Grap kwam niet over. Maar kut man, die beesten bijten zo hard dat er hele paardenkuddes van op hol slaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij was erbij. We waren aan het wandelen en dat ding stak me onder mijn voet. Het voelde alsof er een paar keer een brandend mes in mijn voet werd gestoken. Janken, ik was zo over de zeik.
Ik heb al té vaak een traantje of 10 weg moeten pinken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is wel een van de besteook die afleveringen van die periode was zo goed, moest volgens mij huilen toen Itachi zijn vinger tegen Sasuke's voorhoofd deed
Ohjaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb al té vaak een traantje of 10 weg moeten pinken.Bij Jiraiya ook.
Nouja, ze bijten je huid open, kennelijk, maar dit sloeg echt alles.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grap kwam niet over. Maar kut man, die beesten bijten zo hard dat er hele paardenkuddes van op hol slaan.
Oke nu moeten we echt stoppen, straks ga ik weer huilen!quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:29 schreef arachide. het volgende:
Iemand, haal dat schijtnummer uit de OP voordat ik het doe
doanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:29 schreef arachide. het volgende:
Iemand, haal dat schijtnummer uit de OP voordat ik het doe
Heb je ook gehuild bij One Piece, van dat 'I want to live !' Of verhaal van chopper!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oke nu moeten we echt stoppen, straks ga ik weer huilen!
Shiiiit man, stelletje pussies zijn wij ook, huilen om ''een tekenfilm''quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je ook gehuild bij One Piece, van dat 'I want to live !' Of verhaal van chopper!![]()
![]()
![]()
En the Going Merry![]()
Ga maar lekker dromen over je Hongaarse schonequote:
Huilen om een film kan ook, dus tekenfilm is zo gek toch niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Shiiiit man, stelletje pussies zijn wij ook, huilen om ''een tekenfilm''
Het enige moment dat je mag huilen om een tekenfilm is:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb het bij bleach toch niet gehad volgens mij, vind Bleach wel de slechte van de big 3, alleen nu is de manga weer een beetje gelijk met van Naruto, maar OP nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dont. Even.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het enige moment dat je mag huilen om een tekenfilm is:
[ afbeelding ]
Ik huilde ook bij Brother Bear, dus bij deze; OBJECTION!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hij zijn kind en vrouw dood aantreftquote:
Die vond ik denk ik erger dan Lion King!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik huilde ook bij Brother Bear, dus bij deze; OBJECTION!
Ik houd het nu al niet meer droog, mijn vorige hond heette Koda en die hebben we vernoemd naar dat beertje uit Brother Bear.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die vond ik denk ik erger dan Lion King!![]()
Echt lang niet gezien, moet al die films weer eens kijken in 1 nacht. En dan hele nacht jankenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik houd het nu al niet meer droog, mijn vorige hond heette Koda en die hebben we vernoemd naar dat beertje uit Brother Bear.
komedie zijn ook niet vaak `goede'' films, meestal gewoon leukequote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:36 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het het gevoel alsof vroeger films veel beter waren dan nu! Maar misschien is dat omdat ik tegenwoordig alleen komedie kijk :/
Ik keek dat op school, dus ik mocht niet huilen!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:36 schreef arachide. het volgende:
Ik huilde bij The Boy In The Striped Pyamas. En hard ook.
Wel jammer dat al mijn schoonfamilie stoïcijns zat te kijken
Waarvan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
Omg stukje kijken, en het kippenvel staat op mijn armen
Gladiator, vooral die muziek van Enya doet het hem.quote:
Tell me about it.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:45 schreef arachide. het volgende:
Mijn ritme is zo verneukt door al die avonddienstenTelkens half 4 pas moe en dan om 12 uur mijn nest uit komen
Shiiiiiiiiiiiiit
Even wat leuk nieuws: mijn nieuwe laptop is zo bizar fijn.
Heftige film inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens naar bed![]()
Kom misschien nog op iPad als ik niet kan slapen.
Toedelssquote:
Staan meestal toch stickertjes op?quote:
Ziet er mooi uitquote:
Nope, 15,6 inch. Hij lijkt wel mini op de foto, en dik. Terwijl die in het echt best dun is voor mijn gevoel. Oke, niet macbook air dun, maar wel dunquote:
ja leek wel klein inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, 15,6 inch. Hij lijkt wel mini op de foto, en dik. Terwijl die in het echt best dun is voor mijn gevoel. Oke, niet macbook air dun, maar wel dun
Midlifecrisis alles.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Waarom klinkt het aanlokkelijk om me helemaal naar de klote te zuipen
Eigenlijk wel, maar het budget was er niet helemaal. En al helemaal niet met een verhuizing voor de deurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja leek wel klein inderdaadWilde je geen mac?
Hmquote:
Kan je chill je gedownloade filmpjes op tv kijken, dat is wel nice jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:10 schreef arachide. het volgende:
Nu nog een tv erbij waar ik mijn laptop op kan aansluiten zonder al te veel moeite en dan ben ik happy
Laptop heeft een hdmi aansluiting, dat was ook wel een eis
Jup. Ik ben alleen echt een kneus als het gaat om tv's. En ik weet niet echt waar ik moet beginnen met zoeken. Het moet een hdmi aansluiting hebben en plat zijn. En budgetair leuk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je chill je gedownloade filmpjes op tv kijken, dat is wel nice ja
Tv moet je ook gewoon in een winkel kopen en niet online. Heb je nog beetje advies, en kan je het met eigen ogen zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup. Ik ben alleen echt een kneus als het gaat om tv's. En ik weet niet echt waar ik moet beginnen met zoeken. Het moet een hdmi aansluiting hebben en plat zijn. En budgetair leuk.
Ik had zin om te windowshoppenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tv moet je ook gewoon in een winkel kopen en niet online. Heb je nog beetje advies, en kan je het met eigen ogen zien.
Morgen paar uurtjes voor vrij maken danquote:
Ik heb morgen een nare dienst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen paar uurtjes voor vrij maken dan
Overdag?quote:
Dan kan het nog makkelijk, lekker vroeg je bed uitquote:
Ik kijk wel hoe laat ik mijn nest uitrol.#hetlevenvaniemandmet3maandenzomervakantiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan het nog makkelijk, lekker vroeg je bed uit
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoe laat ik mijn nest uitrol.#hetlevenvaniemandmet3maandenzomervakantie
Geen idee, wij hebben 47 inch ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:29 schreef arachide. het volgende:
Het is zo zwaar allemaal
Waarom lijkt 32 inch zoveel?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ga van fok af, je hebt weinig aan me zo. Trusten
Ik studeer niet, remembah, bij men pa thuisquote:
Zal wel niet lukken, maar thanks, jij ookquote:
Hm?quote:
Oh zo, ja kijk! Mijn ouders hebben ook zo'n huge ass ding. Ik wil gewoon een beschaafd studentenformaat, maar aan de andere kant, we hebben het wel over een woonkamer. Beschaafd formaat is dan niet handig, want dan zie je niks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik studeer niet, remembah, bij men pa thuis
Sorry Ets, not in the mood.quote:
Dan blijf je toch gezellig hier, ik ben ook nog niet moequote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel niet lukken, maar thanks, jij ook
Hmpf, ik trek het gewoon ff niet meerquote:
Ja niks bijzonders, specifiek iets ofzo, heb de laatste tijd gewoon fucking terugslag..quote:
da's balenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niks bijzonders, specifiek iets ofzo, heb de laatste tijd gewoon fucking terugslag..
Blijkbaar wel hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik zie het niet als een persoonlijk iets.
Echt opknappen hoe ik het wil heeft er al jaren niet in gezeten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
da's balenga maar lekker snel slapen, hopelijk knap je morgen op
Ga nou maar slapenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt opknappen hoe ik het wil heeft er al jaren niet in gezeten.
Ik ben dat gewoon zo zat![]()
Maarja. Niks aan te doen, voorlopig dan
Ja ik ga wel. thanks, Slaap lekker, hopelijk heb jij wel leuke stapnacht gehadquote:
Als jij nadere uitleg wil, prima, maar dan via SMS oid, ik ga het niet meer via FOK! bespreken. En ik hoop dat jij heel goed weet waarom.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga wel. thanks, Slaap lekker, hopelijk heb jij wel leuke stapnacht gehad
Nope, klachten mogen allemaal via fok.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij nadere uitleg wil, prima, maar dan via SMS oid, ik ga het niet meer FOK! bespreken. En ik hoop dat jij heel goed weet waarom.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, klachten mogen allemaal via fok.
Ik snap de woede niet, echt niet.
Dat was iets in de richting van "verdwijn uit mijn leven!" ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij nadere uitleg wil, prima, maar dan via SMS oid, ik ga het niet meer via FOK! bespreken. En ik hoop dat jij heel goed weet waarom.
Ik blijf bij wat ik in mijn laatste WA-bericht heb gezegd.
Zo rol ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:47 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niks meer. Straks krijg ik weer een ban aan m'n broek. Daar zie ik jou wel voor aan.
Richt een club op, is gezellig!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar niet. Kunnen veel mensen niet waarderen.
Lijkt mij best leuk. Bedrijfje oprichten, leiding geven, de juiste koers varen. Is gaaf manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil geen oprichter zijn, dat zit niet in mijn aard.
Ik heb handen vol aan mijn dagelijks leven, kan dit niet erbij hebben. Te druk voor. Wellicht wil iemand anders dit wil doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lijkt mij best leuk. Bedrijfje oprichten, leiding geven, de juiste koers varen. Is gaaf man
Dus die ban kwam als geroepen! Je wilt toch niet overspannen raken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb handen vol aan mijn dagelijks leven, kan dit niet erbij hebben. Te druk voor. Wellicht wil iemand anders dit wil doen?
Trusten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ga slapen, mijn dag is al compleet en het is nog niet eens licht.
bohquote:
Best korte vakantie dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
boh
ik moet nog tot aan 10 juli en dan moet ik 12 augustus weer aan de bak
Zit jij nog op school?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb 2 Juli tot 1 September vakantie
Werken, ik begin na de vakantie pas aan m'n hbo opleidingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja
in Oktober wel klaar though en dan lekker werken
ja mja ik zit al 4 jaar op een mbo dus ik word het wel zat ondertussenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Werken, ik begin na de vakantie pas aan m'n hbo opleiding
Dus je gaat niet verder leren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mja ik zit al 4 jaar op een mbo dus ik word het wel zat ondertussen
nee dat is niet voor mij weggelegd, heb gewoon zin om te werken, geld te verdienen en op mijzelf te gaan wonen en bendequote:
Gewoon huisje boompje beestje dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat is niet voor mij weggelegd, heb gewoon zin om te werken, geld te verdienen en op mijzelf te gaan wonen en bende
ja precies, ben daar gewoon aan toe en anders zou ik tot mijn 23e hooguit ongeveer 700 euro totaal krijgen met werk en studie en daar redt je het niet mee om op jezelf te gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon huisje boompje beestje dus
Is natuurlijk ook leuk
Daar ga je het inderdaad niet mee redden denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja precies, ben daar gewoon aan toe en anders zou ik tot mijn 23e hooguit ongeveer 700 euro totaal krijgen met werk en studie en daar redt je het niet mee om op jezelf te gaan
nope en wil niet op kamers dus is werken een goede oplossingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar ga je het inderdaad niet mee redden denk ik zo.
wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef LETMEIN het volgende:
Damn, ik voel me nu net alsof ik de hele nacht heb lopen zuipen
haters gonna hatequote:
hoi promquote:
That's a long time ago!quote:
nou zeg dat welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad! wat een leven wel niet met je doet zeghoe is het?
awh oke, hoe gaat het in het leven wat zich buiten fok bevindt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nou zeg dat wel
Ja een heel stuk beter, ik heb besloten mijn trollenleven te verlaten en heb gereïncarneerd
Good jobquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nou zeg dat wel
Ja een heel stuk beter, ik heb besloten mijn trollenleven te verlaten en heb gereïncarneerd
ook beter, amper probleemjes meer. Daarom ben ik een hele poos met vakantie geweest, om alles te herstellen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh oke, hoe gaat het in het leven wat zich buiten fok bevindt?
awh mooizo, klinkt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ook beter, amper probleemjes meer. Daarom ben ik een hele poos met vakantie geweest, om alles te herstellen!
Echte vakantie of vakantie van FOK!?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ook beter, amper probleemjes meer. Daarom ben ik een hele poos met vakantie geweest, om alles te herstellen!
van FOK!quote:
de verleiding is te grootquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb ook tijdje vakantie van FOK! genomen![]()
Maar ben weer terug
Dan kan ik jou nog niet, hoiquote:
Ik zat tijdens de examens in het EXA forum hier op FOK!quote:
Kun je niet de minor Asain Studies volgen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
WIl ik een educatieve minor gaan doen, mag dat niet omdat ik een internationale studie vlolg ipv gewone bedrijfskunde![]()
ach so, wat een festijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de examens in het EXA forum hier op FOK!
Na de examens bedacht ik mij afgelopen donderdag dat ik maar weer eens een kijkje moest nemen bij JNG
Waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je niet de minor Asain Studies volgen?
Als je toch met een internationale studie bezig bent, ga dan ook naar Chinaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?Kutchinezen
gezelligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb ook tijdje vakantie van FOK! genomen![]()
Maar ben weer terug
neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je toch met een internationale studie bezig bent, ga dan ook naar China
hall0nquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan kan ik jou nog niet, hoi
had gekund als ik mijn vakken de 1e keer had gehaaldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zorg dan dat je daar iets voor school kan doen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had gekund als ik mijn vakken de 1e keer had gehaald![]()
ja serieus, dan zat ik in september 3 maanden in Rioquote:
ahjo ik heb 5 jaar weggegooidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja serieus, dan zat ik in september 3 maanden in Rio
Als ontbijt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:18 schreef msacras het volgende:
Ik eet druiven en aardbeien omnomnom lekker hoor
Ik eet kinderzieltjes omnomnom lekker hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:18 schreef msacras het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik eet kinderzieltjes omnomnom lekker hoor
[..]
Omnomnom, met chocoladesaus en slagroom?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:18 schreef msacras het volgende:
Kut. Heb les over 10 minuten maar heb geen zin om de hele dag te oefenen op school. Wil feesten..quote:
school..quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kut. Heb les over 10 minuten maar heb geen zin om de hele dag te oefenen op school. Wil feesten..
[..]
Nee, met niksquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omnomnom, met chocoladesaus en slagroom?
vwo toen havo toen nog een keer vier havo nu mbo2 for fuck sakequote:
Godverdomme..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, met niks
Dan is ook gelijk het hele idee van gezond er af
(al had ik net wel ook een pannekoek op, sst)
Hier ook:'(quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
vwo toen havo toen nog een keer vier havo nu mbo2 for fuck sake
Chill hoor. Ik ga zo denk maar naar het station..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Hier ook:'(
Dus ik ga lekker met de bus naar school. 2 vliegen in een klap, niet fietsen door de regen, en nog even leren in de bus.
Schoolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus ik ga lekker met de bus naar school. 2 vliegen in een klap, niet fietsen door de regen, en nog even leren in de bus.
hou ook van jou. Achja ik heb door omstandighedem. Na deze opleiding ga ik weer havo doen. Dan doe ik er maar langer over, uiteindelijk kom ik dr welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Van vwo naar mbo2 zakken..
Jij gaat het maken later jongen!
ja zo gaat dat in het leven, sterktequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kut. Heb les over 10 minuten maar heb geen zin om de hele dag te oefenen op school. Wil feesten..
Leren in de busquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:24 schreef msacras het volgende:
[..]
pannekoek met spek, stroop, kaas en gemberquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:26 schreef msacras het volgende:
Weet je, eigenlijk is een pannekoek helemaal niet ongezond. Het is gewoon een beetje bloem melk en ei gebakken in wat olijfolie, en als je er geen beleg op doet krijg je ook niet veel vetten of suikers binnen. Wow.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
hou ook van jou. Achja ik heb door omstandighedem. Na deze opleiding ga ik weer havo doen. Dan doe ik er maar langer over, uiteindelijk kom ik dr wel
Dankje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zo gaat dat in het leven, sterkte
Nou is olijfolie (2e pers) heel gezond! Dus win-win situatie, en je haar gaat glimmen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:26 schreef msacras het volgende:
Weet je, eigenlijk is een pannekoek helemaal niet ongezond. Het is gewoon een beetje bloem melk en ei gebakken in wat olijfolie, en als je er geen beleg op doet krijg je ook niet veel vetten of suikers binnen. Wow.
thanks man en zoals ik al zei ik ben geen troll meerquote:
ja kan ik ook niets aan doenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pannekoek met spek, stroop, kaas en gember
Had je maar bedrijfskunde moeten gaan doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja kan ik ook niets aan doen
anders was ik leraar met 2e graads bevoegdheid
gember smaakt naar shampooquote:
schatje tochquote:
IBA > Bedrijfskunde, maar omdat internationaal geen Nederlandstalige minorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Had je maar bedrijfskunde moeten gaan doen
Wat dan, m&o leraar?
omnomnomnonmnomnomquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Pannenkoek met appel, kaneel en kaneelijs
Is viesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
schatje toch
[..]
IBA > Bedrijfskunde, maar omdat internationaal geen Nederlandstalige minor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag met IBA helemaal geen educatieve minors kiezen
Nee, alleen economiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Is vies
Ja, maar als je bedrijfskunde had gedaan met die minor, had je nu dan m&o leraar kunnen zijn?
Okequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, alleen economie
maarja ik ga dan misschien maar gewoon een 2e master doen
ligt eraan wat voor lesgevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan komt er weinig van lesgeven
IBO?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:44 schreef msacras het volgende:
BSc Politicologie
Master IBO
en dan probeer ik er een jaartje Boston in te proppen
en een jaartje bestuur natuurlijk
En tijdens het nablijven les krijgen in biologiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moest je wel vaak nablijven
Internationale Betrekkingen en Organisaties. Maar waarschijnlijk Engelstalig, dus dan is het IRIOquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moest je wel vaak nablijven
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En tijdens het nablijven les krijgen in biologie
Klinkt wel goed allemaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Internationale Betrekkingen en Organisaties. Maar waarschijnlijk Engelstalig, dus dan is het IRIO
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klinkt wel goed allemaal.![]()
En jaartje bestuur? Bij een studentenvereniging ofzo?
that's what i saidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En tijdens het nablijven les krijgen in biologie
ik ben ook een lulquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef msacras het volgende:
Ik had vorig jaar wel les van een economie student, maar hij was echt een lul dus dat was dan weer erg jammer.
En wat kun je allemaal bij een studentenvereniging doen dan?quote:
was hij wel lekker?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef msacras het volgende:
Ik had vorig jaar wel les van een economie student, maar hij was echt een lul dus dat was dan weer erg jammer.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:50 schreef LETMEIN het volgende:
Tot slot kun je je inzetten als bestuurslid. Je bent dan een jaar lang bezig met grote budgetten, vertegenwoordiging, beleid en leidinggeven.
Oke.
Die valt ook onder je 22 scharrels?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:50 schreef msacras het volgende:
En ik had bijles van een economie student maar dat liep ook wat minder goed af...
geneukt dus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:50 schreef msacras het volgende:
En ik had bijles van een economie student maar dat liep ook wat minder goed af...
Ik heb geen 22 scharrelsquote:
Wat voor een knul was het dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb geen 22 scharrels
En nee, maar als het aan hem had gelegen wel
Economie student dus, en hij kon goed bijles geven maar we hadden ook altijd gewoon chille gesprekken daar naast, hadden een goede klik enzo. En toen kreeg ik op een dag een mailtje dat hij me geen bijles meer kon geven want hij had gevoelens voor me gekregen ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Economie student dus, en hij kon goed bijles geven maar we hadden ook altijd gewoon chille gesprekken daar naast, hadden een goede klik enzo. En toen kreeg ik op een dag een mailtje dat hij me geen bijles meer kon geven want hij had gevoelens voor me gekregen ofzo.Nouja, ik las dat mailtje en had echt zoiets van dafuqqq
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Economie student dus, en hij kon goed bijles geven maar we hadden ook altijd gewoon chille gesprekken daar naast, hadden een goede klik enzo. En toen kreeg ik op een dag een mailtje dat hij me geen bijles meer kon geven want hij had gevoelens voor me gekregen ofzo.Nouja, ik las dat mailtje en had echt zoiets van dafuqqq
Ikwas 16, bijna 17, en hij net 19, viel wel mee dus.quote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ikwas 16, bijna 17, en hij net 19, viel wel mee dus.:9
ow, ik dacht dat je toen 13 of 14 was ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ikwas 16, bijna 17, en hij net 19, viel wel mee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |