Ik zeg: doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
ik vind dat Kaya maar weer eens in de OP mag
Uploaden via tinypic?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef chapel24 het volgende:
En jahoorrr plaatje werkt niet.. Ik en techniek ....
klik met je rechtermuisknop op de afbeeldingquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef chapel24 het volgende:
En jahoorrr plaatje werkt niet.. Ik en techniek ....
Gedaan, en url geplakt maar nu komt er zo'n blauw ding met vraagteken. Ik geef het op en ga ook slapen! Laturquote:
foute url geplakt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Gedaan, en url geplakt maar nu komt er zo'n blauw ding met vraagteken. Ik geef het op en ga ook slapen! Latur
Of gewoon de url pakken met de img tags er omheenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef msacras het volgende:
[..]
klik met je rechtermuisknop op de afbeelding
afbeeldingsurl kopieren
en díe link plakken
niet de link met post-upload
Kaya Jodelaitiequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
ik vind dat Kaya maar weer eens in de OP mag
ja, maar de url die chapel nu heeft geplakt is http://tinypic.com/?t=postuploadquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of gewoon de url pakken met de img tags er omheen
Ik wil met haar trouwenquote:
Fail heel veelquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar de url die chapel nu heeft geplakt is http://tinypic.com/?t=postuploaden niet een afbeelding
Haha ook Skins gezien dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan zul je eerst door mij heen moeten.
Challenge acceptedquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan zul je eerst door mij heen moeten.
Op mobiel zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef msacras het volgende:
stiekem lig ik niet in bed maar ben ik gewoon aan het leren en lurk ik een beetje mee
QFTquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef msacras het volgende:
stiekem lig ik niet in bed maar ben ik gewoon aan het leren en lurk ik een beetje mee
Fail to the max. En dit heeft vwo afgeslotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |