abonnement Unibet Coolblue
pi_129219842
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:20 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is weer lekker thuis en krijgt zelfs weer wat praatjes :P
O+ fijn om een foto te zien. Lucht hier ook op. Heeft hij geen tanden verloren? :o

En zelf nu ziet hij er nog goed uit O+
pi_129219882
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:06 schreef An24 het volgende:

[..]

O+ fijn om een foto te zien. Lucht hier ook op. Heeft hij geen tanden verloren? :o

En zelf nu ziet hij er nog goed uit O+
Nee, verder zit alles goed! Het zat gisteren eerst helemaal scheef, maar nu ziet zijn gebit er weer gewoon net zo uit als eerst :D
pi_129219927
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:08 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Nee, verder zit alles goed! Het zat gisteren eerst helemaal scheef, maar nu ziet zijn gebit er weer gewoon net zo uit als eerst :D
Lucky bastard is het :D
pi_129220014
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Lucky bastard is het :D
Dat is hij zeker! Hij probeert zelfs alweer overal op en af te springen, maar dat gaat nog niet helemaal. Taai volk, die Noren O+
pi_129220060
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:13 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Dat is hij zeker! Hij probeert zelfs alweer overal op en af te springen, maar dat gaat nog niet helemaal. Taai volk, die Noren O+
Raki poept gewoon zeer degelijke kittens O-) :+
pi_129220306
Mijn vorige kat is 3 x van de vierde verdieping gesprongen (waarvan 1 maal over een kattenhek) :') en 1 x van de 4de naar de tweede. Allemaal in zijn jeugdjaren... zucht. Heeft één keer een beetje hersenschudding gehad maar dat was het gelukkig. Naar ons vermoeden woonde er een kattenmepper gezien het aantal katten wat naar beneden sprong in die tijd. Daarna is het kattenhek nog verder verhoogd en ging die er ook niet meer over en wilde hij het niet eens.

Nu een kitten van een jaar maar die is er al een keer overheen geklommen dus hij mag niet meer naar buiten zonder mij :') Wel irritant. Kwam er achter toen ik een kat keihard hoorde miauwen toen ik beneden over de parkeerplaats liep.... ik dacht: het zal toch niet waar zijn? Hij liep met mij mee over de balkons met een kleine kattenkop die over de reling naar beneden de hele tijd keek. Ik naar boven gelijk naar het balkon, roep zijn naam (had gesneeuwd was fucking koud) en hij komt me een partij aanrennen met een dikke staart van hier tot tokio. (we hadden zelfs gaas aan de bovenkant van het kattenhek en dat heeft hij gewoon opzij geduwd). Hij klom gelijk heel schattig op het hek en ging op t gaas staan maar wist niet hoe ij terug moest.... gaas stuk getrokken en kitten mee naar binnen :')
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_129221393
Wow, het klinkt alsof we altijd flink geluk hebben dan. De huiskat in het studentenhuis waar ik woonde, liep op de 18e (of loopt nog steeds eigenlijk) gewoon over de rand en keek ook rustig helemaal naar beneden.
Nog nooit heeft die de neiging gehad om te springen of om het zelfs maar te proberen. Wel heeft die ons al meerdere malen een hartaanval bezorgt door op enge randjes te gaan slapen.

Oh en een keer is die alle 18 trappen af gelopen en naar buiten gekomen, dat doet die ook nooit meer (want in de lift naar boven is super, super eng)!
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_129222485
Hero is terug *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129226828
Dit is eigenlijk een soort krabgebeuren van karton maar Troela vind het als bankje beter. Ze is alleen een beetje te dik


[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 22-07-2013 19:35:19 ]
pi_129228739
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:10 schreef computergirl het volgende:
Dit is eigenlijk een soort krabgebeuren van karton maar Troela vind het als vankje beter. Ze is alleen een beetje te dik
[ afbeelding ]
awh O+

Lenny heeft ook een fijn plekje gevonden!

compact en kleverig.
  Lieve Belg maandag 22 juli 2013 @ 21:59:12 #286
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_129234538
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:11 schreef Oneandonlyselina het volgende:

[..]

Wat een schatje. O+
hoe oud is hij?
Oogt wel heel jong namelijk.
Hij is nu 8-9 weken en loopt hier sinds een paar uurtjes rond. En omdat er iemand afgezegd heeft, hebben we zijn zusje ook meegenomen :D Foto's komen later deze week nog.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 22 juli 2013 @ 22:32:09 #287
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129235716
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

awh O+

Lenny heeft ook een fijn plekje gevonden!

[ afbeelding ]
Dat ligt toch niet lekker? _O-

quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef Jump het volgende:

[..]

Hij is nu 8-9 weken en loopt hier sinds een paar uurtjes rond. En omdat er iemand afgezegd heeft, hebben we zijn zusje ook meegenomen :D Foto's komen later deze week nog.
Dat is wel wat jong ... hadden ze niet beter iets langer bij hun moeder kunnen blijven? :@
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Lieve Belg maandag 22 juli 2013 @ 23:58:25 #288
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_129239010
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat is wel wat jong ... hadden ze niet beter iets langer bij hun moeder kunnen blijven? :@
Had ik ook graag gehad, maar de moeder (zelf nog maar negen maand) keek er niet meer naar en zal er zelf naar te blazen als ze te dicht kwamen. Dus de zes hielden zich meer met elkaar en alles wat op de grond lag bezig.

We gingen oorspronkelijk voor een katertje. Maar iemand had afgebeld en je kent dat. Nu hebben we er twee :D Kater en kattin.

Links het vrouwtje, rechts het mannetje


Mijn pantoffels die voor vandaag veel te warm zijn hebben ze ook al gevonden:




En na een half uurtje, uurtje spelen terug moe:






Ze hebben direct hun eten al gevonden, krabpaal ook al en in de avond ook al de kattenbak gebruikt.
Nu nog zorgen dat ze de zetel niet op klimmen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_129239183
Ze zijn in ieder geval lekker samen :)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:28:06 #290
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_129240020
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 23:58 schreef Jump het volgende:

[..]

Had ik ook graag gehad, maar de moeder (zelf nog maar negen maand) keek er niet meer naar en zal er zelf naar te blazen als ze te dicht kwamen. Dus de zes hielden zich meer met elkaar en alles wat op de grond lag bezig.

We gingen oorspronkelijk voor een katertje. Maar iemand had afgebeld en je kent dat. Nu hebben we er twee :D Kater en kattin.

Links het vrouwtje, rechts het mannetje
[ afbeelding ]

Mijn pantoffels die voor vandaag veel te warm zijn hebben ze ook al gevonden:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En na een half uurtje, uurtje spelen terug moe:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]



Ze hebben direct hun eten al gevonden, krabpaal ook al en in de avond ook al de kattenbak gebruikt.
Nu nog zorgen dat ze de zetel niet op klimmen.
8-9 weken is redelijk, niet té kort in elk geval al zou 12 tot 15 weken mooier zijn geweest.
Mijn vorige katertje is met 10 weken bij z'n moeder weggegaan en dat was een heel avontuurlijk en lief beestje die 's nachts altijd bij me sliep en overdag het liefst met de buurkatten speelde.

En ook mooi dat je er 2 hebt nu, kunnen ze hun energie bij elkaar kwijt ipv op de zetel (of in mijn geval de speakers.. dat hield op toen ie naar buiten kon overigens, daarna was ie een stuk rustiger)
pi_129257109
Wat een schatjes weer O+
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:22:51 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129261202
Kittens _O_
Oh.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:36:26 #293
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_129261551
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 23:58 schreef Jump het volgende:

[..]

Had ik ook graag gehad, maar de moeder (zelf nog maar negen maand) keek er niet meer naar en zal er zelf naar te blazen als ze te dicht kwamen. Dus de zes hielden zich meer met elkaar en alles wat op de grond lag bezig.

We gingen oorspronkelijk voor een katertje. Maar iemand had afgebeld en je kent dat. Nu hebben we er twee :D Kater en kattin.

Links het vrouwtje, rechts het mannetje
[ afbeelding ]

Mijn pantoffels die voor vandaag veel te warm zijn hebben ze ook al gevonden:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En na een half uurtje, uurtje spelen terug moe:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]



Ze hebben direct hun eten al gevonden, krabpaal ook al en in de avond ook al de kattenbak gebruikt.
Nu nog zorgen dat ze de zetel niet op klimmen.
wat een schatjes. veel plezier mede-belg ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_129266474
Fijn dat Hero weer lekker thuis is. Echt op zijn bekkie gevallen zo te zien.

Troela O+ kleurt goed bij haar bankje.

Weer eens foto's uitgezocht, in mei hadden we seringen uit eigen tuin in een vaasje op Mimosa's tafeltje staan;



Omdat ze niet in de camera wilde kijken ritselde ik met een papiertje, dat vond ze wel mooi;



De heren hebben ook nog wel op het kastje gezeten, zoals Flynn;



En Ernesto;



En als laatste dEUS op de nieuwe stoel;



  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 juli 2013 @ 22:48:58 #295
269689 crew  Viv
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:11:18 #296
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_129272397
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 23:58 schreef Jump het volgende:

[..]

Had ik ook graag gehad, maar de moeder (zelf nog maar negen maand) keek er niet meer naar en zal er zelf naar te blazen als ze te dicht kwamen. Dus de zes hielden zich meer met elkaar en alles wat op de grond lag bezig.

We gingen oorspronkelijk voor een katertje. Maar iemand had afgebeld en je kent dat. Nu hebben we er twee :D Kater en kattin.

Links het vrouwtje, rechts het mannetje
[ afbeelding ]

Mijn pantoffels die voor vandaag veel te warm zijn hebben ze ook al gevonden:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En na een half uurtje, uurtje spelen terug moe:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]



Ze hebben direct hun eten al gevonden, krabpaal ook al en in de avond ook al de kattenbak gebruikt.
Nu nog zorgen dat ze de zetel niet op klimmen.
Kan het gemist hebben, maar hebben ze al namen? Super cute beestjes trouwens :D

En onze poezel heeft 't maar zwaar met dit weer. Dikke vacht, en het feit dat ze half pers is betekent dat ademen ook zichtbaar moeilijker gaat. Gelukkig zoekt ze zelf wel de schaduw op ^O^
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_129272948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Fijn dat Hero weer lekker thuis is. Echt op zijn bekkie gevallen zo te zien.

Troela O+ kleurt goed bij haar bankje.

Weer eens foto's uitgezocht, in mei hadden we seringen uit eigen tuin in een vaasje op Mimosa's tafeltje staan;

[ link | afbeelding ]

Omdat ze niet in de camera wilde kijken ritselde ik met een papiertje, dat vond ze wel mooi;

[ link | afbeelding ]

De heren hebben ook nog wel op het kastje gezeten, zoals Flynn;

[ link | afbeelding ]

En Ernesto;

[ link | afbeelding ]

En als laatste dEUS op de nieuwe stoel;

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Deus O+
  Lieve Belg woensdag 24 juli 2013 @ 00:17:05 #298
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_129275192
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:11 schreef Blistering het volgende:

En onze poezel heeft 't maar zwaar met dit weer. Dikke vacht, en het feit dat ze half pers is betekent dat ademen ook zichtbaar moeilijker gaat. Gelukkig zoekt ze zelf wel de schaduw op ^O^
Milo en Luna is het geworden. Nog wat zitten twijfelen voor een tweede naam aangezien we er maar eentje gingen nemen, maar uiteindelijk toch ene gevonden.

Ondertussen hebben ze de gordijnen ook al gevonden :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_129280874
Mooie beestjes heb je toch Ruby :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129282501
Ok sorry Troela spam en bewogen foto, maar pakje met knisperpapier levert kattenplezier

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')