"Hé, gore snol, zin om aan m'n stinklollie te zuigen" werkt altijd prima ja, zolang ik maar gewoon lief lach en zelfverzekerd kijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
Openingszin maakt niets uit. Je kunt met alles openen. Ze let op je ogen, houding en gedrag, of je rust uit straald. Soms verstaan ze je niet eens omdat ze met haar hoofd ergens anders is.
:pquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heee Firefly
Wil jij mijn vuurvliegje zijn?![]()
![]()
![]()
Dalijk staat MK FF te vingeren op het perron.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel joh, maar je moet hard to get spelen.
Iedereen aanspreken en moeilijk doen swa.
Ik denk dat ze je aan gaan kijken van ''wtf is er mis met jou''quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Hé, gore snol, zin om aan m'n stinklollie te zuigen" werkt altijd prima ja, zolang ik maar gewoon lief lach en zelfverzekerd kijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk staat MK FF te vingeren op het perron.
Je hebt gelijk, je kunt beter je eigen diensten aanbieden, dus dan wordt 't zoiets als "he, lekkere slet, zal ik je haringgrot 's even vingeren met m'n vliegensvlugge slanke vingers?". Maar wel zelfverzekerd en kalm blijven hè?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je aan gaan kijken van ''wtf is er mis met jou''
Maarja misschien ontstaat er een gesprekje
Ik ben een snelle jongenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk staat MK FF te vingeren op het perron.
Mensen beledigen werkt uiteraard niet, maar ik denk dat iedereen dat wel snaptquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Hé, gore snol, zin om aan m'n stinklollie te zuigen" werkt altijd prima ja, zolang ik maar gewoon lief lach en zelfverzekerd kijk.
Uiterlijk, uitstralingquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kunt beter je eigen diensten aanbieden, dus dan wordt 't zoiets als "he, lekkere slet, zal ik je haringgrot 's even vingeren met m'n vliegensvlugge slanke vingers?". Maar wel zelfverzekerd en kalm blijven hè?
Ergo: tuurlijk maakt een openingszin uit. Eerste indruk is meer dan alleen uiterlijk.
Openingszin is meestal iets in de zin van "Hoi!" of iets wat gewoon een goeie zin is voor dat moment.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kunt beter je eigen diensten aanbieden, dus dan wordt 't zoiets als "he, lekkere slet, zal ik je haringgrot 's even vingeren met m'n vliegensvlugge slanke vingers?". Maar wel zelfverzekerd en kalm blijven hè?
Ergo: tuurlijk maakt een openingszin uit. Eerste indruk is meer dan alleen uiterlijk.
Ja, en wat er uit z'n bakkes komt. Als dat een of andere nietszeggende falende openingszin is dan is 't al snelquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Openingszin is meestal iets in de zin van "Hoi!" of iets wat gewoon een goeie zin is voor dat moment.
Overigens heb ik niet echt een goed idee hoe ik overkom op andere mensen
Gewoon als een autist, niks mis mee dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Openingszin is meestal iets in de zin van "Hoi!" of iets wat gewoon een goeie zin is voor dat moment.
Overigens heb ik niet echt een goed idee hoe ik overkom op andere mensen
''Hey, ik vind dat je er leuk uitziet en goed kunt dansen''quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en wat er uit z'n bakkes komt. Als dat een of andere nietszeggende falende openingszin is dan is 't al snel
Gewoon hoi werkt prima.
Dus:
[..]
Eigenlijk is de 1e indruk iets wat je niet echt kunt veranderen zeg maar.quote:
1e indruk is heel belangrijk, Firefly.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef firefly3 het volgende:
Eerste indruk is niets. Het gaat om het feit dat ze je leerd kennen.
Ja, en dan rent ze weg omdat je 'leerd' schrijft. Een beetje een vrouw gaan vertellen wat 'alle vrouwen' boeit bij mannen. Goed bezig weer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef firefly3 het volgende:
Eerste indruk is niets. Het gaat om het feit dat ze je leerd kennen.
meteen over uiterlijk beginnen is een slecht ideequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Hey, ik vind dat je er leuk uitziet en goed kunt dansen''
Instant turn off.
leerd is inderdaad een afknapper jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en dan rent ze weg omdat je 'leerd' schrijft. Een beetje een vrouw gaan vertellen wat 'alle vrouwen' boeit bij mannen. Goed bezig weer._!
Kan ook niet verkeerd werken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk is de 1e indruk iets wat je niet echt kunt veranderen zeg maar.
Voor hetzelfde ziet een leuke vrouw me voor het eerst terwijl ik 5 secondes daarvoor net m'n teen gestoten heb en ik nog middenin een scheldkanonnade zit![]()
Ik weet in elk geval dat mijn 1e indruk op mensen er meestal niet 1tje is van een autist!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon als een autist, niks mis mee dus![]()
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval dat mijn 1e indruk op mensen er meestal niet 1tje is van een autist!
Nee, onhandig of iets in die zin ben ik nou ook weer niet, eerder ietswat verstrooid!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh
Meer van ''die vent kan niet eens zijn veters normaal strikken'' ofzo?
Wetenschappen doen me niets. Het gaat om mijn eigen ervaring en die van bekenden die veel succes hebben. Vrouwen letten niet op wat je zegt, maar wie het zegt. Zo kan je vrouwen aan het lachen maken of blij maken zonder echt lieve dingen te zeggen of grappige. Ze voelt aan de vibe die erachter zit. Ik kan een vrouw aan het lachen maken, blij maken of boos door alleen hoi te zeggen. Eerst kweek je die gevoelens bij jezelf. Net als dat je tegelijk in de lach schiet met mensen zonder iets te zeggen. En hoe je aan voelt als iemand vetdrietig is. Het gaat dus om de gevoelens die universeel zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1e indruk is heel belangrijk, Firefly.
Heel belangrijk, er zijn bij wijze van hele wetenschappen aan geweid.
Hehe, maar dat is knullig en om die reden kan dat best vaak....quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, onhandig of iets in die zin ben ik nou ook weer niet, eerder ietswat verstrooid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |