Haha dat plofgeluid is heel herkenbaar. Ik merk aan Avaldi vaak of hij geluisterd heeft als er daarna nog een zacht mauwtje komt. Als hij dat geluidje niet maakt, kijk ik nog eens streng en dan mauwt hij een soort van " okayquote:Op maandag 15 juli 2013 13:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik hoor Otje vaak op het aanrecht springen. Ik roep dan "Ooooootjeeeeeee?" Dus ze weten het dondersgoed. Gekke is dat er nooit eten op het aanrecht ligt (Behalve droge worsten die ze, goddank, nog niet ontdekt hebben (dat ze eetbaar zijn dan)
en dan hoor ik *plof* en dan loopt ze weg alsof er niets is gebeurd
Ik ken maar weinig katten die zo zonder enig protest lekker onder de douche gaan inderdaad...quote:
Van jongs af aan al.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig katten die zo zonder enig protest lekker onder de douche gaan inderdaad...
quote:
quote:
Wat een mooie foto!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zo zien de vogels me niet toch? Toch?
[ link | afbeelding ]
Mijn kat is heel makkelijk met straffen. Ik knips even in mijn vingers of ik raak haar even aan. Dat is eigenlijk altijd genoeg. Na een paar keer weet ze dondersgoed dat het niet mag, maar dan overheerst de nieuwsgierigheid. En dan krijg je inderdaad van die protesterende miauwtjes.
Ho ho, vlak de Appelkliek in DIG niet uitquote:Op maandag 15 juli 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
O mijn god, F&F'ers hebben echt de langste tenen ooit.
Idd, even in het nekvel grijpen en met boze toon en blik wegzetten. Reken maar dat Drop daarna wist dat ze fout bezig was als ik daarna in dezelfde stemverheffing dr naam riep.quote:Ik wou de plantenspuit nog wel eens gebruiken, maar dat snappen ze toch niet. Als ze nu iets verkeerd doen, pak ik ze op en zet ik ze ergens anders neer.
Haha geweldig hč zulke 'rituelen'quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:07 schreef tonja het volgende:
Ik heb hier Loes de poes. Al 8 jaar lang mag ze niet op de salontafel komen. Al 8 jaar lang probeert ze het.
Loes is niet zo heel slim, ze gaat van opwinding, omdat ze iets van plan is wat niet mag, al luid mauwend richting salontafel. Daarna volgt steevast de discussie 'mauw. -nee!' tussen Loes en mij. Mijn 'Nee!' wint altijd. Loes trekt zich onder luid protest terug, ze heeft het laatste woord, maar komt niet op mijn tafel. Me winner![]()
5 minuten later herhaalt dit ritueel zich.
Al 8 jaar lang elke dag
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:33 schreef purplenarcis het volgende:
I can't see yououou...Net een breedbekkikkertje is het af en toe[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:07 schreef tonja het volgende:
Ik heb hier Loes de poes. Al 8 jaar lang mag ze niet op de salontafel komen. Al 8 jaar lang probeert ze het.
Loes is niet zo heel slim, ze gaat van opwinding, omdat ze iets van plan is wat niet mag, al luid mauwend richting salontafel. Daarna volgt steevast de discussie 'mauw. -nee!' tussen Loes en mij. Mijn 'Nee!' wint altijd. Loes trekt zich onder luid protest terug, ze heeft het laatste woord, maar komt niet op mijn tafel. Me winner![]()
5 minuten later herhaalt dit ritueel zich.
Al 8 jaar lang elke dag
Hij ligt nu in de wasbak te mauwen, of ik even de kraan op een klein straaltje wil zetten hahaha.quote:
Dat doet onze poes ook! Zou ze binnenkort ook voor een douchebeurt in zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Hij ligt nu in de wasbak te mauwen, of ik even de kraan op een klein straaltje wil zetten hahaha.
Mooierd!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zo zien de vogels me niet toch? Toch?
[ link | afbeelding ]
Mijn kat is heel makkelijk met straffen. Ik knips even in mijn vingers of ik raak haar even aan. Dat is eigenlijk altijd genoeg. Na een paar keer weet ze dondersgoed dat het niet mag, maar dan overheerst de nieuwsgierigheid. En dan krijg je inderdaad van die protesterende miauwtjes.
Hoe lief ook, dat pootje eromheenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:04 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Negertje en Kroelie, het echtpaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |