ge bent naar de EO jongerendag geweest?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef Maisnon het volgende:
You came to take us
All things go, all things go
To recreate us
All things grow, all things grow
We had our mindset
All things know, all things know
You had to find it
All things go, all things go
oh ja, fuck, ik moet steeds tegen Koos zeggen dat hij die moet downloaden maar vergeet het steedsquote:
bovenste, onderste is een hobbezakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Welke van de 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
musical Chicago?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't is Chicago
Maar die zanger is wel gelovig dus ergens he
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, fuck, ik moet steeds tegen Koos zeggen dat hij die moet downloaden maar vergeet het steeds
nee, die lul heeft die ook nog niet gedownloadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
heb je de nieuwe ep van True Blood al gezien?
oh is wel mooi jaquote:
Jaaaaa, echt heeele mooie voordelen hoorquote:Voordelen van JYSK.nl:
Lage verzendkosten
Vanaf ¤3,99. Geen verzendkosten bij aankopen vanaf ¤600,-
Snelle levering
Levering binnen 5-7 werkdagen.
Dit vind ik zn mooiste want emo tekstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:12 schreef Molo het volgende:
[..]
oh is wel mooi ja
Ik verwachtte een Arno Kolenbrander Miss Saigon gejengel
even luisterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit vind ik zn mooiste want emo tekst
Over een vriendin van hem die kanker blijkt te hebben en hoe hij dan bij haar in het ziekenhuis is en haar overlijden, en hoe hij zich machteloos voelt erover ondanks zn geloof
verf je haar rood, dat helpt, dan heb je namelijk geen ziel meer en kun je gene emoties meer hebben, echt waarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik krijg er nu weer tranen van in mn ogenaltijd
kan je dat zelf niet danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:10 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, die lul heeft die ook nog niet gedownload![]()
![]()
Onderste, die bovenste is te blijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Welke van de 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bwhehehe, die was wel goed jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:18 schreef Maisnon het volgende:
Moet ik weer aan dat plaatje van Priem denken met die schoenzool
nee man, die knakker heeft een soort half loopgraven systeem met honderd miljoen miljard snoeren en systemen eraan hangen en het nogal ingewikkeld gemaakt, dus om een lang verhaal kort te maken, ik kan dat zelf nietquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Molo het volgende:
[..]
nee man, die knakker heeft een soort half loopgraven systeem met honderd miljoen miljard snoeren en systemen eraan hangen en het nogal ingewikkeld gemaakt, dus om een lang verhaal kort te maken, ik kan dat zelf niet
ik ben om een uur of half 8 ingestort en een klein tukje gaan doen. Koos zou me wakker maken na een half uur.... oftwel, ik werd om 11 uur wakker toen hij naar bed kwamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mweheheh.
moet jij niet gaan slapen ofzo?
ah. goed busy welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben om een uur of half 8 ingestort en een klein tukje gaan doen. Koos zou me wakker maken na een half uur.... oftwel, ik werd om 11 uur wakker toen hij naar bed kwam
En nu dus wakker... en ik moet wat voor werk afhebben dus dat zit ik af te maken en dan gaat om half 7 de wekker weer
so much for rythmquote:
mwehehequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:34 schreef Molo het volgende:
[..]
so much for rythm
maar ik overleef het wel joh, morgenavond vroeg mijn nest in en dan daarna verder naar de tering gaan (ga vrienden om 3 uur 's nachts naar Schiphol brengen)
Ben benieuwd, naar Grimm, maar ook naar True Bloodquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mwehehe![]()
bijna klaar met grimm en dan ga ik ook tukken denk ik. of nog even lezen
Yep morgen vrij. Denk even stuk fietsen of naar de fitnessquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben benieuwd, naar Grimm, maar ook naar True Blood
Dit weekend lekker kijken
Morgen vrij?
Niet alleen jij en ik zijn tweeling, lees ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Molo het volgende:
[..]
nee man, die knakker heeft een soort half loopgraven systeem met honderd miljoen miljard snoeren en systemen eraan hangen en het nogal ingewikkeld gemaakt, dus om een lang verhaal kort te maken, ik kan dat zelf niet
Maaarr het is vrijjjjdag!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Fijn weertje vandaagNatte poten van de diepe plassen en de auto's die daar keihard doorheen rijden waardoor het zo lekker opspat. En heb koppijn en ben moe en heb geen zin om te gaan werken.
/ochtendhumeur
Ermahgerd ik ben het eens met moloquote:
Das het enige lichtpuntje van vandaag jaquote:
Das inderdaad druk jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik ben het eens met molo![]()
Morgeuh!
Half dagje werken vandaag... Deze middag begrafenis. Dan vanavond feestje. Morgenochtend vroeg op want ik moet werken (verhuizing van klant) en zondag wedstrijd.
Verder is het niet druk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |