Grap kwam niet over. Maar kut man, die beesten bijten zo hard dat er hele paardenkuddes van op hol slaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij was erbij. We waren aan het wandelen en dat ding stak me onder mijn voet. Het voelde alsof er een paar keer een brandend mes in mijn voet werd gestoken. Janken, ik was zo over de zeik.
Ik heb al té vaak een traantje of 10 weg moeten pinken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is wel een van de besteook die afleveringen van die periode was zo goed, moest volgens mij huilen toen Itachi zijn vinger tegen Sasuke's voorhoofd deed
Ohjaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb al té vaak een traantje of 10 weg moeten pinken.Bij Jiraiya ook.
Nouja, ze bijten je huid open, kennelijk, maar dit sloeg echt alles.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grap kwam niet over. Maar kut man, die beesten bijten zo hard dat er hele paardenkuddes van op hol slaan.
Oke nu moeten we echt stoppen, straks ga ik weer huilen!quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:29 schreef arachide. het volgende:
Iemand, haal dat schijtnummer uit de OP voordat ik het doe
doanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:29 schreef arachide. het volgende:
Iemand, haal dat schijtnummer uit de OP voordat ik het doe
Heb je ook gehuild bij One Piece, van dat 'I want to live !' Of verhaal van chopper!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oke nu moeten we echt stoppen, straks ga ik weer huilen!
Shiiiit man, stelletje pussies zijn wij ook, huilen om ''een tekenfilm''quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je ook gehuild bij One Piece, van dat 'I want to live !' Of verhaal van chopper!![]()
![]()
![]()
En the Going Merry![]()
Ga maar lekker dromen over je Hongaarse schonequote:
Huilen om een film kan ook, dus tekenfilm is zo gek toch niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Shiiiit man, stelletje pussies zijn wij ook, huilen om ''een tekenfilm''
Het enige moment dat je mag huilen om een tekenfilm is:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb het bij bleach toch niet gehad volgens mij, vind Bleach wel de slechte van de big 3, alleen nu is de manga weer een beetje gelijk met van Naruto, maar OP nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dont. Even.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het enige moment dat je mag huilen om een tekenfilm is:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |