Hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godkristus.. een ruggegraat zou je wel sieren en was geen overbodige luxe. Trap 'm gewoon in zijn zak en laat 'm zijn eigen bed opzoeken.
Er is niemand maar dan ook niemand ooit zo dronken geweest dat ie het voor elkaar kreeg om zonder te vragen mijn bed te claimen.
En het afdoen met een 'tic' vind ik een beetje slap, hij heeft een bed, laat hem er van genieten.
Ja maar niet in zelfde kamer, we wonen beide bij een groep vriendenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh wacht, jij woont bij hem in?
Sorry maar ik kom hier niet vaak genoeg om die dingen te weten![]()
Ah okequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar niet in zelfde kamer, we wonen beide bij een groep vrienden
Ja weet ik veel omdat hij zijn hoofd altijd laat zien als hij terug komt van stappen.. Dat waardeer ik wel hoor maar hij probeert standaard dan ook in mijn bed te slapen. Oké ik heb echt veel nachten in zijn bed geslapen dus het is best eerlijk dat het andersom ook wel een keer mag maar ja ik heb een éénpersoonsbed en kan daar alleen al moeilijk in slapenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah okemaar zoals Sardu al zei, waarom in JOUW bed?
Sleep twitchquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef Ro-ald het volgende:
Denk dat ik zo in slaap val op mijn bank in plaats van mijn bed
Aw oke, maar wel jammer dat je nu niet zelf kan slapenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel omdat hij zijn hoofd altijd laat zien als hij terug komt van stappen.. Dat waardeer ik wel hoor maar hij probeert standaard dan ook in mijn bed te slapen. Oké ik heb echt veel nachten in zijn bed geslapen dus het is best eerlijk dat het andersom ook wel een keer mag maar ja ik heb een éénpersoonsbed en kan daar alleen al moeilijk in slapen
Snap dat mensen me nu dom vinden maar zoals ik net al zei.. ik vertel ook veel goeie en slechte dingen hier ook niet. Hij heeft ook goeie kanten (soms)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed ik het toch.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ruil je de bedden voorzichtig om...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel omdat hij zijn hoofd altijd laat zien als hij terug komt van stappen.. Dat waardeer ik wel hoor maar hij probeert standaard dan ook in mijn bed te slapen. Oké ik heb echt veel nachten in zijn bed geslapen dus het is best eerlijk dat het andersom ook wel een keer mag maar ja ik heb een éénpersoonsbed en kan daar alleen al moeilijk in slapen
Snap dat mensen me nu dom vinden maar zoals ik net al zei.. ik vertel ook veel goeie en slechte dingen hier ook niet. Hij heeft ook goeie kanten (soms)
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:09 schreef Sardu het volgende:
Fuck it, ik ga er niet eens meer woorden aan vuil maken.Snap je reactie echt volledig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed ik het toch.
Your beauty never ever scared me.
Dat wel ja maar ach het is maar anderhalf uur later slapen dan normaal. Maak hem morgen ook wel duidelijk dit niet elke week de bedoeling isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw oke, maar wel jammer dat je nu niet zelf kan slapen.
Succes jongquote:
Niet vallen he..?quote:
Gisteren nog gehad dat ik door mijn bed leek te donderen.quote:
Niets beters dan dat.... of zo stoned dat je met bed en al rondzweeft op het moment dat je je ogen dicht doet...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gisteren nog gehad dat ik door mijn bed leek te donderen.
Door je bed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gisteren nog gehad dat ik door mijn bed leek te donderen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef Ro-ald het volgende:
Laat maar heb ook energy gedronken dus kan sowieso al niet slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |