Ik zet mn chick op een voetstuk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:11 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso meiden op een voetstuk zetten![]()
He msacras gaan wij ook een keertje zoenuh hihiquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon niet mijn ding. Zoenen tijdens het uitgaan of met iemand die je amper kent is heel leuk, maar meer hoef ik ook niet.
Die levensfase zit jij nog nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon niet mijn ding. Zoenen tijdens het uitgaan of met iemand die je amper kent is heel leuk, maar meer hoef ik ook niet.
Mij ken je amperquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef msacras het volgende:
[..]
je vriendin? Ja, dat magquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zet mn chick op een voetstuk!
mag dat?
ik heb pics van tvquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ik post geen pic van tv wordt ie boos!
Hoe kan je tv nou boos worden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ik post geen pic van tv wordt ie boos!
Hopen dat ze je uitnodigen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naja, sollicitatiebrief gestuurd dan
Kan ook, al heb ik vaak genoeg de optie gehadquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die levensfase zit jij nog niet
Mooi!quote:
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zet mn chick op een voetstuk!
mag dat?
Sex is like pizza, when it's good it's good, when it's bad, it's still pretty goodquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan ook, al heb ik vaak genoeg de optie gehadmaar nee bedankt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sex is like pizza, when it's good it's good, when it's bad, it's still pretty good
inb4 pizza die hier binnenkomtquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sex is like pizza, when it's good it's good, when it's bad, it's still pretty good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |