PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
dafuq did i just readquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel aankomsten zijn er ligt berop ? of is het allemaal zo vlak als een biljartbal. tel uit je etappes.
pure sprint snelheid legt hij het af tegen greipel en kittel, dagen van cavendish zijn wel geweest. plus niet zo'n hele sterke trein.
Zou het leuk vinden als Hushovd hem nog een keertje wint maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En de groene trui mee naar huis nemen.
Oh palquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dagen van cavendish zijn wel geweest.
Daar zou ik maar geen geld op zitten nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden als Hushovd hem nog een keertje wint maar dat zal wel niet gebeuren
*licht danquote:
Het bewijs dat Enschede het afvoerputje van Nederland isquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
https://twitter.com/search?q=enschede&src=typd
die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem vaak irritant maar zijn geschiedenis is wel mooi![]()
TVP, hoor je over een week of 5 nog welquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
ik denk dat Cavendish zeker nog wel kan winnen in de tour, Giro ook genoeg gewonnen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het bewijs dat Enschede het afvoerputje van Nederland is
waarom zou het niet leuk zijn?quote:
Ik heb alleen een kut profquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
waarom zou het niet leuk zijn?
Heb meer clubs- dan FUTwedstrijden gespeeld dit jaar
ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik heb maandag tweede lesdus ik denk dat we dan snelweg gaan pakken
Lijkt me nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik heb maandag tweede lesdus ik denk dat we dan snelweg gaan pakken
Met clubs kan je anderen (lees: Rijst) de schuld geven. Clubs is gewoon socialer, uitdagender en als er gescoord wordt dan heb je dat samen gedaan en dat is gewoon leuker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
waarom zou het niet leuk zijn?
Heb meer clubs- dan FUTwedstrijden gespeeld dit jaar
Meer dan 900 clubs wedstrijden gespeeldquote:
Instructeur doet de koppeling enzo dus? Chill om even te wennenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leren sturenen een beetje gas geven
was niet zo heel veel aan maar was wel leuk
ja voor nu welquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Instructeur doet de koppeling enzo dus? Chill
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja voor nu weleerst basis onder de knie krijgen
Bij clubs word ik ook een stuk minder snel boos om een verliespartij. Een van mijn clubgenoten daarentegen... Denk dat die al mijn woede op zich neemt o.i.d.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met clubs kan je anderen (lees: Rijst) de schuld geven. Clubs is gewoon socialer, uitdagender en als er gescoord wordt dan heb je dat samen gedaan en dat is gewoon leuker.
Daarom ga je echt de snelweg nog niet op hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja voor nu weleerst basis onder de knie krijgen
wtf is semi-livequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom staat Hier in de disco in de OP?Het nivevau van de OP gaat achteruit.
Kijk hem maar dan begrijp je hetquote:
Jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Meer dan 900 clubs wedstrijden gespeeld
en dat terwijl max 70 h2h en rond de 300 met fut ofzo
Maar voornamelijk wat de rest al zegt dus
als jij het zegt. Ik zie het allemaal welquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom ga je echt de snelweg nog niet op hoor
Haha, je merkt wel dat als er een aantal keer wordt verloren dat de sfeer een beetje grimmig wordt. Gister echter weer een goede streak neergezet, 13 potjes waarvan 11 gewonnen. Dan is het lachen gieren brullenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij clubs word ik ook een stuk minder snel boos om een verliespartij. Een van mijn clubgenoten daarentegen... Denk dat die al mijn woede op zich neemt o.i.d.
ja na 2 seconden wilde ik mijn ogen uitsteken dus maar afgezet. Maar beelden van live en dan zang erachter plakken is gewoon studio versie vind ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk hem maar dan begrijp je het
Op de snelweg leer je niet zo veel namelijk, je moet lekker binnen de bebouwde kom blijven rijden, daar leer je het meeste van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als jij het zegt. Ik zie het allemaal wel![]()
rij instructeur is in ieder geval wel een toffe gast
Ja, klopt. Meestal kappen wij er dan mee en gaan we tegen elkaar ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, je merkt wel dat als er een aantal keer wordt verloren dat de sfeer een beetje grimmig wordt. Gister echter weer een goede streak neergezet, 13 potjes waarvan 11 gewonnen. Dan is het lachen gieren brullen
Ja dat is het ook, maar de mensen in het publiek zingen live meequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja na 2 seconden wilde ik mijn ogen uitsteken dus maar afgezet. Maar beelden van live en dan zang erachter plakken is gewoon studio versie vind ik
Ik heb hem gekekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk hem maar dan begrijp je het
Totdat Mathijs over iets begint te praten, dan is de concentratie weg en verliezen we weer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, je merkt wel dat als er een aantal keer wordt verloren dat de sfeer een beetje grimmig wordt. Gister echter weer een goede streak neergezet, 13 potjes waarvan 11 gewonnen. Dan is het lachen gieren brullen
Jullie al die 10 vrije trappen verdienste?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
je bedoelt schreeuwenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Totdat Mathijs over iets begint te praten, dan is de concentratie weg en verliezen we weer.
Ik heb er nu 9 van de 10. Je hebt misschien 1 kans in de 15 potjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jullie al die 10 vrije trappen verdienste?Gisteren gehaald, maar +-920 wedstrijden voor nodig gehad
![]()
(niet dat ik ze altijd nam, maar wel vaak)
Ik neem ze bijna nooit. Ga bijna nooit het duel aan en als spits ben ik te doelgericht. ben laatste gepromoveerd naar het middenveld, misschien kan ik er nu wat meer gaan nemen. Heb er volgens mij pas 4.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jullie al die 10 vrije trappen verdienste?Gisteren gehaald, maar +-920 wedstrijden voor nodig gehad
![]()
(niet dat ik ze altijd nam, maar wel vaak)
Ja klopt, nu beheers ik ze wel redelijk, mag ook welquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er nu 9 van de 10. Je hebt misschien 1 kans in de 15 potjes
Gepromoveerd naar het middenveld?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem ze bijna nooit. Ga bijna nooit het duel aan en als spits ben ik te doelgericht. ben laatste gepromoveerd naar het middenveld, misschien kan ik er nu wat meer gaan nemen. Heb er volgens mij pas 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |