quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat laat je andere voor je doen? Goede zaak
Zei mijn ex ook altijd, totdat ik eens op haar laptop naar youtube wilde gaanquote:
Ja, maar, een schizofreen is nooit alleen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb daar echt geen behoefte aan, seks (seksuele handelingen) is iets wat je met z'n tweeën doet, niet alleen.
Of met meer dan 2quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb daar echt geen behoefte aan, seks (seksuele handelingen) is iets wat je met z'n tweeën doet, niet alleen.
Dus zoals ik al zei, dat laat je andere voor je doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Is ze dat dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
En wat als je nou een siamese tweeling bent? Dan ben je met z'n tweeën msacras.
wink wink, nudge nudgequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus zoals ik al zei, dat laat je andere voor je doen.
En samen maken jullie het af
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:09 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar daar bedoel ik dan mee dat ik niet iemand hier heen laat komen ofzo
gewoon als je een relatie hebt, anders niet.
of scharrel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:09 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar daar bedoel ik dan mee dat ik niet iemand hier heen laat komen ofzo
gewoon als je een relatie hebt, anders niet.
Ja, tuurlijk zijn er ook vrouwen die dat wel doen, maar persoonlijk heb ik daar echt totaal geen behoefte aan, ben ik ook niet de enige in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zei mijn ex ook altijd, totdat ik eens op haar laptop naar youtube wilde gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |