Zou persoonlijk geen nee zeggen.. Ik ben namelijk als was in haar handen :$quote:
Het is positief, dus maakt u zich geen zorgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op dit punt is goed, voor de rest kan ik niet oordelen, nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou persoonlijk geen nee zeggen.. Ik ben namelijk als was in haar handen :$
Good, good.. Reallyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is positief, dus maakt u zich geen zorgen
Eigenlijk wil ik haar gewoon slaan, dat weet ze ook.. Wat er daarna met me gaat gebeuren, kan ik mee leven :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]En u heeft wel degelijk ogen voor kwaliteit.
Geniet ervan.. Doe ik ook, elke dagquote:
Hangt er vanaf hoe hard je haar slaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Good, good.. Really
[..]
Eigenlijk wil ik haar gewoon slaan, dat weet ze ook.. Wat er daarna met me gaat gebeuren, kan ik mee leven :$
Daar moet ik nog even over nadenken :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe hard je haar slaat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]Dat interesseert me wel, wie is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal jouw sap eens opslurpen.quote:
full stops and exclamation marks
oh snapquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat interesseert me wel, wie is het?
[..]
Zal jouw sap eens opslurpen.
Sarah Shahiquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat interesseert me wel, wie is het?
[..]
Zal jouw sap eens opslurpen.
JA, weet je het al ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken :$
Aahoo Jahansouz Shahiquote:
Nee.. Ga eerst maar even poepen hoorquote:
Eerlijk delenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Aahoo Jahansouz Shahi
Shahi was born and grew up in Euless, Texas. She is the daughter of Mah Monir, an interior designer, and Abbas Jahansouz Shahi. Her father is from Iran, and her mother is from Spain.
Hard geworden.
1980. Veel te oud voor jou.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Aahoo Jahansouz Shahi
Shahi was born and grew up in Euless, Texas. She is the daughter of Mah Monir, an interior designer, and Abbas Jahansouz Shahi. Her father is from Iran, and her mother is from Spain.
Hard geworden.
quote:
Kusje erop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Nagel echt ziek diep ingescheurd.Doet pijn man.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Nagel echt ziek diep ingescheurd.Doet pijn man.
quote:
Bedankt voor jullie steun in deze zware tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |