Ik zou er mensen voor wakker maken... de tranen staan serieus in mn ogen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA![]()
Ik ging eigenlijk slapen maar was nog wat aan het downloaden, checkte dit nog ff en móést ff reageren
[..]
Geniaalsterkte
Je krijgt van mij alle kroepoek die je op kunt als troost...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Loopt die lam weg 'je zoekt het maar uit'. BETER BIED HIJ MORGEN 1000X ZIJN EXCUSES AAN! En koopt een nieuw dekbed!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:35 schreef Amarantha het volgende:
HIJ PIST KANKERHARD MIJN BED ERONDER. NEE NEE! JEZUS KANKER.
Verdelgen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Kan mijn deken wel weggooienIk hoop zo dat hij echt morgen zo hard zijn excuses aan bied..Echt.. Ik sta dit keer volledig in mijn recht om kankerkwaad te zijn!
Iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef Snowbells het volgende:
Leg je bezeken dekbed gewoon in zijn bed.
Dat kun je nu toch niet....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
Godver waarom is dit nou net als ik wil gaan slapen
Ik denk het wel, want ik ben echt fucking moe en val nu ook om, dus ik ga gewoon lekker liggenquote:
Oke.. slaap lekker, en niet te raar dromen he..?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want ik ben echt fucking moe en val nu ook om, dus ik ga gewoon lekker liggen
Slaap lekker en sterkte Ama!
TVP
Anders pis jij zo over hem heen, dan krijgt ie een koekje van eigen deeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Kan mijn deken wel weggooienIk hoop zo dat hij echt morgen zo hard zijn excuses aan bied..Echt.. Ik sta dit keer volledig in mijn recht om kankerkwaad te zijn!
Jeetje wat een ventquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Hij is kanker kwaad zijn bed uitgegaan, slaap daar in vannacht. Hij is naar de logeerkamer (wil ik niet slapen, vies hok). Hij heeft zijn halve kamer kort en klein geslagen omdat hij alles fout doet zegt die en een kankerlijer is bla bla. Ga nu even joint roken bij 2 huisgenoten.. Ben best wel para geworden door wat er net is gebeurd na mijn laatste berichtje. Hij wou naar zijn werk lopen net, van het dak springen etc. Glas in het ronde gevlogen..
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Hij is kanker kwaad zijn bed uitgegaan, slaap daar in vannacht. Hij is naar de logeerkamer (wil ik niet slapen, vies hok). Hij heeft zijn halve kamer kort en klein geslagen omdat hij alles fout doet zegt die en een kankerlijer is bla bla. Ga nu even joint roken bij 2 huisgenoten.. Ben best wel para geworden door wat er net is gebeurd na mijn laatste berichtje. Hij wou naar zijn werk lopen net, van het dak springen etc. Glas in het ronde gevlogen..
Ja goed plan ff bijkomen met anderen..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Hij is kanker kwaad zijn bed uitgegaan, slaap daar in vannacht. Hij is naar de logeerkamer (wil ik niet slapen, vies hok). Hij heeft zijn halve kamer kort en klein geslagen omdat hij alles fout doet zegt die en een kankerlijer is bla bla. Ga nu even joint roken bij 2 huisgenoten.. Ben best wel para geworden door wat er net is gebeurd na mijn laatste berichtje
Dus als ik per toeval op dat feestje terechtkom zaterdag dan wijs jij me ff de plee?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Daaaagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga slapen, morgen van 10 tot 6 werken .') 7 uurtjes slaap pakken dus daaaaaag
Buenas noches.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga slapen, morgen van 10 tot 6 werken .') 7 uurtjes slaap pakken dus daaaaaag
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]. beter even bij die huisgenoten in de buurt blijven. ff tot rust komen...
Is gelukkig goed gelukt.. Erg fijn dat ik bij ze mocht chillenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja goed plan ff bijkomen met anderen..van die onzin...
Haha ja hoor. In en voor zijn kamer is alles kort en klein geslagen door hem. Morgen is hij van mij, goedmaken zal die! Nieuwe dekbed, andere matras, iets om het goed te maken voor hoe die reageerde naar mij toe (zat aan bos rozen of een etentje te denken). Skip vannacht wel.. Ga morgenavond wel héél vroeg slapen of morgenmiddag even zodra mijn bed gefikst is door hemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus als ik per toeval op dat feestje terechtkom zaterdag dan wijs jij me ff de plee?
En als alles toch al kort en klein is kunnen we daar wel karaoke doen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |