quote:PSV heeft woensdag officieel een bod uitgebracht op Adam Maher. Dat bevestigt Ernest Stewart van AZ tegenover het Algemeen Dagblad. De Alkmaarse club gaat zich nu op het bod beraden.
PSV heeft ondertussen geen concurrentie meer van Ajax voor de middenvelder. In De Telegraaf bevestigde Marc Overmars dat de club afziet van de eventuele komst van Maher. Overmars heeft de middenvelder en AZ inmiddels afgezegd, de club richt zich op alternatieven.
Ik ben altijd al kritisch geweest, krijg ik nu een koekje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaan alle ajacieden op Maher afgeven
Da's ook meteen het enige leuke, maar ik hoef m niet in Eindhoven
Als jij mijn eerdere posts had gelezen (nog voor het einde van de competitie) dan weet je dat ik één van de eerste was die zei dat het aantrekken van Maher een groot risico met zich meebrengt. Ik zit echt niet te wachten op een tweede El Hamdaoui. Spelers die als ''grote man'' binnen komen bij een topclub in Nederland zorgen veelal alleen voor irritatie en kunnen eigenlijk alleen maar teleurstellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaan alle ajacieden op Maher afgeven
Da's ook meteen het enige leuke, maar ik hoef m niet in Eindhoven
Gewoon eerst even lekker die aanval en middenveld spekken, je weet toch als PSV de bal heeft kan de tegenstander niet scoren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:43 schreef Harrie_Bals het volgende:
Maher, Schaars.... leuk allemaal hoor maar als ik meneer Brands één klein tipje mag geven:
VERDEDIGERS!!!!!!!!!!!!!
Het is maar een idee hoor, en het probleem bestaat pas een jaar of drie, dus ik snap dat je misschien nog niet helemaal door hebt waar de prio's liggen.
Ja hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben altijd al kritisch geweest, krijg ik nu een koekje?
Marcel, jij ook hier?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon eerst even lekker die aanval en middenveld spekken, je weet toch als PSV de bal heeft kan de tegenstander niet scoren.
En dan van het restgeld gewoon even verdedigers kopen ..... ooh shit daar is geen geld meer voor: Marcelo / Derijck go for it again!
Dat waren tijden idd, maar zulke spelers zijn niet meer haalbaar. Dat is onmogelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef BenGepeept het volgende:
Niet zo lang geleden had je scouts die Romario, Salcido, Ronaldo, Gomez, Alex voor een appel en een ei haalden.
Nu gaat PSV miljoenen betalen voor zo'n AZ-er die 5 goede wedstrijden per jaar speelt.
Er is iets grondig mis met die club.
Daarbij ziet het ernaar uit dat Siem de Jong, Eriksen e.d. gewoon blijven dus kom je uit op de gedachte dat Maher geen toegevoegde waarde meer is.(we hebben tenslotte soortgelijke lichte dartelende spelers ook in Jong Ajax en de A1 zitten)quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer, ik had hem graag bij Ajax gezien. Maar ik snap dat Ajax afhaakt. Aan je beleid vasthouden, prima dus.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Kopsterk het volgende:
Mooi, dat gezeur om dat overhypte ventje begon me al de strot uit te komen.
PSV en Feyenoord zijn clubs die nooit failliet kunnen gaan en altijd wel geld hebben. Op het moment dat het kritisch wordt springt de gemeente bij of één of andere weldoener (aka multimiljonair) die voor Feyenoord is vanwege hun topjaar in 1970 en ze wel even 35 miljoen euro toestopt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Het feit dat Ajax afhaakt zegt dus dat AZ (te) veel vraagt voor Maher.
Aangezien PSV nog wel in de race is om Maher over te nemen gaat PSV dus wellicht wederom de hoofdprijs betalen voor een middenvelder. Gaan ze na vorige zomer dan opnieuw met geld smijten daar in Eindhoven? Het lijkt me niet verstandig.
Het is voor de PSV-supporters in ieder geval te hopen dat PSV niet de hoofdprijs gaat betalen voor Maher maar in plaats daarvan een paar fatsoenlijke verdedigers aantrekt.
Ja vorige zomer is er echt met geld gesmeten. Narsingh 3,5 miljoenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Aangezien PSV nog wel in de race is om Maher over te nemen gaat PSV dus wellicht wederom de hoofdprijs betalen voor een middenvelder. Gaan ze na vorige zomer dan opnieuw met geld smijten daar in Eindhoven? Het lijkt me niet verstandig.
Het is voor de PSV-supporters in ieder geval te hopen dat PSV niet de hoofdprijs gaat betalen voor Maher maar in plaats daarvan een paar fatsoenlijke verdedigers aantrekt.
Dit inderdaad of het opleiden van goede verdedigers (iets met jeugdopleiding).quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Stiggie het volgende:
PSV snapt echt niet waar ze in moeten investeren. Iets met verdedigers enzo
Mooie usernaamquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef BenGepeept het volgende:
Niet zo lang geleden had je scouts die Romario, Salcido, Ronaldo, Gomez, Alex voor een appel en een ei haalden.
Nu gaat PSV miljoenen betalen voor zo'n AZ-er die 5 goede wedstrijden per jaar speelt.
Er is iets grondig mis met die club.
Uh, ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef ha_n het volgende:
Best wel trist dit. Als Ajax beter had gescout in het verleden, dan waren Maher en van Ginkel nu allebei van Ajax geweest.. En gratis ook nog. Ik hoop dat er nu wel beter word gescout bij Ajax, en hopelijk zien we over 10 jaar niet weer een Amsterdamer bij AZ ofzo..
Ja want dat doe je in 1 jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit inderdaad of het opleiden van goede verdedigers (iets met jeugdopleiding).
Het kan toch allebei. Je haalt een absolute versterking of meerdere versterkingen voor de defensie en ondertussen verbeter je jeugdopleiding en de aanvoer daarvan.quote:
Het beleid van Brands kennende niet. Dan staat er geen percentage in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou die bij psv ook in zijn contract laten zetten dat die percentage van koopsom krijgt als die word doorverkocht? Lekker verdienen zo
Hoezo niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:21 schreef Doublepain het volgende:
Alsof Ajax hem had kunnen scouten op zijn 15e ofzo..
Zelfs Piet de Visser zou hem niet eruit kunnen vissen
Hoeft niet. Kan ook met eisen van Maher zelf te maken hebben. Hij kan een salaris vragen dat zo hoog is dat het de rust in de kleedkamer verstoord. Dan gaan alle andere spelers ineens ook veel meer vragen en dan ben je als club ineens wel erg duur uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
dat hebben ze goed gedaan toen jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef ha_n het volgende:
Best wel trist dit. Als Ajax beter had gescout in het verleden, dan waren Maher en van Ginkel nu allebei van Ajax geweest.. En gratis ook nog. Ik hoop dat er nu wel beter word gescout bij Ajax, en hopelijk zien we over 10 jaar niet weer een Amsterdamer bij AZ ofzo..
quote:'Ik heb drie keer meegedaan aan de talentendagen bij Ajax. Van mijn achtste tot mijn elfde. Iedere keer werd ik door de club te licht bevonden. AZ wilde me en ik had daar meteen een goed gevoel bij', aldus de jeugdinternational tegenover Ajax Life.
'Ajax meldde zich daarna alsnog en zei dat ik nog even moest wachten, maar ik had mijn keuze voor AZ al gemaakt. Het speelde natuurlijk ook mee dat ik al drie keer was afgewezen', vervolgt Maher in aanloop naar de bekerwedstrijd van vanmiddag.
Geert Wildersquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef ha_n het volgende:
Lol, Maher drie keer afwijzen. hahah! Wat voor prutsers waren dat wel niet!?
Wie was hier eigenlijk verantwoordelijk voor in die tijd?
quote:
Volgens mij is de mentaliteit van de Marokkanen eerder een probleemquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef ha_n het volgende:
[..]![]()
Het is wel opvallend dat er vroeger weinig tot geen geen Marokkanen in academie zaten, nu heb je er een stuk of tien rond lopen daar... Zal me niet verbazen als degene die verantwoordelijk is voor scouting in die tijd een beetje dezelfde mentaliteit had als Geertje.
Was de broer van Geert, Piet Wilders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef ha_n het volgende:
[..]![]()
Het is wel opvallend dat er vroeger weinig tot geen geen Marokkanen in academie zaten, nu heb je er een stuk of tien rond lopen daar... Zal me niet verbazen als degene die verantwoordelijk is voor scouting in die tijd een beetje dezelfde mentaliteit had als Geertje.
Racist.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is de mentaliteit van de Marokkanen eerder een probleem
Hij bedoelt ook moslims, geen marokkanen. Van die paupertjes met petjes, niet nederland sprekend en altijd voor Real Madrid zijn.quote:
Volgens mij niet, want zoals ik al zei er lopen nu genoeg rond daar bij Ajax.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is de mentaliteit van de Marokkanen eerder een probleem
Ja, maar hoeveel daarvan breken er ook echt door? Dat zie je nog steeds maar verrassend weinig bij Ajax eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef ha_n het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want zoals ik al zei er lopen nu genoeg rond daar bij Ajax.
het grootste talent binnen Ajax nu is ook een marokkan, Abdelhak Nouri heet hij.
Marokkanen breken sowieso nooit echt door. Ergens onderweg gaat het altijd mis. Mentaal zwak volkje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel daarvan breken er ook echt door? Dat zie je nog steeds maar verrassend weinig bij Ajax eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel daarvan breken er ook echt door? Dat zie je nog steeds maar verrassend weinig bij Ajax eigenlijk.
Dit is de eerste keer dat er zo veel Marokkanen spelen bij Ajax. We zien wel hoe het gaat over 2/3 jaar, want dan zullen ze rijp zijn voor het eerste elftal. Er zitten nu een stuk of 6 bij Ajax A en B. Nouri zit nu bij B1 en mentaal zit het wel goed met die jongen, hij is ook altijd kapitein geweest in alle jeugdelftallen. Over deze jongen heb ik geen enkele twijfel dat hij het eerste haalt. Grootste talent van Ajax sinds Sneijder en van der Vaart.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Grapig dat je dit zegt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:13 schreef knep het volgende:
Ik hoef hem niet te zien bij PSV.
Weer zo'n potentiële relmarokkaan met ook nog eens een voorkeur voor Ajax.
Goed argument man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Marokkanen breken sowieso nooit echt door. Ergens onderweg gaat het altijd mis. Mentaal zwak volkje.
Afellay had meer talent. Ook niks geworden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef Donnis het volgende:
[..]
Goed argument man.Waarom niet ieder geval voor zich bekijken? Maher is een knuffelmarokkaan, niet te vergelijken met Afellay
Labyad
El Hamdaoui
Zo'n ventje gun je toch een transfer naar de grootste club van Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |