quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat is juist onzekerheid, om dat ik wordt genegeerd, er moet toch iemand hoi zeggen!![]()
Eigenlijk doe ik gewoon LMI na.
Annie? Allison Brie dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou net zeggen dat ze op Britta leek van Community, is het haar ook gewoon dus!
Te oud naar mijn mening :/ . En ik vind Annie leuker, maar zij is even oud :/
quote:
Jij. Emogift. Mij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Annie? Allison Brie dus?![]()
![]()
[..]
zijquote:
Ik val niet op kindjes neequote:
Ik heet heul geen Henk. Effe een TR plaatsen, want die misleidende TT kan echt niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, wij zijn allemaal Babes en Henks behalve jij dan.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zij
[..]
Ik val niet op kindjes nee
Tussen in mag ook! Je weet wel, leeftijdsgenootjes...quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zij
[..]
Ik val niet op kindjes nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand is te oud. Dan heb je de OP niet goed gelezen
Okay danquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heet heul geen Henk. Effe een TR plaatsen, want die misleidende TT kan echt niet.
De gehele OP lezenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand is te oud. Dan heb je de OP niet goed gelezen
VA kan het wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een vrouw van 36
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heet heul geen Henk. Effe een TR plaatsen, want die misleidende TT kan echt niet.
Zo zag je er anders niet uit, je lijkt gewoon 22.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een vrouw van 36
Tostiquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat zal ik eens maken voor de lunch?
Bouw een broodje gezondquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat zal ik eens maken voor de lunch?
Of dit een compliment?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo zag je er anders niet uit, je lijkt gewoon 22.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat mag je zelf kiezen, het was niet bedoeld als belediging/compliment.
Chicks met allstars hebben altijd een streepje voor bij mijquote:
Doe voor mij maar een omeletje danquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik dacht aan een omeletje, maar een tosti kan ook natuurlijk
Die heb ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chicks met allstars hebben altijd een streepje voor bij mij
Als ze er ongeveer zo uitzien vraag ik ze meteen mee uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tussen in mag ook! Je weet wel, leeftijdsgenootjes...
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ziet er beter uit! Ik moet nog ontbijten grgr
Nee joh dat 'bereik' is onzin, jij kan iedereen krijgen! Zelfs Gillea Jacobs ofso, je moet gewoon een iets andere aanpak doen, namelijk plastische chirurgie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze er ongeveer zo uitzien vraag ik ze meteen mee uit.
En word ik afgewezen want zwaar buiten mijn bereik
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh dat 'bereik' is onzin, jij kan iedereen krijgen! Zelfs Gillea Jacobs ofso, je moet gewoon een iets andere aanpak doen, namelijk plastische chirurgie.
Werksequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens naar het werk
Belediging? Dat zei ik niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was ook niet bedoeld als een belediging!!!!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens naar het werk
Oh ja ik dacht dat je dat bedoelde? Hoe moet ik dan niet doen tegen VA? Tipsgevend?quote:
Iemand anders nog wat?quote:
Je vind haar lelijk...?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zorgen dat ik lapo heb en dat lelijke wijf kan weg halen gr gr
Op wie zn naam kan ik de rekening zetten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, doe mij maar een gebakken ei met bacon.
SgtPorkbeans naam, en doe anders VA maar ofso.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op wie zn naam kan ik de rekening zetten?
Oh, het gaat over de foto in de OP toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lelijk misschien een erg woord maar niet knap nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, het gaat over de foto in de OP toch?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, het gaat over de foto in de OP toch?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitquote:
grapjequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |