Godsamme dat duurde lang voor ik hem snaptequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
fuck ik moest lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
quote:
Die van mac? Ik wou ook falen en toen dacht ik: Waarom zou ik... ik heb zo'n soort kleuren alquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
Jup, RiRi Boy en RiRi Wooquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van mac? Ik wou ook falen en toen dacht ik: Waarom zou ik... ik heb zo'n soort kleuren al![]()
Dus toen kon ik het makkelijk weg klikken
WAT IS DEZEN
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Dwyn het volgende:
Ik wilde gaan bestellen, maar toen dacht ik. Ik draag nooit lipstick.
Ik heb een heel toilettasje vol met ongebruikte lipsticks. Ik heb zo'n klein mondje dat niks leuk staat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leuk
lipstickquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leuk
ik jat ook wel de volgende x wat harrharrquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lipstick
ik heb er 40+ en draag ze nooit, mamma jat elke keer weer nieuwe mee, die winkelt gewoon in mijn kast
+1quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik jat ook wel de volgende x wat harrharr
Oplossing: GEEN kleding dragen xDquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef Diconnected het volgende:
ik heb echt velen uitslag onder m'n oksels van de warmte en schuren van kledingdoet gewoon pijn
ehmz, laat tegen die tijd maar ff wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik vanavond nog wil, ga ik bestellen denk ik. Wil je Faux-pas mee bestellen?
howquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:20 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Oplossing: GEEN kleding dragen xD
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon 1 fotovet goed geordend
Hey, je bent vlakbij mij danquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mezelf nog een uur moeten vermaken op Eindhoven airport. Gelukkig bestaat het internet.
Of heel mooi gebruik van photoshop?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon 1 fotovet goed geordend
Nou als je de lijnen bekijkt dan lijkt het toch allemaal van de voorwerpen te zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of heel mooi gebruik van photoshop?
Volgens mij is het onmogelijk om die lijnen zo strak te krijgen. Wat het niet een minder mooi plaatje maakt trouwens.
Het is erg mooi in elkaar gezet, maar die voorwerpen kunnen nooit zo mooi strak zitten. Wat perspectief betreft vind ik hem ook wat twijfelachtig. Als er geen photoshop bij betrokken is zou ik wel eens een foto van dezelfde opstelling uit een andere hoek willen zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou als je de lijnen bekijkt dan lijkt het toch allemaal van de voorwerpen te zijn
Mja die linkerlijn in het midden is een beetje vreemd, met die stok en dat andere voorwerp horizontaal ervoor? Verder wel tofquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of heel mooi gebruik van photoshop?
Volgens mij is het onmogelijk om die lijnen zo strak te krijgen. Wat het niet een minder mooi plaatje maakt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |