Wat zullen we nou beleven :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOAX
Bonnie is alleen rustig als je aan haar dingetje voelt.
Waar leidt de reis heen, meisjequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft geen pijltjes te maken voor me hoor, kan gewoon een routebeschrijving via m'n telefoon krijgen.
Ja, waarom deed je t dan niet, pussyquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Z'n moeder is een man, idioot/geaaak en die trap in zn ballen was volkomen gerechtvaardigd.
Was dat "iets" toevallig Bonnie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, deed vanmiddag nog alsof ik iets gooide, zij rennen hahahahahhaaahahhaa ;p
Omdat ik daar te klein voor ben.quote:
Nee, blikjes voerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat "iets" toevallig Bonnie?
Dan vind ik dat rennen volkomen normaal
Alsof jij geen mooie jumpkick had kunnen geven, kom nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar te klein voor ben.
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhhquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, blikjes voer
[..]
Alsof jij geen mooie jumpkick had kunnen geven, kom nou
NEE! Kom dan ;squote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhh
Zou frontkick geven hoor.
Ja in augustus weer hoor.. Blijft geen feest(week)quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE! Kom dan ;s
Hier, als je niet meer weet wat je met je tijd moet
ik las frontlickquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhh
Zou frontkick geven hoor.
Hier nog wel hoor, tot aan zaterdag.. Goa'j met trekkers kiek'n?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in augustus weer hoor.. Blijft geen feest(week)
Ja die krijg ik alleen in het weekend.quote:
Vind brommers spannender.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier nog wel hoor, tot aan zaterdag.. Goa'j met trekkers kiek'n?
Je klopt zelf van geen kantenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
Ze mogen trouwens wel eens Maps gaan updaten.. 2008.. Klopt geen reet meer van
Hoi Modusquote:
Dat interesseert mij geen holquote:
quote:
Kloppende sensaties tellen zeker niet mee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klopt zelf van geen kanten
quote:
Wel, geef maar toequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die krijg ik alleen in het weekend.
Niet dat ik daar heel blij mee ben.
Ik zoek de remix van Boemklatsch en dan van dit nummerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kloppende sensaties tellen zeker niet mee?
[..]
quote:
waarom klim jij op een strandtent?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4e op een strandtent
Serveergast: smaakt het?
4e: ja heerlijk
Serveergast: helemaal goud!
Westlanders in de horeca________
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |