quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef eliasbar het volgende:
Wat heeft het eigenlijk voor zin, meningen uitwisselen en klachten indienen op een forum, het gaat allemaal van ons leven af. Op een dag gaan we toch deaud![]()
klacht: nutteloosheid klagende klagers in klaagbaak
Als geen anderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Besef je wel wat je nu aan het doen bent
quote:
Jij bent tijdverdrijf. Jouw leven is tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:39 schreef HPLC het volgende:
Tijdverdrijf
Overigens de verzonnen topics die veelal voorbijkomen, kunnen wellicht leiden tot schrijvers van spannende komedies.
Bah met van die vieze haarballen in bed liggen.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:40 schreef -supergirl- het volgende:
Neem een kat! Katten zijn leuk. Ik lig nu tussen 2 katten op bed.
quote:
Vieze haarballenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:13 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Bah met van die vieze haarballen in bed liggen.....
maar een kaal poesje....
nee... Heb zelf een kat...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vieze haarballen____! Dit zeggen alleen verzuurde en allergische mensen
Je hebt twee katers in je poesje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:40 schreef -supergirl- het volgende:
Neem een kat! Katten zijn leuk. Ik lig nu tussen 2 katten op bed.
Die van mij wel hoor. Ik ben niet vies van dieren :-) eerder van jouw zure adem.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
nee... Heb zelf een kat...Maar never nooit niet dat die op mijn slaapkamer komt!
Jij bent mijn kindquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die van mij wel hoor. Ik ben niet vies van dieren :-) eerder van jouw zure adem.
Mijn katten zijn mijn kindjes
Tnx paquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij bent mijn kind![]()
O en je mag vanavond wel naar bigdik als je maar om 3 uur thuis bent en je even belt van te voren.
grgr
Dikke kus papa
Dat klopt helemaal, maar dat geldt voor iedereenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Jij bent tijdverdrijf. Jouw leven is tijdverdrijf.
Met deze redenatie hoef je eigenlijk ook niet naar school te gaan, niet te werken, niet te ontspannen, etc. Met zo'n redenatie zou je eigenlijk even goed direct door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef eliasbar het volgende:
Wat heeft het eigenlijk voor zin, meningen uitwisselen en klachten indienen op een forum, het gaat allemaal van ons leven af. Op een dag gaan we toch deaud![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |