Ik zeg: doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
ik vind dat Kaya maar weer eens in de OP mag
Uploaden via tinypic?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef chapel24 het volgende:
En jahoorrr plaatje werkt niet.. Ik en techniek ....
klik met je rechtermuisknop op de afbeeldingquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef chapel24 het volgende:
En jahoorrr plaatje werkt niet.. Ik en techniek ....
Gedaan, en url geplakt maar nu komt er zo'n blauw ding met vraagteken. Ik geef het op en ga ook slapen! Laturquote:
foute url geplakt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Gedaan, en url geplakt maar nu komt er zo'n blauw ding met vraagteken. Ik geef het op en ga ook slapen! Latur
Of gewoon de url pakken met de img tags er omheenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef msacras het volgende:
[..]
klik met je rechtermuisknop op de afbeelding
afbeeldingsurl kopieren
en díe link plakken
niet de link met post-upload
Kaya Jodelaitiequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
ik vind dat Kaya maar weer eens in de OP mag
ja, maar de url die chapel nu heeft geplakt is http://tinypic.com/?t=postuploadquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of gewoon de url pakken met de img tags er omheen
Ik wil met haar trouwenquote:
Fail heel veelquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar de url die chapel nu heeft geplakt is http://tinypic.com/?t=postuploaden niet een afbeelding
Haha ook Skins gezien dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan zul je eerst door mij heen moeten.
Challenge acceptedquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan zul je eerst door mij heen moeten.
Op mobiel zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef msacras het volgende:
stiekem lig ik niet in bed maar ben ik gewoon aan het leren en lurk ik een beetje mee
QFTquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef msacras het volgende:
stiekem lig ik niet in bed maar ben ik gewoon aan het leren en lurk ik een beetje mee
Fail to the max. En dit heeft vwo afgeslotenquote:
Kopieer gewoon de url met de img tags er omheen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Fail to the max. En dit heeft vwo afgesloten
Ja mensen, dit is het niveau van de hedendaagse maatschappij
Ohquote:
Maar... Ooh wachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan niet... tegen meisjes moet je lief doen.
nee hoor, meisjes zijn toch altijd bitches tegen elkaar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan niet... tegen meisjes moet je lief doen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef msacras het volgende:
[..]
nee hoor, meisjes zijn toch altijd bitches tegen elkaar?
Wat leer jij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef msacras het volgende:
[..]
nee mn laptop staat gewoon op tafel en ik zit er naast te leren
Maar dat gaat natuurlijk niet jongedame!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef msacras het volgende:
[..]
nee mn laptop staat gewoon op tafel en ik zit er naast te leren
Kan ik het afschuiven op het gebruik van mobiel? Heb het via mobiel geupload en gepost enzooquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kopieer gewoon de url met de img tags er omheen?
Meer is het niet
vwo, eerste en tweedee wereldoorlog en periode daar om heenquote:
natuurlijk wel!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar dat gaat natuurlijk niet jongedame!
Ik leer nu 1000 - 1975quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef msacras het volgende:
[..]
vwo, eerste en tweedee wereldoorlog en periode daar om heen
dus 1900 - 1960 ongeveer
[..]
natuurlijk wel!
Gewoon doen wat ik net zeiquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Kan ik het afschuiven op het gebruik van mobiel? Heb het via mobiel geupload en gepost enzoo
moest ik eerst wel, geschiedenis van China van 2000 voor christus - heden. Verschrikkelijk.quote:
De Lage Landen. Het gaat over alle bouwstijlen en gebouwtypes. Zo'n vak heb ik ook al gehad, oudheidquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef msacras het volgende:
[..]
moest ik eerst wel, geschiedenis van China van 2000 voor christus - heden. Verschrikkelijk.
wat dan wel?
Ooh, wat studeer je dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De Lage Landen. Het gaat over alle bouwstijlen en gebouwtypes. Zo'n vak heb ik ook al gehad, oudheid
Tegenwoordig is het belangrijker om op te kunnen zoeken hoe het werkt dan het daadwerkelijk weten hoe het werktquote:
Jep, ik dacht ik moet wel een beetje een stoere foto doen natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zag het net ja. Ben jij die in dat rode shirt?
dit, zo ergquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het belangrijker om op te kunnen zoeken hoe het werkt dan het daadwerkelijk weten hoe het werkt
heb je ook nog een foto waar je gezicht te zien is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Jep, ik dacht ik moet wel een beetje een stoere foto doen natuurlijk
Hij is een jongetje hoor...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef msacras het volgende:
[..]
nee hoor, meisjes zijn toch altijd bitches tegen elkaar?
Weet ik, maar ik doelde er meer op dat meisjes zelf ook niet aardig tegen elkaar doen, dus waarom zouden jongens wel altijd aardig moeten doen tegen meisjes?quote:
Oké, gaaf!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Interieur Architectuur, in Antwerpen
Feit is wel dat het daar tegenwoordig voor het grootste deel om gaat, later ook. In België is dat nog wel anders, daar is het nog heeeel veel stampen en het eerste jaar niks digitaal maar alles met de hand optekenen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh binas, dat weet ik nog wel, uit de goede oude N&T tijd
En hoe oud ben je daar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Jep, ik dacht ik moet wel een beetje een stoere foto doen natuurlijk
Binas in combinatie met GRquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh binas, dat weet ik nog wel, uit de goede oude N&T tijd
Ja klopt, maar de mens is ook niet gemaakt om alleen maar kennis te stampen. Kennis stampen, en een deel blijft daar van over, wat je toepast op je leven. En vanuit die basiskennis (wat er blijft hangen) kan je de rest wel weer terug halen. Maar ik ben na een jaar N&T gestopt, ik ben veel maatschappelijker haha.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Feit is wel dat het daar tegenwoordig voor het grootste deel om gaat, later ook. In België is dat nog wel anders, daar is het nog heeeel veel stampen en het eerste jaar niks digitaal maar alles met de hand optekenen.
Dat vind ik ook wel fijn aan mijn studie, het maatschappelijke toepassen binnen het technische. Ik heb bijvoorbeeld vakken als filosofie, antropologie, sociologie en omgevingspsychologiequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de mens is ook niet gemaakt om alleen maar kennis te stampen. Kennis stampen, en een deel blijft daar van over, wat je toepast op je leven. En vanuit die basiskennis (wat er blijft hangen) kan je de rest wel weer terug halen. Maar ik ben na een jaar N&T gestopt, ik ben veel maatschappelijker haha.
Maatschappijleerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
Ja klopt, maar de mens is ook niet gemaakt om alleen maar kennis te stampen. Kennis stampen, en een deel blijft daar van over, wat je toepast op je leven. En vanuit die basiskennis (wat er blijft hangen) kan je de rest wel weer terug halen.
Filosofiequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maatschappijleer
Psychologie
Sociologie
Omdat meisjes lief zijn en gevoelig en kwetsbaar en fragiel enzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik doelde er meer op dat meisjes zelf ook niet aardig tegen elkaar doen, dus waarom zouden jongens wel altijd aardig moeten doen tegen meisjes?
Ja politicologie is ook leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Filosofie
maar boven al
Politicologie![]()
Dus wij zien je over een aantal jaren in de politiek of hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Filosofie
maar boven al
Politicologie![]()
Zoals een meisje ooit tegen me zei: ii vind een avondje met jongens veel leuker dan met meiden. Meisjes moeten elkaar en anderen afkraken en jongens kunnen lachen en slap ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat meisjes lief zijn en gevoelig en kwetsbaar en fragiel enzo?
Ik kan het niet helpen dat andere meiden bitchy zijn en elkaar zo behandelen, zo ben ik niet.
Heb je Havo? In sommige gevallen kan je daarmee in België een universitaire opleiding doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja politicologie is ook leukMaar sociologie lijkt me nog net wat leuker
Alleen jammer dat het universitaire studie is.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zoals een meisje ooit tegen me zei: ii vind een avondje met jongens veel leuker dan met meiden. Meisjes moeten elkaar en anderen afkraken en jongens kunnen lachen en slap ouwehoeren.
Hm, echt niet elk meisje, geloof mequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat andere meiden bitchy zijn en elkaar zo behandelen, zo ben ik niet.
Ja, ik word de eerste vrouwelijke Minister-President van Nederland.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus wij zien je over een aantal jaren in de politiek of hoe moet ik dit zien?
Dat klopt dus niet, dan heb je gewoon de verkeerde vriendinnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zoals een meisje ooit tegen me zei: ii vind een avondje met jongens veel leuker dan met meiden. Meisjes moeten elkaar en anderen afkraken en jongens kunnen lachen en slap ouwehoeren.
precies, helemaal waarquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Naar mijn vriendinnen toe ben ik heel lief, en naar de meeste andere mensen ook wel, maar als ik een bitch ben is het altijd tegen een meisje, niet tegen een jongenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
I know you can do itquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, ik word de eerste vrouwelijke Minister-President van Nederland.
Of minister van justitie.
Of ik ga gewoon de advocatuur in.
Of de tweede kamer.
zoiets.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Naar mijn vriendinnen toe ben ik heel lief, en naar de meeste andere mensen ook wel, maar als ik een bitch ben is het altijd tegen een meisje, niet tegen een jongen
Dat is bij mij dan weer andersomquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Naar mijn vriendinnen toe ben ik heel lief, en naar de meeste andere mensen ook wel, maar als ik een bitch ben is het altijd tegen een meisje, niet tegen een jongen
Tuurlijk.quote:
En een nieuwe discussie is geborenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, dan heb je gewoon de verkeerde vriendinnen.
Ja, maar dat ben ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Als je ziet wat voor incapabele figuren er soms in de tweede kamer bij zittendie dan op plek 30 op de kieslijst gestaan hebben.
Je bent D66`er?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik niet.
Ik heb ambitie. En ben niet extremistisch.
Ik snap jouw post nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, echt niet elk meisje, geloof memeisjes zijn vooral inderdaad heel bitchy naar elkaar toe. Niet zo zeer naar jongens.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent D66`er?
Ja dan stem ik wel voor je
Gewoon doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel bestuurskunde gaan doen , alleen is dit alleen te doen (voor mij het dichtste bij) in Leeuwarden.
Dit zou betekenen dat ik met mn 17 jaar al op kamers zou moeten, en daar zit ik niet echt op te wachten
Niks mis mee. Ik zou ook 17 zijn als ik uit huis gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel bestuurskunde gaan doen , alleen is dit alleen te doen (voor mij het dichtste bij) in Leeuwarden.
Dit zou betekenen dat ik met mn 17 jaar al op kamers zou moeten, en daar zit ik niet echt op te wachten
Dat als meisjes bitcherig zijn ze het voornamelijk naar meiden doen dan naar jongens?quote:
Jep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent D66`er?
Ja dan stem ik wel voor je
En dat komt omdat meisjes overal een drama van maken, en jongens niet. Daar hoef je niet bitchy naar te doen omdat ze zelf ook normaal tegen jou doen, meisjes doen dat niet altijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat als meisjes bitcherig zijn ze het voornamelijk naar meiden doen dan naar jongens?
Noem eens een paar punten waar jij voor zou staan?quote:
Daar heb ik nog geen last van gehad. Wel een jongen die bitcherig naar me deedquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat als meisjes bitcherig zijn ze het voornamelijk naar meiden doen dan naar jongens?
Lees: vrijwel nooitquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef msacras het volgende:
[..]
En dat komt omdat meisjes overal een drama van maken, en jongens niet. Daar hoef je niet bitchy naar te doen omdat ze zelf ook normaal tegen jou doen, meisjes doen dat niet altijd.
Dat is ook het probleem met mij, eigenlijk nog geen zin om op kamers te wonenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gewoon doenIn die jaren dat je thuis blijft word je nog niet een inimini beetje zo snel volwassen als dat je meteen op kamers gaat!
Een jongen jongen of?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen last van gehad. Wel een jongen die bitcherig naar me deed.
Dit dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef msacras het volgende:
[..]
En dat komt omdat meisjes overal een drama van maken, en jongens niet. Daar hoef je niet bitchy naar te doen omdat ze zelf ook normaal tegen jou doen, meisjes doen dat niet altijd.
Ik kan echt prima koken, maar op kamers is het nog zoveel makkelijker om wat lekkers te gaan halen om de hoekquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met mij, eigenlijk nog geen zin om op kamers te wonen
En ik ben ook niet zo'n geweldige kok
Dan weet ik genoegquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is het probleem, volgens mij weet 'ie dat zelf niet echt.
Oh ja en als in hier weg ga dan moet ik ook van voetbal afquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan echt prima koken, maar op kamers is het nog zoveel makkelijker om wat lekkers te gaan halen om de hoekDaarom dat ik hier niet vaak kook.
17 is ook totaal niet de gemiddelde leeftijd om uit huis te gaan. Als je je er niet goed bij voelt vooral niet doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja en als in hier weg ga dan moet ik ook van voetbal af
En ik sport nogal graag
School gaat voor sport, tenminste, zo zou het moeten zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En ik sport nogal graag
Er zijn zat sportverenigingen in de stad, ook speciaal voor studenten. D'r is echt meer dan zat te doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En ik sport nogal graag
Dit. Maar als je het heel graag wilt en kunt dan moet je dat natuurlijk ook weer doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
17 is ook totaal niet de gemiddelde leeftijd om uit huis te gaan. Als je je er niet goed bij voelt vooral niet doen
Ik ben het sowieso eens met het begrotingsplan, dan we niet al ons geld over de balk moeten gooien. Dat ze pro-Europa zijn, en ze hebben ook een goede, open kijk op de arbeidsmarkt (ruimte voor ondernemers etc). Groene stroom (want de fossiele brandstoffen raken nou eenmaal op), financiering van de GGZ. Sowieso dat ze pleiten voor een goed zorgstelsel/sociaal vangnet, maar verder wel vrij liberaal zijn vind ik erg fijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens een paar punten waar jij voor zou staan?
Maar je gaat natuurlijk niet daarvoor op kamers neem ik aan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er zijn zat sportverenigingen in de stad, ook speciaal voor studenten. D'r is echt meer dan zat te doen
Politieke partij genaamd FOK!Maaikequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso eens met het begrotingsplan, dan we niet al ons geld over de balk moeten gooien. Dat ze pro-Europa zijn, en ze hebben ook een goede, open kijk op de arbeidsmarkt (ruimte voor ondernemers etc). Groene stroom (want de fossiele brandstoffen raken nou eenmaal op), financiering van de GGZ. Sowieso dat ze pleiten voor een goed zorgstelsel/sociaal vangnet, maar verder wel vrij liberaal zijn vind ik erg fijn. Ik ben wel tegen het behouden van de alcohol-leeftijd op 16, D66 wil hem niet naar 18, ik wil dat wel (mits er een regeling is voor de mensen die op 1 januari 2014 al 16 jaar of ouder zijn).
En nog meer, maar daar ga ik nu verder niet op in.![]()
Mijn stem heb jequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso eens met het begrotingsplan, dan we niet al ons geld over de balk moeten gooien. Dat ze pro-Europa zijn, en ze hebben ook een goede, open kijk op de arbeidsmarkt (ruimte voor ondernemers etc). Groene stroom (want de fossiele brandstoffen raken nou eenmaal op), financiering van de GGZ. Sowieso dat ze pleiten voor een goed zorgstelsel/sociaal vangnet, maar verder wel vrij liberaal zijn vind ik erg fijn.
Ik ben wel tegen het behouden van de alcohol-leeftijd op 16, D66 wil hem niet naar 18, ik wil dat wel (mits er een regeling is voor de mensen die op 1 januari 2014 al 16 jaar of ouder zijn).
En FOK kan ook fuck betekenenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:06 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Politieke partij genaamd FOK!Maaike
Hahaha ik ben zo hilarisch
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:06 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Politieke partij genaamd FOK!Maaike
Hahaha ik ben zo hilarisch
Hm prima lijkt mequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso eens met het begrotingsplan, dan we niet al ons geld over de balk moeten gooien. Dat ze pro-Europa zijn, en ze hebben ook een goede, open kijk op de arbeidsmarkt (ruimte voor ondernemers etc). Groene stroom (want de fossiele brandstoffen raken nou eenmaal op), financiering van de GGZ. Sowieso dat ze pleiten voor een goed zorgstelsel/sociaal vangnet, maar verder wel vrij liberaal zijn vind ik erg fijn.
Ik ben wel tegen het behouden van de alcohol-leeftijd op 16, D66 wil hem niet naar 18, ik wil dat wel (mits er een regeling is voor de mensen die op 1 januari 2014 al 16 jaar of ouder zijn).
Ik zou het je wel zien doen, volgens mij ben jij daar ambitieus genoeg voorquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Zou ik wel moeten doen. Maar neh, ik ga geen eigen partij op richten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:07 schreef chapel24 het volgende:
Van die mensen die te lui zijn om naar het stembureau te gaan
Nee, je hebt nog ergere hoor. "Ja, iedereen stemt PvdA, dan zal het wel goed zijn toch?"quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:07 schreef chapel24 het volgende:
/failquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog ergere hoor. "Ja, iedereen stemt PvdA, dan zal het wel goed zijn toch?"
Ja, of die: Ja Wilders stem ik op hoor, die zegt tenminste wat hij echt denkt hihihihiihihihihihquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog ergere hoor. "Ja, iedereen stemt PvdA, dan zal het wel goed zijn toch?"
Het is maar wat je bezuinigen noemt. Er wordt totaal niet gesneden in het geld wat naar Europa en de goede doelen gaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm prima lijkt meBehalve de begrotingswet ben ik het totaal niet mee eens want door dit kabinet wordt onze economie gewoon kapot bezuinigt
Hahahahaha, of die Thieme die ziet er wel leuk uit, daar stem ik voor...quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:07 schreef chapel24 het volgende:
Nee maar wel in de zorg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is maar wat je bezuinigen noemt. Er wordt totaal niet gesneden in het geld wat naar Europa en de goede doelen gaat.
Als we het hier goed hebben is het prima dat er daar geld heen gaat, maar we hebben het geld hier nu nodig dus waarom dan koppig blijven vasthouden aan dat soort dingen?
Lijken jullie op elkaar dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:10 schreef msacras het volgende:
[..]
of mijn zus. Die wel mocht stemmen, maar niet wist wat, want ze had geen zin om zich er in te verdiepen
geef je stem dan aan mij, ik leen haar ID zo vaak, ik zou makkelijk voor dr kunnen doorgaan bij het stembureau
Lobbyquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel in de zorg.
En dan wel lekker Joint Strike Fighters kopen voor miljarden euro`s
Blijft mooi speelgoed, die vliegtuigjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel in de zorg.
Terwijl de VS, Duitsland en VK nog willen beslissen over de aanschaf. Zegt Nederland, midden in tijden van crisis: AANSCHAFFUHquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lobby_! Het ding is nog niet eens hier en het is nu al achterhaald, te duur en voldoet niet.
Ja, maar dat vind ik dus zo krom. Stel dat dan uit ofzo. Als onze buurlanden ons binnen komen vallen dan hebben we toch niks aan die paar Joint Stike Fighters.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel in de zorg.
Ik ben zelf wel erg pro kabinet Paars plus, maar D66 mag wel wat groter zijn. Ik ben wel vrij socialistisch en links ingesteld, maar ik vind zeker dat er een goede rechtse partij bij mag zitten, dat heb je wel nodig voor een goede balans.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm prima lijkt meBehalve de begrotingswet ben ik het totaal niet mee eens want door dit kabinet wordt onze economie gewoon kapot bezuinigt
We hebben als land de verplichting om X aantal dingen te moeten KUNNEN leveren aan o.a. de NAVO. Onder andere vliegtuigen, transport etc. etc. etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus zo krom. Stel dat dan uit ofzo. Als onze buurlanden ons binnen komen vallen dan hebben we toch niks aan die paar Joint Stike Fighters.
En ik snap niet hoe je met een recht gezicht op een moment als dit nog geld kan geven aan ontwikkelingshulp terwijl er hier zoveel armoede is. Die mensen gaan dagelijks echt niet voor hun lol naar de voedselbank.
qua uiterlijk wel redelijk jaquote:
De reden dat ze JSF`s moeten aanschaffen is logisch. Worden die niet aangeschaft hoeft Nederland niet meer te rekenen op buitenlandse missies en kan je defensie dus wel zo goed als afschaffen. Dat is natuurlijk killing.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus zo krom. Stel dat dan uit ofzo. Als onze buurlanden ons binnen komen vallen dan hebben we toch niks aan die paar Joint Stike Fighters.
En ik snap niet hoe je met een recht gezicht op een moment als dit nog geld kan geven aan ontwikkelingshulp terwijl er hier zoveel armoede is. Die mensen gaan echt niet voor hun lol naar de voedselbank.
en die dan klagen over het beleid van de regeringquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:07 schreef chapel24 het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en die dan klagen over het beleid van de regering![]()
Dat zijn meestal de mensen die `overal'' over klagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haha dat is nog wel overtreffende trap ja!quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En jij bent nog maar 17...quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
Ik ben overigens wel een echte republikein/democraat. Ik vind dat je jezelf geen democratie mag noemen als je niet je eigen standpunt mag kiezen. Sociaal-democratisch gezien ben ik dus anti-koningshuis, maar diplomatiek gezien ben ik pro-koningshuis, want dat wordt gewoon erg gewaardeerd altijd en je kan niet zomaar het koningshuis afschaffen. Moeilijk hoor, zo'n dubbele mening.
Nah een dubbele mening over het koningshuis is juist wel logisch. Koningshuis is onmisbaar voor Internationale betrekkingen maar politiek gezien horen ze natuurlijk absoluut geen inbreng te hebben en het was ook echt absurd dat Beatrix advies gaf over kabinetsformatiesquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
Ik ben overigens wel een echte republikein/democraat. Ik vind dat je jezelf geen democratie mag noemen als je niet je eigen standpunt mag kiezen. Sociaal-democratisch gezien ben ik dus anti-koningshuis, maar diplomatiek gezien ben ik pro-koningshuis, want dat wordt gewoon erg gewaardeerd altijd en je kan niet zomaar het koningshuis afschaffen. Moeilijk hoor, zo'n dubbele mening.
En het is goed voor de staatskas, handelsbelangen behartigen enzo ( en vaak zijn republieken ook nog duurder dan monarchiënquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
Waren er maar meer mensen die zo geïnteresseerd en ontwikkeld zijn op die leeftijd.quote:
Ikke ook hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen die zo geïnteresseerd en ontwikkeld zijn op die leeftijd.
Die zijn er inderdaad niet veelquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen die zo geïnteresseerd en ontwikkeld zijn op die leeftijd.
Oh ik heb het niet over specifieke users hier hoorquote:
Ja precies, en daarom vind ik het belachelijk dat (inmiddels Willem-Alexander) het staatshoofd is. Ook echt dat hij wetsvoorstellen moet ondertekenen en dat ze pas daarna in gelding gaan, maar hij mag ze ook niet weigeren!?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah een dubbele mening over het koningshuis is juist wel logisch. Koningshuis is onmisbaar voor Internationale betrekkingen maar politiek gezien horen ze natuurlijk absoluut geen inbreng te hebben en het was ook echt absurd dat Beatrix advies gaf over kabinetsformaties
Ja dat soort figuren had ik ook in de klas afgelopen jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik heb het niet over specifieke users hier hoor![]()
Maar ik walg gewoon van mensen die nergens zich in willen verdiepen en nog nooit een krant van binnen hebben gezien en al wit wegtrekken als iemand het woord actualiteit in de woord neemt
Weet je waar ik een schijthekel aan heb?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik walg gewoon van mensen die zich nergens in willen verdiepen en nog nooit een krant van binnen hebben gezien en al wit wegtrekken als iemand het woord actualiteit in de woord neemt
Traditieeequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja precies, en daarom vind ik het belachelijk dat (inmiddels Willem-Alexander) het staatshoofd is. Ook echt dat hij wetsvoorstellen moet ondertekenen en dat ze pas daarna in gelding gaan, maar hij mag ze ook niet weigeren!?Wat is dat voor bullshit, laat hem dan gewoon helemaal niks doen op dat gebied als hij toch geen inspraak heeft.
Goed voor de staatskas?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En het is goed voor de staatskas, handelsbelangen behartigen enzo ( en vaak zijn republieken ook nog duurder dan monarchiën)
Dat is zo erg nog niet, maar het bovengenoemde zijn en vervolgens wél doen alsof je ergens iets vanaf weet....quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik walg gewoon van mensen die zich nergens in willen verdiepen en nog nooit een krant van binnen hebben gezien en al wit wegtrekken als iemand het woord actualiteit in de mond neemt
Ik heb een 12 tot 3 mentaliteitquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet je waar ik een schijthekel aan heb?
Mensen met een 9 tot 5 mentaliteit
Ik vind het erger dat illegaliteit niet illegaal isquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en wat vinden we van uitgeproduceerde asielzoekers die panden kraken?
Stropdasje tussen de la en dan lekker met de stoel achteroverquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Knusse vakantiehuisjes in Mozambiquequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Goed voor de staatskas?
Het koningshuis is een belasting-slurper van wil je niet weten. 8 ton belastingvrij per jaar per persoonEn dan heb ik het nog niet eens over het onderhoud van de paleizen, de tripjes die ze maken, de kleding, en alles wat erbij komt. Nee, het koningshuis is duur, maar blijft wel.
De boot die kado van het volk wasquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knusse vakantiehuisjes in Mozambique![]()
Inderdaad, 10 tot 3 is veel korter! Uitsloversquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
eigenlijk bluf ik ook maar wat hoor, ik weet bijvoorbeeld helemaal niet zoveel van onze kabinetsformatie af omdat ik me er nooit in verdiep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dat is zo erg nog niet, maar het bovengenoemde zijn en vervolgens wél doen alsof je ergens iets vanaf weet....
Jij snapt hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Stropdasje tussen de la en dan lekker met de stoel achterover
ambtenaren dus!
Ik haat traditiesquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Traditieee
In Nederland zijn we van de traditieee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken alle mensen in dit lijstje ook nogecht erg
Lees maar even doorquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Goed voor de staatskas?
Het koningshuis is een belasting-slurper van wil je niet weten. 8 ton belastingvrij per jaar per persoonEn dan heb ik het nog niet eens over het onderhoud van de paleizen, de tripjes die ze maken, de kleding, en alles wat erbij komt. Nee, het koningshuis is duur, maar blijft wel.
Meeste uit JNG ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken alle mensen in dit lijstje ook nogecht erg
Jij moet de pokerwereld in!quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:27 schreef msacras het volgende:
[..]
eigenlijk bluf ik ook maar wat hoor, ik weet bijvoorbeeld helemaal niet zoveel van onze kabinetsformatie af omdat ik me er nooit in verdiep.Ik mag toch niet stemmen
![]()
maar ik vind het wel leuk
Niks anders doen dan koffie zuipenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:28 schreef Jotcha het volgende:
Ambtenaren zouden wat mij betreft echt wel een toontje lager mogen zingen. Zowel het gedrag als het salaris en de geweldige regelingen. Het volk betaalt die mensen en feitelijk is het volk werkgever/baas. Niet andersom
Als het niet druk is bij de praxis doen we dat ook hoorquote:
Dat zeg ik toch, dat het koningshuis diplomatiek gezien moet blijven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lees maar even door
http://www.hacweekblad.eu(...)b0687c5dc52-203.html
Volg jij politiek ook een beetje in Amerika of niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
Door die lintjes en tripjes naar het buitenland blijft Nederland wel een belangrijke pion op de wereldkaart.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat het koningshuis diplomatiek gezien moet blijven.
Maar ik zou het koningshuis niet als een bedrijf zien, want zoveel krijgen we er nou ook weer niet voor terug. Een paar lintjes doorknippen en af en toe een handtekening, woehoe.
Vaak wel, maar niet altijd. Ik kan nooit zo goed tegen Amerika en hun bestuursstelsels.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volg jij politiek ook een beetje in Amerika of niet?
Nederland krijgt er werkgelegenheid voor terugquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat het koningshuis diplomatiek gezien moet blijven.
Maar ik zou het koningshuis niet als een bedrijf zien, want zoveel krijgen we er nou ook weer niet voor terug. Een paar lintjes doorknippen en af en toe een handtekening, woehoe.
Het is juist een trots!quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien,
Haal maar weg want ik schaam mij weer diep
Ik hoopte zo erg dat Romney het niet werdquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volg jij politiek ook een beetje in Amerika of niet?
Amerikaquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Vaak wel, maar niet altijd. Ik kan nooit zo goed tegen Amerika en hun bestuursstelsels.
Precies, het koningshuis mag blijven, maar alleen voor de tripjes en het visitekaartje, niet voor inspraak in het bestuur van ons land of als staatshoofd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door die lintjes en tripjes naar het buitenland blijft Nederland wel een belangrijke pion op de wereldkaart.
Moest jij niet slapen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Vaak wel, maar niet altijd. Ik kan nooit zo goed tegen Amerika en hun bestuursstelsels.
Ik erger me echt dood aan heel dat president gebeuren daar, waarom wordt er maar op 2 partijen gestemd!quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar merk ik anders vrij weinig vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nederland krijgt er werkgelegenheid voor terug
*Wrongggquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Amerika
Het meest criminele land op deze aardkloot
Had ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoopte zo erg dat Romney het niet werd
Waarom erger je je daar dood aan? Het is gewoon heel anders dan in Nederland. Je hebt daar de Democraten en de Republikeinen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik erger me echt dood aan heel dat president gebeuren daar, waarom wordt er maar op 2 partijen gestemd!
Maar en N-K heeft minder invloed denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
*Wronggg
Noord-Korea mag die titel opeisen
Ook echt hoe ze een partij de republikeinen noemen. Een republikein is gewoon iemand die anti-koningshuis is, in Amerika is er sowieso geen sprake van een koningshuis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik erger me echt dood aan heel dat president gebeuren daar, waarom wordt er maar op 2 partijen gestemd!
Militair gezien wel ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar en N-K heeft minder invloed denk ik.
Als Romney president was geworden had hij dezelfde avond nog een vrijbrief aan Israël gestuurd om Iran plat te bombarderen. Mark my words.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook echt hoe ze een partij de republikeinen noemen. Een republikein is gewoon iemand die anti-koningshuis is, in Amerika is er sowieso geen sprake van een koningshuis.En dan hun sociale vangnet, zo slecht. Gelukkig maakt Obama een hoop goed, maar sommige van z'n voorgangers/tegenstanders....
schuld van Amerika, mensen daar hebben allemaal hypotheken afgesloten, kun je de hypotheek niet meer betalen? geen probleem, sleutel van de keet inleveren en klaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar merk ik anders vrij weinig van
economische crisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ja, maar dan heb je zo weinig keuze. Er zijn wel meer partijen maar die krijgen nauwelijks stemmen, stel je vind Democraten beter dan Republikeinen, maar je zou eigenlijk Liberaal willen stemmen, dan stemmen veel toch Democraten zodat de Republikeinen niet winnen en dergelijke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom erger je je daar dood aan? Het is gewoon heel anders dan in Nederland. Je hebt daar de Democraten en de Republikeinen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
schuld van Amerika, mensen daar hebben allemaal hypotheken afgesloten, kun je de hypotheek niet meer betalen? geen probleem, sleutel van de keet inleveren en klaar.
Dat betekent dus dat de banken verlies gaan draaien, en zo is het balletje gaan rollen waar we nu nog steeds last van hebben.Dat is wel erg kortzichtig, dat is inderdaad een oorzaak, maar niet de enige oorzaak. maar daar ga ik het nu even niet over hebben if you don't mind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat vind ik een puik plan!
En zo hoort het ook, republikeinen zijn vreselijk conservatiefquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je zo weinig keuze. Er zijn wel maar partijen maar die krijgen nauwelijks stemmen, stel je vind Democraten beter dan Republikeinen, maar je zou eigenlijk Liberaal willen stemmen, dan stemmen veel toch Democraten zodat de Republikeinen niet winnen en dergelijke.
Dat bedoel ik nou, ik ben erg blij met Obama. Toch jammer met hun maximaal 8-jaar regel, kunnen we daar niet iets op verzinnen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Romney president was geworden had hij dezelfde avond nog een vrijbrief aan Israël gestuurd om Iran plat te bombarderen. Mark my words.
Trustenquote:
Klinkt mij ook wel bekend in de oren, maar op dit tijdstip lerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, morgen SE... en ik leer nou eenmaal beter 's avonds/ 's nachts
Ja, maar om zo'n reden kan je dus niet op je eigen partij stemmen. Omdat je een andere partij nog erger vind.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, republikeinen zijn vreselijk conservatief
Hoeven we ons voor nu nog geen zorgen om te maken. Hilary Clinton staat er goed voor om zijn opvolger te worden straks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, ik ben erg blij met Obama. Toch jammer met hun maximaal 8-jaar regel, kunnen we daar niet iets op verzinnen?
Nou misschien zijn de volgende kandidaten wel beter, en denk niet dat Obama zelf nog 4 jaar wil, hij wordt al grijsquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, ik ben erg blij met Obama. Toch jammer met hun maximaal 8-jaar regel, kunnen we daar niet iets op verzinnen?
trustenquote:
Al wil hij welquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou misschien zijn de volgende kandidaten wel beter, en denk niet dat Obama zelf nog 4 jaar wil, hij wordt al grijs
FC Emmenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en over het asielbeleid!
Als jouw land geteisterd wordt door oorlog of een natuurramp ben je welkom.
Is het weer rustig, kun je weer terug.
Maar vraag je asiel aan en ben je uitgeprocedeerd en ga je kraken? Dan mag de ME van mij de boel schoonvegen en die asielfurby's meteen op het eerste vliegtuig naar huis zetten.
Ik dank u
Die hebben we steeds minder toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
Maar wat vinden we van de 9 tot 5 mentaliteit?
I saw what you did therequote:
FC Emmen is baas en dat weet jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
We kunnen hier nu over gaan discussiëren of wachten tot morgen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben we steeds minder toch?Aangezien we zo onderhand een 24-uurs economie beginnen te krijgen.
Jouw feestjequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
We kunnen hier nu over gaan discussiëren of wachten tot morgen?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe hout wordt gesneden
Lijkt me wel echt fucking interessant daar eens een keer naar toe te gaan.quote:
Inderdaad, als ik een jaar of 30 ben wil ik daar nog wel een keer heen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt fucking interessant daar eens een keer naar toe te gaan.
Vind het echt zo'n rare naam voor zo'n land, democratisch? keiharde autocratie toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een jaar of 30 ben wil ik daar nog wel een keer heen.
(Als de Democratische Volks Republiek Korea dan nog bestaat)
Of Noord-Korea nog niet kapot genuked isquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een jaar of 30 ben wil ik daar nog wel een keer heen.
(Als de Democratische Volks Republiek Korea dan nog bestaat)
Als toerist is het niet eng hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:50 schreef Spatieloos het volgende:
Lijkt mij eng, ik had dit jaar een presentatie over Noord-Korea, stom land dat het is! Gevangeniskampen zijn nog erger dan die van de Nazi's.
Zeker, en net zo hypocriet als wat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind het echt zo'n rare naam voor zo'n land, democratisch? keiharde autocratie toch?
Bevolking hoeft niet te eten dus Kimmie kan zoveel Dure autootjes kopen als hij wiltquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker, en net zo hypocriet als wat.
Ja we hebben een hekel aan het westen, maar toch rijdt onze leider in een Mercedes S600 en lag Kim Jong IL op een Cadillac
Inderdaad, kan die vetklep die bevolking wat schelen, hij heeft het dik voor elkaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevolking hoeft niet te eten dus Kimmie kan zoveel Dure autootjes kopen als hij wilt
Maar bevolking valt al niet meer te redden. Stel je zou al die leiders daar omleggen, die bevolking is al zo gehersenspoeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad, kan die vetklep die bevolking wat schelen, hij heeft het dik voor elkaar
Ja, dat is wel triest. Maar wie weet als ze niet meer onderdrukt worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar bevolking valt al niet meer te redden. Stel je zou al die leiders daar omleggen, die bevolking is al zo gehersenspoeld
omleggen en tijd zou toch samen wel helpen denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar bevolking valt al niet meer te redden. Stel je zou al die leiders daar omleggen, die bevolking is al zo gehersenspoeld
Had ik dat maar dan was ik nu weer gaan slapenquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was net op mijn werk, blijkt dat ik vanmiddag pas hoef te werken
Ik ben verdrietig. En ik kan wel een knuffel gebruiken, maar dan is er weer niemand in de buurtquote:
Geeft virtuele hugquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben verdrietig. En ik kan wel een knuffel gebruiken, maar dan is er weer niemand in de buurt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben verdrietig. En ik kan wel een knuffel gebruiken, maar dan is er weer niemand in de buurt.
Hoiquote:
Omdat jij ook huiltquote:
Waarom huil je?quote:
zometeen economie en geschiedenis schoolexamensquote:
Beter haal je wel een goed cijferquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef msacras het volgende:
[..]
zometeen economie en geschiedenis schoolexamens4 uur concentreren op dingen die ik niet goed genoeg heb geleerd
Ja GS wel maar eco wordt dramaquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter haal je wel een goed cijfer![]()
Ik ga nu naar werk![]()
Succes zo
Wat snap je niet dan? Misschien kan deze topeconoom helpenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja GS wel maar eco wordt dramaik begrijp dit hoofdstuk niet
dankje
jij succes met werken
Waardchijnlijk is ze al naar school toequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan? Misschien kan deze topeconoom helpen
Een hele goedemorgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waardchijnlijk is ze al naar school toe
En goedemorgen!
moggeequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waardchijnlijk is ze al naar school toe
En goedemorgen!
Ik kon eergister ook beginnen met lessen, maar toen was ik jarig en had ik herexamen, dus nog maar even niet gedaanquote:
Je bent 17 of 18 geworden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kon eergister ook beginnen met lessen, maar toen was ik jarig en had ik herexamen, dus nog maar even niet gedaan
* xcachet knuffelt met adoraquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 11:10:07 ]
Nog gefeliciteerd dan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kon eergister ook beginnen met lessen, maar toen was ik jarig en had ik herexamen, dus nog maar even niet gedaan
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat is juist onzekerheid, om dat ik wordt genegeerd, er moet toch iemand hoi zeggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |