Alsof dat nu niet meer kanquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
Ik wil weer 15 zijn, en dan gewoon alle jongens hosselen in plaats van de hele tijd gamen.
Moet je daar niet studie van betalenquote:
Ja dat is 't beste wat je nu kunt doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar of het een jaar is.... bovendien ken ik Leiden al, ik wil een andere stad! en dan eigenlijk gewoon Groningen.
maargoed, ik weet het sowieso nog niet zeker dus ik zoek nog door
van je stufi kan je hoogstens je eten betalen, en dat is het dan wel weerquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Moet je daar niet studie van betalen
Ach ik zoek gewoon een goedkope kamer en leef van Lidl-eten, hebben ze soms nog best lekkere troep
Als ik nu een 15-jarige hossel word ik denk ik raar aangekeken.quote:
Morgen bij de Starbucks, oké? :Squote:
Oké zie je danquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik nu een 15-jarige hossel word ik denk ik raar aangekeken.
[..]
Morgen bij de Starbucks, oké? :S
Stufi hangt toch wel af per persoon?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
van je stufi kan je hoogstens je eten betalen, en dat is het dan wel weer
TV heeft de realiteit nog niet helemaal door, niet zo happen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
van je stufi kan je hoogstens je eten betalen, en dat is het dan wel weer
TU Delft + Universiteit Leiden >> Groningen. Zeker als je een technische studie gaat doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
GroningenWie daar niet voor kiest, is gewoon niet zo slim en verstandig bezig.
Als mijn ouders dat deden zou ik niet eens meer een baan zoeken om dat te kunnen betalenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of je ouders laten betalen totdat je een baan hebt?
Ja wel. Maar je kan het ook ergens anders aan uitgeven. Soms jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Moet je daar niet studie van betalen
Ach ik zoek gewoon een goedkope kamer en leef van Lidl-eten, hebben ze soms nog best lekkere troep
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
PaxconGa jij eens even heeeeeeel snel weg uit m'n ogen
Dan ga ik voor de LAPOquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
gebeurt niet want Rez is TS en Rez is het met mij eens
Het is sowieso niet genoeg om je studie en/of kamer van te betalenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Stufi hangt toch wel af per persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |