ja kan me voorstellen dat jij een minikutje nodig hebt.quote:
balenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Jawel, heel leuk zelfs, maar toen moest ik op zoek naar een nieuwe bijles student
En was je weer een scharrel kwijt geraakt...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Jawel, heel leuk zelfs, maar toen moest ik op zoek naar een nieuwe bijles student
wat is dat echt over die 22 scharrels?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En was je weer een scharrel kwijt geraakt...
Nog steeds niet gevonden trouwensquote:
Neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is dat echt over die 22 scharrels?
awh okee tofquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog steeds niet gevonden trouwensAch ja, ik ga me inschrijven bij een nieuwe bijles organisatie dinges.
Ik kan je bijles geven? Uitbetalen in natura is goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog steeds niet gevonden trouwensAch ja, ik ga me inschrijven bij een nieuwe bijles organisatie dinges.
OMNOMNOMNOMquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Je zoen nummers bijhouden
seksnummers, daar is waar het om draait
Niet moeilijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik had verteld dat ik totaal met 22 mensen had gezoend, hij vatte het meteen op als scharrels blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had verteld dat ik totaal met 22 mensen had gezoend, hij vatte het meteen op als scharrels blijkbaar
Ik had toch verteld dat ik het een week geleden toevallig geteld had met iemandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Oja met die... ooh wacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had toch verteld dat ik het een week geleden toevallig geteld had met iemand
18quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mn vader betaalt, ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan je bijles geven? Uitbetalen in natura is goed
Succes!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Awh ik snap het, Tax is thuis ik ben weg.
doei
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Mn vader betaalt, ik zal het doorgeven
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Awh ik snap het, Tax is thuis ik ben weg.
doei
Moest lachenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Mn vader betaalt, ik zal het doorgeven
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
18DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook je seksnummers?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had toch verteld dat ik het een week geleden toevallig geteld had met iemand
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Zoennummers?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef LETMEIN het volgende:
Seksnummer: 0
Binnenkort maar eens de dekhengst uithangen dan![]()
quote:
hoeveel dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Das minder moeilijk te tellen want dat zijn er toch wat minder
Dit dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef LETMEIN het volgende:
Seksnummer: 0
Binnenkort maar eens de dekhengst uithangen dan![]()
Ik ga ook zijn vriendin dekkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En die gaat hij binnenkort dus dekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja, maar het is niet dag we al "van bil" zijn gegaanquote:
Laten we het er maar op houden dat het op 10 vingers te tellen is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef msacras het volgende:
Ik bedoelde het als "krijg ik nu ook nog een serieus antwoord?", niet of die 450 serieus was
Ahh oke, nou dat is alleen maar goed hoor. Hoe lang zijn jullie al samen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet dag we al "van bil" zijn gegaan
Zij vind dat ze haar maagdelijkheid moet geven aan iemand waarmee je langer samen bent, kan ik haar geen ongelijk in geven
gastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het op 10 vingers te tellen is.
Ook op een hand?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het op 10 vingers te tellen is.
7 maandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh oke, nou dat is alleen maar goed hoor. Hoe lang zijn jullie al samen?
quote:
Dat is best lang lijkt me? Hoe oud ben je?quote:
?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:15 schreef msacras het volgende:
Als je maar de waarheid spreekt, in tegenstelling tot sommige mensen hier...
Maar jij kunt het naar die 10 vingers halenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, ik ben daar benieuwd naar
17! maar er zitten bij mij mensen in de klas die het al 2 JAAR met elkaar uithouden dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is best lang lijkt me? Hoe oud ben je?
Zoenen heb ik nooit bijgehoudenquote:
ik was 18 en had een relatie van 3 jaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
17! maar er zitten bij mij mensen in de klas die het al 2 JAAR met elkaar uithouden dus
Maar ik bedoel dat je 7 maanden zit te blauwballenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
17! maar er zitten bij mij mensen in de klas die het al 2 JAAR met elkaar uithouden dus
5 dus? Of 9?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar jij kunt het naar die 10 vingers halen![]()
Gaat je eigen count ook omhoog
Dat is pittig langquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik was 18 en had een relatie van 3 jaar
Niet allemaal, ik nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:16 schreef msacras het volgende:
[..]
We weten allemaal over wie ik het heb
Maar orde van grootte? 10? 20? 30? 40?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zoenen heb ik nooit bijgehouden![]()
seks: tussen 5 en 10, exacte nummer zit ergens daartussenin, en ik weet het precies
Why? Klinkt niet verkeerd toch?quote:
Zit ik niet mee hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat je 7 maanden zit te blauwballen
tussen 20 en 40 geloof ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar orde van grootte? 10? 20? 30? 40?
Nee, t was heel leuk daar niet vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why? Klinkt niet verkeerd toch?
Wie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:16 schreef msacras het volgende:
[..]
We weten allemaal over wie ik het heb
Ditquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, t was heel leuk daar niet van![]()
maar single zijn is gewoon
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
ik moest een inhaalslag maken nadat mijn relatie uit ging![]()
eerste paar weken flink geslet zeg
Laat ik het zo zeggen: ik heb verdomd veel tijgerpuntenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit
Maar jullie hadden ook 3 jaar geen seks? Of?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
srsly
Dan ga ik o pde stapmeet in Arnhem uitproberen, zal de (bedroevende) resultaten posten
Maar daar ben ik niet bijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
srsly
Dan ga ik o pde stapmeet in Arnhem uitproberen, zal de (bedroevende) resultaten posten
Heldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
ik moest een inhaalslag maken nadat mijn relatie uit ging![]()
eerste paar weken flink geslet zeg
quote:
Valt er ook niks te hosselenquote:
Ditquote:
Oftewel, hoeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en natuurlijk in India wat vrouwelijke backpackers tegengekomen![]()
Ara gaat toch ook?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt er ook niks te hosselen
Smikkelbeerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en natuurlijk in India wat vrouwelijke backpackers tegengekomen![]()
Neequote:
Maar die is al bezetquote:
gehosseld? Gedekt bedoel jequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neeik betaal niet voor seks
![]()
maar wel een Belgische en Amerikaanse gehosseld
Wie blijven er dan nog over?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die is al bezetEn Crack_ ook
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die is al bezetEn Crack_ ook
quote:
jaquote:
Vrouwen somsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
maar wel lachen![]()
Mijn ex stuurde me toen nog zelfs een sms: Ik weet niet of al die verhalen die ik hoor waar zijn, maar volgens mij beteken ik niets meer voor jou ofwel?![]()
en zij was degene die het uitmaakte![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
maar wel lachen![]()
Mijn ex stuurde me toen nog zelfs een sms: Ik weet niet of al die verhalen die ik hoor waar zijn, maar volgens mij beteken ik niets meer voor jou ofwel?![]()
![]()
Ja ehm, dat is het ding van een ex zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
maar wel lachen![]()
![]()
Gvdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
maar wel lachen![]()
![]()
quote:
quote:
vrouwenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ehm, dat is het ding van een ex zijn.
Hou ik allemaal niet bij, maar ik was wel vaak goed naar de klotequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Gvdwas het zo erg dan? Max van op 1 avond?
hebben een slot waar maar één sleutel in past en mannen een sleutel die in meerdere sloten past.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hou ik allemaal niet bij, maar ik was wel vaak goed naar de klote
Volgens mij vertel je de grap een beetje verkeerdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
hebben een slot waar maar één sleutel in past en mannen een sleutel die in meerdere sloten past.
ja ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:26 schreef msacras het volgende:
[..]geen foto's terug gekregen achteraf van vrienden?
Nein.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je de grap een beetje verkeerd
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ook
maarja was gewoon een mooie tijdNu wel wat rustiger geworden
Dus nu sta je weer op stal?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ook
maarja was gewoon een mooie tijdNu wel wat rustiger geworden
Onze dekhengstquote:
Nee hoor, maar ik hossel met mate ipv compenseren voor 3 jaar dezelfdequote:
Jawel, eerst vraag je: Waarom is het sletterig als een meisje met meerdere jongens iets doet, en is het stoer als een man het met meerdere vrouwen doen?quote:
wil je een tip weten?quote:
dat jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jawel, eerst vraag je: Waarom is het sletterig als een meisje met meerdere jongens iets doet, en is het stoer als een man het met meerdere vrouwen doen?
En dan zeg je: Een man is vergelijkbaar met een sleutel, en het meisje met een slot. Een sleutel dat in veel sloten past, is een hele goede sleutel, maar een slot dat open kan worden gemaakt door heel veel sleutels, is pretty much useless.
ofsoiets.
dafuq? Te veel watermeloen gehad?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jawel, eerst vraag je: Waarom is het sletterig als een meisje met meerdere jongens iets doet, en is het stoer als een man het met meerdere vrouwen doen?
En dan zeg je: Een man is vergelijkbaar met een sleutel, en het meisje met een slot. Een sleutel dat in veel sloten past, is een hele goede sleutel, maar een slot dat open kan worden gemaakt door heel veel sleutels, is pretty much useless.
ofsoiets.
Op schoolgala was ik super baasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef msacras het volgende:
Tot slot nog een laatste tip: áls je je dan slecht gedraagt, doe dat vooral niet op een schoolgala, en als het toch gebeurt, zorg dan dat er geen foto op de schoolwebsite beland
Nu ga ik douchen
En nu willen we het hele verhaal horenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef msacras het volgende:
Tot slot nog een laatste tip: áls je je dan slecht gedraagt, doe dat vooral niet op een schoolgala, en als het toch gebeurt, zorg dan dat er geen foto op de schoolwebsite beland
Nu ga ik douchen
Ja ik heb nog al moeite met dat babbelen, waarover fucking babbel ik!?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je een tip weten?
gewoon zelfverzekerd zijn en een beetje leuk babbelen
dit en,quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je een tip weten?
Jongens die elkaar tips gevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je een tip weten?
Zelfverzekerd: checkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je een tip weten?
Alsof deze tip niet klopt, deze hoor je echt overal, en zeggen vrouwen ook zo vaak.quote:
''Hoi''quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je een tip weten?
Step 1: Be attractivequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zelfverzekerd: check
Leuk babbelen: check
WAAR GAAT HET DAN MIS
je bent gewoon heel lelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
WAAR GAAT HET DAN MIS
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je bent gewoon heel lelijk
Klopt wel. Maar is zo standaard. Beetje leuk babbelen. En dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof deze tip niet klopt, deze hoor je echt overal, en zeggen vrouwen ook zo vaak.
We moeten elkaar een beetje helpenquote:
waarom zou je uberhaupt liegen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
dit en,
ALTIJD DE WAARHEID SPREKEN
Anders kom je jezelf later nog een keer tegen
ja wat, hij vroeg om tipsquote:
tja ...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
WAAR GAAT HET DAN MIS
quote:
Dan leer je elkaar kennen, en dan kan je zien of er een klik is of niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar is zo standaard. Beetje leuk babbelen. En dan?
beetje leuk babbelen, bij harde muziek dichtbij staan, 1 hand op de rug, vragen of ze wil dansen etcquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kuthoeren zijn het, ALLEMAALquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
We moeten elkaar een beetje helpen
Meiden die overal een punt van maken
Zo'n groepje die bij elkaar altijd hartstikke leuk en gezellig doen, maar als er bij wijze van 2 bij elkaar zitten, de anderen gaan afkraken![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kuthoeren zijn het, ALLEMAAL
Foutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je bent gewoon heel lelijk
Oh dat zijn meiden. Niks aan te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
We moeten elkaar een beetje helpen
Meiden die overal een punt van maken
Zo'n groepje die bij elkaar altijd hartstikke leuk en gezellig doen, maar als er bij wijze van 2 bij elkaar zitten, de anderen gaan afkraken![]()
-Hoiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik heb nog al moeite met dat babbelen, waarover fucking babbel ik!?
Deze ga je terug nemenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kuthoeren zijn het, ALLEMAAL
je moet dan ook niet beginnen met hoiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-Hoi
-Omg wie ben jij Nurt etc etc
dan moet je weglopen, met zon arrogante h03r moet je niks mee willen
Zo triest vind ik dat hequote:
Beginnen met doei?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moet dan ook niet beginnen met hoi
Je kan beter gewoon in haar gezicht spugen of gewoon slaan!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-Hoi
-Omg wie ben jij Nurt etc etc
dan moet je weglopen, met zon arrogante h03r moet je niks mee willen
Uiteindelijk naaien ze je allemaal. Dus nee, dat doe ik nog nietquote:
Als een vriendin aan mij vroeg ga je mee naar de wc? Vroeg ik altijd waarom. Hebben ze geen antwoord opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die ook altijd in groepen van 20 naar de wc gaan
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als een vriendin aan mij vroeg ga je mee naar de wc? Vroeg ik altijd waarom. Hebben ze geen antwoord op
begin met een vraag, anekdote, leg desnoods je lul op tafelquote:
En als ie knap is dan zoen je, als ie dat niet is zeg je dat je een vriend hebt en zoen je met iemand die wel knap isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wollah wat is dezen sahbi?!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar moet je dus 'hello' zeggen? Ook in Nederland? Of dan 'Hallo'?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens. En waarom werd dat mij dan verteld?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat laatste is een tip om te onthouden. Bedanktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
begin met een vraag, anekdote, leg desnoods je lul op tafel
Zodat je even de lekkerste gozer van de avond ongegeneerd kan bespreken, duhquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als een vriendin aan mij vroeg ga je mee naar de wc? Vroeg ik altijd waarom. Hebben ze geen antwoord op
Mja maar dan word je de kroeg/club/discotheek uitgezet :/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon in haar gezicht spugen of gewoon slaan!
''Zin om te neuken?''quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
begin met een vraag, anekdote, leg desnoods je lul op tafel
Dus dat doen ze altijd op de wc?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Zodat je even de lekkerste gozer van de avond ongegeneerd kan bespreken, duh
Wil jij mijn cock zien?quote:
Excact. Begin met iets leuks, of check even het "wat is nou mannelijk flirten?" Topic in R&P, zitten wel wat leuke tussenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ze hebben daar lesbische seks, dombo!
Haha, goeien tactiek. Maar gaat idd vanzelf of er is gewoon geen klik basta!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef msacras het volgende:
[..]
En als ie knap is dan zoen je, als ie dat niet is zeg je dat je een vriend hebt en zoen je met iemand die wel knap is
Nee garpje, gaat gewoon allemaal vanzelf eigenlijk
Doe ik ook wel eens, werkte niet, zelfs niet op Fok!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Leuke anekdote:
''Wisten jullie eigenlijk dat ik nog maagd ben?''
Leuk programma blijft het
Als je het meteen wilt verpesten moet je dat zeggen. Tenzij je op 14-jarige breezah sletjes valt natuurlijk, dan vooral zeggen.quote:
Bij ons was de wc dé roddel plek gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Zodat je even de lekkerste gozer van de avond ongegeneerd kan bespreken, duh
gelukkig was ik serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je het meteen wilt verpesten moet je dat zeggen. Tenzij je op 14-jarige breezah sletjes valt natuurlijk, dan vooral zeggen.
Bij gebrek aan beter....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je het meteen wilt verpesten moet je dat zeggen. Tenzij je op 14-jarige breezah sletjes valt natuurlijk, dan vooral zeggen.
En zelfs als er geen klik is maar hij is wel knap dan is het vooralsnog geoorloofd om lichamelijke activiteiten met hem te ondernemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, goeien tactiek. Maar gaat idd vanzelf of er is gewoon geen klik basta!
Ik doe alleen dingen met interessante typesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
[..]
En zelfs als er geen klik is maar hij is wel knap dan is het vooralsnog geoorloofd om lichamelijke activiteiten met hem te ondernemen.
En als een jongen lichamelijke activiteiten bij een meisje gaat ondernemen is het nooit goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
[..]
En zelfs als er geen klik is maar hij is wel knap dan is het vooralsnog geoorloofd om lichamelijke activiteiten met hem te ondernemen.
Tenzij hij tijdens een gesprek niet geïnteresseerd doet ofzo. Danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan ben ik iets intelligenterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat wel serieus proberen
+1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En als een jongen lichamelijke activiteiten bij een meisje gaat ondernemen is het nooit goed.![]()
Wel, tenzij hij niet attractive is, dan is het aanranding.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En als een jongen lichamelijke activiteiten bij een meisje gaat ondernemen is het nooit goed.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel, tenzij hij niet attractive is, dan is het aanranding.
Niet op die manier, gewoon zoenen kan bestquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
mag ik jou de volgende keer bij onze dat weer zoenen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet op die manier, gewoon zoenen kan best
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik jou de volgende keer bij onze dat weer zoenen dan?
Domme vraag. Dom antwoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:42 schreef LETMEIN het volgende:
"Zin om op m'n bezine motor te rijden?"
"Nee, ik rijd liever diesel."
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:42 schreef msacras het volgende:
[..]
je had ons de vorige keer moeten zien, als 2 hongerige leeuwen gingen we tekeerquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je had ons de vorige keer moeten zien, als 2 hongerige leeuwen gingen we tekeer
heb je pics?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben jaloers en dit meen ik vanuit mijn hartquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik veelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga toch geen pics van mezelf zoenend nemen?
Niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga toch geen pics van mezelf zoenend nemen?
Want je weet het, sex en eten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:45 schreef chapel24 het volgende:
Ik word wakker en het gesprek hier gaat meteen weer over zoenen..
zoenen is leukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:45 schreef chapel24 het volgende:
Ik word wakker en het gesprek hier gaat meteen weer over zoenen..
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:42 schreef msacras het volgende:
[..]
jou heb ik ook gemist!quote:
quote:
Probleemwijken volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:50 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Prachtig programma, hoe heet het ookalweer? Iets van achterstandswijken ofzo
Goede tvquote:
____________quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Dat is niet cool van die gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ben je mod geworden, ik heb echt veel gemist hier.quote:
Nee ik ben gewoon blauwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ben je mod geworden, ik heb echt veel gemist hier.
Blauwtje opgelopenquote:
Had je niet moeten doen, nu word ik straks weer gehaatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
LMI, kijk ONZ / [Vrijdag-GIFdag] met moeite opgezocht dus wil ik hem posten ook
Voor jou!
Ik heb nog een vette GIF, laat me zoeken Gquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je niet moeten doen, nu word ik straks weer gehaat
Ik wil ook dat iedereen jou haat, omdat je mij altijd emogift!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je niet moeten doen, nu word ik straks weer gehaat
Wel beetje normaal praten hierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik heb nog een vette GIF, laat me zoeken G
Zie dat topicquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil ook dat iedereen jou haat, omdat je mij altijd emogift!
Het is altijd tijd voor bierquote:
Daar is het ook altijd tijd voorquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://unicodesnowmanforyou.com/
Awesomequote:
En ehh, wat gebeurt er als je wacht?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.patience-is-a-virtue.org/
Dan krijg je een watermeloen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ehh, wat gebeurt er als je wacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |