Aaaaaah ik ben gister wel met een glimlach op m'n gezicht in slaap gevallen en sta nu weer met een glimlach op m'n gezicht op

Maar ergens ook gewoon vette frustraties dat ik die gozer niet eens kén en gewoon keiharde zin heb om z'n hoofd te verbouwen en Ama daar uit huis te sleuren naar een schoon fatsoenlijk huis met enkel schone bedden en aardige normale mensen in huis

Ik kan er in komen dat je niet over mensen moet oordelen van wie je alleen maar eenzijdige berichtjes leest op internet van iemand anders.
Maar in dit geval: WAT EEN TERINGLIJER

Die gast is echt niet goed bij z'n hoofd hoor, ik herzie al mijn meningen dat ik nog enigszins hoop voor hem had.
Ieder normaal mens zou als hij iemands bed onderpist (nadat hij er ook nog eens ongevraagd in gaat liggen en de slaapplek van de betreffende persoon bezet houdt) gewoon reageren met "Oh shit kut hee het spijt me! Ik had ook niet zo veel moeten drinken! Ik zal het zo snel mogelijk voor je schoonmaken en fixen en nieuwe shit kopen zodat je vannacht weer gewoon in je eigen schone bed kan slapen!"
Als je dan reageert met schelden en boos worden en tieren en zeggen dat je niet moet zeuren en dat het jouw probleem is en je het maar moet uit zoeken, om vervolgens de boel kort en klein te slaan..
Sorry, maar dan verdien je het echt gewoon om je gezicht verbouwd te hebben en je droge anus gemutileerd te krijgen door 3 dikke negerpiemels at once

Ik zou hem echt verrot slaan, Ama. Blijkbaar is in zijn boekje geweld de oplossing, dus waarom niet zijn eigen 'regels' naleven

Oh, en ga daar weg alsjeblieft.