Oke! Thanx voor je snelle reactie. Nog een laatste vraag; ik lees veel over agressive krabbers en minder agressive. Is deze krabber zowel goed voor de beginner als voor de gevorderde? Hoe kan ik dat herkennen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Mooie set, zeker omdat je er een fatsoenlijke kwast en een houder bij krijgt. Een losse kwast van dassenhaar zal je toch al gauw 30-40 euro kosten en een fatsoenlijke houder kan je ook 20-30 euro voor rekenen. Dan nog een krabber is ook weer 25-30 euro. Prima deal dus.
het ziet er mooi uit. Wel aan de dure kant misschien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Quantic het volgende:
Dag heren,
Na lang mee gluren heb ik besloten ook een krabber aan te schaffen. Nu is natuurlijk de grote vraag, met welke set kan ik goed beginnen. Ik heb zelf deze op het oog: http://www.scheersalon.nl(...)%3Esafety-razor.html
Is dat wat? Of is het wat overrpiced?
Op de Muhlesite is die set precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
het ziet er mooi uit. Wel aan de dure kant misschien.
Ahja, hij is ook verkrijgbaar zonder zeepbakje op de website. Is de goedkoopste optie die ze aanbieden, zit denk ik wel goed voor mij als beginner?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Op de Muhlesite is die set precies hetzelfde.
Je kan je afvragen of je dat zeepbakje eronder nodig hebt, zonder dat bakje is die set bij Muhle 76,95¤
Hangt er vanaf met wat voor zeep/creme je gaat scheren. Ik scheer met een creme uit een pot. Zepen kan je vaak ook in hun potje laten zitten. Ik vind het weinig toevoegen, helemaal omdat zo'n bakje in mijn ogen te klein is om je schuim in op te kloppen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:17 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ahja, hij is ook verkrijgbaar zonder zeepbakje op de website. Is de goedkoopste optie die ze aanbieden, zit denk ik wel goed voor mij als beginner?
Mooie tip... ik heb geen soepkommen meer over inmiddels...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:59 schreef Erasmo het volgende:
Dit is trouwens een prettige scheerkom van de Ikea:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00222973
[ afbeelding ]
Is voor mij geen probleem, maar vind t voor mezelf niet echt nodig...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef Mubassie het volgende:
Scheren jullie je trouwens elke dag? Of komt dat je huid niet ten goede?
Ik probeer me om de dag te scheren.Het liefst eens per week maar daar gaat mijn werkgever niet mee akkoord. En het ligt aan het scheermes en de omstandigheden of om de dag mogelijk is soms moet ik iedere dag..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef Mubassie het volgende:
kijk in de OP.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Pizzahut het volgende:
Weet iemand wat goede (NL) webshops om te bestellen?
Wat is fijner, 12cm of 20?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:59 schreef Erasmo het volgende:
Dit is trouwens een prettige scheerkom van de Ikea:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00222973
[ afbeelding ]
In het weekend sla ik vaak over, en soms tussendoor ook wel. Maar er zit zelden meer dan 2 dagen tussen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef Mubassie het volgende:
Feelunique.com hebik laatst bij besteld. Geen verzendkosten en schappelijke prijzenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Pizzahut het volgende:
Weet iemand wat goede (NL) webshops om te bestellen?
Mag ik je danken voor deze gouden tip!?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:52 schreef Shaggy8675 het volgende: ( Had hetzelfde probleem, gebruik nu TOBS Jermyn is perfect! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |