Die broeken kwamen tot ergens tussen knieën en heupquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef Suikertante het volgende:
Doen we allemaal Coco
XM gek is dat he? Ik ga het nog wel dragen misschien, maar toch. Het viel me wel tegen wat ik alweer pasEigenlijk nog steeds best een beperkte garderobe nu. Ik heb ook een aantal dingen maar gewoon echt weggegeven, en heel veel dingen zitten nu in een "misschien later" doos (of drie).
Volgens mij kan dat ook nog vanzelf weer smaller wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die broeken kwamen tot ergens tussen knieën en heup. M'n heupen en bekken zijn echt heul veul breder geworden. Helaas waren ze al niet smal
. Ik heb nu 1 broek en 2 rokjes en jurkjes ofzo. Dat wordt shoppen. Voor een grotere maat. Meh on both
.
Ik was anders net van plan om mn bed op te gaan zoekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:24 schreef Mangostine het volgende:
Wat zijn we trouwens nog wakker zo op een doordeweekse donderdagavond?
Wij gaan meestal ook nu pas slapen. Alleen liggen we dan rond elf in bed en dan gaan we nog even tv kijken. Dus dan ben ik ook niet meer online. Slapen gaan we meestal 'echt' rond half twaalf/twaalf uurquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Suikertante het volgende:
Hier is het ook echt wel wat breder geworden ja, maar vooral mijn buik verpest alles. Ik droeg eigenlijk alleen maar jurkjes en dan vooral getailleerde katoenen stretchjurkjes, liefst met een beetje stretch. Dat is niet zo charmant meer. Of van die jurkjes met een lint in de taille. Ook niet meer zo mooi.
Als ik nu een jurkje draag met een hoge taille zie ik er wel nog als vanouds uit, maar die moet ik eerst nog even kopen. Voor gratis.
Ik ben altijd nog wakker rond deze tijd maar omdat hier dan niet meer zoveel te beleven is doe ik dan andere nuttige dingen, zoals candycrushen en series kijken (en F de fles geven).
Oh ja! Daar had ik iets over gelezenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Suikertante het volgende:
Haaa ik weet het, jullie wachten allemaal op de Zara uitverkoop!
Die is veel te druk met leuke dingen doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef Suikertante het volgende:
Ik zie je anders best vaak voorbij komen, of heb je het over de afgelopen dagen?
Vroeg me wel af hoe het met As gaat trouwens, die heb ik ook al een poosje niet gezien!
wat fjn! Jaloers!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Mangostine het volgende:
Ohhh jongens toch. Als alles een beetje mee zit kan ik over 2 maanden stoppen met mijn retedrukke stressbaan en krijg ik een beetje financiële buffer mee om me eindelijk actief te kunnen richten op iets anders. Verheug ik me op.
Ik kijk morgen wel. Dan is er al een hoop uitverkochtquote:
Door de gyn (een andere dan die ik vanmiddag heb) werd het juist weer aangeraden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:57 schreef Suikertante het volgende:
Is dat die anticonceptie in je arm? Dat wilde ik ook maar werd zo afgeraden door de huisarts dat ik er vanaf heb gezien. Ben heel benieuwd hoe je het ervaart! Ik ga onthouden dat jij het bent en er nog eens naar vragen.
Spirit
Omenwat een gezellige post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat! Ik doe het je niet na Kyara, dus geef jezelf ook wat credits.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:51 schreef L4cs4p het volgende:
Kyara even eenvoor de zware dagen en nachten! Ik vind je echt een super mama die het maar mooi allemaal voor elkaar krijgt met 3 kleine kindjes!! Mama's met 1 baby zitten er ook wel eens helemaal doorheen dus ik snap zeker dat jij dat met 3 kleintjes ook hebt!
Succes
Nou, hij ik had hem net op zijn buik in bed gelegd en hij leek eerst te gaan slapen. Dus ik maak ontbijt en kom terug, ligt ie half op zijn zij. En kort erna bewoog hij zo dat hij op zijn rug kwam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:54 schreef Shandaly het volgende:
Venco, wauw!! Dat is inderdaad best snel!! Was het een bewuste actie of meer een 'oops, wat doe ik nu?'. Lukt het al nog een keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die broeken kwamen tot ergens tussen knieën en heup. M'n heupen en bekken zijn echt heul veul breder geworden. Helaas waren ze al niet smal
. Ik heb nu 1 broek en 2 rokjes en jurkjes ofzo. Dat wordt shoppen. Voor een grotere maat. Meh on both
.
Mn positiebroeken kan ik ook niet aan want t stuk elastiek flubbert... Ik heb 2 treggings die nog passen en daar leef ik in. Thuis lekker joggingsbroek
Kyara![]()
![]()
![]()
Shandaly balen van de spruw!
Venco dat is heel vroeg ja! Goed oppassen nu dus!![]()
Ik ben naar de ha geweest met de uitslag van L. Het is eczeemnu voorlopig enkel goed vet houden. Niet het eind van de wereld natuurlijk maar mn man heeft echt heeeeeel ernstig eczeem en ik hoop dat dat L bespaard blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het lonkt nog steeds eigenlijk. Ik wil juist graag wat minder hormonen, heb nu een lichtere pil gehaald maar heb de eerste nog steeds niet geslikt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |