Ik zag hem net volgensmijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:05 schreef lordteddybeer het volgende:
Shotclock Cheese met Chris smoove in The building
Ja, was net promootje voor op abcquote:
Dat is wel waar, ze was ook de enige die enig vorm van hadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
In Amerika zijn het allemaal neppe tetten toch?
Voor de verandering eens niet eerder naar huis. In game 6 honderden al weg. Mochten ze niet meer terug naar binnen toen ze opeens comeback maakte en het OT werdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:42 schreef VacaLoca het volgende:
14 shotclock...
Als Miami nu niet scoort en Spurs weet 2-pointer te maken net voor einde van hun shotclock... dan nog 2 seconden ofzo...
Je hebt geen driepunter nodig om een 2 possesion-game te krijgen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:42 schreef Doublepain het volgende:
Nu moet je gewoon Allen erin brengen en hem de 3 laten schieten
Spurs falen laatste paar keer hard op laatste sec van shotclockquote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:42 schreef VacaLoca het volgende:
14 shotclock...
Als Miami nu niet scoort en Spurs weet 2-pointer te maken net voor einde van hun shotclock... dan nog 2 seconden ofzo...
Gast Chalmers mist ook 2 vrije worpenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:44 schreef VacaLoca het volgende:
Fuck man wat een dure punten net met die gemiste tip-in. Anders nu vrij grote kans op overtime.
Jaquote:
Zag gister bovenste ring iets van 1400 usdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:54 schreef VacaLoca het volgende:
Naja hoe groter Miami wordt in de NBA geschiedenis hoe meer ik kan braggen dat ik ze live heb zien spelen![]()
Hoeveel zouden goedkoopste tickets bij zo'n finale wel niet zijn trouwens?
Allejezus. Tja dan heb je al snel wat minder uitbundig publiek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Zag gister bovenste ring iets van 1400 usd
Haha me2quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:01 schreef VacaLoca het volgende:
Eerste keer trouwens dat ik NBA finals heb gekeken. Heb elke match live gezien en had van halve finales laatste 3 wedstrijden van Miami gezien.
en wat vond je ervan ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:01 schreef VacaLoca het volgende:
Eerste keer trouwens dat ik NBA finals heb gekeken. Heb elke match live gezien en had van halve finales laatste 3 wedstrijden van Miami gezien.
Verder amper NBA gezien de afgelopen 15 jaar. Was als kind wel fan van (natuurlijk) Bulls en MJ.
Heb zelfs m'n groep 8 spreekbeurt over NBA gedaan
Ja top. 2010 ook even reeks wedstrijden gezien toen ik in Amerika was. Live game was helaas wat saai, daarna in hostel wedstrijd van Celtics gekeken die geniaal was, meer genot dan de livegamequote:
Live bij normal of po game? en hoezo saai?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja top. 2010 ook even reeks wedstrijden gezien toen ik in Amerika was. Live game was helaas wat saai, daarna in hostel wedstrijd van Celtics gekeken die geniaal was, meer genot dan de livegameMaar nu dus pas weer voor het eerst wat wedstrijden.
Uitstekend late-night entertainment, maar zal niet elk jaar werkloos voor de buis zitten als het goed is
normal. Omdat Miami het vrij eenvoudig hadden maar er ook niet echt een show van maaktenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:07 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Live bij normal of po game? en hoezo saai?
Hoop het ook voor de Knicks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:20 schreef matthijst het volgende:
Geniale Finals, spannend tot de laatste minuut.
Volgend jaar de Knicks hopelijk wat verder, al zou een three-peat voor James ook wel cool zijn....
Victor Oladipo a.k.a. Tony Allen 2.0quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:02 schreef Kerftminister het volgende:
Terechte overwinning, jammer dat een ploeg met zo'n vreselijk lelijke offense moet winnen. Mja, als je je shots raakt.
Nu op naar de Draft.
Hopen op Shabazz Muhammad.
Dit ja!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef TheGOAT het volgende:
Haat aan Miami, maar LeBron James verdient het, hij is de enige van Miami die de titel echt verdient...
Ja ik ben het wel met je eens, Lebron is echt een fenomeen en zal waarschijnlijk in het rijtje van de grootste ooit terecht komen. Het is alleen zo pijnlijk om kutspelers als Wade te zien showen met de trophy, terwijl een legende als Duncan er naast grijpt.quote:
Ja dit doet het meeste pijn. Zo'n knuppel van een Chalmers bijvoorbeeld, te hatelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is alleen zo pijnlijk om kutspelers als Wade te zien showen met de trophy, terwijl een legende als Duncan er naast grijpt.
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef TheGOAT het volgende:
He is a living legend, and I'm glad I'm here to witness it. We all are witnesses
Iguodalatwitter:andre twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 05:50:32If you still hate Lebron you really need a life coach... And I'll sponsor you... reageer retweet
Het is niet alsof Duncan hem nooit gewonnen heeft en Wade een kut spelerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja ik ben het wel met je eens, Lebron is echt een fenomeen en zal waarschijnlijk in het rijtje van de grootste ooit terecht komen. Het is alleen zo pijnlijk om kutspelers als Wade te zien showen met de trophy, terwijl een legende als Duncan er naast grijpt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet alsof Duncan hem nooit gewonnen heeft en Wade een kut speler
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet alsof Duncan hem nooit gewonnen heeft en Wade een kut speler
Ik zie alleen Russel als legende.quote:
Dit is wel zielig.. hier trouwens artikeltje erover:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:39 schreef Nelis89 het volgende:
if you can't beat them, join them ....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron is overduidelijk een legende, evenals Kobe en Duncan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik zie alleen Russel als legende.
LeBron heeft nog een eindje te gaan
Dat je Lebron niet mag is al duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik zie alleen Russel als legende.
LeBron heeft nog een eindje te gaan
Ik vind dat je toch pas 15 jaar na de topjaren van een speler kan zeggen of die een legende is. Ik zou Shaq op dit moment niet eens een legende durven noemen. Laatste legendes zijn denk ik Olajuwon/Jordan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Bron is overduidelijk een legende, evenals Kobe en Duncan.
Daar heeft het niet mee te maken. Dat hij heel goed is ben ik mee eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je Lebron niet mag is al duidelijk hoor.
Kwam deze ook nog tegen van de weekquote:MIAMI -- Dwyane Wade's knee problems were more troublesome during the playoffs than he ever acknowledged.
In an interview with The Associated Press, Wade revealed Saturday that his right knee pained him so much that he contemplated asking to play limited minutes in Game 7 of the Eastern Conference finals, and that his left knee was drained and required about eight hours of game-day therapy just so he could play in Game 7 of the NBA Finals.
"I went through a lot," said Wade, who's now a three-time NBA champion. "But I'm at peace now."
Wade also received platelet-rich plasma therapy late in the regular season to combat three bone bruises around his right knee, which was his biggest source of frustration and pain during the playoffs. Wade said two of the bruises healed, but a third -- directly under the kneecap -- remained a big problem, especially since that area was also affected by tendinitis.
Wade underwent an MRI to rule out additional problems during the East finals against Indiana, and said he was driving into a meeting with Heat coach Erik Spoelstra before Game 7 of that series -- not long after saying in the immediate aftermath of the Game 6 loss to the Pacers that he needed the ball more -- to tell him that he felt he should only play short minutes because his ineffectiveness was hurting the team.
Spoelstra had other ideas, and Wade decided to scrap his plan.
....
Following the MRI that was done late in the Indiana series, Wade said the team's athletic trainers amended his treatment plan slightly, and he started seeing immediate improvement. He scored 21 points in the East-clincher against the Pacers, then scored a total of 57 points -- by far his best two-game stretch of the playoffs -- in Games 4 and 5 of the NBA Finals against the San Antonio Spurs.
But early in Game 6 of the title series, Wade's collided with the Spurs' Manu Ginobili. Before long, Wade's surgically repaired left knee, which kept him out of last summer's London Olympics, had swollen up "like a coconut."
He needed treatment during the game, even missing the start of the second half. Wade got a large amount of fluid drained from the knee on Wednesday, then got more than three hours of treatment at the arena Thursday morning and about 4½ more hours of work done in the afternoon, going almost all the way up to the moment the Heat took the floor to warm up for Game 7.
....
"Selfishly, I'm going to say we won this one for me," Wade said. "Because of the way my career has gone and the things I've dealt with personally, I wanted this third one. In my mind, it validates the player I've become in this league. When you change your position, going from being talked about as one of the three best players in this game to people questioning your ability, I needed this one to validate that what I did was the right thing. I can be at peace with anything going forward."
Al met al zou het dus wel eens kunnen zijn dat we Wade hooguit nog af en toe terug zien zoals in Game 4. Zou mij niets verbazen dat hij z'n opties na komend jaar oppikt en na die seizoenen stopt.twitter:DrRobertKlapper twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 06:02:33Dwayne Wade's knees are both chronic arthritis in one and acute bone bruise in the other. Treatment is DIFFERENT for each. Heroic effort! reageer retweet
Olajuwan careerpts 21.8 rbs 11.1 3.1 blocks 12x allstar 2 ringen 2x finals mvpquote:
Had ik toch liever in de jaren 90 gezeten. Had je 20 grootheden meegemaakt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat we zo'n grootheid kunnen meemaken.
Je leest niet wat ik zeg he. Legends worden gebaseerd op wat erna komt. Olajuwon heeft de hele postgame gerevolutionaliseerd. Rondo's moves zijn van Olajuwon afkomstig bijvoorbeeld. Die legacy bepaalt of je een legende wordt ja of nee. Legendes zijn: Jerry West, Bill Russell, Wilt Chamberlain, Oscar Robertson, Julius Erving, Hakeem Olajuwon, Isiah Thomas, Larry Bird, Kevin McHale, Michael Jordan, Magic Johnson etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Olajuwan careerpts 21.8 rbs 11.1 3.1 blocks 12x allstar 2 ringen 2x finals mvp
Duncan careerpts 20.2 rbs 11.2 2.2 blocks 14x allstar 4 ringen 2x finals mvp 3x mvp seizoen.
Dat ontloopt elkaar niet veel he?
Daar speelde hij toch meer samen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had ik toch liever in de jaren 90 gezeten. Had je 20 grootheden meegemaakt.
[..]
Je leest niet wat ik zeg he. Legends worden gebaseerd op wat erna komt. Olajuwon heeft de hele postgame gerevolutionaliseerd. Rondo's moves zijn van Olajuwon afkomstig bijvoorbeeld. Die legacy bepaalt of je een legende wordt ja of nee. Legendes zijn: Jerry West, Bill Russell, Wilt Chamberlain, Oscar Robertson, Julius Erving, Hakeem Olajuwon, Isiah Thomas, Larry Bird, Kevin McHale, Michael Jordan, Magic Johnson etc.
Dat zijn ex-spelers die allemaal een gigantische invloed op de basketballwereld hebben gehad. Bij Duncan kan je dat nog niet weten. Waarschijnlijk zal hij het ook gaan hebben ja.
Verder moet je het tijdperk ook niet vergeten he. Olajuwon speelde tegen sommige van de beste teams ooit en tegen directe tegenstanders als Shaq, Robinson, Ewing, Kareem, Mutombo etc. Duncan's grootste directe tegenstanders zijn Howard, Yao, Shaq en Bynum geweest.
Duncan speelde ermee samen ja, paar jaartjes. Maar Olajuwon is dezelfde era zeg maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Daar speelde hij toch meer samen?![]()
Maar ik snap wat je bedoeld en dat is ook een reden waarom ik LeBron nog geen legende kan noemen.
Dat merken we wel als hij gestopt is
Yay!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef Zipportal het volgende:
Dinsdag 29 oktober 2013 begint het NBA Seizoen weer.
say whut? Je praat een beetje klets, lijkt me. Gasten als Kevin Durant en Carmelo Anthony scoren de bal zó gemakkelijk, daar kun je nu al van zeggen dat we over twintig jaar ook heel groots over hen spreken. Kobe is ook een geweldenaar, een legende. En daar past James, eigenlijk al na vorig jaar, ook in wat mij betreft.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had ik toch liever in de jaren 90 gezeten. Had je 20 grootheden meegemaakt.
[..]
Je leest niet wat ik zeg he. Legends worden gebaseerd op wat erna komt. Olajuwon heeft de hele postgame gerevolutionaliseerd. Rondo's moves zijn van Olajuwon afkomstig bijvoorbeeld. Die legacy bepaalt of je een legende wordt ja of nee. Legendes zijn: Jerry West, Bill Russell, Wilt Chamberlain, Oscar Robertson, Julius Erving, Hakeem Olajuwon, Isiah Thomas, Larry Bird, Kevin McHale, Michael Jordan, Magic Johnson etc.
Dat zijn ex-spelers die allemaal een gigantische invloed op de basketballwereld hebben gehad. Bij Duncan kan je dat nog niet weten. Waarschijnlijk zal hij het ook gaan hebben ja.
Verder moet je het tijdperk ook niet vergeten he. Olajuwon speelde tegen sommige van de beste teams ooit en tegen directe tegenstanders als Shaq, Robinson, Ewing, Kareem, Mutombo etc. Duncan's grootste directe tegenstanders zijn Howard, Yao, Shaq en Bynum geweest.
Carmelo zie ik geen legende worden hoor. Zulke scorers zijn er altijd geweest en die kan men echt niet allemaal opnoemen hoor. Kobe zal waarschijnlijk wel als een hele grote bekend worden, Lebron weet je nooit hoe hij de laatste 6 of meer jaren van zijn carriere afsluit. Toch kan je niet zeggen of ze legendes zijn, dat merk je pas enkele jaren erna, dan zie je eigenlijk hoe indrukwekkend een speler was, als er mensen komen die ze niet meegemaakt hebben en die gerefereerd worden aan hun spel. Dat is bij Isiah Thomas zeker het geval, die heeft de Pistons groot gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
say whut? Je praat een beetje klets, lijkt me. Gasten als Kevin Durant en Carmelo Anthony scoren de bal zó gemakkelijk, daar kun je nu al van zeggen dat we over twintig jaar ook heel groots over hen spreken. Kobe is ook een geweldenaar, een legende. En daar past James, eigenlijk al na vorig jaar, ook in wat mij betreft.
Die term van legende wordt te gemakkelijk rondgegooid, dat ben ik met je eens, maar ik durf je nu al te zeggen dat LeBron of Kobe véél meer voor de sport betekent dan een Isiah Thomas, die je aanhaalt.
En de tegenstanders, als dat een argument is... Duncan is misschien niet het beste voorbeeld, maar Chris Paul speelt wekelijks tegen de Tony Parkers en Russ Westbrooks van de wereld. Daar komen straks Rajon Rondo en Derrick Rose bij. Deron Williams, als je die wilt tellen, Damian Lillard. En tegenwoordig hebben ze geen tegenstander? Euhm...
Teveel teams, helemaal mee eens, maar het gaat er gewoon om waar je de lat legt voor legendes.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Carmelo zie ik geen legende worden hoor. Zulke scorers zijn er altijd geweest en die kan men echt niet allemaal opnoemen hoor. Kobe zal waarschijnlijk wel als een hele grote bekend worden, Lebron weet je nooit hoe hij de laatste 6 of meer jaren van zijn carriere afsluit. Toch kan je niet zeggen of ze legendes zijn, dat merk je pas enkele jaren erna, dan zie je eigenlijk hoe indrukwekkend een speler was, als er mensen komen die ze niet meegemaakt hebben en die gerefereerd worden aan hun spel. Dat is bij Isiah Thomas zeker het geval, die heeft de Pistons groot gemaakt.
Dat laatste wat je zegt heb je verkeerd geïnterpreteerd. Ik zeg niet dat ze geen tegenstand hebben, maar dat in de 90s er veel meer tegenstand was, kijk gewoon eens terug, elk team had wel een superster. Nu heb je bijvoorbeeld de Bobcats, Hornets, Kings etcetera.
Als ie een paar championships zou winnen misschien. Dat lijkt me toch wel een "vereiste", al is het alleen maar omdat je het dan eerder onthoudt. Tenzij er een goed excuus is (vb: Malone & Stockton).quote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef Kerftminister het volgende:
Carmelo zie ik geen legende worden hoor. Zulke scorers zijn er altijd geweest en die kan men echt niet allemaal opnoemen hoor.
Is ie dat niet al, met 5 titels en wat MVP awards?quote:Kobe zal waarschijnlijk wel als een hele grote bekend worden
Eens, back to back winnen, MVP en Finals MVP is mooi, maar je hebt wel standaard die 6 van Jordan, 5 van Kobe... Dus die mag er nog wel wat bij winnen. Volgend jaar hetzelfde kunstje zou mooi zijnquote:Lebron weet je nooit hoe hij de laatste 6 of meer jaren van zijn carriere afsluit.
Ja, maar je gaat natuurlijk ook pas vergelijken als gasten er niet meer zijn, dus da's logisch... Dat ze lui van de Knicks nu vergelijken met de hoogtijdagen rondom Ewing en Starks ofzo...quote:Toch kan je niet zeggen of ze legendes zijn, dat merk je pas enkele jaren erna, dan zie je eigenlijk hoe indrukwekkend een speler was, als er mensen komen die ze niet meegemaakt hebben en die gerefereerd worden aan hun spel.
Jij bent Pistons fanquote:Dat is bij Isiah Thomas zeker het geval, die heeft de Pistons groot gemaakt.
Toen toch ook? Mavericks, Bullets, Bucks, Kings...quote:Ik zeg niet dat ze geen tegenstand hebben, maar dat in de 90s er veel meer tegenstand was, kijk gewoon eens terug, elk team had wel een superster. Nu heb je bijvoorbeeld de Bobcats, Hornets, Kings etcetera.
Melo is eigenlijk een soort Webber in mijn ogen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef TheGOAT het volgende:
Lol, Melo een legende? Laat me niet lachen. Op de all-time chuckers list misschien, naast een Antoine Walker ofzo...
Die man heeft nog helemaal niets gepresteerd in de NBA. Geen all-NBA first team. Wint afgelopen jaar z'n 1e scoring title, eentje die eigenlijk naar Durant had moeten gaan, die z'n voet van het pedaal haalde. Durant trouwens had er 3 op rij gewonnen.
Verder? Melo z'n erelijst;
6 time NBA All-star
All-rookie first team
1 x WCF.
7 x 1e ronde PO's verloren, 1 x 2e ronde PO's.
7 x 1e ronde, 1 x 2e ronde, 1 x WCF.
4x met 4-1 verloren, 3 keer gesweept.
Een legend? Alsjeblieft zeg... Dan hebben we het nog niet eens over z'n defense of z'n team-mentaliteit gehad..
Agree. Had hem graag bij de Lakers gezien ipv Mike Brown toen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef TheGOAT het volgende:
Brian Shaw naar Denver, Shaw is een favoriet van me, denk dat hij een hele, hele goede coach gaat worden, waar dan ook.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:04 schreef Kerftminister het volgende:
Spanning voor de draft. Ik ga huilen als het Carter-Williams wordt.
Je hoopt dus op Carter Williamsquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:08 schreef Kerftminister het volgende:
Pff wel zieke spanning voor draft morgen. Keihard hopen op geen Carter Williams.
Schroeder. 6'8 wingspan las ik ergens. Ainge zou hem willen draften als back-up voor Rondo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef Doublepain het volgende:
http://www.vladtv.com/blo(...)-in-the-club/178805/
Maar ik lees dat deze Duitser ook in de draft zit:
[ afbeelding ]
Grappig kapsel
Len is ook blessie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:43 schreef Agger het volgende:
Zal wel Noel worden. Simpelweg meer kwaliteit dan Len, al is zijn blessure natuurlijk wel de grote factor tussen beide mannen. Maar puur op potentie gedacht, zal het Noel worden.
Zal wel getrade worden, kan me niet voorstellen dat ze hem houden met Rubio en Ridnourquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoor ik ook te vaakquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:35 schreef Sasman het volgende:
want de draft van 2014 word toch een beetje bestempeld als de 'top' draft. Type 2003...
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Rasheed Wallace In Talks To Become Assistant Coach With Pistons
Yes, please YES!
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar dit slaat werkelijk nergens op wat Milwaukee aan het doen is...quote:Clippers Send Bledsoe To Suns To Acquire Redick, Dudley
The Los Angeles Clippers, Milwaukee Bucks and Phoenix Suns have agreed upon a three-team trade.
The Clippers will acquire J.J. Redick and Jared Dudley, while sending Eric Bledsoe and Caron Butler to the Suns. The Bucks will acquire two second round picks.
2 second round picks voor Redick, lijkt mij redelijk weinig. Goeie deal voor de suns vind ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit slaat werkelijk nergens op wat Milwaukee aan het doen is...
Dat wel, maar ze hadden echt wel een beter trade kunnen maken denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vrij weinig is nog een understatement. Dit is gewoon een deal van niks...
Redick zou volgend jaar anders wel weggegaan zijn, maar toch.
Ja dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef peasant het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze hadden echt wel een beter trade kunnen maken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |