Ik weet wat je doormaakt, het is vreselijk :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie steun in deze zware tijd.
Een kraai?quote:
Wat, mijn boner?quote:
Sommige vrouwen kunnen ermee wegkomen.quote:
Wat dan wel. Je weet dat ik niet van raadsels houquote:
Die boner van jou kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat, mijn boner?
[..]
Sommige vrouwen kunnen ermee wegkomen.
Nou ik houd hem toch liever bij me haha.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die boner van jou kan me gestolen worden
Het is een Hagenezengroetquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat dan wel. Je weet dat ik niet van raadsels hou
hahahahaahahhaha ;pquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik houd hem toch liever bij me haha.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
Wow ik.zie gewoon live hoe een grote mug een web invliegt en er zo'n dikke spin op komt afgesneld die hem inpakt
* Moeraskat spetterd in je gezicht.quote:
Ja hoe kan ik dat nou wetenquote:
Beter heb je koud speekselquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat spetterd in je gezicht.
Met speeksel ja.
Dat zal je spoedig ondervindenquote:
Moet ik een slaapliedje voor je zingen en je toedekken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, kan het niet aan, bedtijd voor mij.
Graag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik een slaapliedje voor je zingen en je toedekken?
Ik kom eraan, huhhuhuheihoeuhiuhiuwhiuhw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, kan het niet aan, bedtijd voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |