PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
dafuq did i just readquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel aankomsten zijn er ligt berop ? of is het allemaal zo vlak als een biljartbal. tel uit je etappes.
pure sprint snelheid legt hij het af tegen greipel en kittel, dagen van cavendish zijn wel geweest. plus niet zo'n hele sterke trein.
Zou het leuk vinden als Hushovd hem nog een keertje wint maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En de groene trui mee naar huis nemen.
Oh palquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dagen van cavendish zijn wel geweest.
Daar zou ik maar geen geld op zitten nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden als Hushovd hem nog een keertje wint maar dat zal wel niet gebeuren
*licht danquote:
Het bewijs dat Enschede het afvoerputje van Nederland isquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
https://twitter.com/search?q=enschede&src=typd
die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem vaak irritant maar zijn geschiedenis is wel mooi![]()
TVP, hoor je over een week of 5 nog welquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
ik denk dat Cavendish zeker nog wel kan winnen in de tour, Giro ook genoeg gewonnen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het bewijs dat Enschede het afvoerputje van Nederland is
waarom zou het niet leuk zijn?quote:
Ik heb alleen een kut profquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
waarom zou het niet leuk zijn?
Heb meer clubs- dan FUTwedstrijden gespeeld dit jaar
ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik heb maandag tweede lesdus ik denk dat we dan snelweg gaan pakken
Lijkt me nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik heb maandag tweede lesdus ik denk dat we dan snelweg gaan pakken
Met clubs kan je anderen (lees: Rijst) de schuld geven. Clubs is gewoon socialer, uitdagender en als er gescoord wordt dan heb je dat samen gedaan en dat is gewoon leuker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
waarom zou het niet leuk zijn?
Heb meer clubs- dan FUTwedstrijden gespeeld dit jaar
Meer dan 900 clubs wedstrijden gespeeldquote:
Instructeur doet de koppeling enzo dus? Chill om even te wennenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leren sturenen een beetje gas geven
was niet zo heel veel aan maar was wel leuk
ja voor nu welquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Instructeur doet de koppeling enzo dus? Chill
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja voor nu weleerst basis onder de knie krijgen
Bij clubs word ik ook een stuk minder snel boos om een verliespartij. Een van mijn clubgenoten daarentegen... Denk dat die al mijn woede op zich neemt o.i.d.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met clubs kan je anderen (lees: Rijst) de schuld geven. Clubs is gewoon socialer, uitdagender en als er gescoord wordt dan heb je dat samen gedaan en dat is gewoon leuker.
Daarom ga je echt de snelweg nog niet op hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja voor nu weleerst basis onder de knie krijgen
wtf is semi-livequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom staat Hier in de disco in de OP?Het nivevau van de OP gaat achteruit.
Kijk hem maar dan begrijp je hetquote:
Jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Meer dan 900 clubs wedstrijden gespeeld
en dat terwijl max 70 h2h en rond de 300 met fut ofzo
Maar voornamelijk wat de rest al zegt dus
als jij het zegt. Ik zie het allemaal welquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom ga je echt de snelweg nog niet op hoor
Haha, je merkt wel dat als er een aantal keer wordt verloren dat de sfeer een beetje grimmig wordt. Gister echter weer een goede streak neergezet, 13 potjes waarvan 11 gewonnen. Dan is het lachen gieren brullenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij clubs word ik ook een stuk minder snel boos om een verliespartij. Een van mijn clubgenoten daarentegen... Denk dat die al mijn woede op zich neemt o.i.d.
ja na 2 seconden wilde ik mijn ogen uitsteken dus maar afgezet. Maar beelden van live en dan zang erachter plakken is gewoon studio versie vind ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk hem maar dan begrijp je het
Op de snelweg leer je niet zo veel namelijk, je moet lekker binnen de bebouwde kom blijven rijden, daar leer je het meeste van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als jij het zegt. Ik zie het allemaal wel![]()
rij instructeur is in ieder geval wel een toffe gast
Ja, klopt. Meestal kappen wij er dan mee en gaan we tegen elkaar ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, je merkt wel dat als er een aantal keer wordt verloren dat de sfeer een beetje grimmig wordt. Gister echter weer een goede streak neergezet, 13 potjes waarvan 11 gewonnen. Dan is het lachen gieren brullen
Ja dat is het ook, maar de mensen in het publiek zingen live meequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja na 2 seconden wilde ik mijn ogen uitsteken dus maar afgezet. Maar beelden van live en dan zang erachter plakken is gewoon studio versie vind ik
Ik heb hem gekekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk hem maar dan begrijp je het
Totdat Mathijs over iets begint te praten, dan is de concentratie weg en verliezen we weer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, je merkt wel dat als er een aantal keer wordt verloren dat de sfeer een beetje grimmig wordt. Gister echter weer een goede streak neergezet, 13 potjes waarvan 11 gewonnen. Dan is het lachen gieren brullen
Jullie al die 10 vrije trappen verdienste?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
je bedoelt schreeuwenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Totdat Mathijs over iets begint te praten, dan is de concentratie weg en verliezen we weer.
Ik heb er nu 9 van de 10. Je hebt misschien 1 kans in de 15 potjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jullie al die 10 vrije trappen verdienste?Gisteren gehaald, maar +-920 wedstrijden voor nodig gehad
![]()
(niet dat ik ze altijd nam, maar wel vaak)
Ik neem ze bijna nooit. Ga bijna nooit het duel aan en als spits ben ik te doelgericht. ben laatste gepromoveerd naar het middenveld, misschien kan ik er nu wat meer gaan nemen. Heb er volgens mij pas 4.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jullie al die 10 vrije trappen verdienste?Gisteren gehaald, maar +-920 wedstrijden voor nodig gehad
![]()
(niet dat ik ze altijd nam, maar wel vaak)
Ja klopt, nu beheers ik ze wel redelijk, mag ook welquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er nu 9 van de 10. Je hebt misschien 1 kans in de 15 potjes
Gepromoveerd naar het middenveld?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem ze bijna nooit. Ga bijna nooit het duel aan en als spits ben ik te doelgericht. ben laatste gepromoveerd naar het middenveld, misschien kan ik er nu wat meer gaan nemen. Heb er volgens mij pas 4.
Ik krijg niet vaak een overtreding tegen me. Als het zo is dan is het vaak in de 16 meter. Spits is af en toe maar saai, het is leuker om er vlak achter te staan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gepromoveerd naar het middenveld?En doelgericht is een goede eigenschap voor vrije trappen imo
FUT is ergernis, met dodelijke ziektes schelden, en clubs is chill en een beetje lachen. Comlimenten geven bij een mooie assist, pass of goal, en "maakt niet uit" roepen als iemand een foutje maakt. En sssshhh'en met Revonquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij clubs word ik ook een stuk minder snel boos om een verliespartij. Een van mijn clubgenoten daarentegen... Denk dat die al mijn woede op zich neemt o.i.d.
preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FUT is ergernis, met dodelijke ziektes schelden, en clubs is chill en een beetje lachen. Comlimenten geven bij een mooie assist, pass of goal, en "maakt niet uit" roepen als iemand een foutje maakt. En sssshhh'en met Revon
ahh op die manier, okequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik krijg niet vaak een overtreding tegen me. Als het zo is dan is het vaak in de 16 meter. Spits is af en toe maar saai, het is leuker om er vlak achter te staan.
als any misschien, gewoon als mannetje niet echt denk ikquote:
Veel te sociaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef Tobi-wan het volgende:
701 wedstrijden met clubs. 278 wedstrijden FUT. Lijkt me duidelijk.
Maar wat wil je? Wij hebben tegenwoordig Thorb in de spits staan, ik weet niet of je hem wel eens clubs hebt zien spelen maar die kerel is zo ongelooflijk goed. Elke kans benut hij, de een nog mooier dan een ander. We hebben echt te maken met een levende legende hier!quote:
Die reward van bij elkaar 25K aan waarde brengt het onderste uit een mens naar boven blijkbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Wel leuk die nieuwe cup..iedereen gaat achterin rondtikken als ze voor staan. Nu al 3x gehad. 1x daarvan wel alsnog gewonnen maar toch..als het zo moet dan laat maar zitten
scoop turn Thorbquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar wat wil je? Wij hebben tegenwoordig Thorb in de spits staan, ik weet niet of je hem wel eens clubs hebt zien spelen maar die kerel is zo ongelooflijk goed. Elke kans benut hij, de een nog mooier dan een ander. We hebben echt te maken met een levende legende hier!
We mogen Jepperdepep ook niet vergeten, het schijnt dat hij Pirlo heeft geleerd hoe je met briljante passes moet strooien. Eigenlijk dragen zij het hele team, de rest staat er bij en kijkt er naar.
baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij kan er nu wel 5 achter elkaar!!
Met welk elftal speelt Lamela TOTS? Rare naam trouwens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
Moet tegen Lamela TOTS![]()
Nu maar hopen dat hij de scoop turn niet heeft uitgevonden
Het is me alweer duidelijk, ik moet maar weer komen scoren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar wat wil je? Wij hebben tegenwoordig Thorb in de spits staan, ik weet niet of je hem wel eens clubs hebt zien spelen maar die kerel is zo ongelooflijk goed. Elke kans benut hij, de een nog mooier dan een ander. We hebben echt te maken met een levende legende hier!
We mogen Jepperdepep ook niet vergeten, het schijnt dat hij Pirlo heeft geleerd hoe je met briljante passes moet strooien. Eigenlijk dragen zij het hele team, de rest staat er bij en kijkt er naar.
Helaas voor jou, het was geen sarcasme.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het is me alweer duidelijk, ik moet maar weer komen scoren.
Zal wel weer divisie 3 geweest zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Helaas voor jou, het was geen sarcasme.
Hey doe niet zo stom. We zijn 1 team. Vanavond moeten we div1 winnen!!!!quote:
balen manquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vandaag 3x azen gehad. 3x preflop allin. 2x tegen vrouwen 1x tegen vrouw 10.
3 x verloren
Hehe, wij zijn gewoon slecht Rijst. Maar gelukkig zijn Smookz en Thorb zo sociaal dat we naast hun op het veld mogen lopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:22 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hey doe niet zo stom. We zijn 1 team. Vanavond moeten we div1 winnen!!!!
Ik zag 3 flitsen toen ging ik onder mijn bureaui kruipen voor de grote knal.quote:
Godverdomme al 15 dollar aan verlorenquote:
Hier was echt van dat laffe onweerquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zag 3 flitsen toen ging ik onder mijn bureaui kruipen voor de grote knal.
gelukkig is de dollar geen ruk waardquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Godverdomme al 15 dollar aan verloren
Prima, ruimte voor nieuw talent!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Babel en Malki lekker naar Kasimpasa
Martinez is echt een baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Real Madrid biedt Kaka en 20 miljoen voor Paulinho
2quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Babel en Malki lekker naar Kasimpasa
Waar haal je dit vandaan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:44 schreef Fuszy het volgende:
TOTT jeugd ek
Het elftal: Nyland; Donati, Martins Indi, Martinez, Moreno; Alcantara, Illarramendi, Isco; Wijnaldum, Insigne en Morata
3quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan?
Martins indiWijnaldum
WeFut sneller maken is denk ik prioriteit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:45 schreef pascal08 het volgende:
Wat vinden jullie van de database filter van WeFUT? Ik het overzichterlijk zo? Zouden er meer tabs moeten komen of juist minder?
De club & league filter gaat in ieder geval veel uitgebreider worden. Je kunt straks bepaalde clubs of compeitities uitsluiten van de resultaten. Dus niet meer 1 competitie (en 1 club), maar meerdere clubs, competities en je kunt uitsluiten wat je zelf wilt.
Vinden jullie dit chill werken?
[ afbeelding ]
Ik heb er vandaag al veel meer gepost hoor.quote:
ik vind het top zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:45 schreef pascal08 het volgende:
Wat vinden jullie van de database filter van WeFUT? Ik het overzichterlijk zo? Zouden er meer tabs moeten komen of juist minder?
De club & league filter gaat in ieder geval veel uitgebreider worden. Je kunt straks bepaalde clubs of compeitities uitsluiten van de resultaten. Dus niet meer 1 competitie (en 1 club), maar meerdere clubs, competities en je kunt uitsluiten wat je zelf wilt.
[ afbeelding ]
Ik wilde Zhano voor zijn, verder boeit het me allemaal niet. Al post je 100 katten met meloenen op hun hoofd, ik zal ze niet tellen hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al veel meer gepost hoor.
Maar jullie zijn echt volwassen gassies
Martins indi heeft prima gepresteerd. De mensen naast hem waren aan het floppenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan?
Martins indiWijnaldum
Gaat niet gebeuren voorlopig. Wat we nu aan kosten hebben kunnen we nog wel zelf dekken, maar als het echt sneller moet dan moeten er eerst voldoende advertentie-inkomsten en donaties zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3
[..]
WeFut sneller maken is denk ik prioriteit.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al veel meer gepost hoor.
Maar jullie zijn echt volwassen gassies
IK WIL DONEREN MAAR IK KAN NERGENS DE DONEER KNOP VINDENquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren voorlopig. Wat we nu aan kosten hebben kunnen we nog wel zelf dekken, maar als het echt sneller moet dan moeten er eerst voldoende advertentie-inkomsten en donaties zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZET DIESMILEY UUUUIIIIITTTTTTTTT
ik zou het wel veel willen gebruiken, ware het niet dat ik bijna niet op de site kom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruik je het veel? Wat vind je dan het grote voordeel t.o.v FUTHEAD en udb?
Dat ik op één pagina alles kan invullen zonder dat ik de eigenschappen moet selecteren uit een lijst. Iquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruik je het veel? Wat vind je dan het grote voordeel t.o.v FUTHEAD en udb?
Die doneerknop komt in WeFUT 2.0.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IK WIL DONEREN MAAR IK KAN NERGENS DE DONEER KNOP VINDEN
en hoe lang gaat dat wefut 2.0 nog op zich laten wachten? Want zoals het nu is heb ik er niks aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die doneerknop komt in WeFUT 2.0.Als we dan een beetje inkomsten kunnen genereren, kunnen we misschien zelf over op een snellere server.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou het wel veel willen gebruiken, ware het niet dat ik bijna niet op de site kom.
Ik vind het heel handig dat ik bij alle belangrijke attributen zelf waardes kan invullen
Oke, toppie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ik op één pagina alles kan invullen zonder dat ik de eigenschappen moet selecteren uit een lijst. I
Hoe kan het dat hij de laatste tijd op eens zoveel trager is geworden? Meer verkeer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren voorlopig. Wat we nu aan kosten hebben kunnen we nog wel zelf dekken, maar als het echt sneller moet dan moeten er eerst voldoende advertentie-inkomsten en donaties zijn.
Hij krijgt er wel naamsbekendheid mee. Ik heb dat stukje al 20x op de radio gehoordquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet niet, ik had zin om heel hard te schreeuwen
Gewoon op 2-2 in de eerste set ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij krijgt er wel naamsbekendheid mee. Ik heb dat stukje al 20x op de radio gehoord
lekker jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
En 4de keer azen, nu verloren van 10 7. Lekker PS lekker
Hij voelde dat hij een statement moest maken. Hij wilde eerst gewoon schreeuwen maar omdat meer tennissers last van geluid hadden (vorig jaar was het vip dorp ook open ofzo) ging hij dit doen. Hij had er dus nog over nagedacht ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon op 2-2 in de eerste set ookSlaat echt helemaal nergens op. En dat domme publiek gewoon klappen. Ze hadden m uit moeten fluiten en rotte eieren naar hem moeten gooien. Wat een kneus.
nee hij wordt alleen maar duurderquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef quer het volgende:
Hallo,
verwachten jullie dat de ps4 of de xbox one na een tijdje (3 maanden - 6 maanden) in prijs zal verlagen?
net als bij de vorige versies de ps3 kwam uit met 600 euro als ik het me goed herinner
haha hi hiquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hij wordt alleen maar duurder
ja want na 3 maanden is hij uit packs en dan stijgt zijn prijs.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en de vraag stijgtquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja want na 3 maanden is hij uit packs en dan stijgt zijn prijs.
haha goede grap dudeweiserquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. De verkeersstroom die we nu hebben zou de server makkelijk aan moeten kunnen. Ik heb zelf ook nergens last van qua snelheid. Zou je eens een pingtest kunnen doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kan het dat hij de laatste tijd op eens zoveel trager is geworden? Meer verkeer?
Little master hiero, wat mot je wetenquote:
15-16 ms? maar het is focking traag bij mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. De verkeersstroom die we nu hebben zou de server makkelijk aan moeten kunnen. Ik heb zelf ook nergens last van qua snelheid. Zou je eens een pingtest kunnen doen?
Start>cmd>ping 159.253.7.5
Goed! Ik had een toppertje van een dokter. Een meisjequote:
wtfquote:
gemiddeld 16 hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is gewoon netjes. Heeft iedereen hier last van?
Hij is wel echt stuk trager dan ervoor ja. Het laden per pagina duurt lang en ook die zoek balk voor spelers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is gewoon netjes. Heeft iedereen hier last van?
whats de nieuwe cup?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
Toch nog maar 1 poging bij die nieuwe cup en nu heb ik hem wel gewonnen
Wel serieus weer iemand die achterin ging rondtikken, maar in de 89e minuut pakte ik hem eindelijk af en toen hij echt moest spelen in de verlenging tikte ik hem zoek
Finale ragequit bij 6-1
2e keer dat je hem wint krijg je ook nog 10k en prem gold pack zie ik.
min 2 nationaliteiten en 2 leagues in basisteam en als je wint krijg je 10k+ een premium gold packquote:
ik kwam natuurlijk in de finale zon vieze cross abuser tegenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
Toch nog maar 1 poging bij die nieuwe cup en nu heb ik hem wel gewonnen
Wel serieus weer iemand die achterin ging rondtikken, maar in de 89e minuut pakte ik hem eindelijk af en toen hij echt moest spelen in de verlenging tikte ik hem zoek
Finale ragequit bij 6-1
2e keer dat je hem wint krijg je ook nog 10k en prem gold pack zie ik.
Lekker jezus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
lol, zelfs player morale kaarten zijn meer dan 200coins waard nu![]()
![]()
De zilveren variant van de player morale kaarten in elk geval niet op de PS3quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Nee silversquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker jezus.
Ik ga die cup ook maar een keer proberen. Speelde je met gold team?
Nee, goud. Silver en bronze packs zijn juist relatief populair met dit TOTW.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De zilveren variant van de player morale kaarten in elk geval niet op de PS3
ik kocht een paar weken terug een paar team morale voor 200 ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Met een beetje suiker zijn ze beter te pruimen ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
If you can't beat them, Sweet them
Lance Armstrong staat er vooropquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een beetje suiker zijn ze beter te pruimen ja.
Ik heb geen idee waar je het over hebt..ik dacht dat je sweat gewoon verkeerd schreefquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lance Armstrong staat er voorop
Nee man ik heb het over Parks and Recquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt..ik dacht dat je sweat gewoon verkeerd schreef
oh dat ben ik allang vergeten johquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man ik heb het over Parks and Rec
Slecktquote:
Damn, wist niet dat Portugal er geen zou krijgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zouden er 8 komen en er zijn er 8 geweest
wij ook nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Damn, wist niet dat Portugal er geen zou krijgen
GMTAquote:
Minuut van mijn leven die ik nooit meer terugkrijgquote:
2 potjes met elk team:quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Tim, met welk team won je die cup dan?
Heerlijke teams!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 potjes met elk team:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Souza is idd goed. Ook behoorlijk snelquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 potjes met elk team:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed gespeeld![]()
jij kan echt zo ziek veel druk zetten niet normaal
Het liep niet echt in de eerste helft dus ik zette hem op att en high pressurequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed gespeeld![]()
jij kan echt zo ziek veel druk zetten niet normaal
74 pace is gewoon degelijk voor een CDM..zeker met zijn fysiek. Niks mis mee idd. Ik vond zijn NIF ook al een eindbaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Souza is idd goed. Ook behoorlijk snel
vandaar dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:56 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Het liep niet echt in de eerste helft dus ik zette hem op att en high pressure
En dan Ronaldo naar United en dan is La Liga eindelijk weer competitief.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft Barca Neymar gehaald omdat Messi 6 jaar de cel in moet?
Hhahahahahahaaha geniaal dit!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
TROLLEN MET MW3 - DUDE LAAT KUTKIND MET ZICHZELF DISCUSSIËREN
http://www.flabber.nl/lin(...)f-discussieren-15476
![]()
![]()
Vond je 'm goed?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef Revontulet het volgende:
Diamanti toendertijd voor 79.5k gekocht, nu voor 88.5 verkocht
Hoogtepunt op 4:49 als hij tegen zichzelf zegt "Get your balls dropped."quote:
Ga helemaal stuk hier. You know I'm right... You're shit!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoogtepunt op 4:49 als hij tegen zichzelf zegt "Get your balls dropped."
![]()
![]()
hij is 70k manquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef TBakkert het volgende:
Sparen voor TOTS Carrick duurt la-aaaaang.
Eerste 3-4 wedstrijden was hij geweldig. Daarna werd hij nogal onzichtbaar.quote:
85k op PS3 en ik heb nu 70k. Nog. maar. 2. seizoenen.quote:
Helemaal gemist, sorryquote:
Ze willen je whatsapp met foto. Ik had daar niet zoveel moeite mee moet ik zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
Mensen die om je nummer vragen omdat je coins verkoopt
Heb geen behoefte aan ongewenste telefoontje of whatsappjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze willen je whatsapp met foto. Ik had daar niet zoveel moeite mee moet ik zeggen
Dan blokkeer je ze naderhand tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb geen behoefte aan ongewenste telefoontje of whatsappjes.
Of je geeft je nummer nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan blokkeer je ze naderhand toch
Wat maakt het nou uit of ze je nummer hebben. Ik heb een heel klantenbestand en krijg nog weleens een request voor verkoopquote:
Jadson, Jadson, Michael Jadsonquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef zerokil het volgende:
Zo 300k verkocht voor 30 eu.
Tevens:
[ afbeelding ]
1. McGeady spin
2. Scoop turn
3. Shoot.
4. Celebrate
Heb met ABN klanten o.i.d wel eens een filmpje ontvangen dat het geld echt overgemaakt is via whatsapp. Daardoor veel transacties door laten gaan waar ik me normaal wel voorzichtig opstel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
Mensen die om je nummer vragen omdat je coins verkoopt
Wat een sukkelquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:22 schreef Toefjes het volgende:
Net het programma van mijn lieve kankerhond gekeken. Een kerel die niet op vakantie gaat om zijn 13 jarige hond nog een paar maandjes extra te gunnen
En dan tijdens een potje Fifa een dag later uit het raam geschopt worden zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, vind ik wel een bazen actieGewoon je beest boven je eigen vakantie verkiezen
Dat risico zou een hond zeker lopen bij mij. Nu ik op 2 hoog woon des te pijnlijkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan tijdens een potje Fifa een dag later uit het raam geschopt worden zeker
Ik heb meer kleine dingetjes. Qua opmaak ziet het er wel nice uit, maar ik zou dit fijn vinden:quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Arsenal gaat lekker big spenden alhoewel geloof ik niet dat Rooney een goede aankoop is.. wel zijn gesprekken met Higuain positief afgelopen en nu moeten de clubs nog uitkomen over de transfer prijs.quote:
Mooi dat het goed ging. Ik heb al meer dan een week geen chips meer gegeten maar ik heb er nu wel zin inquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Tentamen was een eitje. Als ik een dag eerder was begonnen had ik waarschijnlijk wel een 8+ gehaald.Echt easy. Nu ga ik uit van een zesje oid. Verder at ik soep, heb ik nog niet gekakt en heb ik direct mijn swaggerpants aangetrokken toen ik thuis kwam. De afwas staat nog, ik heb mijn kamer nog niet opgeruimd en ik heb nep M&M's en koffiebroodjes gekocht. /ds2.
Hahahhaahahaha bestaat dat echt? Hahahahhahahquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:22 schreef Toefjes het volgende:
Net het programma van mijn lieve kankerhond gekeken. Een kerel die niet op vakantie gaat om zijn 13 jarige hond nog een paar maandjes extra te gunnen
Werkt nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Tentamen was een eitje. Als ik een dag eerder was begonnen had ik waarschijnlijk wel een 8+ gehaald.Echt easy. Nu ga ik uit van een zesje oid. Verder at ik soep, heb ik nog niet gekakt en heb ik direct mijn swaggerpants aangetrokken toen ik thuis kwam. De afwas staat nog, ik heb mijn kamer nog niet opgeruimd en ik heb nep M&M's en koffiebroodjes gekocht. /ds2.
[..]
Ik heb meer kleine dingetjes. Qua opmaak ziet het er wel nice uit, maar ik zou dit fijn vinden:
[ afbeelding ]
Als ik nu de B intyp gebeurt er niets, maar het zou top zijn als 'ie dan naar BPL gaat, dan druk ik op tab en typ ik de club in, dan positie etc. Nu moet ik steeds met zo'n irritante laptopmuis klikken.
#fwp.
Hoe vervelend ik het ook vind, wefut is bijna onwerkbaar geworden zo traag is hetquote:
Ja sorry, maar Pazzl en ik kunnen echt niet in ons eentje een betere server betalen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik het ook vind, wefut is bijna onwerkbaar geworden zo traag is het
Ja, echt, er is een soort Daniel den Hoed voor hondenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahahhaahahaha bestaat dat echt? Hahahahhahah![]()
Wat een baas als je je programma zo noemt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, echt, er is een soort Daniel den Hoed voor hondenEr was een vrouw die kreeg te horen dat dr kat kanker had in de longen uitgezaaid en niet meer te behandelen viel. Toen moest die vrouw heel hard huilen
Dat was wel zielig.
Verder laat ik gewoon mijn beesten inslapen trouwens hoor, als ze een lang traject in moeten waar ze toch niet oud mee kunnen worden.
Nee dat is ook helemaal niet waar ik om vraag. Maar ik denk dat er iets aan de hand is met de host oid, want de site is zoveel slomerquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja sorry, maar Pazzl en ik kunnen echt niet in ons eentje een betere server betalen.Maar ik zal eens navragen of er wat aan de hand is met deze server. Heb er zelf namelijk geen last van.
Volgens de hoster is er geen enkel probleem bekend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat is ook helemaal niet waar ik om vraag. Maar ik denk dat er iets aan de hand is met de host oid, want de site is zoveel slomer
dan hebben ze dus gewoon konkoslome servers ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens de hoster is er geen enkel probleem bekend.
Wij hebben een vrij zware website en zitten op een gedeelde server (want goedkoper)quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan hebben ze dus gewoon konkoslome servers ofzo
Veel sneller.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wij hebben een vrij zware website en zitten op een gedeelde server (want goedkoper)
http://149.210.141.39/
Nog maar eens: hoe werkt deze?
Niet.quote:
Op dat IP staat het recente TOTW ook niet.quote:
Aha, i C.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op dat IP staat het recente TOTW ook niet.Is een backup van een week terug.
heel veel snellerquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wij hebben een vrij zware website en zitten op een gedeelde server (want goedkoper)
http://149.210.141.39/
Nog maar eens: hoe werkt deze?
Werkte alleen als je het vakje "uitgevouwen" had, niet als hij enkel geselecteerd was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
Dat bij B intypen werkte toch al, had het toen al eens aan Pazzl gevraagd en toen werkte het volgens mij
Ach sooooo!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Werkte alleen als je het vakje "uitgevouwen" had, niet als hij enkel geselecteerd was.
Dat zal DS2 goeddoen.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-06-2013 om 19:00:23Silver Players Premium 8.5K packs are now available for the next 24hrs. #FUT reageer retweet
Even proberen een silver IF te pullenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:03 schreef Reemi het volgende:
Dat zal DS2 goeddoen.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-06-2013 om 19:00:23Silver Players Premium 8.5K packs are now available for the next 24hrs. #FUT reageer retweet
ja, want hij doet het niet.quote:
Klopt het dat je op WeFut alleen de laatste paar TOTW/TOTS kan zien? Ik probeer de TOTS BPL te vinden. Kijk ik gewoon niet goed of is de link na een paar weken weg van de main page?quote:
Dat ontbreekt volgens mij ja. Je kan wel via de filter TOTS + BPL doen maar dan zie je niet het team (alleen de spelers)quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Klopt het dat je op WeFut alleen de laatste paar TOTW/TOTS kan zien? Ik probeer de TOTS BPL te vinden. Kijk ik gewoon niet goed of is de link na een paar weken weg van de main page?
http://wefut.nl/squad/1460quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Klopt het dat je op WeFut alleen de laatste paar TOTW/TOTS kan zien? Ik probeer de TOTS BPL te vinden. Kijk ik gewoon niet goed of is de link na een paar weken weg van de main page?
Ik kan nu helaas niet kijken, want ik heb visite. Die kookt nu voor mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, als we het dan toch over lekkere wijven bij Lingo hebben.Die van nu.
![]()
beter dan die van gisterenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Goed gespotquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Visite en Fok,quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan nu helaas niet kijken, want ik heb visite. Die kookt nu voor mij
Fokken met je visitequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Visite en Fok,
Sorry die combinatie kan ik niet leggen.
pics van je zusquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is gewoon mn zus, dan mag dat.
Hash Hash
[ afbeelding ]
quote:
Als hij samen met haar mee gaat doen, dan krijgen wij DE held te zien en zijn zus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil pics van de zus van Toefjes bij Lingo.
niet interessant joh, fucking fossielen waren hetquote:
Typ je dan de B als het menu uitgeklapt is? Volgens mij doet 'ie het dan namelijk. Het werkt niet optimaal, dus daar ga ik nog het een en ander aan veranderen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb meer kleine dingetjes. Qua opmaak ziet het er wel nice uit, maar ik zou dit fijn vinden:
[ afbeelding ]
Als ik nu de B intyp gebeurt er niets, maar het zou top zijn als 'ie dan naar BPL gaat, dan druk ik op tab en typ ik de club in, dan positie etc. Nu moet ik steeds met zo'n irritante laptopmuis klikken.
#fwp.
Ga anders even oefenen op een verlaten parkeerterrein, heb ik ook gedaan en scheelt een hoop moeite.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Instructeur doet de koppeling enzo dus? Chill om even te wennen
moet ik eerst mijn vader zo ver zien te krijgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga anders even oefenen op een verlaten parkeerterrein, heb ik ook gedaan en scheelt een hoop moeite.
Reeds gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga anders even oefenen op een verlaten parkeerterrein, heb ik ook gedaan en scheelt een hoop moeite.
Budget?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef BDIL het volgende:
Heb ik coins weet ik niet wat voor team ik wil maken
je mag wel nog meer coins kopen, dan heb je groter budget om meer duurdere spelers te kopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef BDIL het volgende:
Heb ik coins weet ik niet wat voor team ik wil maken
Ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik word net gewoon van xbox live afgegooid...
500kquote:
The fuck?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |