SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapitein Høken was een monster kearl
Idd ik denk dat de ts iets teveel fantasie gebruikt heeft, want er is echt niks te zien op dat filmpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Stel je voor dat die kinderen per ongeluk ondergoed zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef wytdyk het volgende:
Ik vind het écht niet kunnen hoor! Maar kennelijk denken jullie daar anders over.
Chill man, chill...quote:
Ik krijg 'm er niet van omhoogquote:
Gelukkig wonen we niet in Amerika.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef MCH het volgende:
In Amerika kreeg deze vrouw nu levenslang plus een mooie mugshot op Fok! erbij.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
45.250 views. wtf, hoeveel ben je aan het spammen met die video ...Krijg je 10 euro voor 40.000 views?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ze kan het hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:59 schreef wytdyk het volgende:
Deze schooljuf zit op de grond "de wielen van de bus" te zingen, met een veel te kort rokje. Hierbij schuift ze zitten naar voren over de grond om een bus na te doen.
Echter ze heeft zo'n kort rokje aan dat je haar poes kunt zien.
Wat vinden jullie hier nou van?
Als het een man was,w as het gelijk AFMAKEN PEDO DOODMAKEN KEEL PEDO DOORSNIJDEN ARGHquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Syntos het volgende:
[..]
Stel je voor dat die kinderen per ongeluk ondergoed zien![]()
Kinderen dan ook maar verbieden om naar het strand en zwembad te gaan?
Best triest dat je als man niet meer met kinderen om kan gaan zonder meteen als pedo te worden gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als het een man was,w as het gelijk AFMAKEN PEDO DOODMAKEN KEEL PEDO DOORSNIJDEN ARGH
Volgens mij wil jij graag die kleuterjuf d'r doos zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:19 schreef wytdyk het volgende:
Maar je ziet toch duidelijk haar schaamlippen.
Ze heeft geen slipje aan zo te zien.
Waar precies?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:19 schreef wytdyk het volgende:
Ik weet niet wat jij allemaal ziet, maar ik zie alleen haar dijen hoor!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:19 schreef wytdyk het volgende:
wtf?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:19 schreef wytdyk het volgende:
Zoom maar eens in op deze foto:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:29 schreef Syntos het volgende:
[..]
Waar precies?
Enigste wat ik zie zijn wat dijen die de boel dicht houden.
Damn dude, get a lifequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:14 schreef wytdyk het volgende:
[..]
Zoom maar eens in op deze foto:
[ afbeelding ]
Dan zie je dat ze geen slipje aanheeft, en als je goed kijkt zie je de schaamlippen.
Dude je kan haast die grot inkijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:56 schreef PressPlayOnTape het volgende:
[..]
Damn dude, get a life
Inzoomen op zo'n laag resolutie frame en dan beweren dat die 3 pixels die je ziet schaamlippen(!) zijn![]()
![]()
En hoe kom je bij dat filmpje terecht?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:59 schreef wytdyk het volgende:
Deze schooljuf zit op de grond "de wielen van de bus" te zingen, met een veel te kort rokje. Hierbij schuift ze zitten naar voren over de grond om een bus na te doen.
Echter ze heeft zo'n kort rokje aan dat je haar poes kunt zien.
Wat vinden jullie hier nou van?
Gezocht op kleuters tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef wietwiet het volgende:
[..]
En hoe kom je bij dat filmpje terecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |