PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Niks mis met die film hoor. Neem haar de volgende keer gewoon mee naar dezequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou dat je date nog maar even niet vertellen dat je dit zo'n toffe films vindt
Ik heb hem nog nooit gezien, maar een vriendin van me vindt het een uitermate toffe film, misschien wel een beetje TE uitermate tof...quote:
Ohja sorry was vergeten dat er hier nog wat kleine kiddo's waren excuusquote:
denken dat bepaalde films bij bepaalde leeftijdsklasses horenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohja sorry was vergeten dat er hier nog wat kleine kiddo's waren excuus
Deze film is helaas boven jouw niveauquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kloseeeeeee!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
Die Asian onder mij luisterd het hele album van Bruno MarsEn hij zingt mee.
Wie als spits naast Milito in Serie A 4222? Cavani heeft echt crappy workrates en heb weinig budget
luisterd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
Wie als spits naast Milito in Serie A 4222? Cavani heeft echt crappy workrates en heb weinig budget
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
denken dat bepaalde films bij bepaalde leeftijdsklasses horen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Deze film is helaas boven jouw niveau
Ik ook, maar despicable me vond ik echt mega irritantquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Fuszy het volgende:
Nee grapje, hate it or love it. Ik vind die animatiefilms meestal wel tof om te zien. Zoals madagascar, ice age, up of despicable me
Miccoli.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
Zieke stats, ook degelijke pace voor een CDM.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had Motm De Rossi nog niet eens gezien
Hi ha hoquote:
Ook ziek duurquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zieke stats, ook degelijke pace voor een CDM.![]()
Dat is toch die gozer van Rembo en Rembo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maxim Hartman gaat filmpjes maken voor GSTV
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer van Rembo en Rembo?
Waarom? Je zit gewoon in een auto hoor? Neem niet aan dat het een cabrio is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het gaat onweren als ik moet rijden, word ik echt gek
regen en onweer lijkt me nou niet echt fijn om mn eerste rijles in te hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Je zit gewoon in een auto hoor? Neem niet aan dat het een cabrio is?
Tjah het belemmert je zicht en voor je gevoel miss wel ja. Maar de eerste les doe je toch niet zoveelquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
regen en onweer lijkt me nou niet echt fijn om mn eerste rijles in te hebben
Het is alleen kut als het heel erg hard gaat regenen, maar zelfs dan is het niet erg want je zal niet op de snelweg rijden de eerste lesquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
regen en onweer lijkt me nou niet echt fijn om mn eerste rijles in te hebben
Hier regent het nog niet eens dus zalnog wel even durenquote:
Hier ook en ik moet zo wegquote:
Jawel maar die hooikoorts shit hangt nog in de lucht. Wacht op regen en dan gooi ik even een aantal ramen openquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hier regent het nog niet eens dus zalnog wel even duren
En is het bij jullie nog niet afgekoeld dan?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Godverdomme wat een kut spel is het toch ook. Ik denk ik ga weer een keertje FUT proberen... Zonder al teveel problemen sta ik in de finale. Al snel sta ik met 2-0 voor, hij komt vlak na rust door 2 kluts doelpuntjes op gelijke hoogte. Niet veel later pak ik weer de voorsprong, 3-2. Natuurlijk scoort hij gelijk daarna, hij schiet van afstand maar de keeper houdt hem, 2 verdedigers staan er om de bal weg te koppen maar ze blijven stil staan waardoor Dí Maria de bal erin kan koppen.
In de verlenging gebeurde niet zoveel, dan gaan we naar penalties..... Zou je zeggen...
Nee hoor mijn keeper besluit om in de 120e minuut van de finale dit te doen...
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158982599
10k en een jumbo pakje door mijn neus geboord. Heb wel weer genoeg FUT gespeeld voor een jaar.
Godverdomme wat een kut spel is het toch ook. Ik denk ik ga weer een keertje FUT proberen... Zonder al teveel problemen sta ik in de finale. Al snel sta ik met 2-0 voor, hij komt vlak na rust door 2 kluts doelpuntjes op gelijke hoogte. Niet veel later pak ik weer de voorsprong, 3-2. Natuurlijk scoort hij gelijk daarna, hij schiet van afstand maar de keeper houdt hem, 2 verdedigers staan er om de bal weg te koppen maar ze blijven stil staan waardoor Dí Maria de bal erin kan koppen.
In de verlenging gebeurde niet zoveel, dan gaan we naar penalties..... Zou je zeggen...
10k en een jumbo pakje door mijn neus geboord. Heb wel weer genoeg FUT gespeeld voor een jaar.
Lolwutquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft je controller nog een schietgebedje kunnen doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zat mezelf echt op te vreten, ik de hele tijd mooie aanvallen en goed voetbal. Hij scoort 2 van zijn 3 doelpunten uit een rebound, waar de CB's bij de laatste gewoon voor het vuurpeloton gezet mogen worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft je controller nog een schietgebedje kunnen doen?
Gewoon stoppen dan en even geen FIFA doen. Fable 3 heb je toch? Ga je dat ff doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zat mezelf echt op te vreten, ik de hele tijd mooie aanvallen en goed voetbal. Hij scoort 2 van zijn 3 doelpunten uit een rebound, waar de CB's bij de laatste gewoon voor het vuurpeloton gezet mogen worden.
Ik knal mijn xbox wel lekker uit. Fable heb ik al veel te lang gespeeld, vind er eigenlijk geen fuck aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon stoppen dan en even geen FIFA doen. Fable 3 heb je toch? Ga je dat ff doen
wtf!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
mooi kutquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij clubs hadden we ooit zo'n keeper, De Brigadier
Briljante gozer
"Hé achter je!" waren zijn 3 meest geniale woorden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij clubs hadden we ooit zo'n keeper, De Brigadier
Briljante gozer
CRACKNELquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Hé achter je!" waren zijn 3 meest geniale woorden.
Haha serieus? Ik vond het wel geinig toen je die skeletons ofzo moest neerhakkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik knal mijn xbox wel lekker uit. Fable heb ik al veel te lang gespeeld, vind er eigenlijk geen fuck aan.
CRACKNELL!! CRACKNELL!!quote:
1 grote troll dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was wel grappig die paar potjes. Ging hij steeds de bal vragen als we aan het aanvallen waren
Soort Gertine?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Net naar het ziekenhuis geweest. Mijn dokterWat een lief schatje
![]()
Had ze ook iets goeds te melden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Net naar het ziekenhuis geweest. Mijn dokterWat een lief schatje
![]()
Ga je nou mensen beschuldigen van het hebben van een Futhead-account?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef Doosopwielen het volgende:
wie is ookalweer ikbencool op futhead iemand van jullie toch?
Nee ik wil graag iets aan hem mededelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nou mensen beschuldigen van het hebben van een Futhead-account?
Nou, heb toch weer wat morfine achtige pilletjes gekregen, een prednison kuur, maagbeschermers (ivm prednison schijnt) en een kuur tegen herpes virus. Moet nog blijken of ik het heb trouwens hoor. Veel bloed afgenomen, volgende week daar de uitslagen van. Maar wat een toppertje. Gewoon ook rustig naar mij luisteren, en alles heel duidelijk uitleggen met dat mooie guitige gezichtjequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had ze ook iets goeds te melden?
Het is te scripted en de gevechten zijn veel te makkelijk. Gewoon hard op 1 knop drukken en dan kom je er wel. Aangezien het waarschijnlijk het hele spel hetzelfde blijft ben ik er wel klaar mee, niets voor mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha serieus? Ik vond het wel geinig toen je die skeletons ofzo moest neerhakken
Hopen dat het allemaal werkt...mocht dat zo zijn, dan zou ik maar een bosje bloemen voor haar mee nemenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, heb toch weer wat morfine achtige pilletjes gekregen, een prednison kuur, maagbeschermers (ivm prednison schijnt) en een kuur tegen herpes virus. Moet nog blijken of ik het heb trouwens hoor. Veel bloed afgenomen, volgende week daar de uitslagen van. Maar wat een toppertje. Gewoon ook rustig naar mij luisteren, en alles heel duidelijk uitleggen met dat mooie guitige gezichtje
Zou binnen een week beter moeten gaan. Anders lonkt de mri-scan, dus hoop dat het nu beter zal gaan, en de bloeduitslagen in elk geval een duidelijk beeld gaan geven hoe dit aan te gaan pakkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hopen dat het allemaal werkt...mocht dat zo zijn, dan zou ik maar een bosje bloemen voor haar mee nemen
denk jij ook dat Froome de tour gaat winnen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vacansoleil stuurt Danny van Poppel naar de TdF. Dat is de jongste renner in de Tour sinds WO II
Verreweg de topfavoriet, reed Contador op een hoop in de tijdrit in de Dauphine (vergelijkbaar met die in de tour) en bleef berg op bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
denk jij ook dat Froome de tour gaat winnen?
Dat is wel de grootste kanshebber ja, zeker als ik de "experts" hoor. Ik hoop vooral op veel strijd. Ik weet nog dat ik als klein jongetje gebiologeerd naar de tv heb zitten kijken toen Fignon op 7 seconden (ofzoiets) de Tour verloor van Lemond, prachtig was datquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
denk jij ook dat Froome de tour gaat winnen?
Contador verloor 3 minuten in de tijdrit van de Dauphine op Froome volgens mij. Ik hoop maar dat het spannend wordtquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste kanshebber ja, zeker als ik de "experts" hoor. Ik hoop vooral op veel strijd. Ik weet nog dat ik als klein jongetje gebiologeerd naar de tv heb zitten kijken toen Fignon op 7 seconden (ofzoiets) de Tour verloor van Lemond, prachtige strijd was dat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verreweg de topfavoriet, reed Contador op een hoop in de tijdrit in de Dauphine (vergelijkbaar met die in de tour) en bleef berg op bij.
Okee, dan ga ik geld op hem inzetten, in een poging de tour toch wat interessant te krijgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste kanshebber ja, zeker als ik de "experts" hoor. Ik hoop vooral op veel strijd. Ik weet nog dat ik als klein jongetje gebiologeerd naar de tv heb zitten kijken toen Fignon op 7 seconden (ofzoiets) de Tour verloor van Lemond, prachtig was dat
Dat snap ik ook niet, het zal ongetwijfeld wel weer met commercie te maken hebben ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Okee, dan ga ik geld op hem inzetten, in een poging de tour toch wat interessant te krijgen
En inderdaad, de mooiste ontknoping van de tour ooit. Tevens de laatste keer dat de laatste tijdrit op de Camps elysees, wat ik zelf onbegrijpelijk vind.
Gesink een vrije rol, hopelijk lukt het met wat minder druk beter. Hopelijk rijdt Thomas de Gendt ook goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, het zal ongetwijfeld wel weer met commercie te maken hebben ofzo
Verder denk ik dat de tour sowieso erg interessant wordt. Schleck is weer op de weg terug, Evans gaat weer proberen zo lang mogelijk eraan te hangen. Van Garderen, Porte, VDB....En ik ben benieuwd naar Mollema, zou leuk zijn als hij zich kan laten zien in een paar ritjes...en wie weet bakt Gesink er weer eens wat van
Mwah als Mollema een goed klassement rijdt zal hij daar niet heel veel kansen voor krijgen denk ik. Al kan hij aardig aankomen, beter dan Gesink in ieder geval.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou het al leuk vinden als we überhaupt weer een etappe pakken... Mollema in de koninginnenrit misschien?
Volgens mij is dat dezelfde Tourpoule als die van Telesport.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:45 schreef ThadCastle het volgende:
Hyves had altijd zon tourpoule, is dat nu nog ergens te vinden?
Ik vind VDB ook een faler, zou het leuk vinden als hij snel moet afhakenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gesink een vrije rol, hopelijk lukt het met wat minder druk beter. Hopelijk rijdt Thomas de Gendt ook goed
VDBPorte is gewoon knecht van Froome toch
Maar eens even doen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde Tourpoule als die van Telesport.
Nog te vroeg man. Ik doe dit altijd een paar dagen vantevoren: er zijn altijd nog renners die bijvoorbeeld ziek worden of een flinke smak maken voordat de Tour begint....dan kan je de hele boel weer aanpassenquote:
Ik hoop echt dat van den Broeck gaat shinenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog te vroeg man. Ik doe dit altijd een paar dagen vantevoren: er zijn altijd nog renners die bijvoorbeeld ziek worden of een flinke smak maken voordat de Tour begint....dan kan je de hele boel weer aanpassen
Als dat zo is, is dat volledig dankzij de dopingquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat van den Broeck gaat shinen
Vind hem altijd wel een baas in de bergrittenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat volledig dankzij de doping
Doe mij voor de bergen maar Dani Morenoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind hem altijd wel een baas in de bergritten
Heb nog nooit tegen een goede skiller gespeeld. Alleen tegen van die kneuzen die constant trucjes doen terwijl er geen speler van mij in de buurt isquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef Djeetje het volgende:
Skills werken nog steeds voor ragequits
Ik wel, en ik kan er echt slecht tegen spelen. Ik kwam een keer een gast tegen die voor mijn gevoel echt kon doen wat hij maar wilde met de bal. Die ging met zijn speler in de eigen 16 staan wachten tot ik op hem af kwam, en dolde me vervolgens langs alle kanten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb nog nooit tegen een goede skiller gespeeld. Alleen tegen van die kneuzen die constant trucjes doen terwijl er geen speler van mij in de buurt is
Rijbewijs gehaald ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Nou ik heb het overleefd. Gelijk op een 100 km weg gereden
Speel je op de PS3 ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb nog nooit tegen een goede skiller gespeeld. Alleen tegen van die kneuzen die constant trucjes doen terwijl er geen speler van mij in de buurt is
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Zometeen mijn eerste rijles.. Spann0nd!
ik had ook standaard bpl team met muslera op doelquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef wieisboos het volgende:
Eerste potje in die nieuwe cup: standaard Brazilianen team en een random 6 chem Tchité
Het is echt vreselijk maar Tchite is buiten zijn snelheid om ook gewoon een goede spits. Voelt gewoon smooth aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef wieisboos het volgende:
Eerste potje in die nieuwe cup: standaard Brazilianen team en een random 6 chem Tchité
Eigenlijk is dat nog te kort als je ziet hoe slecht sommige mensen rijdenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
Na de 10de rijles is het kut, dan kan je alles al en zit je alleen nog uren te maken om het '' zien '' van dingen
Dit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
Na de 10de rijles is het kut, dan kan je alles al en zit je alleen nog uren te maken om het '' zien '' van dingen
Waarom ging je geen examen doen dan na je tiende les?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.![]()
Ik heb voor mijn gevoel na les 10 echt niets meer geleerd.
Omdat je dan toch nog helemaal niet kan inschatten wat er van je gevraagd wordt. Achteraf gezien zegt hij dit. Daarnaast luisterde ik gewoon braaf naar mijn instructeurquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom ging je geen examen doen dan na je tiende les?
Jij ook al je eerste vandaag?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Nou ik heb het overleefd. Gelijk op een 100 km weg gereden
Ik was volgens hem na een les of 22 wel geschikt. Uiteindelijk na ruim 30 lessen afgereden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat je dan toch nog helemaal niet kan inschatten wat er van je gevraagd wordt. Achteraf gezien zegt hij dit. Daarnaast luisterde ik gewoon braaf naar mijn instructeur
Die mij na 32 lessen op examen stuurde
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha Hier in de disco in de OP, zie het nu pas
Hoe lang was zo'n les bij jou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat je dan toch nog helemaal niet kan inschatten wat er van je gevraagd wordt. Achteraf gezien zegt hij dit. Daarnaast luisterde ik gewoon braaf naar mijn instructeur
Die mij na 32 lessen op examen stuurde
Typische speler voor in de as lijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoe is Cazorla als wide CAM in 4231?
Top, ideale speler daarvoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoe is Cazorla als wide CAM in 4231?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Typische speler voor in de as lijkt me.
Mooi, word dan een combi met Podolskiquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Top, ideale speler daarvoor
Ik had hem rechts staan.
Lindgren zegt dus dat hij denkt dat het niet werkt hèquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[..]
Mooi, word dan een combi met Podolski
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[..]
Mooi, word dan een combi met Podolski
Je had gelijk over Chermiti. Best een aardige speler voor een 68 rated silverquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn post?
Maar goed, proberen kan altijd natuurlijk. Ik zou hem eerder op links dan op rechts gebruiken trouwens.
Waarom respecteer je zijn mening niet? Vind je hem minderwaardig aan Thorb?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Weet ik, maar stond nog in de quote..
Hij ging uiteindelijk voor 1.343.000, dat voor een speler met 69 overall die een beetje shooting en dribbling erbij heeft gekregen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat mensen betalen voor IF OduroIk ben nu een bidding war aan het bekijken en er is al meer dan een miljoen op geboden
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij ging uiteindelijk voor 1.343.000, dat voor een speler met 69 overall die een beetje shooting en dribbling erbij heeft gekregen.
Prima lijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:56 schreef Maver24 het volgende:
Messi op CAM in 352, zou dat werken ?, ik had een 442 team gemaakt met Ronaldinho SIF op CM samen met Fabregas op CM maar dat liep niet echt, Ronaldinho laat echt teveel ruimte over achter hem, heel vervelend als iemand gaat counteren
Underrated spelertje inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je had gelijk over Chermiti. Best een aardige speler voor een 68 rated silver
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij ging uiteindelijk voor 1.343.000, dat voor een speler met 69 overall die een beetje shooting en dribbling erbij heeft gekregen.
Tuurlijk respecteer ik zijn mening wel, waarom zou ik dat niet? Ik denk dat het bij jullie verkeerd overkomt.. het stond nog in de quotequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom respecteer je zijn mening niet? Vind je hem minderwaardig aan Thorb?
was een garpjequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tuurlijk respecteer ik zijn mening wel, waarom zou ik dat niet? Ik denk dat het bij jullie verkeerd overkomt.. het stond nog in de quote
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom respecteer je zijn mening niet? Vind je hem minderwaardig aan Thorb?
2 van je CAM's kunnen niet door chem..alleen Ben Yedder blijft over..of Grenier wellicht?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/squad/2239
Hoe zou ik dit afmaken, spelers staan bij de reserves
Oke timmiequote:
Je zei dat je nog nader moest bestuderen, en toen hoorde ik maar niets meerquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
Toefjes,
ben je nou gewoon me geweldige Theorie waarom froome de tour gaat winnen aan het checken.
als je dan toch gaat betten om het leuk te maken zou ik ook even kijken wat Tejay voor quotering krijgt voor bijv een top 5 klassering.
VDB gaat alleen maar aanklampen samen met Evans
Fuk ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 van je CAM's kunnen niet door chem..alleen Ben Yedder blijft over..of Grenier wellicht?
Hij scoorde echt vaak met links, naar binnen komen en van randje 16 de kruising in. Scoor met clubs ook vaker met links dan rechtsquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn post?
Maar goed, proberen kan altijd natuurlijk. Ik zou hem eerder op links dan op rechts gebruiken trouwens.
Oh, maakt geen klap uit met die 5*wf natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |