abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128060478
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:20:26 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128060519
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef Suikertante het volgende:
Doen we allemaal Coco ;)

XM gek is dat he? Ik ga het nog wel dragen misschien, maar toch. Het viel me wel tegen wat ik alweer pas :( Eigenlijk nog steeds best een beperkte garderobe nu. Ik heb ook een aantal dingen maar gewoon echt weggegeven, en heel veel dingen zitten nu in een "misschien later" doos (of drie).
Die broeken kwamen tot ergens tussen knieën en heup :'). M'n heupen en bekken zijn echt heul veul breder geworden. Helaas waren ze al niet smal :'). Ik heb nu 1 broek en 2 rokjes en jurkjes ofzo. Dat wordt shoppen. Voor een grotere maat. Meh on both :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128060583
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die broeken kwamen tot ergens tussen knieën en heup :'). M'n heupen en bekken zijn echt heul veul breder geworden. Helaas waren ze al niet smal :'). Ik heb nu 1 broek en 2 rokjes en jurkjes ofzo. Dat wordt shoppen. Voor een grotere maat. Meh on both :').
Volgens mij kan dat ook nog vanzelf weer smaller worden :Y
pi_128060681
Herkenbaar, ik heb in de winter en lente ook een nieuwe garderobe aangeschaft. Niks paste meer.
Voordeel: een nieuwe garderobe aanschaffen O+ en bijpassende schoenen O+ O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:24:42 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128060737
Ik pas ook nog net niks... Broeken zijn idd te krap bij buik en heuoen, (droeg ik wegens permanent vette pens sowieso niet graag), en mn jurkjes kan ik nu niet aan, voedingstechnisch :')

Heb dus wat voedingsshirts gekocht die ik op mn positiebroeken en rokjes draag... wel een beetje een bummer, hopelijk pas ik straks al mn leuke jurkjes nog!
pi_128060747
Wat zijn we trouwens nog wakker zo op een doordeweekse donderdagavond?
pi_128060840
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:24 schreef Mangostine het volgende:
Wat zijn we trouwens nog wakker zo op een doordeweekse donderdagavond?
Ik was anders net van plan om mn bed op te gaan zoeken :+
Denk dat ik Saartje even lekker naast me neer leg en met haar ga knuffelen. O+
pi_128060862
Hier is het ook echt wel wat breder geworden ja, maar vooral mijn buik verpest alles. Ik droeg eigenlijk alleen maar jurkjes en dan vooral getailleerde katoenen stretchjurkjes, liefst met een beetje stretch. Dat is niet zo charmant meer. Of van die jurkjes met een lint in de taille. Ook niet meer zo mooi.

Als ik nu een jurkje draag met een hoge taille zie ik er wel nog als vanouds uit, maar die moet ik eerst nog even kopen. Voor gratis.

Ik ben altijd nog wakker rond deze tijd maar omdat hier dan niet meer zoveel te beleven is doe ik dan andere nuttige dingen, zoals candycrushen en series kijken (en F de fles geven).
pi_128060890
Haaa ik weet het, jullie wachten allemaal op de Zara uitverkoop! o|O
pi_128060940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Suikertante het volgende:
Hier is het ook echt wel wat breder geworden ja, maar vooral mijn buik verpest alles. Ik droeg eigenlijk alleen maar jurkjes en dan vooral getailleerde katoenen stretchjurkjes, liefst met een beetje stretch. Dat is niet zo charmant meer. Of van die jurkjes met een lint in de taille. Ook niet meer zo mooi.

Als ik nu een jurkje draag met een hoge taille zie ik er wel nog als vanouds uit, maar die moet ik eerst nog even kopen. Voor gratis.

Ik ben altijd nog wakker rond deze tijd maar omdat hier dan niet meer zoveel te beleven is doe ik dan andere nuttige dingen, zoals candycrushen en series kijken (en F de fles geven).
Wij gaan meestal ook nu pas slapen. Alleen liggen we dan rond elf in bed en dan gaan we nog even tv kijken. Dus dan ben ik ook niet meer online. Slapen gaan we meestal 'echt' rond half twaalf/twaalf uur :Y
pi_128060974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Suikertante het volgende:
Haaa ik weet het, jullie wachten allemaal op de Zara uitverkoop! o|O
Oh ja! Daar had ik iets over gelezen :D Misschien nog iets langer wakker blijven. Maar wilde eigenlijk niet te laat slapen want wilde morgen extra vroeg naar mn werk.

Dilemma's dilemma's.... :+
pi_128061220
Gewoon klaar maken voor bed en dan is het precies 0:00 en kun je gaan shoppen ;)
pi_128061373
Ik ben net een half uurtje klaar met werken :+

Verder weinig te melden hier behalve dat alles zijn ganfetje gaat en ik braaf mee lees. Op mijn werk heb ik de tijd niet om te reageren en thuis gaat de volle aandacht naar Djenna. En als ze ligt te slapen naar het huishouden :+
pi_128061504
Ik zie je anders best vaak voorbij komen, of heb je het over de afgelopen dagen? :*

Vroeg me wel af hoe het met As gaat trouwens, die heb ik ook al een poosje niet gezien!
pi_128061568
Zomg heeft Zara uitverkoop?
/gaat op handen zitten }:|

Twinkle, laat joh! Dan kun je ook niet meteen slapen of wel?
pi_128061740
Ohhh jongens toch. Als alles een beetje mee zit kan ik over 2 maanden stoppen met mijn retedrukke stressbaan en krijg ik een beetje financiële buffer mee om me eindelijk actief te kunnen richten op iets anders. Verheug ik me op. :7
pi_128061929
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef Suikertante het volgende:
Ik zie je anders best vaak voorbij komen, of heb je het over de afgelopen dagen? :*

Vroeg me wel af hoe het met As gaat trouwens, die heb ik ook al een poosje niet gezien!
Die is veel te druk met leuke dingen doen :P
pi_128061985
Mango dat klinkt super ^O^

En Sonnetje: mooi! :Y
pi_128062384
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Mangostine het volgende:
Ohhh jongens toch. Als alles een beetje mee zit kan ik over 2 maanden stoppen met mijn retedrukke stressbaan en krijg ik een beetje financiële buffer mee om me eindelijk actief te kunnen richten op iets anders. Verheug ik me op. :7
wat fjn! Jaloers!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 21 juni 2013 @ 00:24:20 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128063763
Zara pas ik echt niet in hoor :D. Ik houd ook niet van shoppen :@. Vind het meestal vooral frustrerend :').

Juf hebben we afgetankt en ze slaapt geloof ik *klein juichje*. Hopelijk blijft dat zo. Maar ze heeft om 22:30 voor het laatst voeding gehad, dus ik vrees dat met een uur of 2 we er weer uit mogen :Y).

Dus maar snel ff de ogen dicht. Succes met de online shopping spree :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128065069
quote:
Ik kijk morgen wel. Dan is er al een hoop uitverkocht :+

En Zara koop ik alleen voor de kinderen. Ik pas nergens in. Ik vind het ook frustrerend. Zodra ik kan ga ik weer op dieet en hardlopen. Hoef ik nu niet te doen dat hardlopen met die dikke pens van me. Maar gelukkig ben ik niet de enige als ik dat zo lees. :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_128068225
Mijn kind is iedere anderhalf a twee uur wakker }:| en vent slaapt maar door :(

Dit wordt geen beste dag :')
Sarcasme. Herken het.
pi_128068349
Spirit :*
Gewoon je man eruit kicken hoor.

Ik ga volgend weekend hardlopen met de dames van de pufclub. "Pufclub" krijgt wel een iets andere lading zo :P
pi_128068351
Suiker de foto gemist.

Gulara wat een moeilijke start had Pi

XM, jij wilt maar 1 kind? Of is er een medische reden? Ik snap ook als je hier geen antwoord op wilt geven.
Succes met shoppen. :*
Ik had na de bevalling broeken die te wijd waren :@

Twinkle wat knap dat tijdens de slaapmomenten van Djenna je tijd naar het huishouden gaat. Bij mij is het andersom. Eerst fokken. Dan huishouden. :D

Mango dat klinkt lekker *O*

Mijn baby ligt nog te slapen. O+
pi_128068399
Voor mij geen productieve dag vandaag met maar 2 uur slaap. Vandaag nog maar in bed hangen en vanmiddag een afspraak bij de gyn voor de implanon.
pi_128068420
Is dat die anticonceptie in je arm? Dat wilde ik ook maar werd zo afgeraden door de huisarts dat ik er vanaf heb gezien. Ben heel benieuwd hoe je het ervaart! Ik ga onthouden dat jij het bent en er nog eens naar vragen.

Omen O+ wat een gezellige post :)
pi_128068432
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 06:57 schreef Suikertante het volgende:
Is dat die anticonceptie in je arm? Dat wilde ik ook maar werd zo afgeraden door de huisarts dat ik er vanaf heb gezien. Ben heel benieuwd hoe je het ervaart! Ik ga onthouden dat jij het bent en er nog eens naar vragen.

Omen O+ wat een gezellige post :)
Door de gyn (een andere dan die ik vanmiddag heb) werd het juist weer aangeraden.

Ik ben ook benieuwd. Is het niets dan laat ik hem weer weg halen.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 07:12:46 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128068471
Omen, ik zeg nooit nooit, maar de kans is heel groot dat het er bij eentje blijft ja :). Ik ben en al 33 en ik heb EDS. Dus nog een zwangerschap en bevalling wordt wellicht wat teveel voor m'n lijf. Daarbij heb ik nu al m'n handen vol aan deze en kan ik me niet voorstellen hoe ik er ooit twéé zou moeten handelen :').
  vrijdag 21 juni 2013 @ 07:30:57 #30
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128068575
Goedemorgen. Ik ben er ook weer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128068698
Kyara :*
Ik kan me best voorstellen dat je erdoorheen zit/zat.
Niet te streng voor jezelf zijn he! Ik vind t echt knap hoe je het allemaal doet. Gebroken nachten zijn gewoon slopend.
pi_128068705
Kyara even een :* voor de zware dagen en nachten! Ik vind je echt een super mama die het maar mooi allemaal voor elkaar krijgt met 3 kleine kindjes!! Mama's met 1 baby zitten er ook wel eens helemaal doorheen dus ik snap zeker dat jij dat met 3 kleintjes ook hebt!
Succes :*
  vrijdag 21 juni 2013 @ 08:16:47 #33
378192 -mandy-
I am who I am
pi_128068917
Ik heb respect voor je Kyara :* !

Je doet het heel goed! Niet druk om maken dat je er doorheen zit, dat heeft iedereen wel eens.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_128068963
Kyara ik vind je ook een supermama. En dat je er even doorheen zit met zulke dagen is echt niet gek. :*
pi_128069082
Wat zij zeggen Kyara! Denk dat wij hier met zijn allen zo'n respect hebben voor hoe jij het doet met een baby-tweeling en een dreumesje tegelijk... Dat jij niet veel meer van dat soort dagen hebt verbaast mij gewoon! Succes vandaag! :*

Een productieve dag is voor jou vandaag ook niet nodig hè, Tally, na alles wat je gisteren al hebt gedaan...
Anticonceptie is iets waar we hier ook eens over na moeten denken. Ben nu aan de cerazette ivm borstvoeding, maar als ik daarmee stop 'moet' ik weer terug naar mijn oude pil. Maar we willen het toch bij twee kindjes houden, dus iets permanenters of iets meer minder onderhoud dan dagelijks iets slikken is misschien ook wel fijn...

Mango, succes met hardlopen. Heb ik ooit ook eens geprobeerd, was geen succes (en da's zwak uitgedrukt...)

Spirit, sterkte vandaag! Kun je nog ergens een beetje rust pakken tussendoor?

Hier is helaas de spruw weer terug... :( Waarschijnlijk ben ik niet consequent genoeg geweest met de miconazol voor mezelf. Voel me nu wel een beetje schuldig tov Femke, ze heeft zo'n hekel aan die nystatine...
  vrijdag 21 juni 2013 @ 08:42:44 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128069201
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:51 schreef L4cs4p het volgende:
Kyara even een :* voor de zware dagen en nachten! Ik vind je echt een super mama die het maar mooi allemaal voor elkaar krijgt met 3 kleine kindjes!! Mama's met 1 baby zitten er ook wel eens helemaal doorheen dus ik snap zeker dat jij dat met 3 kleintjes ook hebt!
Succes :*
Dat! Ik doe het je niet na Kyara, dus geef jezelf ook wat credits.

En das balen Shandaly -O-. Hier ook een kind dat geen fan is van de nystatine. Ik smeer zelf netjes na iedere kolfsessie. Ze wisten me alleen in de apotheek niet te vertellen hoe lang ik die zalf moest gebruiken. Hoe lang heb jij m gebruikt?
pi_128069270
Wauw, mijn baby verrast mij compleet door zich voor mijn ogen van buik naar rug te draaien!
Hij is er zelf nog verbaast over! Dat is met 2 maanden toch best vroeg? :@
pi_128069313
Kyara behalve twee meisjes en een dreumes geef je ook nog borstvoeding he, en je werkt buitenshuis, dat ís gewoon hartstikke veel en zwaar. En dat je er doorheen zit is inderdaad niet gek, maar je mag daar best aandacht aan besteden! Heb je in de afgelopen drie weken wel een uurtje voor jezelf gehad? Het voelt misschien als een hele klus om het te regelen maar het zou best kunnen dat de ontspanning er tegenop weegt.
En ik weet je werkschema niet maar misschien wil dreumes wel een nachtje bij opa en oma logeren tussen jouw werkdagen.
Sowieso voel je je morgen waarschijnlijk al beter :*
pi_128069326
Ze zeggen nog 10 dagen te blijven smeren nadat de klachten verdwenen zijn... Maar ik was sowieso al niet zo goed in het bijhouden van die zalf. Op de verpakking staat ook dat je maar 1 à 2 keer per dag hoeft te smeren, maar als ik dat nou bij elke nystatine-sessie (4x/dag) doe, dat kan geen kwaad toch?
pi_128069363
Venco, wauw!! Dat is inderdaad best snel!! Was het een bewuste actie of meer een 'oops, wat doe ik nu?'. Lukt het al nog een keer?
pi_128069399
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 08:54 schreef Shandaly het volgende:
Venco, wauw!! Dat is inderdaad best snel!! Was het een bewuste actie of meer een 'oops, wat doe ik nu?'. Lukt het al nog een keer?
Nou, hij ik had hem net op zijn buik in bed gelegd en hij leek eerst te gaan slapen. Dus ik maak ontbijt en kom terug, ligt ie half op zijn zij. En kort erna bewoog hij zo dat hij op zijn rug kwam.
Hij ligt nu op zijn rug nog, zal hem eens terugdraaien. Kijken of hij er zin in heeft. :)
pi_128069466
Mijn meisje vind ik tegenwoordig voornamelijk overdwars terug in haar bedje... Schijnt ze van mij te hebben als ik de verhalen van mijn moeder moet geloven ;)
Als het weer wat koeler is hier moeten we maar eens kijken of een slaapzakje al past...
pi_128069512
Nou, weer geprobeerd maar het lukte niet. Wel bijna maar hij werd onrustig dus maar opgehouden. :)
Ben zo trots! *O*
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:17:48 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128069708
Ik moest na elke voeding/kolfsessie smeren..

En hier draait de eerste was, mevrouw gaf denk ik de helft van haar voeding met een boog weer terug in haar bedje. ;(. Ze had de hik. Ze drinkt zo gulzig met de medela Calma. Knoeit ook vreselijk en enorme borrelbuik altijd na het voeden. Ik ben het beu. Ik ga een andere fles proberen. Jammer dan van de tepel/speen verwarring. Aan de borst drinken doet ze toch niet ;(.
pi_128069769
XM..probeer maar de BreastFlow..
http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d345.html

ik heb er goede ervaring mee :*

Kyara :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_128069890
Kyara :* Gun jezelf ook wat tijd ! Je bent net begonnen met werken. Iedereen bij jullie moet zich daar weer op instellen. En goed dat je het even opschrijft. Je wil ook op alle vlakken perfect zijn he ? Kan niet altijd :* :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_128070052
Oh én Kyara, er zijn dingen die je zelf niet in de hand hebt en die mag je dus loslaten. Dat vind ik ook altijd moeilijk maar is heel verlichtend :)
pi_128070382
Coco je foto's gemist -O-

Herkenbare verhalen in t vorige topic :Y
Zeurverhaal van mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
+1 :'( Mn positiebroeken kan ik ook niet aan want t stuk elastiek flubbert... Ik heb 2 treggings die nog passen en daar leef ik in. Thuis lekker joggingsbroek

Kyara :* :* :*
Shandaly balen van de spruw!
Venco dat is heel vroeg ja! Goed oppassen nu dus! :P

Ik ben naar de ha geweest met de uitslag van L. Het is eczeem -O- nu voorlopig enkel goed vet houden. Niet het eind van de wereld natuurlijk maar mn man heeft echt heeeeeel ernstig eczeem en ik hoop dat dat L bespaard blijft.
pi_128070491
Fieder ik kan me dit helemaal voorstellen. En het is echt niet raar om hulp te zoeken met zoiets! Ik raakte in paniek van niks en mij konden ze ook helpen ;)

Venco *O* Ik ben benieuwd wanneer F dit gaat doen, denk dat het nog wel even duurt! Hoewel hij nu als hij wakker is wel gaat morren, dan leg ik hem op z'n rug en blijft ie gewoon drie kwartier gezellig rondkijken en lieve geluidjes maken.

Tally, mijn huisarts zei dat ze de enige was die het wilde zetten in de hele praktijk, omdat (als je het wilt weten)
SPOILER
Maar het lonkt nog steeds eigenlijk. Ik wil juist graag wat minder hormonen, heb nu een lichtere pil gehaald maar heb de eerste nog steeds niet geslikt :')
pi_128070499
Kyara! Respect voor jou hoor!
Venco, wat knap een superbaby!!
Shandalay, een baby die overdwars ligt, klinkt bekend, zo wordt Ow nu al een week lang wakker!

En verder pas ik hier m'n oude broeken echt niet meer, stom..

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')