PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
1 uur kunnen spelen, moet er nog steeds om lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat Family plan gezeik van MSmaar goed dat ze dat eruit hebben gepleurd
wat een debielen zijn het toch ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 uur kunnen spelen, moet er nog steeds om lachen
Echt fucking vet lijkt me die iddquote:
Ik wilde er juist nog bij zetten jammer dat die herrie van Kanye erbij zitquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt fucking vet lijkt me die idd
Black Slave eronder klinkt ook vet..enige toffe nr van Kanye op dit album zo ongeveer
lolquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde er juist nog bij zetten jammer dat die herrie van Kanye erbij zit
Ik vind het ook niet heel tof. Qua muziek heb je wel gelijk, qua tekst juist totaal nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol
Dit is echt het enige bazige nummer..bij deze trailer past het ook goed imo
Sorry, ik heb dan vakantiequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Djeetje het volgende:
Kan ik de FOK! knokploeg oproepen als ik niet de HD PVR win ?
Waar ga je die proberen te winnen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Djeetje het volgende:
Kan ik de FOK! knokploeg oproepen als ik niet de HD PVR win ?
Ja, daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel tof. Qua muziek heb je wel gelijk, qua tekst juist totaal niet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef over_hedge het volgende:
Bedacht me net opeens dat ik al langer fifa games speel dan dat djeetje leeft.
Stond al in de finale en als het goed is zijn de andere 2 gediskwalificeerd en dan win ik dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar ga je die proberen te winnen?
Ja waar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stond al in de finale en als het goed is zijn de andere 2 gediskwalificeerd en dan win ik dus
Mits goede reiskosten regeling, basis-en prestatie bonussen kan ik misschien mijn vakantie wel afzeggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar ga je die proberen te winnen?
FIFANLDquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja waar?Ik heb het niet gevolgd. Goal of the week ergens?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk potje TrapZ!
Die ene sweaty naar de tweede paal was bedoeld als rabona.Ik was blij dat ie over ging.
Duiven melken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar is Dion de laatste tijd eigenlijk?
Zwangerschapsgymquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar is Dion de laatste tijd eigenlijk?
Ja, er was een ietwat verhitte discussie daar over welk moment de playstation in te pakkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zwangerschapsgym
En een verhuizing als ik me niet vergis.
Dat moesten we stil houden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die ene foto van hem toen van FB. Dat hij die erop heeft gezet
veel te langzame CM's manquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:13 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende sweatteam is af
Ik heb mijn IF Balotelli alleen nog. Ik ben te gehecht aan hem.
Ja ik post die foto toch ook nietquote:
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Maar yolo, ze zijn zo vervangen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik post die foto toch ook niet![]()
Maar kom op, die was hilarisch
Esswein op de LCMquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Maar yolo, ze zijn zo vervangen.
quote:
dat is ook een optiequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dit:
[ afbeelding ]
Of Vidal ofzo.
Maar goed, eerlijk gezegd gewoon ultra defensive en dan heb je echt geen pace meer nodig, alleen voorin dus alles LB+Y op Lavezzi denk ikquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef DannyDeko het volgende:
Vanaf morgenavond lekker dansjes doen op Defplons![]()
![]()
SMDEGNSSquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij discardt vast ook goede non-shiny silvers.
maar dan nogquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ahh men wat is Macro Economie saai
Is daar een video van of een stream?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
maar dan nog
ook Van Aanholt discarde hij
Jij vindt het wel leuk?quote:
Ik discard ook bijna alles met packs hoor alleen spelers die redelijk wat waard zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
maar dan nog
ook Van Aanholt discarde hij
Jij zal ze allebei toch wel gehad hebben inmiddels?quote:
Ik vind het echt het saaiste wat ik dit jaar gehad hebquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Redelijk. Gezien andere vakken zou ik dat niet saai noemen nee
Ik heb ze allebei nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zal ze allebei toch wel gehad hebben inmiddels?
Tja bijna iedereen vindt NIF Balo een goede spits, maar ik niet. Dus ik zou voor Suarez gaan aangezien ik die NIF wel goed vondquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei nog niet geprobeerd
4x meer dan de discard de waardequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik discard ook bijna alles met packs hoor alleen spelers die redelijk wat waard zijn.
Die 1k kut spelers heb ik niks aan
IS LM en die shit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het echt het saaiste wat ik dit jaar gehad heb
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is daar een video van of een stream?
ik ben ook niet zo'n fan van de NIF Balotelliquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tja bijna iedereen vindt NIF Balo een goede spits, maar ik niet. Dus ik zou voor Suarez gaan aangezien ik die NIF wel goed vond
Ik zat het net te kijken. Hij discardt die bronze Japanse LB ook terwijl die nu ook wat waard is.quote:
Ja lekker lijntjes tekenen. Normaal hou ik dat soort dingen super goed uit elkaar maar bij Macro wordt het bij mij echt een wirwar in mijn hoofd van die verschillende grafiekjes die je moet tekenenquote:
Maar hij zegt op een gegeven moment ook van: ja bateson, waarom discard je die spelers? ja ik ken ze gewoon nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zat het net te kijken. Hij discardt die bronze Japanse LB ook terwijl die nu ook wat waard is.
Hij krijgt 2x van Aanholt en hij discardt Blind in 4-3-3quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar hij zegt op een gegeven moment ook van: ja bateson, waarom discard je die spelers? ja ik ken ze gewoon niet
Ja kloptquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja lekker lijntjes tekenen. Normaal hou ik dat soort dingen super goed uit elkaar maar bij Macro wordt het bij mij echt een wirwar in mijn hoofd van die verschillende grafiekjes die je moet tekenen
RW en CM shiny zijn wel 500+ waardquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik open ook eens een 8.5k pack hoorNiemand iets waard toch?
die non shiny's zijn minimaal 100 coinsquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Tjah ik heb ze maar even gestoredquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
RW en CM shiny zijn wel 500+ waard
verder meh
MLS bewaren voor het toernooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een die nog kutter is
[..]
Tjah ik heb ze maar even gestored
Is die Noorse keeper niet toevallig wat waard? Beste Noorse GK volgens mij. Kom hem best vaak nog tegen. En die Franse PSG dude verkocht ik gisteren voor 500c nog (4atb). En sowieso alle MLS spelers in je club bewaren, maar dat doet iedereen hier neem ik aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een die nog kutter is
[..]
Tjah ik heb ze maar even gestored
Gewoon allemaal voor 10K Bin er op zetten, voor 6 uur. En elke keer als ze niet verkopen dan 1 stapje naar beneden qua BIN. Uiteindelijk kom je op de juiste prijs uit. Werkt altijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon allemaal voor 10K Bin er op zetten, voor 6 uur. En elke keer als ze niet verkopen dan 1 stapje naar beneden qua BIN. Uiteindelijk kom je op de juiste prijs uit. Werkt altijd
Lijkt me wat veel werkquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon allemaal voor 10K Bin er op zetten, voor 6 uur. En elke keer als ze niet verkopen dan 1 stapje naar beneden qua BIN. Uiteindelijk kom je op de juiste prijs uit. Werkt altijd
Idd tegen Nigeria kan Uruguay tenminste voetballenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk potje zometeen; Uruguay-Nigeria, hopen op wat spektakel zoals gisteravond.
Dat was een vette wedstrijd gisterquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Daar ben ik ook achter gekomen vanavondquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Die 8,5k silverpacks zijnvergelijkbaar met 25k packs
Er zijn genoeg goede non-shiny spelers, jammer genoeg komen die bijna nooit voor in silver packs. Vaker in bronze en gold packs.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar had ik best vaak goede spelers in die 8.5k packs, dit jaar echt non stop troep
Er zijn ook maar weinig NIF spelers die genoeg waard zijn om je packs terug te halen nowadays en de IF's zijn ook niet top..
wie wil je nog meer? 5* skillerz zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer eens een gold team met van Persie. Weet er iemand iets leuks voor ongeveer 600k?
Ik ga zo zelf ook wel even puzzelen.
Er zijn heel erg weinig rare-silver spelers die wat waard zijn. De kans dat je een speler van +10k eruit haalt is zo kleinquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar had ik best vaak goede spelers in die 8.5k packs, dit jaar echt non stop troep
Er zijn ook maar weinig NIF spelers die genoeg waard zijn om je packs terug te halen nowadays en de IF's zijn ook niet top..
Die baas van gisterquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit uberhaupt?
Iemand van Wolfsburg. Hasebe?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit uberhaupt?
Makoto Hasebe?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit uberhaupt?
Lol, ik zit me dat al 9 maanden af te vragenquote:
Ik heb echt het idee dat je vorig jaar veel vaker een goede shiny silver kreeg. Non-shiny silvers trouwens ook ook al kwamen de goede pas aan het eind van FUT12.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn heel erg weinig rare-silver spelers die wat waard zijn. De kans dat je een speler van +10k eruit haalt is zo klein
Gezondheid.quote:
Zlatan en van Persie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wie wil je nog meer? 5* skillerz zeker
is dat dit weekend?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:41 schreef Maver24 het volgende:
zit naast het voetbal al heel de avond naar Eurosport te kijken, Live de Kwalificatie van de 24uur van Lemans
Dan heb je niet veel budget meerquote:
4 goals inmiddelsquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat is Chiellini een koning![]()
3 goals in twee wedstrijden
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
zoveel MLS spelers heb ik maar
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso de prijs van bijna alle silver Japanners
Ik heb er precies evenveelquote:
Die RB is de enige Jamaicaanse RB. Hall is een goede bronze GK en Cardenas heeft 4*. De rest is wat minder. Renteria heeft ook 4* maar die is niet heel veel waard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit daar nog wat duurs bij, DS2?
Dit zegt me niks. Ik denk in coins DS2.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die RB is de enige Jamaicaanse RB. Hall is een goede bronze GK en Cardenas heeft 4*. De rest is wat minder. Renteria heeft ook 4* maar die is niet heel veel waard.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel budget meer
Ik puzzel zo wel even. Persie is nog maar 20k. Nog zo'n 60k voor de rest van het team.quote:
Hier:quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik puzzel zo wel even. Persie is nog maar 20k. Nog zo'n 60k voor de rest van het team.Moet te doen zijn.
Ik weet ook niet hoeveel ze waard worden als dat toernooi begint. Het lijkt me niet dat je ze nu wil verkopen. Overigens heb ik 7 pagina's aan MLS spelers terwijl ik niet iedereen naar mijn club heb gestuurd die ik in een pack kreeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit zegt me niks. Ik denk in coins DS2.
Best cool.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hier:
Futhead zodat ik prijzen kan checken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If Menez en het kan, denk ik?
Voor 60k?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hier:
Futhead zodat ik prijzen kan checken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If Menez en het kan, denk ik?
Nee ik keek verkeerdquote:
Nee, maar als een speler nu al 800 coins is, moet ik uitkijken dat ik 'm er niet voor 800 BIN opzet (omdat alle waardeloze spelers voor die prijs gaan bijvoorbeeld) en dat die speler dan opeens 3k is. Is toch zonde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoeveel ze waard worden als dat toernooi begint. Het lijkt me niet dat je ze nu wil verkopen. Overigens heb ik 7 pagina's aan MLS spelers terwijl ik niet iedereen naar mijn club heb gestuurd die ik in een pack kreeg.
Thadquote:
Best veel 5atb flikkers in deze reeks als ik de teams van vandaag zo bekijk ookquote:
Dat klopt. Er zullen vast mensen zijn die dat gaan doen. Maar die RB bijvoorbeeld is al minstens 1k waard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar als een speler nu al 800 coins is, moet ik uitkijken dat ik 'm er niet voor 800 BIN opzet (omdat alle waardeloze spelers voor die prijs gaan bijvoorbeeld) en dat die speler dan opeens 3k is. Is toch zonde.
iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best veel 5atb flikkers in deze reeks als ik de teams van vandaag zo bekijk ook
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
samequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan iig zeggen met gepaste trots dat ik nog nooit een 5atb heb gehad
Hehe, ik wil het eigenlijk gewoon een keer proberen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit niet bij de selectiequote:
Ik had vandaag zo'n kut dag. 4x aan cash tables azen gedeeld, 4x preflop allin en 4x verlorenquote:
Ik kan me niet indenken dat het veel plezier oplevert om de helft van je spelers als verdediger neer te zetten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hehe, ik wil het eigenlijk gewoon een keer proberen.
Ik jaren geleden ooit eens..een compleet Uruguay team. Die hadden geen fatsoenlijke wingers en wel 3 goede CB's met Godin, Caceres en Lugano. Echt fucking saaie wedstrijden waren dat..toen maar omgezet naar 41212 ondanks de kutwingers en dat werkte beter. Ik zou gewoon echt niet meer winnen met die formatie..alleen maar saaiere wedstrijden krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan iig zeggen met gepaste trots dat ik nog nooit een 5atb heb gehad
pff klotequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had vandaag zo'n kut dag. 4x aan cash tables azen gedeeld, 4x preflop allin en 4x verloren![]()
Ben echt ff klaar met PS, zo'n 20 dollar alleen al aan die 4 handen verloren( en nog wat aan tilten) Al mijn winst weg
Speelt wss wel chillquote:
Ja ik begrijp dat het voor een thema wel lekker uit kan komen, maar het lijkt me sowieso al niet leuk gewoon 5 verdedigers. Maar dit bevestigt dat vermoeden welquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik jaren geleden ooit eens..een compleet Uruguay team. Die hadden geen fatsoenlijke wingers en wel 3 goede CB's met Godin, Caceres en Lugano. Echt fucking saaie wedstrijden waren dat..toen maar omgezet naar 41212 ondanks de kutwingers en dat werkte beter. Ik zou gewoon echt niet meer winnen met die formatie..alleen maar saaiere wedstrijden krijgen.
Ja bij mij komt het echt per dag ongeveer, en zeker als dit soort shit gebeurt moet ik gewoon ff kappen ipv doorgaan. Maja vanaf zaterdag maar weer even een stijgende lijn pakkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff klotekan soms echt een kutspel zijn ja, echt irritant ja als alles tegenzit en alle winst weer in 1x weg is
Ramires is ook duurquote:
Kijk je wel uit dan voor je stoel?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
en dat is cup nummer tweekevin is on fire vandaag
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dan voor je stoel?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja bij mij komt het echt per dag ongeveer, en zeker als dit soort shit gebeurt moet ik gewoon ff kappen ipv doorgaan. Maja vanaf zaterdag maar weer even een stijgende lijn pakkenHeb al zoveel sit en goes gecasht dat ik nu gewoon even moet zorgen dat ik die laatste stap maak naar de laatste 3 en dan is alles weer goed
nep dat Zlatan nog steeds zo focking veel kostquote:
Ik vind Zlatan wel een van de weinige spelers die echt zoveel geld waard is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
nep dat Zlatan nog steeds zo focking veel kost
Buffon is echt een hate him or live him. Ik vond hem verschrikkelijk, hij maakt zoveel blunders voor mij. Super veel vinden hem echter de beste keeper van het spel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Buffon en Aguero zijn echt belachelijk goed
Dit wilde ik net zeggen. Echt een baas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind Zlatan wel een van de weinige spelers die echt zoveel geld waard is.
Als ik Nepenthez moet geloven, staan je backs een stuk hoger en is het toch best aanvallend. Maar ik wil gewoon eens een andere (gehate) formatie proberen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat het veel plezier oplevert om de helft van je spelers als verdediger neer te zetten.
Ik hoor bij de latterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Buffon is echt een hate him or live him. Ik vond hem verschrikkelijk, hij maakt zoveel blunders voor mij. Super veel vinden hem echter de beste keeper van het spel.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef wieisboos het volgende:
Wat een team
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow wacht elke Braziliaanse LB kan
Meloquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk zijn er best wel weinig goede Braziliaanse CDM's. Ramires is standaard ofcourse, maar wie moet ernaast?
Jucilei! Speelt moeiteloos met golds meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk zijn er best wel weinig goede Braziliaanse CDM's. Ramires is standaard ofcourse, maar wie moet ernaast?
Tsja. Dacht ik dus al.quote:
quote:
ik vind hem best goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja. Dacht ik dus al.Ach, wel redelijke stats + workrates.
Melo en Gustavo zijn juist echt facking goed. Beter dan Ramires imoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Melo en Gustavo zijn nou ook niet zo bijzonder.
Gustavo is wel goed hoor imoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Melo en Gustavo zijn nou ook niet zo bijzonder.
overstapje, yeah surequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Lol, de witte Chinees noemde dit een overstapje van Cavani
echt hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Lol, de witte Chinees noemde dit een overstapje van Cavani
Neem dan gewoon een PL rb?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar voor Nei, Marcelo en Kagawa gegaan.
Marceloquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nei als Handicapkiller.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marcelo![]()
Mijn favoriete linksback om tegen te spelen
Ik vond Felipe Luis echt vele malen beter als Marceloquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naam staat zelfs in de #quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Boussaboun die kale in dat dortmund shirt?
Ja hij moet namelijk #fit#blijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naam staat zelfs in de #
Waren de hashtags in de aanbieding bij Khalid?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even 3 seconde: Wtf doet Jackson in dat Celtic shirt
beter danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Felipe Luis echt vele malen beter als Marcelo
toch geen handicap joh met dat team, krijg je pas als je gekleurde kaartjes gaat toevoegenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nei als Handicapkiller.
[..]![]()
We'll see how it walks.
quote:
Ach morgen toch geen Nederlands tentamenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beter dan
[..]
toch geen handicap joh met dat team, krijg je pas als je gekleurde kaartjes gaat toevoegen
Was altijd wel tevreden over 'm in gold teams.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beter dan
[..]
toch geen handicap joh met dat team, krijg je pas als je gekleurde kaartjes gaat toevoegen
Hij moet eerst nog even een TOTS Krijgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:32 schreef detennismaster het volgende:
Is er nog transfernieuws rond Jackson? Blijft hij lekker bij Porto?
Paar clubs, waaronder Spurs, hebben belangstelling. Maar hij zit pas een jaar bij Porto, is niet echt jong en moet zeker wel 30 miljoen kosten. Zou echt een dom risico zijn om te nemen op dit moment imo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:32 schreef detennismaster het volgende:
Is er nog transfernieuws rond Jackson? Blijft hij lekker bij Porto?
ja gofferdomme kut eaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog even een TOTS Krijgen
Ja echte BS ditquote:
Snap daar echt niks vanquote:
En dan wel Beneluxquote:
hij heeft geen ideye wat hij doet #repost #kutgrappenquote:
Golaso hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
Als Mikel scoort is er iets goed mis met je verdediging
Ik moest wel gniffelen de eerste keer dat ik hem las hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij heeft geen ideye wat hij doet #repost #kutgrappen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit zou wel het leukst zijn als ze gelijkspelen. Dan moet Uruguay tegen Tahiti gewoon volle bak spelen om goals te maken
Bij cammen gehouden ja? Ook prima tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef Reemi het volgende:
Die gozer die mijn nummer wilde heeft alsnog coins gekocht, zonder dat ik m'n nummer heb gegeven.Prima.
ja thanks man eerst gaan ze het over shoarma, patat, spareribs, kibbeling etc hebben en nu kom jij met je pizzaquote:
schatje mag ik je nummerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef Reemi het volgende:
Die gozer die mijn nummer wilde heeft alsnog coins gekocht, zonder dat ik m'n nummer heb gegeven.Prima.
Mikel scoort natuurlijk nooit daar ligt het aanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team verloor ik de halve finale na penalties
gozer nu wil ook shoarmaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja thanks man eerst gaan ze het over shoarma, patat, spareribs, kibbeling etc hebben en nu kom jij met je pizza
[..]
schatje mag ik je nummer
Als ik mijn Ligue 1 team nog eens verkoop maak ik misschien wel een 4222 met Zlatan en Benzema. Dat lijkt me zo konings die 2 samen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ragequit van een paceduitser.![]()
Van Persie en Zlatan.![]()
Vies goed. Allebei 3 goals bij hun debuut.
Als Forlan op de bank mag kan ik er wel een paar bedenkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef detennismaster het volgende:
Wie weet er een leuk team met Forlan
lekker dan, wedstrijd net bezig en al je aanvallers al zoveel ruimtequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/159008265
Dit was dus ongeveer Zlatan's eerste balcontact.Spetters op de vloer hopla.
Nutteloze skills jij kijkt zeker naar TheDreetje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Lekkere goal hoor, maar wtf doen die vent zijn verdedigers danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben hem.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nutteloze skills jij kijkt zeker naar TheDreetje.
op de vloer? zat zeker niet veel kracht achter ofwelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn kamer is heel groot.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de vloer? zat zeker niet veel kracht achter ofwel
johquote:
Ik heb het afgelopen seizoen in het PSV stadion niet een zo'n slechte verdediger gezien als hij. En ik zie Marcelo en Manolev vaak voorbij komen.quote:
Welliton in de spitsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef zerokil het volgende:
DENK je het te hebben, zie je opeens Mcgeady zijn trollface..
[ afbeelding ]
Best een prima seizoen gehad hoor, ondanks al die kneuzen om hem heen achterin bij ADO. Was op de Afrika Cup ook best goed vond ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen seizoen in het PSV stadion niet een zo'n slechte verdediger gezien als hij. En ik zie Marcelo en Manolev vaak voorbij komen.
Prima AC gespeeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen seizoen in het PSV stadion niet een zo'n slechte verdediger gezien als hij. En ik zie Marcelo en Manolev vaak voorbij komen.
Het is EA hè...Torres was de slechtste man op het veld, maar maakte er wel 4quote:
Naja Ado had ook wel een offday hier. Maar het was echt om te huilen toenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best een prima seizoen gehad hoor, ondanks al die kneuzen om hem heen achterin bij ADO. Was op de Afrika Cup ook best goed vond ik.
Dat was ongeveer het eerste wat ik van Mata zag toenquote:
Ik heb die ook ooit een keer aangedaan, hij leek me wel tof maar ingame issie zo lelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Hier moet ik nu tegen.Wat een kit. Nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
Heb 'm niet echt kunnen zien. Niet echt op gelet. Hij is al gequit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb die ook ooit een keer aangedaan, hij leek me wel tof maar ingame issie zo lelijk
Geen last van hier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef detennismaster het volgende:
Reemi het is weer fout met de webappversie in wefut. Hij laadt alleen als je je team hebt opgeslagen.
kinderachtigquote:
Ik heb hem na 1 minuut uitgezet. Sowieso kijk ik Speedy de laatste tijd niet meer, zijn channel gaat hard achteruitquote:
ja ik hield het ook een minuut vol, dacht misschien komt er nog iets goeds. maar bleef kutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb hem na 1 minuut uitgezet. Sowieso kijk ik Speedy de laatste tijd niet meer, zijn channel gaat hard achteruit
Nee, maar hij geeft een foutmeldingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen last van hier.Is de website traag bij jou?
En als je heen en weer switcht tussen normal/webapp?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar hij geeft een foutmelding
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
En als je heen en weer switcht tussen normal/webapp?
als je ook bij mijn rijschool gaat lessen moet je even zeggen dat ik je gereffered heb trouwensquote:
Dat is inderdaad wel tof ja, en hem dan als CM opstellen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:19 schreef detennismaster het volgende:
Een MOTM Forlan zou echt geil zijn.
+3 pace bij een MOTM kaart?quote:
Heb al een keer team gehad met Forlan en hij speelt echt geniaal goed. Komt hier en daar wel pace te kort als je combinaties wilt aangaan, maar maakt het met zijn schot meer dan goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |