Ik zeg: doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
ik vind dat Kaya maar weer eens in de OP mag
Uploaden via tinypic?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef chapel24 het volgende:
En jahoorrr plaatje werkt niet.. Ik en techniek ....
klik met je rechtermuisknop op de afbeeldingquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef chapel24 het volgende:
En jahoorrr plaatje werkt niet.. Ik en techniek ....
Gedaan, en url geplakt maar nu komt er zo'n blauw ding met vraagteken. Ik geef het op en ga ook slapen! Laturquote:
foute url geplakt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Gedaan, en url geplakt maar nu komt er zo'n blauw ding met vraagteken. Ik geef het op en ga ook slapen! Latur
Of gewoon de url pakken met de img tags er omheenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef msacras het volgende:
[..]
klik met je rechtermuisknop op de afbeelding
afbeeldingsurl kopieren
en díe link plakken
niet de link met post-upload
Kaya Jodelaitiequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
ik vind dat Kaya maar weer eens in de OP mag
ja, maar de url die chapel nu heeft geplakt is http://tinypic.com/?t=postuploadquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of gewoon de url pakken met de img tags er omheen
Ik wil met haar trouwenquote:
Fail heel veelquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar de url die chapel nu heeft geplakt is http://tinypic.com/?t=postuploaden niet een afbeelding
Haha ook Skins gezien dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan zul je eerst door mij heen moeten.
Challenge acceptedquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan zul je eerst door mij heen moeten.
Op mobiel zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef msacras het volgende:
stiekem lig ik niet in bed maar ben ik gewoon aan het leren en lurk ik een beetje mee
QFTquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef msacras het volgende:
stiekem lig ik niet in bed maar ben ik gewoon aan het leren en lurk ik een beetje mee
Fail to the max. En dit heeft vwo afgeslotenquote:
Kopieer gewoon de url met de img tags er omheen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Fail to the max. En dit heeft vwo afgesloten
Ja mensen, dit is het niveau van de hedendaagse maatschappij
Ohquote:
Maar... Ooh wachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan niet... tegen meisjes moet je lief doen.
nee hoor, meisjes zijn toch altijd bitches tegen elkaar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan niet... tegen meisjes moet je lief doen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef msacras het volgende:
[..]
nee hoor, meisjes zijn toch altijd bitches tegen elkaar?
Wat leer jij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef msacras het volgende:
[..]
nee mn laptop staat gewoon op tafel en ik zit er naast te leren
Maar dat gaat natuurlijk niet jongedame!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef msacras het volgende:
[..]
nee mn laptop staat gewoon op tafel en ik zit er naast te leren
Kan ik het afschuiven op het gebruik van mobiel? Heb het via mobiel geupload en gepost enzooquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kopieer gewoon de url met de img tags er omheen?
Meer is het niet
vwo, eerste en tweedee wereldoorlog en periode daar om heenquote:
natuurlijk wel!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar dat gaat natuurlijk niet jongedame!
Ik leer nu 1000 - 1975quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef msacras het volgende:
[..]
vwo, eerste en tweedee wereldoorlog en periode daar om heen
dus 1900 - 1960 ongeveer
[..]
natuurlijk wel!
Gewoon doen wat ik net zeiquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Kan ik het afschuiven op het gebruik van mobiel? Heb het via mobiel geupload en gepost enzoo
moest ik eerst wel, geschiedenis van China van 2000 voor christus - heden. Verschrikkelijk.quote:
De Lage Landen. Het gaat over alle bouwstijlen en gebouwtypes. Zo'n vak heb ik ook al gehad, oudheidquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef msacras het volgende:
[..]
moest ik eerst wel, geschiedenis van China van 2000 voor christus - heden. Verschrikkelijk.
wat dan wel?
Ooh, wat studeer je dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De Lage Landen. Het gaat over alle bouwstijlen en gebouwtypes. Zo'n vak heb ik ook al gehad, oudheid
Tegenwoordig is het belangrijker om op te kunnen zoeken hoe het werkt dan het daadwerkelijk weten hoe het werktquote:
Jep, ik dacht ik moet wel een beetje een stoere foto doen natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zag het net ja. Ben jij die in dat rode shirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |