PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dat klopt. Waarom spreekt de commentator Vahirua uit als Vahiroequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
volgens mij zijn er geen in het spel...
Die zit er niet inquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Vanwege die vrije trap verwacht ik een MOTM Vahirua.
Moet Uruguay nog tegen Spanje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zit er niet in
Uruguay gaat van de week volle bak tegen deze gasten en dan wordt het wel 10-0
quote:
nee, was 2-1 geworden voor Spanje.quote:
Doet me aan Bancé denkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
Dat kapsel van die spits.![]()
Wat een held.
zit hij dan wel in fifa ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vahirua heeft wel even 86 free kicks en curve trouwens
Hij bedoelde dat Uruguay met 10-0 van Spanje wintquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, was 2-1 geworden voor Spanje.
oooooh is hij dat, ja die heb ik ook nog gehad vorig jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar ja, best goede statshttp://www.futhead.com/12/player/105/
Dan moet Tim even bij Unibet gaan klagen dat er 1-0 stond en dat hij het al zo vreemd vond dat de odds zo hoog warenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is Spanje schandalig slecht zeg.
Stel dat het 1-0 blijft.![]()
kut, beetje dom gelezen indd...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat Uruguay met 10-0 van Spanje wint
Ach bij PSV-Feyenoord was dit ook de ruststandquote:
Wat de neuq man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
kankerhomo's.
Ik had 1-1 bij rust gewed...
Kanjerhomo'squote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
kankerhomo's.
Ik had 1-1 bij rust gewed...
trolololololol.quote:
What. What. Welliton. Whatquote:
Dat moet echt een ventje van 13 zijn die ergens op het strand een aangespoelde McDos heeft gevondenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat moet echt een ventje van 13 zijn die ergens op het strand een aangespoelde McDos heeft gevonden
daar heb je zeker een punt, is er nog een andere wedstrijd vanavond ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het zou eigenlijk te belachelijk voor woorden zijn als Spanje een MOTM krijgt voor deze wedstrijd
Kijk ze hier met 4 man op de goal afstormen
Nigeria Uruguayquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
daar heb je zeker een punt, is er nog een andere wedstrijd vanavond ?
Uruguay-Nigeria om 12uquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
daar heb je zeker een punt, is er nog een andere wedstrijd vanavond ?
McDos.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Briljante pass van Vahirua trouwens.
[..]![]()
Nu heb ik trek in een McDos.
Paar keer al bij Spanje ja, maar zit er een beetje ingebakken I guess. Dat is ook het enige professionele dat ze uitstralen vandaag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Klagen tegen de scheids als je tegen Tahiti speelt. Albiol doet het gewoon.
quote:
Mooie gozer wel, staat tie er in de regenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft toch een schattig eekhoorntje, die Cazorla.
Het publiek iets willen laten zien ipv domme intikkertjes en verder geen reet doen, dan ben je voor mij al een koning.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Koning als hij hem fatsoenlijk geraakt had ja, dit was wel heel slecht
Op die foto ziet hij er wel heel simpel uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooie gozer wel, staat tie er in de regen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooie gozer wel, staat tie er in de regen
[ afbeelding ]
Tis frietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook wel de hele dag met zo'n smile rondlopen als ik zo betaald werd.![]()
Helaas wordt Jeboi 'Het is patat' Lindgr0n maar niet gescout.
Het is ook friet, misschien is dat een reden...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook wel de hele dag met zo'n smile rondlopen als ik zo betaald werd.![]()
Hij staat altijd zo op de fotoquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sjonge daar zijn er ook een paar van de verkeerde kant ofniequote:
nie te zuinigquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjonge daar zijn er ook een paar van de verkeerde kant ofnie
Was hij duitser?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjonge daar zijn er ook een paar van de verkeerde kant ofnie
Het lijkt wel alsof het vliegtuig vol was en ze nog even een hoekje voor hem hebben vrijgemaaktquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij staat altijd zo op de foto
[ afbeelding ]
Kind dat naar zijn eerste gala gaatquote:
Wat is daar speciaal aan dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog even en we hebben de 1337 bereikt.
dude ben je een groupie van hem ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Thorb het volgende:
Dit is mijn favoriet
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
alsof jij uberhaupt bier mag drinkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
Mijn school.
er mag naar het mentor-uitje geen bier mee. Dat terwijl het gewoon buiten school om geregeld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
Dit zou echt niemand aan doenTokkievolk zeker wel. Lekker naar de supermarkt met zoiets en badslippers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
Dit zou echt niemand aan doenWeet je hoeveel tjappies daarin rondlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ja, dat mag ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof jij uberhaupt bier mag drinken
Wat is er mis met de huidskleur van deze griet? Wat is dat voor foundation? Mayo?quote:
Was ff man of steel checken, superman met overdreven sci-fi shit, maar wel goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies nog clubben vanavond? Anders breek ik mijn cd.
Past mooi bij der vestjequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is er mis met de huidskleur van deze griet? Wat is dat voor foundation? Mayo?
[ afbeelding ]
Ik kijk eigenlijk alleen naar die video's als de pronte tetjes van Lia erbij zitten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Was ff man of steel checken, superman met overdreven sci-fi shit, maar wel goed
best erg dat ik die muur herken van die screenshot hierboven
oh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]