Coevorduh? Vernoemd naar Coevorden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik luister al jaren alles door elkaar. Ska, punk, reggae, rock, metal, drum 'n bass, hip hop/rap. Het maakt me niet zoveel uit en ik kan overal wel het beste van maken maar hardstyle en/of gabber heeft me nooit gelegen.
Dit vind ik dan wel weer geniaal.
Jij gaat door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Coevorduh? Vernoemd naar Coevorden?![]()
Ik snap de link niet naar Coevorden en dit nummer of de artiesten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde.![]()
Coevorden zuid.
Boh ook al een paar dagen zin aan. Morgen maar eens halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
Zoooow turkse pizza op. Ben weer helemaal het heertje
Weer helemaal klaar om te gaan renderen ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
Zoooow turkse pizza op. Ben weer helemaal het heertje
Beide gaat over coevorden verder is er geen link. Je mag mee als je er behoorlijk uit ziet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap de link niet naar Coevorden en dit nummer of de artiesten?
Nee die plaat heet Tony feestneus en ze heten samen coevorduhquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beide gaat over coevorden verder is er geen link. Je mag mee als je er behoorlijk uit ziet.![]()
Die ene plaat heet coevorduh van die wesley, samen met die leipo van de jeugd.
Cannot find page, maar ik heb ook geen login daar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef Snowballed het volgende:
Kan iemand die link ff checken..? Ik heb geen idee of het nu te beluisteren is..
Heul nie!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee die plaat heet Tony feestneus en ze heten samen coevorduh
Ah oke.. Ik meen me te herinneren dat mono hier toe zo'n balkje neerpleurde en iedereen het kon afspelen, maar ik heb geen idee hoe dat werkt eigenlijk...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Cannot find page, maar ik heb ook geen login daar.
na overleg hoeft het maar 10k te zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Weer helemaal klaar om te gaan renderen ?
"Coevorduh is de combinatie van twee artiesten, Vjeze Fur & Baby Bosma."quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heul nie!
Ik heb zowaar de cd hier liggen en het is "wesley against society - coevorduh".
![]()
![]()
Scheelt er toch 85quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
na overleg hoeft het maar 10k te zijn
Godver, je hebt nog gelijk ook...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Coevorduh is de combinatie van twee artiesten, Vjeze Fur & Baby Bosma."
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver, je hebt nog gelijk ook...![]()
Damn dat doet pijn, iemand gelijk geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Snowballed het volgende:
Als ik het snap (en dat zou een wonder zijn...) moet ie t nu wel doen...Jup, alleen niet available on my mobile device.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ah oke.. thanks iig!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jup, alleen niet available on my mobile device.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Snowballed het volgende:
Als ik het snap (en dat zou een wonder zijn...) moet ie t nu wel doen...Afgezien dat ik geen geluid heb. Doet die het wel zover (denk ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balkje gaat iig lopenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Weer iets geleerd.... kan ik eindelijk die stoffige cassettebandjes vereeuwigen..quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Afgezien dat ik geen geluid heb. Doet die het wel zover (denk ik)
Balkje gaat iig lopen
Het begint hier wel meer te waaien en de lucht begint grijzer te worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef Amarantha het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)re-onweersbuien.html
Haha eerst maar eens zien!
Zoals het nu lijkt hebben we hier alleen tussen 3 en 4 regenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het begint hier wel meer te waaien en de lucht begint grijzer te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |