SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Thuis? In het ziekenhuis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet waar ik met House ben gebleven
Die komt zo ook FOK!ken. We moesten even boodschapjes doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi lieverd.
Waar is je twitje?
Okquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die komt zo ook FOK!ken. We moesten even boodschapjes doen.
Mja.quote:
Die bange is superstoer aan het worden. Die kleine is vooral dom. Heb hem al 3 keer van het dak van het schuurtje moeten halen, omdat die maar bleef staan janken. Terwijl die er wel zelf op kan en soms ook weer af komt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Want hij antwoordde niet meer en ik was ongerust
Hoe is het verder met de poesjes?
[..]
Mja.
En wederom het bewijs dat een kat personeel heeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bange is superstoer aan het worden. Die kleine is vooral dom. Heb hem al 3 keer van het dak van het schuurtje moeten halen, omdat die maar bleef staan janken. Terwijl die er wel zelf op kan en soms ook weer af komt.
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bange is superstoer aan het worden. Die kleine is vooral dom. Heb hem al 3 keer van het dak van het schuurtje moeten halen, omdat die maar bleef staan janken. Terwijl die er wel zelf op kan en soms ook weer af komt.
Dat zou ik nooit ontkennen, slavendrijvers zijn het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wederom het bewijs dat een kat personeel heeft
Kattenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij liep nu zelfs rond terwijl de klusjesman bezig was, dus misschien wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten
Maar de volgende keer dat ik langskom, krijg ik de grote dus ook eens te zien?
Ik ben keilief.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij liep nu zelfs rond terwijl de klusjesman bezig was, dus misschien wel.Al ben jij natuurlijk wel een stapje enger.
Ik wilde weten waar je ineens aan het werk was, ouwe beer van me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef twi het volgende:
Ik hoorde dat ik gemist werd nadat ik spontaan besloot boodschapjes te gaan doen! Sorry
Echt hequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit ontkennen, slavendrijvers zijn het.
Als webdeveloper in Capelle a/d Ijssel, bevalt prima. Super aardige mensen en ik lijk de tijd te krijgen om even te wennen. Afgelopen maandag begonnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde weten waar je ineens aan het werk was, ouwe beer van me.
Ah tof. Hoe kwam je bij hun terecht?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Als webdeveloper in Capelle a/d Ijssel, bevalt prima. Super aardige mensen en ik lijk de tijd te krijgen om even te wennen. Afgelopen maandag begonnen.
Most unlikely way ever, via een recruiter die mijn cv op de site van het UWV had zien staanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah tof. Hoe kwam je bij hun terecht?
Whehehe. Nice.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Most unlikely way ever, via een recruiter die mijn cv op de site van het UWV had zien staan
Myraquote:
Die enequote:
Hertjequote:
Lokaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerminnetje.quote:
Myra.quote:
Oh ja dat ook nog, ach dat overleef ik welquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weekend
(ja ja, alleen die vrijdag nog)
With fangsquote:
Vinnnehquote:
Haaimans.quote:
Vampire mermaid.quote:
I will eatzzz your soulzzzzquote:
Mensen teruglezen ditdat alles.. Zitten ze daar van "OHHH DAMN, ANTICLIMAX"quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
Fera![]()
Zo gaat het topic wel snel vol of niet?
Faxman.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
Fera![]()
Zo gaat het topic wel snel vol of niet?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werkt ie ook op zee trouwens?
http://jijhebtgeen.nl/slet%20vernederdquote:
Mwehehehehe, escaleert wederom volledig uit den klauwenquote:
Oeh dat wil ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/slet%20vernederd
[..]
Mwehehehehe, escaleert wederom volledig uit den klauwen
Jij zit zo vaak aan jezelf dat het me niet eens verbaast dat je een gespleten persoonlijkheid hebt.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
LokaWaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/slet%20vernederd
Altijd toch?quote:[..]
Mwehehehehe, escaleert wederom volledig uit den klauwen
Wat?quote:
Je weet dat autisten er altijd minimaal 5 hebben he?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden, had ook kunnen zeggen dat ik er twee had.
Gelukkig weten die niet hoe ze 't moeten gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet dat autisten er altijd minimaal 5 hebben he?
Ik vind 1 al erg genoegquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet dat autisten er altijd minimaal 5 hebben he?
Stel je voor, anders lacht de hele wereld zich dood!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig weten die niet hoe ze 't moeten gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Die domme normaal-begaafden ook altijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op werk moet men nooit lachen om mijn grapjes.
Ze zijn te hoog gegrepen voor ze
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Dqod het volgende:
Bij mij ook nooitGasten moeten wel eens lachen om me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een auto vol met oudere vrouwen stierf bijna van het lachen en moesten even op adem komen.
Maar meestal maken ze grappen tegen mij en moet ik niet lachen omdat iedereen dezelfde grap maakt.
"Stijgen we dan op?!!!!????"
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die staat er uiteraard ook al inquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
En deze nog
http://jijhebtgeen.nl/rokje
Bij mij wel. Om sommigequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op werk moet men nooit lachen om mijn grapjes.
Ze zijn te hoog gegrepen voor ze
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Dqod het volgende:
Bij mij ook nooitHoor je mij niet lachen, zo'n 120 km verderop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik wel, waren net donderslagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor je mij niet lachen, zo'n 120 km verderop?
Mja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die domme normaal-begaafden ook altijd
Ik zag dat MK mijn grap had gepikt.quote:
Zoals?quote:
Nee, kom eens in m'n oor lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor je mij niet lachen, zo'n 120 km verderop?
vuile dief die ik ben...he wacht!¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
[..]
Ik zag dat MK mijn grap had gepikt.
[..]
Zoals?
WAT?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, kom eens in m'n oor lachen
M'n rechter eh, anders hoor ik nog niks
Moeraskat!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
vuile dief die ik ben...he wacht!¿
JE MOET EVEN WAT HARDER TYPEN!!! ;squote:
He?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
[..]
[..]
Zoals?
Wow.. So so agressief.. Kom maar even op schoot, dan praten we erover :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NOG HARDER?! IK RAM ER AL MET EEN BAKSTEEN OP!!!!
Oh wow, bij jou op schootquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow.. So so agressief.. Kom maar even op schoot, dan praten we erover :$
Vage opmerking die maak. Geen echte voorbeeldenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
[..]
[..]
Zoals?
Ah ja.. Awwwwwquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de KLB SC, de 4ebebe caffiaharnas.
Mag wel hoor :$quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Niks van gemerkt anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je ineens een pener in je bips
Zoiets.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt al bij haar op schoot gezeten?
quote:
[..]Echt... instant droogleggingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar :$quote:
Wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]tha faaaaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee dit helpt![]()
IS DA OOK AL NIE GOED NIEquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Courgettes zijn da bomb ja?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij vind een wijf sabbelend op een courgette/komkommer wel heel erg opwindend?
uh okequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Courgettes zijn da bomb ja?
And so is Sarah Shahi
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 21:54:19 ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jammer dat ze zo gevaarlijk is met dat pistoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Courgettes zijn da bomb ja?
And so is Sarah Shahi
[ afbeelding ]
[..]
uh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
uh okeWel verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Niet houden van gevaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jammer dat ze zo gevaarlijk is met dat pistool
Gun-play instead of knife-play.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jammer dat ze zo gevaarlijk is met dat pistool
Pfffff.. Flashbackquote:
Als ik gevaar uitstraal welquote:
Sorryquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SorryLaten we dan nu kroelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Mexicaanse semi-ex (semi, omdat we elkander natuurlijk nooit irl gezien hebben, dus relatie viel het niet echt te noemen) die met haar fakking naaldhakken, fakking sexy rokje, fakking sexy corset, sexy lange handschoenen en sexy lange jas voor de cam stond met een pistool in haar handenquote:
Alleen kroelen?quote:
Er ontstond zo een rivierquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mexicaanse semi-ex (semi, omdat we elkander natuurlijk nooit irl gezien hebben, dus relatie viel het niet echt te noemen) die met haar fakking naaldhakken, fakking sexy rokje, fakking sexy corset, sexy lange handschoenen en sexy lange jas voor de cam stond met een pistool in haar handen
Instant orgasm, zweer het je
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen kroelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slakkenspoor to tha max.. Ik vond het echt zo goddamn geilquote:
Semi-gunplay dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slakkenspoor to tha max.. Ik vond het echt zo goddamn geil
Mag iemand ook best eens in het echt doen hoor, mits "juiste" meisje daarvoorquote:
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag iemand ook best eens in het echt doen hoor, mits "juiste" meisje daarvoor
Zou alleen so far nog niet weten wie ik zou toelaten om dergelijke machtsspelletjes bij me te pullenquote:
Komt vanzelf wel een keer, en anders maar nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou alleen so far nog niet weten wie ik zou toelaten om dergelijke machtsspelletjes bij me te pullen
Nja, miss..
But it will come with a price
Oh I'm sure it willquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel een keer, en anders maar niet
Vanwaar de zucht dan?quote:
There's plenty of time leftquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh I'm sure it will
Spoiled li'l brats like me always get what they want at some point
Dat hopen we maar, jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanwaar de zucht dan?
[..]
There's plenty of time left
Soms is zuchten gewoon ff nodig jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanwaar de zucht dan?
[..]
There's plenty of time left
Dat mag ik toch hopen van wel jaquote:
Mee eensquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is zuchten gewoon ff nodig ja
Ja inderdaad, zul te altijd zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als ik aangezien ik niet wil op staan
Eensquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is zuchten gewoon ff nodig ja
Gheghequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ze zijn nu alle 3 binnen dus dat is goed
Hoef ik er vannacht niet uit omdat er 1 voor het slaapkamer raam staat te piepen dat ie naar binnen wil
Ik ga zo toch naar boven .... even lekker douchenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe
Moeten wel de deuren/ramen dicht blijven
Goed idee welquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga zo toch naar boven .... even lekker douchen
Same herequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerst nog even rondneuzen op interwebz
Vergeten op te laden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:52 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Telefoon start niet meer opHij is dood
Klein SIM dus ik kan geen andere telefoon gebruiken
Ja tochquote:
Trekt wel bij. Morgen weer een dag joh niet zo ongezellig doen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo moe dat ik eraan zit te denken om al mn plannen voor vandaag af te zeggen
Ghehe komt wel goed ja!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trekt wel bij. Morgen weer een dag joh niet zo ongezellig doen hoor
Je hebt geen zin om naar Amsterdam te gaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe komt wel goed ja!!
Had gewoon al op pad willen zijn maar ik heb nog niet eens zin om me aan te gaan kleden![]()
OE ik doe wel mn "I don't need a man, my love is Amsterdam" shirtje aan vandaag.
Daar heb ik altijd zin in!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt geen zin om naar Amsterdam te gaan?
1e training is volgende week pas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd zin in!!
Ik zit nu zin te maken om naar Rotterdam te gaan
Ooooh dat is fuuuuucked!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:52 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Telefoon start niet meer opHij is dood
Klein SIM dus ik kan geen andere telefoon gebruiken
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe komt wel goed ja!!
Had gewoon al op pad willen zijn maar ik heb nog niet eens zin om me aan te gaan kleden![]()
OE ik doe wel mn "I don't need a man, my love is Amsterdam" shirtje aan vandaag.
Die zal hij vast niet bij zich hebben op het werkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:03 schreef Royco1 het volgende:
Heb je nergens meer een oud kaartje liggen Vin? Kun je een adaptertje snijden.
Van een collega jattenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal hij vast niet bij zich hebben op het werk
Ik zeg doenquote:
Nouja, het koken vind ik leuk. Maar het afwassen minder. Net 2 uur in de keuken gestaan, straks dan nog eens een uur staan opruimen.quote:
Jammer baas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
OMG, et huis wezen kijken en helemaal verliefd enzo .
Alleen sta ik niet nr 1 maar nr 5 en nummer 4 wil hem sowieso.
Dat moet je ook laten doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het koken vind ik leuk. Maar het afwassen minder. Net 2 uur in de keuken gestaan, straks dan nog eens een uur staan opruimen.
Door wie dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer baas.
[..]
Dat moet je ook laten doen.
Huiskamer met een extra stuk, de kleine kamer was er bij getrokken. Een deel voor tv enzo, een deel voor eten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer baas.
[..]
Dat moet je ook laten doen.
Nah, die arme jongen is niet blij als die thuis komt en alles is nog een rotzooi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja twi dus, jij kookt en hij wast af. Goede deal wel.
Tjah op naar de volgende. Hopelijk word je een keer eerste. Heb je wel urgentie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huiskamer met een extra stuk, de kleine kamer was er bij getrokken. Een deel voor tv enzo, een deel voor eten.
Dan nog 2 kleine kamers erbij. 1 voor bed, 1 voor studie. 1 wc, 1 badkamer. 1 keuken. En dan ook nog een boemgrote zolder.
Nadeel was dat de zolder een puinhoop was en je er eigenlijk niks kon zetten. Daar zou veel werk in gaan zitten.
Je moet de rotzooi ook een beetje verbloemen en zorgen dat ie het lekkers eerst ziet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, die arme jongen is niet blij als die thuis komt en alles is nog een rotzooi.
Harde werker, die twi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, die arme jongen is niet blij als die thuis komt en alles is nog een rotzooi.
Ja, maar iedereen heeft urgentie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah op naar de volgende. Hopelijk word je een keer eerste. Heb je wel urgentie?
Ow lekker is dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar iedereen heeft urgentie.
Ik sta wel eerste waar ik dinsdag mag kijken. En 1ste in een wijk vol tokkies.
Wel kut man. Zag het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow lekker is dat.
Dat is niet gek als je de enige bent die reageert.
Snap ik, kut wel als je verliefd wordt en je wint niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel kut man. Zag het al helemaal voor me.
Chillen op de zolder daar.
Story of my life bro.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik, kut wel als je verliefd wordt en je wint niet.
Weet jij iets over die versnelde lerarenopleiding economie?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet jij iets over die versnelde lerarenopleiding economie?
omdat ik de contactgegevens van die opleiding niet kan vindenquote:
moet ik je wegbrengen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
Zonder twi moet ik ineens 3 kwartier eerder naar mijn werk. Niet tof.
Diploma is diploma lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Jij anders Kaneel, stelt zo'n versnelde cursus iets voor of nemen ze je dan niet aan omdat je zogenaamd niet kan lesgeven?
nou ja, ik zou dan een bachelor internationale bedrijfskunde hebben, en dan daarnaast een 1 jarige 2e graads lerarenopleiding algemene Economie. En dan zou ik eigenlijk ook nog een master Supply chain Management willen doenquote:
sorry, ik moet straks naar Schiedam dus de andere kant opquote:
zijn al lang blij dat ze iemand kunnen vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Jij anders Kaneel, stelt zo'n versnelde cursus iets voor of nemen ze je dan niet aan omdat je zogenaamd niet kan lesgeven?
Wut?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:03 schreef Royco1 het volgende:
Heb je nergens meer een oud kaartje liggen Vin? Kun je een adaptertje snijden.
Ronddraaien als een wasmachine in centrifuge stand?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:34 schreef Macrador het volgende:
Verdorie ik heb dat dingetje onder mijn tong wat beschadigd door iets te enthousiast te zijn.
Oh. Al geprobeerd, maar werd niet herkend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om je microsim in een ander toestel te gebruiken.
Natuurlijk niet dat heb ik sowieso nooit gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ronddraaien als een wasmachine in centrifuge stand?
Dat weet ik niet en wil ik niet ondervinden ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:17 schreef Macrador het volgende:
[..]
Natuurlijk niet dat heb ik sowieso nooit gedaan
Ik Weet van niksquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb m'n nieuwe liefde vandaag flink gepompt, natgemaakt, en rondgesmeten
Dat hoop ik maarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn al lang blij dat ze iemand kunnen vinden
Feit!quote:
Is saai zo..quote:
En dat maakt uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:52 schreef muhahaha het volgende:
Ja ik zie het.
Ik zou vandaag langs mijn zus gaan alleen haar jongste zoon is ziek.
Ze is bang dat hij mij aansteekt ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je niet langs je zus kan gaan omdat haar zoon ziek is.
En jij zegt niet dat dat wel mee zou vallen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is bang dat hij mij aansteekt ofzo.
Haha ja had gekunt, een andere dag vind ik beter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij zegt niet dat dat wel mee zou vallen?![]()
Dat zeg ik tenminste altijd
Ah oke, ik wist niet dat het zou gaan regenenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja had gekunt, een andere dag vind ik beter.
Nu is het echt twijfelen want dan rij ik in goed weer erheen en in slecht weer terug.
Ze zeggen 80% kans.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, ik wist niet dat het zou gaan regenen
Gheghe inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:13 schreef muhahaha het volgende:
Daar lijkt het wel op ja.
Of steeds het bedrag verdubbelen. Ik ben benieuwd waar het netto bedrag uiteindelijk op uit zou zijn gekomen.
Vanaf nu heet zijn motor Brammetjequote:
quote:
Moggequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |