Ja, of nouja, toen wist hij het zelf nog niet echt ook.quote:
waarom deed je t dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
1 vrouw en 21 mannen, geen goede vergelijking bij mij dus. Kan ik me wel voorstellen hoor, mannen hebben soms de neiging om erg ruw te zoenen en vrouwen hebben dat volgensmij wat minder. Maar ik val gewoon echt niet op vrouwen dus ik vind het gewoon vrij vies
Vertel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, of nouja, toen wist hij het zelf nog niet echt ook.
en er na ook wel eens, maar dat is weer een ander verhaal
ik ken iemand en die heeft er nu 79.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb denk ik vijf mensen gezoend ofzo hoor.
En toch 4 vrouwen gezoend hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
seks met een vrouwmoet er niet aan denken, gat-ver-dam-me
huhquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
seks met een vrouwmoet er niet aan denken, gat-ver-dam-me
quote:
Dat wist ik toen toch nog niet? Ik vind niet dat je mag beoordelen of je iets vies vind als je het nog nooit heb gedaan. Maargoed, het was voornamelijk een dom en dronken idee van ons beide, maar nu weet ik gelijk dat ik echt niet op vrouwen valquote:
Ik ken iemand (nouja, niet echt.. maar ooit mee gepraatquote:
ik ben zieligerquote:
Hobby van hem zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken iemand (nouja, niet echt.. maar ooit mee gepraat) en die heeft 100+ vrouwen geneukt. Weet niet meer waarom, vond ie gewoon leuk volgens mij
.
Nou, kan je nu al vertellen dat poepseks vies isquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat wist ik toen toch nog niet? Ik vind niet dat je mag beoordelen of je iets vies vind als je het nog nooit heb gedaan. Maargoed, het was voornamelijk een dom en dronken idee van ons beide, maar nu weet ik gelijk dat ik echt niet op vrouwen val
en dan noem je mij sletquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken iemand (nouja, niet echt.. maar ooit mee gepraat) en die heeft 100+ vrouwen geneukt. Weet niet meer waarom, vond ie gewoon leuk volgens mij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |