Wie adoreert fc emmen nou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wou er een FC Emmen adoratie topic van maken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wou er een FC Emmen adoratie topic van maken
Jup, zijn inderdaad mooie hondenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:51 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan niet wachten tot ik ooit zo'n hond haal
Veel toffer karakter ook dan labradors/berner senners etc
ondergetekendequote:
Neem dan een kooikerquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:51 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en als ik zou zeggen dat ik voor Ajax zou zijn , ben je een teletextsupporterquote:
Waarom zou ik zoiets halen? Doet me denken aan een langharige jack russellquote:
buiten op een veld gaan staan en heel veel met je armen zwaaienquote:
......quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets halen? Doet me denken aan een langharige jack russell
Nick! Ik heb woensdag om 19.00 diploma uitreiking. Dus later dan dat kan ik niet. Maar dat is geen probleem toch?quote:
Goed argumentquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:51 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zo is het maar net! Heb het niet zo op die supporters die voor Ajax zijn maar en nog nooit in de Arena geweest zijn en niet meer dan 3 spelers op kunnen noemen. Maar vervolgens bij een kampioenschap 200% ajacied zijn..quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad, en als ik zou zeggen dat ik voor Ajax zou zijn , ben je een teletextsupporter
quote:
T is wel zo'n klein beweeglijk rotbeest die elke keer voor je voeten looptquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit schatje is toch geen jack russel
Luisteren goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef chapel24 het volgende:
Ik vind border collie wel mooie honden.
Ja daar irriteer ik me ook aan, en dan mensen die zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zo is het maar net! Heb het niet zo op die supporters die voor Ajax zijn maar en nog nooit in de Arena geweest zijn en niet meer dan 3 spelers op kunnen noemen. Maar vervolgens bij een kampioenschap 200% ajacied zijn..
Precies zo'n hond hadden wij bij de paardenstal. Zooooo lief zijn diequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef LETMEIN het volgende:
Maar... Dit zijn ook wel mooie honden
[ afbeelding ]
Is die van jou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit schatje is toch geen jack russel
Mij te veel een boerderijhond. Net zo'n lassiequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef LETMEIN het volgende:
Maar... Dit zijn ook wel mooie honden
[ afbeelding ]
NEE WANT HIJ IS SUPER BADASS !quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
T is wel zo'n klein beweeglijk rotbeest die elke keer voor je voeten loopt
De kleurencombo zwart/wit/bruin vind ik mooiquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies zo'n hond hadden wij bij de paardenstal. Zooooo lief zijn die
Jaquote:
En vervolgens lachen als je zegt datje voor je local FC bent, omdat ze slecht zijn... Bahbah, maar Emmen is de andere kant van het land voor mij, dus veel weet ik er niet over, maar toch voor Emmen zijn is al +1quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja daar irriteer ik me ook aan, en dan mensen die zeggen
"Ik ben Ajaxied"
____________!
Ik ook jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De kleurencombo zwart/wit/bruin vind ik mooi
Wat een schatjequote:
Heeft ie van mij geleerdquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
buiten op een veld gaan staan en heel veel met je armen zwaaien
Dankuquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En vervolgens lachen als je zegt datje voor je local FC bent, omdat ze slecht zijn... Bahbah, maar Emmen is de andere kant van het land voor mij, dus veel weet ik er niet over, maar toch voor Emmen zijn is al +1
Neuh, we zijn lang daarvoor al klaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nick! Ik heb woensdag om 19.00 diploma uitreiking. Dus later dan dat kan ik niet. Maar dat is geen probleem toch?
Ik ken het van mijn eigen prachtige cluppie... Heel soms...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Danku
En soms spelen ze best goed voetbal
heel....soms
Dat is jouw meningquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel beter dan die kleine dingen
En die club is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ken het van mijn eigen prachtige cluppie... Heel soms...
Zekerquote:
Mannelijke hondenquote:
Ik verwijs je naar mn fotoboekquote:
Daaarom!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neuh, we zijn lang daarvoor al klaar
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mn fotoboek
Die auto is trouwens wel nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mn fotoboek
ha dat zegt dus helemaal niks, er kwam laatst ook iemand met een pitbull aan lopen, die iemand was zo'n spierbundel die zn hond echt aan zo'n ketting heeftquote:
Die is niet van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ah ten rouwelaar en Ten Voorde, beide ex FC Emmenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef chapel24 het volgende:
[..]
NAC Breda!!!!!
Al 8 jaar trots seizoenkaarthouder, volgend jaar helaas niet meer.
Vandaagquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daaarom!Ik hoor wel vanaf 1 uur wat mijn cijfer is van geschiedenis!
Ben jij nu trouwens aan het tuinieren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee woensdag pas. Dan krijg ik ook mijn diploma
Zo, mijn plaatje ff mooi gemaakt! De grasmat zijn ze nu aan het vervangen dus komend seizoen is er een prachtig veld in het Rat Verlegh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah ten rouwelaar en Ten Voorde, beide ex FC Emmen
Mooie club wel, NAC Breda alleen die grasmatdie is net zo ruk als die van FC Emmen
Nee geen zin in nu haha. Moet om 4 uur naar de tandarts fietsen en dat is echt een takke endquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben jij nu trouwens aan het tuinieren?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef chapel24 het volgende:
Heb ik eindelijk een usericon, en wat voor een!
als jij naar de wc gaat wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef Taexon het volgende:
Werken op het platform op schiphol in de onweer
Is er morgen ochtend onweer?
Toe maar weerquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee woensdag pas. Dan krijg ik ook mijn diploma
Regen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee geen zin in nu haha. Moet om 4 uur naar de tandarts fietsen en dat is echt een takke end
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jij naar de wc gaat wel ja
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ha dat zegt dus helemaal niks, er kwam laatst ook iemand met een pitbull aan lopen, die iemand was zo'n spierbundel die zn hond echt aan zo'n ketting heeft
Dus die gappie komt eraan lopen, en faked dat hij heel veel moeite moet doen om zn hond "in bedwang te houden"
En nu komt het mooiste
Mijn "kleine hond" loopt naar die pitbull toe en doet pogingen die pitbull te bijten.
Die man ging toen voor zn hond staan en je had z'n gezicht moeten zien
Hij keek teleurgesteld omdat zijn "grote hond" niet in de aanval ging.
Ik heb me doodgegierd
gr
uurtje draaien?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef Rockiejj het volgende:
Halloo
Om 2 uur mag ik weer een uurtje draaien!
Ja ik vind NAC ook een betere club voor ten Voorde dan NECquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zo, mijn plaatje ff mooi gemaakt! De grasmat zijn ze nu aan het vervangen dus komend seizoen is er een prachtig veld in het Rat Verlegh.
Ten Rouwelaar = held. Ten voorde mocht van mij wel blijven ipv te verlengen bij NEC.
Kan ik een request aanvragen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
.. De onwetende
www.musicxpress.nl <- Vanaf 14:00 luister je live naar mij
Ik ga sowieso luisteren!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
.. De onwetende
www.musicxpress.nl <- Vanaf 14:00 luister je live naar mij
jwzquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Taexon het volgende:
1 armspier kweken, dat doen de eckte bazen
Hey broertje
Hey Takk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Taexon het volgende:
1 armspier kweken, dat doen de eckte bazen
Hey broertje
Havoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan voor niveau dan?
[..]
O.a
al gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
KLB / betrapt tijdens het fappen
Dan kan ik hem niet draaien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jidax & Enzo Darren – Paint The World
Is alleen nog niet gereleased
Nu valt het wel weer meequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:26 schreef Toto69 het volgende:
Zo te zien gaat het boven gelderland nu goed los
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:26 schreef Toto69 het volgende:
Zo te zien gaat het boven gelderland nu goed los
Weer genoeg regen gehad hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:27 schreef TienVingers het volgende:
Ik ben wel toe aan regen, wat een hitte
En dat wil je weten omdat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zat net Timon en Pumbaa te kijken, en vraag me af. Zijn ze nou een homostel, of gewoon hele goede vrienden?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef Toto69 het volgende:
'Waterbom'
De westelijke provincies lijken veilig, maar vanaf Flevoland, Utrecht en Noord-Brabant en daar ten oosten van is een 'waterbom' niet uitgesloten. Volgens andere weermodellen blijft het regengebied ten oosten van Nederland. Mocht het gebied wel over Nederland trekken dan voldoet dat aan de criteria voor een extreemweer-waarschuwing, code oranje.
Naast de zware regenval gaat het verdrijven van de tropische lucht ook gepaard met onweer, hagel en soms windstoten. De zwaarste buien bevonden zich om 12 uur in de Achterhoek en het zuiden van Limburg. In de loop van de nacht trekken de zware buien weg.
Komt hier straks ook nog wel een bak water heurquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De zwaarste buien bevonden zich om 12 uur in de Achterhoek...
Dat is te hopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt hier straks ook nog wel een bak water heur
En jij dan?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
Volgende week zaterdag moet ik werken van 10 tot 13
Jij krijgt nog geen heel onweerquote:
Ben van 3 havo naar 4 vmbo gegaan dus nu een vmbo diplomaquote:
Nog geen heel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij krijgt nog geen heel onweer
[..]
Ben van 3 havo naar 4 vmbo gegaan dus nu een vmbo diploma
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Word er ook geheime zender gedraaid Rockiejj?
Met je roze regenlaarsjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga buiten springen in de plassen!
Nee, ik doe hem dan uit. En het zijn meerdere zwembroeken. Maar ik bedoel dat ik geen andere broeken draag.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij krijgt nog geen heel onweer
[..]
Ben van 3 havo naar 4 vmbo gegaan dus nu een vmbo diploma
UIquote:
Je maakt tijd voor bier dacht ik zo!quote:
Ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch altijd tijd voor bier?
Ja nog nooit zo veel spijt van iets gehad..quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Dat is wel jammer
Ga je nog proberen havo te doen?
What?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
facebook:
Omweer net voor bij viel mee omg arnem romeld nog meer niet![]()
User Icon, oftewel je NAC plaatjequote:
Verzin je die zelf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
facebook:
Omweer net voor bij viel mee omg arnem romeld nog meer niet![]()
Als je niet gemotiveerd bent, moet je het vooral niet doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nog nooit zo veel spijt van iets gehad..
Nee denk het niet.. Mijn motivatie voor school is echt laag, dus nog een keer biologie, geschiedenis etc. in m'n hoofd stampen wordt 'm niet. Ik ga hierna gewoon een studie doen die mij leuk lijkt
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ouwe vrouw met een kort pittig kapsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee inderdaad, en kan hierna altijd nog hbo gaan doen![]()
Wat bedoel je met oude logo? mijn UI is het logo bij oprichting in 1912, dus oud logo. of bedoel je het logo van 2 jaar terug?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
User Icon, oftewel je NAC plaatje
Ik vind dat oude logo mooierder
Mijn vader zit op dit moment in Zwolle (Hattem)quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Volgens het WKN topic gaat Zwolle straks hartstikke deaud aan onweer en regen.,
Het valt uiteindelijk altijd meequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Heeft ie een zwembroek mee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn vader zit op dit moment in Zwolle (Hattem)
Die van twee jaar terugquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met oude logo? mijn UI is het logo bij oprichting in 1912, dus oud logo. of bedoel je het logo van 2 jaar terug?
Nee Zwolle niet haha. Apeldoornquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoop het voor hemquote:
Cool, mijn familie zegt dat het daar tekeer gaat en wonen in Heerde, bij Hattem dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn vader zit op dit moment in Zwolle (Hattem)
5 augustus 2012, 15 km verderopquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het valt uiteindelijk altijd mee
Ik heb nog nooit in mijn hele leven volgelopen straten meegemaakt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
5 augustus 2012, 15 km verderop
[ afbeelding ]
Kijk dat lijkt mij nou best leuk om eens een keertje mee te makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
5 augustus 2012, 15 km verderop
[ afbeelding ]
Ik héb het meegemaakt, min of meer. Ik was in Hardenberg en ben weggespoeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kijk dat lijkt mij nou best leuk om eens een keertje mee te maken
Lekker zwemmen in de straatquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik héb het meegemaakt, min of meer. Ik was in Hardenberg en ben weggespoeld![]()
quote:
En dat komt dus hier heen straksquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef TienVingers het volgende:
Het Roergebied heeft het ook heftig
http://www.buienradar.nl/bliksem-1-uur
Alles komt precies op mij af maar gaat er toch nét langs heenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef TienVingers het volgende:
Het Roergebied heeft het ook heftig
http://www.buienradar.nl/bliksem-1-uur
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/beta/?naam=Toto
http://www.buienradar.nl/verwachting-2-uurquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alles komt precies op mij af maar gaat er toch nét langs heen
denk hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
Mezelf nuttig maken
Is er vanavond nog TC?
Dat vond jij toch saai?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
Mezelf nuttig maken
Is er vanavond nog TC?
Het is nuttig als je hier bent hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
Mezelf nuttig maken
Is er vanavond nog TC?
rolwolk = gektetwitter:TeamXTremeNL twitterde op donderdag 20-06-2013 om 13:46:11#Zwolle #waarschuwing #rolwolk melding, vage arcus al te zien in zuidoost. Wees voorzichtig en blijf even binnen!! reageer retweet
TC?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
Mezelf nuttig maken
Is er vanavond nog TC?
oh, toch nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/verwachting-2-uur
Aanschouw
Ik op mijn iPad, 1 euro voor niks betaaldquote:
iTunes kaart? 3VCard is handigerquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
TinyChat
[..]
Ik wilde het er ook opzetten maar heb nog maar 0,16 cent op m'n itunes kaart
Voor niks? Je kan het toch gewoon gebruiken nu?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik op mijn iPad, 1 euro voor niks betaald
Hoezo jij niet op iPad, das groter scherm!
Ik las bourkaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef xcachet het volgende:
Dan maar met bourkini door de regen naar de tandarts
Moet je naar de tandarts?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef xcachet het volgende:
Dan maar met bourkini door de regen naar de tandarts
Ja maar is onhandig, want of ik kan het niet lezen, of alleen mijn voorhoofd is zichtbaar enzo, en ik kan toch meestal wel mijn laptop pakken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Voor niks? Je kan het toch gewoon gebruiken nu?
Maar kan toch zo weer een iTunes kaart kopen? Dus komt toch op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
3vcard is een prepaid 'creditcard' dus best handig
Het probleem is dus dat ik geen cam heb en nu dus welquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar is onhandig, want of ik kan het niet lezen, of alleen mijn voorhoofd is zichtbaar enzo, en ik kan toch meestal wel mijn laptop pakken.
Ik denk trouwens dat ik vandaag een kwaliteit webcam ga kopen, dan hoef ik me kut laptop niet te pakken.
blokkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
Waar kun je webcams kopen? Bij de Dixons?
idd, maar 3v kan je bijvoorbeeld ook gebruiken om dingen van ebay te kopen of andere sitesquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar kan toch zo weer een iTunes kaart kopen? Dus komt toch op hetzelfde neer?
Ik snap 'm ja! Misschien is dat idd handigerquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
idd, maar 3v kan je bijvoorbeeld ook gebruiken om dingen van ebay te kopen of andere sites
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef chapel24 het volgende:
[ afbeelding ]
De rolwolk bij omgeving zwolle
fuuuuuucking vetquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef chapel24 het volgende:
[ afbeelding ]
vet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef chapel24 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=49623363quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)465&productId=129088
Is dit een goede?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef chapel24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga geen 70 euro betalen..quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=49623363
jaaa die is primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)465&productId=129088
Is dit een goede?
Nee, is eigenlijk gewoon van Google :pquote:
Check je bronnen maatquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
bedankt chapel, nu word ik afgemaakt in WKN
Daarom deze: http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=49623363quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef xcachet het volgende:
Zou geen ding van 10 euro en 2.0 MP kopen. Ik vertel dit uit ervaring
hahahahha, gewoon bluffen dan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
bedankt chapel, nu word ik afgemaakt in WKN
En dat is op de PC lijkt mequote:
Die van 70 is ook 2.0 MP.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef xcachet het volgende:
Zou geen ding van 10 euro en 2.0 MP kopen. Ik vertel dit uit ervaring
Moet je lappen voor de IOS app?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jep, maar kan ook via mobiel of tablet
Ja, 89 centquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je lappen voor de IOS app?
Ja maar die is wel beter. Maar die van de blokker is ook wel goed volgens mij. Heb er amper verstand van hoorquote:
0,98 cent ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je lappen voor de IOS app?
ik heb er een van 5.99 van de blokker, werkt prima.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar die is wel beter. Maar die van de blokker is ook wel goed volgens mij. Heb er amper verstand van hoor
Ja, ik hoef echt geen super goede, alles moet tegenwoordig beter zijn dan mijn oude laptop. en 70 eurie heb ik er niet voor over!quote:
Blijven toch mooie plaatjes, indrukwekkend altijd. Storm Chasers vond ik ook altijd leuk om te kijken.quote:
Denken ze dat het geld me op de rug groeit ofzoquote:
Ik had er een van 13 euro bij de dixons en werkt echt baggerquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb er een van 5.99 van de blokker, werkt prima.
blokker 5.99quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik hoef echt geen super goede, alles moet tegenwoordig beter zijn dan mijn oude laptop. en 70 eurie heb ik er niet voor over!
http://www.blokker.nl/web(...)465&productId=131161 ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb er een van 5.99 van de blokker, werkt prima.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb gewoon een geintegreerde webcam in de laptop
jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)465&productId=131161 ?
http://tweakers.net/price(...)ebcam/specificaties/quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik hoef echt geen super goede, alles moet tegenwoordig beter zijn dan mijn oude laptop. en 70 eurie heb ik er niet voor over!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aan het luisterenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Rockiejj het volgende:
Ik draai van nu tot 3 live op www.musicxpress.nl!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
Waarom blijft er nou zoveel maand over aan het einde van mn geld?:s
ik snap die zin niet
Ik hou altijd een stukje maand over aan het einde van mijn geld zou een betere zin zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
ik snap die zin niet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
ik snap die zin niet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hou altijd een stukje maand over aan het einde van mijn geld zou een betere zin zijn
Niet naar hem luisteren totoquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het geld is niet waard om voor te leven, maar maakt het leven meer waard.
Die is mooiquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het geld is niet waard om voor te leven, maar maakt het leven meer waard.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Pics!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef Toto69 het volgende:
Het gaat hier over enkele minuutjes beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |