als je een lage bf hebt ja. nogal een voorwaarde niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Als jij een lage bf hebt en je doet situps krijg je gewoon een sixpack. Zeker als je het combineert met Pilatus oefeningen.
Als jij een BF hebt van 60% zie je je armspieren ook niet wat wil je nou zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef MrKikker het volgende:
[..]
als je een lage bf hebt ja. nogal een voorwaarde niet?
dat je van alleen situps geen sixpack krijgt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Als jij een BF hebt van 60% zie je je armspieren ook niet wat wil je nou zeggen.
Bodybuilders zijn ook normale mensen? Waarom niet? Het probleem is dat sommige gasten de sportschool als hemel zien en iedereen die er niet komt als kinderverkrachter word gezien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef G.R.S. het volgende:
Moeten jullie eens een keer een gymmeet organiseren. Kunnen jullie laten zien dat jullie normale mensen zijn.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef Gwniemand het volgende:
Liever een bodybuilder dan een luie papzak die niets aan lichaamsbeweging doet.
MM ligt eraan wie van de 2 beter in zijn vel zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef Gwniemand het volgende:
Uiterlijk zit de bodybuilder alvast beter in zijn vel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
MM ligt eraan wie van de 2 beter in zijn vel zit.
i know, was sarcastisch. De mensen die pas zijn begonnen slaan juist vaak door. Gelijk 10 potten creatine en andere shit uit de Body en fit shop kopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bodybuilders zijn ook normale mensen? Waarom niet? Het probleem is dat sommige gasten de sportschool als hemel zien en iedereen die er niet komt als kinderverkrachter word gezien.
Zyzz was trouwens een homosexuele volgespoten en volgesnoven diva die door elke semi bodybuilder nog steeds uit zijn graf word gepijpt, kan geen respect voor een junk opbrengen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef Gwniemand het volgende:
Nee, wat is jouw punt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Liever een moordenaar dan een pedofiel.
Wat is je punt?
Weet je niet. Misschien is hij wel ontevreden en ziet hij geen grenzen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Uiterlijk zit de bodybuilder alvast beter in zijn vel.
Oh nee.......ik kan echt niet met een vent zijn die niets aan lichaamsbeweging doet hoe goed hij ook in zijn vel zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
MM ligt eraan wie van de 2 beter in zijn vel zit.
Tyf dan op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Het eerste deel was al kut, ik zie geen reden voor een vervolg erop.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mij boeit het bij vrouwen niet zoveel, die mogen wel een beetje chubby zijn.
Dat heeft weinig met waarneming te maken. Komt door de suikers. Gr. Gr.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niks meer ''voelen'' is gewoon triest.
Én als iemand al van een zak chips en big mac zich intens gelukkig kan voelen vind ik dat wel knap,waarschijnlijk genoeg waarneming dus.
Ik bedoelde het letterlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet je niet. Misschien is hij wel ontevreden en ziet hij geen grenzen.
Oke dat is echt een onzin vergelijking.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Wat is je punt?
ik zie niet zo goed wat daar mis mee isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die lopen te verkondigen dat ze "niet te gespierd willen worden" en "niet de hele tijd in de sportschool willen hangen", maar ondertussen 5 avonden per week situps en 'insanity workout' doen op hun zolderkamer.
Wat een bizarre vergelijking.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Sowieso heb ik liever geen vrouwen waarbij je de spieren overduidelijk gaat zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mij boeit het bij vrouwen niet zoveel, die mogen wel een beetje chubby zijn.
wat krijgen we dan te eten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is oprecht een goed idee. Ik zal voor de gains-verantwoorde hapjes zorgen als een echte supportive BB-wifey
Precies, een fanatieke sporter is in ieder geval niet lui, actief en loyaal. Allemaal plus punten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een bizarre vergelijking.
Ik zou niet iemand willen die er alleen mee bezig is. Maar ik vind zo veel tijd en motivatie in een hobby stoppen een teken van doorzettingsvermogen, motivatie en jezelf tot het uiterste willen duwen, wat allemaal echt mad aantrekkelijke eigenschappen zijn.
Het erge is dat het nu nog werkt ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso mensen die hashtags op facebook
is ook niks mis mee vooral bij vrouwen, paar familieleden doen het ook en het schijnt te werken en ze voelen zich er prettig bij, snap die panzer niet zo goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed wat daar mis mee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |