ohw ja, blondy he?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
Ik kan mijn haar toch niet in de verf zetten, maffe beer ;s
Forever, yepquote:
je denkt toch niet dat ik 2e klas reis hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
sala maakt stiekem foto's in de trein?
is dat dqod?
deze versiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
I'M A BITCH, I'M A LOVER, I'M A CHILD, I'M A MOTHER, I'M A SINNER, I'M A SAINT.. I DO NOT FEEL ASHAMED
Kan jij nog steeds de maker zijn/dat soort dingen weleens doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik 2e klas reis hebovendien stond deze picca in het vorige topic ook al
Doe niet zo elitair, fluitmans ;squote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik 2e klas reis hebovendien stond deze picca in het vorige topic ook al
haha zag ik toch niet jongah hahahaha...quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
deze versie> origineel
de reclame is ook leuk
het zal misschien Harald geweest zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan jij nog steeds de maker zijn/dat soort dingen weleens doen.
En tijdens je werk kom je als het goed is wel in de 2e klas.
Ik ben zo`n gek maiskolfje echtquote:
Nu moet ik poepenquote:
Snel, hou er een washandje tegenquote:
Hallo miss sunshine met je stralende persoonlijkheid :$quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo miss sunshine met je stralende persoonlijkheid :$
Godver.quote:
quote:
Nee hoor, valt niet op.quote:
INB4 bruisbalquote:
Ja, bende gij nou helemaal van den spreekwoordelijke pot gerukt?quote:
Schuimpjes hier daar overal :$quote:
Mooi, dat hoor ik graag.. Omdat je het waard bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, valt niet op.Ik ook! Lekker koel bedje vannacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Geenszins, wordt dus verworpenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
DQOD VOEDERTIJD. OPSCHIETON
TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Ja, ok.. Ik ga poepen :$
Latahhh![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
DQOD VOEDERTIJD. OPSCHIETON
noem jij doddie nou een koe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet dat ik stoer ben gofferdommuh jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Zit je weer engels te praten ja. Denk je dat stoer bent ofzo. he? NOU?
Nou uh oke dan. dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet dat ik stoer ben gofferdommuh ja
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
now shut up, take your clothes off and dance for me
zo arrogant dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |