SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
AN is compleet in paniekquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:
HAHA overmars![]()
even popcorn halen zo en het internet bekijken
We zouden toch geen breedteaankopen meer doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kreeg het idee dat Duarte meer een breedte aankoop zou zijn eigenlijk.
Achter wie dat dan? Schone werd gehaald als 4e man op het middenveld en bleek later ook tweede rechtsbuiten te zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kreeg het idee dat Duarte meer een breedte aankoop zou zijn eigenlijk.
Geduld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Achter wie dat dan? Schone werd gehaald als 4e man op het middenveld en bleek later ook tweede rechtsbuiten te zijn.
Maar als Duarte een breedteaankoop is, wie zijn dan de eerste 3?
Misschien nog een verassing uit Scandinavië, België of Oostblok ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Achter wie dat dan? Schone werd gehaald als 4e man op het middenveld en bleek later ook tweede rechtsbuiten te zijn.
Hoe kom je hier ineens op?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
PSV kan niet zo spelen als Ajax of Barcelona. Cocu gaat in een laf counter PSV systeem spelen, let maar op.
Daar haal je geen directe vervanger voor Eriksen/De Jong vandaan voor een schappelijk prijsje (Als ze er toch al rondlopen)quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien nog een verassing uit Scandinavië, België of Oostblok ofzo.
Die man kan toch nooit voor de basis in aanmerking komen? Dan zou ik mij zo voorstellen dat het een wissel aankoop is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Je bent minstens 8 uur bezig om alleen de nieuwe pagina's van het Maher-topic te lezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
geniaal, straks even rustig bekijken
Er zal vast wel talent rondlopen daar. Maar of de scouting die in kaart heeft wacht ik af.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar haal je geen directe vervanger voor Eriksen/De Jong vandaan voor een schappelijk prijsje (Als ze er toch al rondlopen)
Ja joh, maar een beetje speculeren kan geen kwaad. Al wordt het wel steeds moeilijker zolang er geen club zich openlijk meldt voor Ajacieden.quote:
+2, afkoopsom van 8 of zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het een bericht is dat Eriksen voor 4 jaar bijtekent vind ik het goed.
Ik heb Cocu zn PSV A1 een paar keer zien spelen en er werd wel goed gevoetbald hoor. Ik denk ik ook dat hij aantal spelers meeneemt naar de eerste. Zoals Frank dat ook deed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
PSV kan niet zo spelen als Ajax of Barcelona. Cocu gaat in een laf counter PSV systeem spelen, let maar op.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afkoopsom van 40 miljoen. En dan allemaal talenten daarvoor halen
misschien gaat hij wel voor 80 naar Monacoquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afkoopsom van 40 miljoen. En dan allemaal talenten daarvoor halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |