quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Weet je wie ook in auto's vervoerd werd? Hitler!
Kwam de oude niet meer door de APK?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef LompeHork het volgende:
Jongens, ik kreeg net een nieuwe paperclip van een collega, adoreer mij hier.
Metaal of kunststof?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef LompeHork het volgende:
Nee, die was uit 1994, dat kon écht niet meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kwam de oude niet meer door de APK?
Metaal, lijkt wel verchroomd zelfs.quote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef LompeHork het volgende:
En jouw vader is ook je collega?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die was uit 1994, dat kon écht niet meer.
En nu bij je vader in brengen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef LompeHork het volgende:
Hij kwam toch even langs om koffie te brengen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En jouw vader is ook je collega?
2014 met hardtopquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat meen je nietBREKEND DIT MENSEN! Welke kleur? Welk bouwjaar? Soft of hard top?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En jouw vader is ook je collega?
Op beiden kan ik "nee" antwoorden. Ongepaste vragen ditquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:51 schreef Godtje het volgende:
En nu moeten we vragen wat voor een auto?
Had kan mij in elk geval echt geen reet schelen. Van mij mag je pa hem in de prak rijden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Weet je wie ook in auto's vervoerd werd? Hitler!
quote:
Zij en haar dagboek-alterego krijgen 'm, snap dat danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef Godtje het volgende:
En TS! Onze nieuwe auto? Wij krijgen??
Krijgt heel FOK! een sleutel en gaan we die auto delen met heel FOK?!?
Met jou wilde ik anders wel eens carpoolenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Zij en haar dagboek-alterego krijgen 'm, snap dat dan
In auto's van APK tot APK rijdenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:50 schreef Brummetje_ het volgende:
Wij krijgen vandaag onze nieuwe auto thuis afgeleverd.Mijn vader brengt hem, hij moest toch hier zijn.
Onze oude auto komt uit 1994 en die haalt de APK in juli niet meer.
Duh, TS en haar mannetje!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef Godtje het volgende:
En TS! Onze nieuwe auto? Wij krijgen??
Krijgt heel FOK! een sleutel en gaan we die auto delen met heel FOK?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
Je vader je "nieuwe" auto laten brengenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:50 schreef Brummetje_ het volgende:
Wij krijgen vandaag onze nieuwe auto thuis afgeleverd.Mijn vader brengt hem, hij moest toch hier zijn.
Onze oude auto komt uit 1994 en die haalt de APK in juli niet meer.
Als je jarenlang geen onderhoud uitvoert, valt ie valt ie vanzelf wel uit elkaar. Zo gaat het in elke prachtwijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:44 schreef RogerFederer_17 het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANgster hoor...
Mag hopen dat hij een IPHONE aansluiting heeft voor op je IPOD (oftewel iPhone 4) en voor je gloednieuwe iPhone 5 waar je o zo zuinig op bent....
En ohw ja, WTF?
Een vriend van mij heeft net zijn Oldtimer goed laten keuren.
Dus kom niet met 1994 aanzettten....
http://www.autoblog.nl/im(...)lasse-vetklep-06.jpgquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je jarenlang geen onderhoud uitvoert, valt ie valt ie vanzelf wel uit elkaar. Zo gaat het in elke prachtwijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:01 schreef VMSDKR het volgende:
De enige goede pose:
http://www.autoblog.nl/ga(...)lasse-vetklep-08.jpg
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Multivitamine het volgende:
TS:
Klikken op eigen risico!Dat was vroeger best een lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |