Het was echt niet normaal, broek en shirt helemaal onder het bloed. De oorzaak:quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat moet je ook alleen doen als ie stilstaat....
Hoe kom je eraan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was echt niet normaal, broek en shirt helemaal onder het bloed. De oorzaak:
[ afbeelding ]
De oplossing...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was echt niet normaal, broek en shirt helemaal onder het bloed. De oorzaak:
[ afbeelding ]
Weet niet, gewoon een pukkeltje was het, open gehaald omdat ik aan m'n beharing zat te krabben denk ik, blijkbaar zat er een ader onderquote:
Dat is geen scheerfout. Tevens scheer ik al klassiekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen scheerfout. Tevens scheer ik al klassiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat is geen scheerfout. Tevens scheer ik al klassiekwowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat is geen scheerfout. Tevens scheer ik al klassiekZiet er meer uit alsof lompevrouw ongesteld was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziet er meer uit alsof lompevrouw ongesteld was.
[..]
Dat is geen scheerfout. Tevens scheer ik al klassiekWhut... dude... !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel gedronken/geblowd gister? (krijg je dun bloed van)One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Ja, dat was ook mijn reactiequote:
Ik had 1 glas wijn opquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Whut... dude... !!
Veel gedronken/geblowd gister? (krijg je dun bloed van)
Oke....quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik had 1 glas wijn op_____ echt, wtf.
Gewoon normaal formaat, iets van vier slokken ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke....
maar hoe groot was dat glas....?![]()
2 flessen paste met gemakquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke....
maar hoe groot was dat glas....?![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
Google Image search trolled me:
[ afbeelding ]
Rechtsonder, Picard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |