SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Thuis? In het ziekenhuis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet waar ik met House ben gebleven
Die komt zo ook FOK!ken. We moesten even boodschapjes doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi lieverd.
Waar is je twitje?
Okquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die komt zo ook FOK!ken. We moesten even boodschapjes doen.
Mja.quote:
Die bange is superstoer aan het worden. Die kleine is vooral dom. Heb hem al 3 keer van het dak van het schuurtje moeten halen, omdat die maar bleef staan janken. Terwijl die er wel zelf op kan en soms ook weer af komt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Want hij antwoordde niet meer en ik was ongerust
Hoe is het verder met de poesjes?
[..]
Mja.
En wederom het bewijs dat een kat personeel heeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bange is superstoer aan het worden. Die kleine is vooral dom. Heb hem al 3 keer van het dak van het schuurtje moeten halen, omdat die maar bleef staan janken. Terwijl die er wel zelf op kan en soms ook weer af komt.
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bange is superstoer aan het worden. Die kleine is vooral dom. Heb hem al 3 keer van het dak van het schuurtje moeten halen, omdat die maar bleef staan janken. Terwijl die er wel zelf op kan en soms ook weer af komt.
Dat zou ik nooit ontkennen, slavendrijvers zijn het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wederom het bewijs dat een kat personeel heeft
Kattenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij liep nu zelfs rond terwijl de klusjesman bezig was, dus misschien wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten
Maar de volgende keer dat ik langskom, krijg ik de grote dus ook eens te zien?
Ik ben keilief.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij liep nu zelfs rond terwijl de klusjesman bezig was, dus misschien wel.Al ben jij natuurlijk wel een stapje enger.
Ik wilde weten waar je ineens aan het werk was, ouwe beer van me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef twi het volgende:
Ik hoorde dat ik gemist werd nadat ik spontaan besloot boodschapjes te gaan doen! Sorry
Echt hequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit ontkennen, slavendrijvers zijn het.
Als webdeveloper in Capelle a/d Ijssel, bevalt prima. Super aardige mensen en ik lijk de tijd te krijgen om even te wennen. Afgelopen maandag begonnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde weten waar je ineens aan het werk was, ouwe beer van me.
Ah tof. Hoe kwam je bij hun terecht?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Als webdeveloper in Capelle a/d Ijssel, bevalt prima. Super aardige mensen en ik lijk de tijd te krijgen om even te wennen. Afgelopen maandag begonnen.
Most unlikely way ever, via een recruiter die mijn cv op de site van het UWV had zien staanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah tof. Hoe kwam je bij hun terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |