quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat is juist onzekerheid, om dat ik wordt genegeerd, er moet toch iemand hoi zeggen!![]()
Eigenlijk doe ik gewoon LMI na.
Annie? Allison Brie dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou net zeggen dat ze op Britta leek van Community, is het haar ook gewoon dus!
Te oud naar mijn mening :/ . En ik vind Annie leuker, maar zij is even oud :/
quote:
Jij. Emogift. Mij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Annie? Allison Brie dus?![]()
![]()
[..]
zijquote:
Ik val niet op kindjes neequote:
Ik heet heul geen Henk. Effe een TR plaatsen, want die misleidende TT kan echt niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, wij zijn allemaal Babes en Henks behalve jij dan.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zij
[..]
Ik val niet op kindjes nee
Tussen in mag ook! Je weet wel, leeftijdsgenootjes...quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zij
[..]
Ik val niet op kindjes nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand is te oud. Dan heb je de OP niet goed gelezen
Okay danquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heet heul geen Henk. Effe een TR plaatsen, want die misleidende TT kan echt niet.
De gehele OP lezenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand is te oud. Dan heb je de OP niet goed gelezen
VA kan het wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een vrouw van 36
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heet heul geen Henk. Effe een TR plaatsen, want die misleidende TT kan echt niet.
Zo zag je er anders niet uit, je lijkt gewoon 22.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een vrouw van 36
Tostiquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat zal ik eens maken voor de lunch?
Bouw een broodje gezondquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat zal ik eens maken voor de lunch?
Of dit een compliment?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo zag je er anders niet uit, je lijkt gewoon 22.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat mag je zelf kiezen, het was niet bedoeld als belediging/compliment.
Chicks met allstars hebben altijd een streepje voor bij mijquote:
Doe voor mij maar een omeletje danquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik dacht aan een omeletje, maar een tosti kan ook natuurlijk
Die heb ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chicks met allstars hebben altijd een streepje voor bij mij
Als ze er ongeveer zo uitzien vraag ik ze meteen mee uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tussen in mag ook! Je weet wel, leeftijdsgenootjes...
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ziet er beter uit! Ik moet nog ontbijten grgr
Nee joh dat 'bereik' is onzin, jij kan iedereen krijgen! Zelfs Gillea Jacobs ofso, je moet gewoon een iets andere aanpak doen, namelijk plastische chirurgie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze er ongeveer zo uitzien vraag ik ze meteen mee uit.
En word ik afgewezen want zwaar buiten mijn bereik
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh dat 'bereik' is onzin, jij kan iedereen krijgen! Zelfs Gillea Jacobs ofso, je moet gewoon een iets andere aanpak doen, namelijk plastische chirurgie.
Werksequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens naar het werk
Belediging? Dat zei ik niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was ook niet bedoeld als een belediging!!!!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens naar het werk
Oh ja ik dacht dat je dat bedoelde? Hoe moet ik dan niet doen tegen VA? Tipsgevend?quote:
Iemand anders nog wat?quote:
Je vind haar lelijk...?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zorgen dat ik lapo heb en dat lelijke wijf kan weg halen gr gr
Op wie zn naam kan ik de rekening zetten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, doe mij maar een gebakken ei met bacon.
SgtPorkbeans naam, en doe anders VA maar ofso.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op wie zn naam kan ik de rekening zetten?
Oh, het gaat over de foto in de OP toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lelijk misschien een erg woord maar niet knap nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, het gaat over de foto in de OP toch?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, het gaat over de foto in de OP toch?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitquote:
grapjequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter, maar nog steeds te oud.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef LETMEIN het volgende:
Wat vinden we hiervan dan?
[ afbeelding ]
Lichte ogen en donkere haren altijd mooiquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, Britta Britta'd alles!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze zijn allebei leuk, maar niet supergeil ofzo.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lichte ogen en donkere haren altijd mooi
Gefeliciteerd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef arachide. het volgende:
Ohja, tevens bezit ik nu officieel een diploma
Ik heb volgende week pas diploma uitreikingquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef arachide. het volgende:
Gefeli!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef arachide. het volgende:
Ik ook, en hoor ook dan pas of mijn gs cijfer een 6,6 is ):quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb volgende week pas diploma uitreiking
Jij gaat daar gewoon een 8 voor halenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook, en hoor ook dan pas of mijn gs cijfer een 6,6 is ):
http://m162.photobucket.c(...)va/DaffyDuck-Fap.gifquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Moest toch 6.3 zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook, en hoor ook dan pas of mijn gs cijfer een 6,6 is ):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Je zit te veel op FOK!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, best raar toch. Ik wordt helemaal niet meer geil.
Was dat maar zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat daar gewoon een 8 voor halen
Nee had een 6,3 moet een 6,6 wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moest toch 6.3 zijn?
En het is hoger dan dat ja!
Oooh, nou dan heb je het nog steeds hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee had een 6,3 moet een 6,6 worden
Hoop het!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oooh, nou dan heb je het nog steeds hoor!
2 dagen daarvoor hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef xcachet het volgende:
Maar wel rot voor de mensen met een her. die pas op de dag van de uitreiking hun cijfer weten..
Wat? Dat is toch gewoon een duidelijke zin?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vergezocht. Moest 'm een paar keer lezen..
Nee, ik vind 'm vergezocht. punt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch gewoon een duidelijke zin?
Herkanst! Had een 5.3 moet een 5.5 wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toch veel fijner! haha. Heb je herkanst of een cijfer verbeterd?
En dan heb je gehaald neem ik aan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Herkanst! Had een 5.3 moet een 5.5 worden
Welk vak? Wel een goed gevoel over?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Herkanst! Had een 5.3 moet een 5.5 worden
en die van vele anderenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en alleen jouw mening!
Vertel!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
en die van vele anderen![]()
Ik heb trouwens nog wel een goed verhaal maar laten we daar maar niet over beginnen
Als de tweede corrector mij niet weer naait welquote:
Nederlands, ging goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welk vak? Wel een goed gevoel over?
Beter! Een 7,0 dus!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nederlands, ging goed
Ik ben er 70% zeker van dat ik nu wel slaag
Ik zat laatst in de bus terug naar huis en dat was een ritje van een uur. De bus was zo goed als leeg en ik zat ergens in het midden van de bus op een stoeltje. Op een gegeven moment stopt de bus bij een halte en er stappen nieuwe mensen in. De meeste gingen ergens achterin de bus zitten, behalve een meisje die naast mij kwam zittenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VERTEL HET NOU GODVER IK KAN HieR NIET TEGEN, WAARom MAAK JE MIJ NOU nieuwsgierig.
Dát verhaal! HAHAHAHAquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de bus terug naar huis en dat was een ritje van een uur. De bus was zo goed als leeg en ik zat ergens in het midden van de bus op een stoeltje. Op een gegeven moment stopt de bus bij een halte en er stappen nieuwe mensen in. De meeste gingen ergens achterin de bus zitten, behalve een meisje die naast mij kwam zitten![]()
En hier begint het verhaal
Lekker preitje van mequote:
Neh ik denk dat ik een 6.2 haal ofzoquote:
Ja dat boeit me dus geen flikker, mij helemaal voor niks nieuwsgierig makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de bus terug naar huis en dat was een ritje van een uur. De bus was zo goed als leeg en ik zat ergens in het midden van de bus op een stoeltje. Op een gegeven moment stopt de bus bij een halte en er stappen nieuwe mensen in. De meeste gingen ergens achterin de bus zitten, behalve een meisje die naast mij kwam zitten![]()
En hier begint het verhaal
Oook goed dan toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neh ik denk dat ik een 6.2 haal ofzo
Zoals ik dus al zei was dit pas de inleiding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat boeit me dus geen flikker, mij helemaal voor niks nieuwsgierig maken
Oh, ga door dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei was dit pas de inleiding.
neequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En werden ze er geil van? Van je grote staaf? Die kamergenoten van je?
Ja, ik was een week niet thuis, dus moest even herstellenquote:
Moet zo autorijdenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kom je helpen? Heb je ook wat beters te doen dan Fok!en
Herstellenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik was een week niet thuis, dus moest even herstellen
en ik dacht huis alleen
ik kan nooit meer normaal door het huis lopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, je moet gewoon denken: "lekker boeiend"
jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Herstellen![]()
Te lang droog gestaan dus
alsof je de enige bentquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan nooit meer normaal door het huis lopen![]()
[..]
jaeen week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt medelijden met je AldotheApacheMoest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar dan nogquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt medelijden met je AldotheApacheZal ik jou eens betrappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eikel
![]()
![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Mooi zoquote:
Je doet er niks aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan nogik was nog nooit betrapt, maarja
[..]
Zal ik jou eens betrappeneikel
![]()
![]()
Doe de deur dan ook op slotquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan nogik was nog nooit betrapt, maarja
[..]
Zal ik jou eens betrappeneikel
![]()
![]()
Staat je moeder met een oor tegen de deurquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe de deur dan ook op slot
That's it, daarom ben ik nog nooit betrapt
Als iemand je de deur op slot hoort doen, en na een uur weer open weet iedereen dat je hebt gefaptquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe de deur dan ook op slot
That's it, daarom ben ik nog nooit betrapt
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als iemand je de deur op slot hoort doen, en na een uur weer open weet iedereen dat je hebt gefapt
Wacht maar tot ik een mobiel heb, ik stalk je hard!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:23 schreef xcachet het volgende:
Ik word zo enorm gestalkt op wa
Echt zin om dat nummer hier te posten zodat jullie die gene even terug kunnen stallen
Dankjequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
* xcachet troost aldo
Het komt wel goed schatj0n
Want jij hebt geen mobiel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een mobiel heb, ik stalk je hard!
Jij en mijn nummer. That's not going to happenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een mobiel heb, ik stalk je hard!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij en mijn nummer. That's not going to happen
tijdens seksquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Moeders hebben een sensor om precies op het verkeerde moment te bellen...
Niet?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij en mijn nummer. That's not going to happen
yupquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tijdens seksaltijd tijdens seks
Was maar een grapje! Ik ga je niet echt stalken! Maar BFF's krijgen toch elkaars nummer!quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar hij heeft natuurlijk connecties om er aan te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoiquote:
jawel want de mijne blijft bellenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dan kun je ook gewoon niet opnemen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel want de mijne blijft bellen
Maar jij woont toch nog thuis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel want de mijne blijft bellen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef xcachet het volgende:
emo.gif hier emo.gif daar emo.gifs overal.
Ik kom straks wel even langsquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom jij mij in een gat in de grond duwen aub
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag je meteen met mijn prei spelen
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Spatieloos het volgende:
emo.gifs worden echt saai en zijn overused.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Spatieloos het volgende:
emo.gifs worden echt saai en zijn overused.
pics van jezelf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat ik emo.gif waardig ben hoor
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
Nee, jij bentquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag je meteen met mijn prei spelen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef Pastapipos het volgende:
Zit al de heledag in een hemd
inb4 "sjonnie/jersey shore"
Ik koop onderweg wel een slotquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet je wel oppassen dat er niemand binnenloopt
shitquote:
stiekem vind ik het grappigquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef Taexon het volgende:
Volgende keer waren we even weg maar hadden we onze telefoons niet mee
Het blijft geen feest met dat gebel
Echt altijd dan... Altijd!
Had je moeder het wel door dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem vind ik het grappig
Ik ook wel maar elke keer is irritantquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem vind ik het grappig
Heb je nog iets anders nodig?quote:
Lijkt mij wel een onaangenaam momentjequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel rustig doen als ze belt en als je lacht de hond de schuld geven
ja is het ook maar dat is het risico van het vakquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een onaangenaam momentje
Toen ik net aan het werk was whatsappde ik prom al van "let op je moeder gaat weer bellen" dus het is echt altijd zo een zucht moment maar zo erg te verwachtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een onaangenaam momentje
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toen ik net aan het werk was whatsappde ik prom al van "let op je moeder gaat weer bellen" dus het is echt altijd zo een zucht moment maar zo erg te verwachten
Kutleefquote:
Wel dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:48 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niet uit het oosten des lands komt
Ook wat aardbeien, goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |