Godsamme dat duurde lang voor ik hem snaptequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
fuck ik moest lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
quote:
Die van mac? Ik wou ook falen en toen dacht ik: Waarom zou ik... ik heb zo'n soort kleuren alquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
Jup, RiRi Boy en RiRi Wooquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van mac? Ik wou ook falen en toen dacht ik: Waarom zou ik... ik heb zo'n soort kleuren al![]()
Dus toen kon ik het makkelijk weg klikken
WAT IS DEZEN
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Dwyn het volgende:
Ik wilde gaan bestellen, maar toen dacht ik. Ik draag nooit lipstick.
Ik heb een heel toilettasje vol met ongebruikte lipsticks. Ik heb zo'n klein mondje dat niks leuk staat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leuk
lipstickquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leuk
ik jat ook wel de volgende x wat harrharrquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lipstick
ik heb er 40+ en draag ze nooit, mamma jat elke keer weer nieuwe mee, die winkelt gewoon in mijn kast
+1quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik jat ook wel de volgende x wat harrharr
Oplossing: GEEN kleding dragen xDquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef Diconnected het volgende:
ik heb echt velen uitslag onder m'n oksels van de warmte en schuren van kledingdoet gewoon pijn
ehmz, laat tegen die tijd maar ff wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik vanavond nog wil, ga ik bestellen denk ik. Wil je Faux-pas mee bestellen?
howquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:20 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Oplossing: GEEN kleding dragen xD
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon 1 fotovet goed geordend
Hey, je bent vlakbij mij danquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mezelf nog een uur moeten vermaken op Eindhoven airport. Gelukkig bestaat het internet.
Of heel mooi gebruik van photoshop?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Nou als je de lijnen bekijkt dan lijkt het toch allemaal van de voorwerpen te zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of heel mooi gebruik van photoshop?
Volgens mij is het onmogelijk om die lijnen zo strak te krijgen. Wat het niet een minder mooi plaatje maakt trouwens.
Het is erg mooi in elkaar gezet, maar die voorwerpen kunnen nooit zo mooi strak zitten. Wat perspectief betreft vind ik hem ook wat twijfelachtig. Als er geen photoshop bij betrokken is zou ik wel eens een foto van dezelfde opstelling uit een andere hoek willen zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou als je de lijnen bekijkt dan lijkt het toch allemaal van de voorwerpen te zijn
Mja die linkerlijn in het midden is een beetje vreemd, met die stok en dat andere voorwerp horizontaal ervoor? Verder wel tofquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of heel mooi gebruik van photoshop?
Volgens mij is het onmogelijk om die lijnen zo strak te krijgen. Wat het niet een minder mooi plaatje maakt trouwens.
HF!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kom je langs?![]()
Ik begin nu pas te beseffen dat ik echt ga. Zo tof!
Als je hem aanklikt; zie je de lijnen wel beter (en dus idd dat het 1 foto isquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is erg mooi in elkaar gezet, maar die voorwerpen kunnen nooit zo mooi strak zitten. Wat perspectief betreft vind ik hem ook wat twijfelachtig. Als er geen photoshop bij betrokken is zou ik wel eens een foto van dezelfde opstelling uit een andere hoek willen zien
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is erg mooi in elkaar gezet, maar die voorwerpen kunnen nooit zo mooi strak zitten. Wat perspectief betreft vind ik hem ook wat twijfelachtig. Als er geen photoshop bij betrokken is zou ik wel eens een foto van dezelfde opstelling uit een andere hoek willen zien
Is dat van Knol?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Rome.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef Maisnon het volgende:
Bami waar gaat je reis ook alweer naartoe?
ermnerm bakequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef Diconnected het volgende:
hmmm chocolate peanutbutter cheesecake, to bake or not to bake that's the question
Ik ben er ook best een beetje aan toe.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekkerrrrr ik zou ook wel even wegwillenhet is daar ook super lekker weer zie ik
Sowieso to bake!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef Diconnected het volgende:
hmmm chocolate peanutbutter cheesecake, to bake or not to bake that's the question
ermahgerd nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD IK KRIJG ¤120 terug aan teveel betaalde energiekosten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD IK KRIJG ¤120 terug aan teveel betaalde energiekosten
Goed! Zwei kilo afgevallen dus en we hebben kaartjes gemaakt met motiverende spreuken und alles.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd nice
hoeee was het bij de aidsgroep?
mooi zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed! Zwei kilo afgevallen dus en we hebben kaartjes gemaakt met motiverende spreuken und alles.
Helaas, druk drukquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kom je langs?![]()
Ik begin nu pas te beseffen dat ik echt ga. Zo tof!
Hier in het zuiden ging het tot een uur geleden anders ook flink los hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik buienradar zo zie is er echt bazen-onweer in het oosten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
http://www.wimp.com/playfulfox/
awwwww
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
http://www.wimp.com/playfulfox/
awwwww
ERMAHGERD SO FLUFFYquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn brein loopt vast bij het idee van een kruising tussen deze: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)euwin-en-leeuw.dhtml en zo'n ding: http://en.wikipedia.org/wiki/Tigon_%28hybrid%29
HOE noem je zo'n beest.En kan er per ongeluk ook gewoon een leeuw of tijger uitkomen. ZOVEEL VRAGEN
Je krijgt denk ik gewoon een nog meer een een mengingquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn brein loopt vast bij het idee van een kruising tussen deze: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)euwin-en-leeuw.dhtml en zo'n ding: http://en.wikipedia.org/wiki/Tigon_%28hybrid%29
HOE noem je zo'n beest.En kan er per ongeluk ook gewoon een leeuw of tijger uitkomen. ZOVEEL VRAGEN
Maar de naamoptiesquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je krijgt denk ik gewoon een nog meer een een mengingweer een verse diersoort eruit gaat niet lukken denk ik (wel jammer)
Dan verdient Prorail de emoslinger toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:34 schreef Mirjam het volgende:
De NS___!
met z'n allen 10 minuten stilstaan voor spoorbomen, om ze daarna weer open te doen zonder dat er een trein langs is geweest______________
Mag ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan verdient Prorail de emoslinger toch?
Wel beter voor de weegschaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit, geen gratis pizza. Net te laat
IEDEREEN EEN EMOSLINGER!quote:
velen faalquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:34 schreef Mirjam het volgende:
De NS___!
met z'n allen 10 minuten stilstaan voor spoorbomen, om ze daarna weer open te doen zonder dat er een trein langs is geweest______________
LINKJONquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:35 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD Sjaan op de flopmoddolsfeestboek
ERMAHGERDquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...).139325339210&type=1
Nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...).139325339210&type=1
ehmygewrd toen waren mijn nagels lelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:35 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD Sjaan op de flopmoddolsfeestboek
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewrd toen waren mijn nagels lelijk
quote:
Had je niet verwacht of watquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
8.5 voor cognitive modelling lolwat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YAY SPEESquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
8.5 voor cognitive modelling lolwat
Ja is goed maar ik voelde me er van tevoren poep over en had de colleges niet gevolgdquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had je niet verwacht of wat? Goed toch? Studiepikkie
.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Mooie meevaller danquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja is goed maar ik voelde me er van tevoren poep over en had de colleges niet gevolgddus beetje verbaasd
Marthaquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:43 schreef Diconnected het volgende:
dit is echt baas
http://www.wimp.com/bestgarlic/
ik dacht dat die kruisingen onvruchtbaar waren, maar blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Koeler met buien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:06 schreef Molo het volgende:
Is het morgen weer beter weer? Als in koeler? Ik zweet me kapot en benauwd enzo, bleh... ben er hartstikke gaar van
Denk dat ik zo nog maar bakkie koffie ga maken
vind ik eigenlijk wel primaquote:
Je gaat er helemaal gek van pratenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Dan ik dibs op die van debs![]()
Thehehehehe dibs debs
Ja maar jouw nagelsquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal gek van praten
Take a complimentquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach jonge, dat valt allemaal wel mee!
check, alleen hier de 4e dagquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Maisnon het volgende:
3e dag op een rij dat ik rond dit tijdstip echt compleet kapot ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee ik had het al voordat ik aan de moontjes begonquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef Molo het volgende:
oh echt, dat wist ik niet. Komt dat omdat je testosteron blokkers en oestrogeen slikt? (weet niet wat je verder slikt aan meds)
checkt een endocrinoloog/internist dat bij jou?
nermnermnerm! Eetse!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, thuis, ventilator aan, shirt uit![]()
Tijd voor food!
Ah ok, nou, mocht je je niet lekker voelen, gewoon aan de bel trekken. En anders zit er in het Maasstad in R'dam nog een hele goeie internistquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee ik had het al voordat ik aan de moontjes begon
En de endocrinoloog is inderdaad degene die het bijhoudt
alle soorten kledij die er zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Maisnon het volgende:
ik ga dus met werk dit weekend naar de waddeneilanden.
Maar het weerberichtwhat the fuck ga ik aan kleren meenemen
Beetje pasta, beetje saus... VELEN KAASquote:
allesssssssssquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Maisnon het volgende:
ik ga dus met werk dit weekend naar de waddeneilanden.
Maar het weerberichtwhat the fuck ga ik aan kleren meenemen
whehehehe, why does this nog surprise mequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beetje pasta, beetje saus... VELEN KAAS![]()
![]()
![]()
Dat je zo met 3 koffers aankomt voor een weekendjequote:
Omdat kaasquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
whehehehe, why does this nog surprise me
Logisch tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je zo met 3 koffers aankomt voor een weekendje
maar jij eet vast niet alle soorten kaas, gok ikquote:
IK MOEST TOCH M'N SKIPAK MEENEMEN VOOR ALS HET GAAT SNEEUWEN?quote:
jij bent nooit met school een paar dagen weg geweest? Van die jankpubers die dan 2 koffers mee namen en een rugzak voor al hun typhuszooi voor 3 dagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je zo met 3 koffers aankomt voor een weekendje
Zolang het maar niet Frans is of uit een geit komt, kom ik een heel eindquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
maar jij eet vast niet alle soorten kaas, gok ik
ja precies wat klopt in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Frans is of uit een geit komt, kom ik een heel eind.
O en van gewoon kaas kaas alleen jong of jong belegen![]()
Dit was 30+, dus het is nog steeds gezond EINZ nee?
home ook?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef Maisnon het volgende:
zara vannacht uitverkoop? hoe moet dit nou ik moet op tijd slapen![]()
Mijn smaakpapillen zijn half verlamd omdat ik zo'n matige kok benquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
ja precies wat klopt in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
30+ is met zetmeel aangevuld en smaakt naar karton
bwhehehehequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn smaakpapillen zijn half verlamd omdat ik zo'n matige kok ben![]()
Kweet niet, dadelijk even kijkenquote:
Maar je kan dus niet nu vast kijken wat ze hebben? Dat is wel matig, dan weet je toch niet of het de moeite waard is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kweet niet, dadelijk even kijken
Want ik vind de Zara toch wel heel leuk![]()
Even beetje koffer inpakken
Ik moet nog ff teruglezen. Foto op hardloopmagazine?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
_ diegene die op mijn hardloopmagazine foto reageert
Facebook, ik maakte een instagram Pic van nieuw magazine dat vandaag binnen kwam, de rest kunt u daar zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet nog ff teruglezen. Foto op hardloopmagazine?
Pusquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een steenpuist op mijn bil. Dat is echt fantastisch
Ermnermnerm gratis boterhammensmeersel!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn billen zijn ook rampengebied maar daar hebben we al wel eens over gepraatquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jup. Gevarendriehoekquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn billen zijn ook rampengebied maar daar hebben we al wel eens over gepraat
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
Dit krijg je ervan als je je vriendje vraagt om een foto van je nieuwe shorts te maken
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Maisnon het volgende:
Mijn gevarendriehoek loopt van mn reet over mn dijen ergens langs mn kuiten omhoog naar mn schouders.
Gelukkig wel een goed hoofd
4 foto's? 3 van TETTEN 1 van short??quote:
Nog 1 keer uitleggen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Mss het volgende:
Ik ben door een jongen waar ik laatst mee gemuild heb uitgenodigd voor een soort van tapas avond. Via facebook. Dat een groepje van 10 ruim 300 mensen uitnodigt voor een home-made tapas avond, en dat ik dan uitgenodigd word en zijn vrienden die ik ken niet, en mijn vrienden die hij kent ook niet. Lolwhut, volgens mij ben ik per ongeluk uitgenodigd
Ik ben uitgenodigd via facebook voor een avondje tapas eten. Een groepje van 10 vrienden wilde zo'n avond organiseren bij iemand thuis. Ik ken een van die 10 jongens. Hij kent sommige vrienden van mij, ik ken sommige vrienden van hem. Die vrienden zijn allemaal niet uitgenodigd. Ik ken dus alleen hem en ik vraag me af waarom ik uitgenodigd ben. Ik heb het idee dat dat dus niet de bedoeling was.quote:
Hem ff benaderen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd via facebook voor een avondje tapas eten. Een groepje van 10 vrienden wilde zo'n avond organiseren bij iemand thuis. Ik ken een van die 10 jongens. Hij kent sommige vrienden van mij, ik ken sommige vrienden van hem. Die vrienden zijn allemaal niet uitgenodigd. Ik ken dus alleen hem en ik vraag me af waarom ik uitgenodigd ben. Ik heb het idee dat dat dus niet de bedoeling was.
Mwah, er zijn 300 mensen uitgenodigdquote:
Ja maar dus die ene jongen ff benaderen? Zo van Hey Hoi...wtf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah, er zijn 300 mensen uitgenodigd. Dus de uitnodiging is niet heel persoonlijk. En ik ken er dus niemand.
Ja maar hoezo, ik heb niet echt zin om te gaan omdat ik er toch niemand ken dus dan maakt het niet echt uit of de uitnodiging nou voor mij bedoeld was of niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar dus die ene jongen ff benaderen? Zo van Hey Hoi...wtf?
oh ik dacht dat je de jongen in kwestie wellicht leuk vond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar hoezo, ik heb niet echt zin om te gaan omdat ik er toch niemand ken dus dan maakt het niet echt uit of de uitnodiging nou voor mij bedoeld was of niet.
Neuh, het is gewoon een avondje muilen geweest, en als hij mij leuk had gevonden had-ie me wel op een andere manier benaderd dan me op een avond met 300 andere mensen uit te nodigen denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je de jongen in kwestie wellicht leuk vond.
my bad
fijn!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Giga mega hoofdpijn en dán komen mijn schoonouders eens langsvoordeel: wel lekker bijgekletst en hoofdpijn is een stuk verdwenen door de afleiding
Jupquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
oh priem...doen ze ook aan spandoeken en andersoorts aanmoedigingsborden enzo bij derby?
Kewl!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupdochter van peggy pain heeft voorbeeld ook altijd zo'n groot mega foam hand mee
![]()
No reasonquote:
quote:
joah..... staat op de achtergrond te draaienquote:
Jonge Richard gerequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
joah..... staat op de achtergrond te draaien
Lool met de Rockcity hoe-ers wajaaaaquote:
zo!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lekker gelopen ondanks de benauwdheid
Over de 4km heen![]()
story of mah life.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
Ingegroeide haartjesde aids onder de aids
Niet achter elkaar gerend he, nog met wandelen ertussen. Maar m'n ren intervals waren samen precies 2.85kmquote:
Ik vind het knap!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet achter elkaar gerend he, nog met wandelen ertussen. Maar m'n ren intervals waren samen precies 2.85km
http://hexraystudios.com/hexels/quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
Ingegroeide haartjesde aids onder de aids
das lelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://hexraystudios.com/hexels/
http://madeinhexels.tumblr.com/
AAN HET WERK JIJ
is dat de vorige Paus na wat Weight Gain 3000????quote:
Yep, zo ging dat toenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Het boek wat ik nu lees gaat zo over de tijd van de VOC.
Gingen ze hopeloze mensen op straat, in cafés drank aanbieden en als ze dan met een kater wakker werden zaten ze midden op zeezo kwamen ze aan vrijwilligers
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef Maisnon het volgende:
IK MOET SLAPEN MAAR OOK PHOTOSHOPPEN EN ZARA SALENSAN ENEJKNEFKLJ waar is mn tijd bevriezer
alleen komen ze bij jou nooit aanquote:
True storyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
alleen komen ze bij jou nooit aan![]()
wedden dat jouw bezorgneger in al je bh's en shirts en met je nagellak op loopt
keine anhung, ik ben bij marilyn aan het kijken die gaan tot cup e, en bhs zijn rond de 15 euroquote:
ik heb geen flauw idee. Ik ben er vrij snel doorheen gescrolled (tab tab tab naar benedenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Maaar hoe lang zou de zara sale duren? Is zondagavond te laat om leuke dingen te halen?
algemene sale of met kortung?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
keine anhung, ik ben bij marilyn aan het kijken die gaan tot cup e, en bhs zijn rond de 15 euro
Nee bij mij is dat altijd een dagenlange selectiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee. Ik ben er vrij snel doorheen gescrolled (tab tab tab naar beneden), zit nu bij de tassen te kijken, maar koop geloof ik niks.
Is zo bekeken toch, of je wat ertussen vindt zitten?
algemeen en ik heb nog een kortingsbon van 7,50quote:
Die zitten echt heel kut. Daar heb ik er een aantal van gehad en die zijn echt niet fijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
keine anhung, ik ben bij marilyn aan het kijken die gaan tot cup e, en bhs zijn rond de 15 euro
ah oke, ik heb er zelf ook eentje en die vind ik juist heel fijn zittenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Die zitten echt heel kut. Daar heb ik er een aantal van gehad en die zijn echt niet fijn.
ze hebben ook een leuke bikini voor 12,99quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee bij mij is dat altijd een dagenlange selectie
Nou dan ga ik kijken of ik gewoon echt wat leuks zie
Sowieso waren er leuke schandalen kijken hoe het daar mee zit
oh ja, die had ik ook in de mail van de weekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
algemeen en ik heb nog een kortingsbon van 7,50
faal allesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, die had ik ook in de mail van de week
nou, ik ga me even inhouden, heb net mijn belasting betaaldquote:
Ermahgerd daar zat ik ook vanochtend om 6uquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mezelf nog een uur moeten vermaken op Eindhoven airport. Gelukkig bestaat het internet.
Hoeissie daar? Je moet even zara sale checkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermahgerd daar zat ik ook vanochtend om 6u6 uur
let the failing begin!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een account en de juiste schandalers gespot
ja, dat roepen we toch netquote:
beide bestellen en 1 paar terug sturenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet of ik 40 of 41 heb hier huuu
bij Zara weet ik niet, maar staat vast wel op de zaait. Bij andere webshops is het geen probleem. Alleen Asos is iets lastiger/duurder omdat het naar Engeland moet, maar ook dat lost zich prima opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nog nooit iets teruggestuurd (ja ik weet![]()
daarom doe ik er zo lang over)
Is dat veel gedoe terugsturen?
Heb al twee jurken bij COS gefaald met 50% kortingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoeissie daar? Je moet even zara sale checken
klinkt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb al twee jurken bij COS gefaald met 50% korting
En het is super leukwel warm maar heel leuk. En een bad
Jasje is dan vast al uitverkocht in gewone verkoop, of gewoon niet in de sale gegooidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze shorts leuk maar vooral ook wat er boven zit maar da tkan ik niet vinden
en linkjes dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat ik geen zin heb in knippen en plakkon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |