vleugelspel én een spec (snel of koppen) en dan ook nog Nederlands is te tijdrovend. Er was nu niks in de markt en eigenlijk kon ik niet het risico nemen om nog een week te wachten totdat er wel iets op de markt zou komen...
En dan moet ik ook nog een verdediger van 20-22 met reusachtig/Buitenaards def en wat passen, vleugelspel en [Koppen]. Er staat nu alleen een Pool op de lijst die daar aan voldoet.quote:
Ja, loon is killing, dat begin ik ook te merken nu al mn trainees zo'n beetje op reusachtig zitten. Gelukkig kan ik ze voorlopig dubbel inzetten, dat scheelt weer spelers kopenquote:Op maandag 2 september 2013 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En dan moet ik ook nog een verdediger van 20-22 met reusachtig/Buitenaards def en wat passen, vleugelspel en [Koppen]. Er staat nu alleen een Pool op de lijst die daar aan voldoet.
Qua skill doe ik alleen meestal wel een concessie met een buitenlander, om het loontechnisch allemaal wat in de hand te houden.
Zeker de stap van bovennatuurlijk naar reusachtig is groot inderdaad. Als ik de hele zooi nog eens in de verkoop zet ga ik toch eens kijken hoe ik een goed Nederlands team voor lange tijd bij elkaar kan houden. Ik kom toch vaak terug bij een punt waarop ik moet doorselecteren en dan automatisch bij buitenlanders terecht kom, zoals nu!quote:Op maandag 2 september 2013 10:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, loon is killing, dat begin ik ook te merken nu al mn trainees zo'n beetje op reusachtig zitten. Gelukkig kan ik ze voorlopig dubbel inzetten, dat scheelt weer spelers kopen
Volgens mij is de enige optie een soort van trappensysteem, waarmee je iedere 1 a 2 seizoenen je 2 oudste trainees verpatst en weer 2 hele jonge trainees aanschaft en dan je spelers op 3 skills trainenquote:Op maandag 2 september 2013 10:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zeker de stap van bovennatuurlijk naar reusachtig is groot inderdaad. Als ik de hele zooi nog eens in de verkoop zet ga ik toch eens kijken hoe ik een goed Nederlands team voor lange tijd bij elkaar kan houden. Ik kom toch vaak terug bij een punt waarop ik moet doorselecteren en dan automatisch bij buitenlanders terecht kom, zoals nu!
En toch vraag ik me dan af of het gewenste niveau, wat steeds omhoog zou moeten gaan, van jonge trainees echt betaalbaar blijft. Maar goed, mooie uitdaging voor de toekomst!quote:Op maandag 2 september 2013 10:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij is de enige optie een soort van trappensysteem, waarmee je iedere 1 a 2 seizoenen je 2 oudste trainees verpatst en weer 2 hele jonge trainees aanschaft en dan je spelers op 3 skills trainen
Ja...je zou er op af kunnen studerenquote:Op maandag 2 september 2013 10:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En toch vraag ik me dan af of het gewenste niveau, wat steeds omhoog zou moeten gaan, van jonge trainees echt betaalbaar blijft. Maar goed, mooie uitdaging voor de toekomst!
Ja, alleen wordt er hier voorlopig genoeg 'afgestudeerd'quote:
Ik zit het al anderhalf jaar uit te stellen...alleen nu word ik volgende maand papa en heb ik nog maar een jaar de tijd voor mn afstudeeropdrachtquote:Op maandag 2 september 2013 10:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, alleen wordt er hier voorlopig genoeg 'afgestudeerd'
Met zo'n kleine erbij kan ik me voorstellen dat het nog lastiger wordt jaquote:Op maandag 2 september 2013 10:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zit het al anderhalf jaar uit te stellen...alleen nu word ik volgende maand papa en heb ik nog maar een jaar de tijd voor mn afstudeeropdracht
volgende maand al? gaat vlot danquote:Op maandag 2 september 2013 10:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zit het al anderhalf jaar uit te stellen...alleen nu word ik volgende maand papa en heb ik nog maar een jaar de tijd voor mn afstudeeropdracht
Ja, nu we toch zo ver zijn...laat maar komenquote:Op woensdag 4 september 2013 08:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha, ja zit je er zo erg op te wachten?
Yes! Misschien overleef ik dit seizoen wel een ronde beker en wellicht blijf ik zelfs in de VII!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef YUR het volgende:
Oh, en het nieuwe seizoen begint vandaag weerBeker
quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:48 schreef YUR het volgende:
Oeps...een mid die niet had moeten stijgen is gestegen naar buitenaards en een mid die wel had moeten stijgen naar reusachtig heeft dat niet gedaan.
Nog 1 weekje positiespel dus
Wat voor verzakking?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef Gijs_ het volgende:
Hier ook geen opzienbarende training. Ik kreeg afgelopen woensdag even bijna een hardverzakking toen ik mijn aanvalsratings zag, maar ik was even vergeten dat het zelfvertrouwen (die een seizoenlang heel hoog was) ook van invloed was![]()
Zondag met 350+ hatstats hoop ik dat ik mijn eerste puntjes in de III ga sprokkelen. In ronde twee van de beker nog een rondje tegen een bot!
quote:
Nou, vooruit dan maar. Voordeel van de tweifelquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Zo erg was het dus! (ik als taalnazi
)
Ik ben ondertussen in het Engels aan het mailen voor mijn werk met Jappen, is dat een excuus?
Geeft jou ook wat ruimte voor als je wat minder scherp bent over een poosje, want korte nachtjes gaan er ongetwijfeld komenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Voordeel van de tweifel
quote:Aert Klompe (242083086)
Netherlands 31 jaar en 58 dagen, volgende verjaardag: 05-11-2013
Vorm: redelijk Conditie: redelijk
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een matig leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar:
YMFC
(sinds 30-09-2012)
Total Skill Index (TSI): 54 540
Loon: 8 010 \u20ac/week
Waarschuwingen: 0
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-09-2013 10:24
Vraagprijs: 0
(Clubtrouw wordt gereset wanneer van club wordt gewisseld)
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: briljant
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Stoyan Panov (355873745)
21 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 18-12-2013
Vorm: redelijk Conditie: uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar:
YMFC
(sinds 01-07-2012)
Total Skill Index (TSI): 66 670
Loon: 26 580 \u20ac/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Koppen
Deadline: 15-09-2013 10:37
Vraagprijs: 0
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Lo Quispel (285303871)
28 jaar en 57 dagen, volgende verjaardag: 06-11-2013
Vorm: goed Conditie: goed
Een sympathiek persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar:
YMFC
(sinds 05-10-2012)
Total Skill Index (TSI): 139 830
Loon: 27 130 ¤/week
Specialiteit: Snel
Deadline: 15-09-2013 10:40
Vraagprijs: 0 ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Kortom: 433 is ruk, want de twee vleugelspelers staan ook 'centraal' in de aanval bij opstelling, omdat je ze niet naar de zijkanten kan doenquote:Het is goed om te weten dat wanneer er meer dan een speler op een centrale positie speelt (centrale verdediger, centrale middenvelder of aanvaller), ze niet met hun volledige vaardigheid bijdragen aan je teamrating. Dit bijdrageverlies is ook groter voor drie spelers dan voor twee. Het idee hierachter is dat wanneer meerdere spelers in dezelfde zone samenspelen ze gaan vertrouwen op de andere spelers en ze zich zelf niet volledig zullen inzetten.
Samenvattend, één speler op een centrale positie draagt 100% bij; bij twee spelers op een centrale positie is er bijdrageverlies (die beide spelers beïnvloedt) en bij drie spelers zal het verlies nog wat groter zijn (voor alle drie de spelers). Dit verlies is van invloed op alle vaardigheden van de speler.
Lees je anders ff in op www.hagonline.orgquote:Op donderdag 12 september 2013 11:03 schreef Zhero het volgende:
Vanochtend maar eens aangemeld voor dit spel, veel over gehoord. Snap er nog niet veel van. Iemand tips hoe ik zo makkelijk mogelijk even mijn spelers orden naar positie? Speel op dit moment een oefenwedstrijd ofzo. Heb mijn tactiek meteen veranderd van 442 naar 433 ook al ben ik daar waardeloos in, lange termijn denken ofzo dan maar
.
Edit: Ik lees net dit:
[..]
Kortom: 433 is ruk, want de twee vleugelspelers staan ook 'centraal' in de aanval bij opstelling, omdat je ze niet naar de zijkanten kan doen. En kan je geen verdedigende middenvelder ofzo selecteren?
Niks voor mij helaas.quote:
Ik 'train multiskillers', dat wil zeggen ik train mids op wing. Voor mij bij de verkoop van een trainee zijn het idd geen 19 jarigen meer die er voor terug komen, maar 21 jarigen met minimaal reusachtig pm, flink wat passen en tenminste redelijk vleugelspel + spec.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:46 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje; Ik ben sinds een paar maanden begonnen met multiskillen. Mijn vraag is: hoe behoud je (voor de lange duur) je prestaties? Stel je komt op een gegeven moment in de 3de of 4de klasse, dan moet je een keer je spelers vervangen. Hoe doe je dit zonder ineens allemaal 19 jarigen te kopen, dan zak je zo weer naar de 6de of 7de lijkt me toch?
Daarnaast: Vanaf welke leeftijd is een speler geschikt om trainer te worden, of let je dan vooral op ervaring?
Spelers van 19-21 kopen met reusachtig hoofdskill en goede bijskills.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:46 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje; Ik ben sinds een paar maanden begonnen met multiskillen. Mijn vraag is: hoe behoud je (voor de lange duur) je prestaties? Stel je komt op een gegeven moment in de 3de of 4de klasse, dan moet je een keer je spelers vervangen. Hoe doe je dit zonder ineens allemaal 19 jarigen te kopen, dan zak je zo weer naar de 6de of 7de lijkt me toch?
Daarnaast: Vanaf welke leeftijd is een speler geschikt om trainer te worden, of let je dan vooral op ervaring?
Bedankt voor je reactiequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik 'train multiskillers', dat wil zeggen ik train mids op wing. Voor mij bij de verkoop van een trainee zijn het idd geen 19 jarigen meer die er voor terug komen, maar 21 jarigen met minimaal reusachtig pm, flink wat passen en tenminste redelijk vleugelspel + spec.
Zelfs daarmee is het overigens moeilijk om me staande te gaan houden in de III, in de IV ging het wel vrij makkelijk.
Ik trainde zelf passen op middenvelders, vleugel en aanvallers.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie
Dus dat houd, neem ik aan, in dat je je huidige groep niet laat opbranden, maar verkoopt als ze nog wat waard zijn, om op deze manier je nieuwe spelers te bekostigen? En koop je dan ineens een nieuw team, of vervang je geleidelijk aan wat spelers? En wat kost zo'n speler?
Tot slot: Wat zou een tactiek zijn om de eredivisie te kunnen halen? Misschien een 'domme' vraag, maar ik zie mezelf eigenlijk nooit verder komen dan een 4de klasse o.i.d.
Ik laat mijn huidige groep idd niet opbranden. Vaak gaat de winst van een trainee naar het vervangen van een andere speler voor een iets jongere.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie
Dus dat houd, neem ik aan, in dat je je huidige groep niet laat opbranden, maar verkoopt als ze nog wat waard zijn, om op deze manier je nieuwe spelers te bekostigen? En koop je dan ineens een nieuw team, of vervang je geleidelijk aan wat spelers? En wat kost zo'n speler?
Tot slot: Wat zou een tactiek zijn om de eredivisie te kunnen halen? Misschien een 'domme' vraag, maar ik zie mezelf eigenlijk nooit verder komen dan een 4de klasse o.i.d.
kom ik er nu pas achter dat ik gePICt heb zondag ipv PIN... ;')quote:Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef MrMoon het volgende:
5 - 2 winst gisteren, volgens mij zwaar onterecht, maar dat mag ook wel eens een keertje
Dan is het nog zoeterquote:Op woensdag 18 september 2013 13:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kom ik er nu pas achter dat ik gePICt heb zondag ipv PIN... ;')
dat is een ding dat zeker is..quote:
quote:Mike Brookes (351025059)
Canada 21 jaar en 35 dagen, volgende verjaardag: 06-12-2013
Vorm: goed Conditie: uitstekend
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een goed leider.
Eigenaar:
YMFC
(sinds 29-05-2012)
Total Skill Index (TSI): 97 380
Loon: 30 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Vorm drie om twee, dat kon beter!quote:Rrapo Koço Zijn beoordeling op het gebied van vleugelspel steeg van wonderbaarlijk (12) naar wereldklasse (13).
Pierre Lavenir Zag zijn mate van vleugelspel toenemen van uitstekend (8) naar formidabel (9).
Vriendelijke groeten Possie.quote:Hallo baas! Je team mist je al een tijdje. Je spelers hebben je al een tijdje niet gezien in het clubhuis en op www.hattrick.org. Ze beginnen zich daarom een beetje zorgen te maken. Ze denken dat ze zonder jouw leiding niet het beste uit zichzelf kunnen halen. We hebben ze wijs gemaakt dat je alleen maar even een pauze hebt genomen, maar dat kunnen we niet lang meer volhouden. Dus waarom ga je niet even snel langs op je club om iedereen te laten weten dat je er nog bent? Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je een reset aanvragen via http://hattrick[knip] Met vriendelijke groeten, Het Hattrick-team
oei oei.. Dat is nooit fijn..quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef YUR het volgende:
2-0 voor bij de koploper, maar direct een pullback () en mn beste mid geblesseerd eraf
Zolang het niet jouw schuld was wel jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:13 schreef DeProf het volgende:
Ik ga ook mooi in de VII blijven dit jaar, alweer een paar wedstrijdjes gewonnen![]()
Bij mijn tweede team had ik een walk-over:
LINK
Krijgen mijn spelers nu wel gewoon training?
Je twee vleugelspelers (op het middenveld) en je twee vleugelverdedigers half, nee dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Questular het volgende:
Als je 4-3-3- speelt train je dan 6 posities op vleugelspel?
Hier ook alquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:34 schreef Questular het volgende:
Fabian Folek
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van vleugelspel van rampzalig naar waardeloos.
Ben blij dat mijn keepper nu waardeloos in vleugelspel is...
Gewoon je vleugelverdedigers en spitsen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier ook al
Daarnaast 3 U20-pops en 2 voor de handel. Prima training dus. Moet alleen nu wel eens serieuze invulling gaan geven aan de 50%- en non-trainingsplaatsen. Iemand suggesties?
Heb ik (nog) nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:58 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Gewoon je vleugelverdedigers en spitsen.
Ik train 2 voor U20. Heb 2 verdedigers van 21 gehaald met goed/redelijk vleugelspel en 2 spitsen van 23/24 met goed/uitstekend vleugelspel. Ze zullen niet echt in waarde stijgen maar ze worden beter en je haalt je geld er aan het eind vzn de rit weer uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb ik (nog) niet
Ik train 3 17-jarigen voor de U20 met 5% conditie, daar komt over 3 weken nog een eigen jeugdpull bij. Verder niks van waarde in het team. Die zou ik kunnen gaan kopen uiteraard, vraag is dan welke skills ik daarbij nodig ga hebben (ook gezien evt. vervolgtrainingen). Of dat ik beter maar wat probeer te traden.. Ben alleen nog op zoek naar het gouden ei
Na 3 gemiste kansen om in II te komen (2x verloren p/d, 1x geMatst in de laatste speelronde) vind ik het 'presteren' eerst ook wel even mooi geweest. Ik heb me tenminste zo voorgesteld dat met 17-jarigen en 5% conditie proberen te handhaven in III niet echt zal lukken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:58 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik train 2 voor U20. Heb 2 verdedigers van 21 gehaald met goed/redelijk vleugelspel en 2 spitsen van 23/24 met goed/uitstekend vleugelspel. Ze zullen niet echt in waarde stijgen maar ze worden beter en je haalt je geld er aan het eind vzn de rit weer uit.
Op deze manier weet ik me in ieder geval te handhaven in V. Handelen doe ik nauwelijks ivm de teamgeest.
Klinkt als mijn wedstrijd, ik zat alleen aan de andere kant van de medaille. Met 1-3 weg gecounterd, liefst vijf(!) counterkansen om de oren met ruim 72% balbezit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:07 schreef Questular het volgende:
3-1 gewonnen, lekker op de counter gespeeld en met 5-3-2 de goal dichtgetimmert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:34 schreef YUR het volgende:
Ik heb een cadeautje van Hattrick gekregen omdat ik deze week voor het eerst papa ben gewordenGefeliciteerd kerel en ook voor GotCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles goed met de kleine en jullie?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:14 schreef TheVulture het volgende:
ik ga weer een poging wagen qua hattrick
Nicequote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nice
Ik heb mijn eerste potje zowaar ook gewonnen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:34 schreef YUR het volgende:
Ik heb een cadeautje van Hattrick gekregen omdat ik deze week voor het eerst papa ben gewordenGefeliciteerd nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Nicequote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke zeg.. Ik dacht aan handhaving en ik sta gewoon op doelsaldo boven de streep voor directe promotie..
dat klinkt anders ook niet slechtquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Nice
Ik sta 2 punten los! Nummer 2 en 3 zitten me op de hielen, het gaat een interessant slot van de competitie worden
En anders gewoon weer een onbekende binnen halenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef MrMoon het volgende:
Er is weer een nieuwe jeugdcompetitie aangemaakt. Er is nog 1 plekje over in deze jeugdcompetitie. Liefhebbers voor dit plekje kunnen zich melden
as usual iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef YUR het volgende:
[..]
En anders gewoon weer een onbekende binnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |